mboost-dp1

JetBrains IDE


Gå til bund
Gravatar #1 - arne_v
15. sep. 2023 14:19
Jeg kan huske da de kun havcde en: IntelliJ IDEA (for Java).

De har lige releaset RustOver (for Rust).

Og imellem dem: CLion (C/C++), PhpStorm (for PHP), PyCharm (for Python), Rider (for .NET) og WebStorm (for JS/TS), RubyMine (for Ruby) og GoLand (for Go).
Gravatar #2 - larsp
18. sep. 2023 05:34
Jeg har aldrig rigtig givet JetBrains IDEer en chance. Det er for smertefuldt at skulle lære nye shortcuts.

Android studio skiftede fra at være Eclipse baseret til IntelliJ en del år siden. Nøj hvor var jeg bandede og svovlede, og jeg droppede hurtigt projektet (det var nu ikke pga. IDEen).
Gravatar #3 - arne_v
18. sep. 2023 11:21
#2

De har heller aldrig sagt mig noget.

Men der er tilsyneladende nogen som kan lide dem.

Gravatar #4 - Claus Jørgensen
18. sep. 2023 21:14
Mit største problem med Jetbrains er at de har deres eget UI framework som de bruger til alting.

Så deres software har aldrig platform standard brugerflade. Så det ser og føles forkert på måde Windows og Mac
Gravatar #5 - arne_v
18. sep. 2023 23:14
#4

IntelliJ IDEA bruger så vidt jeg ved Swing. Det passer meget godt med "aldrig platform standard brugerflade". Men det er ikke deres "eget UI framework" medmindre du refererer til at de bruger eget LaF i Swing.

Men det er naturligvis muligt at bruger noget andre i deres ikke-Java IDE. Jeg har aldrig set nogle af dem.
Gravatar #6 - rose
9. okt. 2023 09:32
In five nights at freddy's , there are various options for randomly choosing records from a database table, each having pros and cons. One method may be better suited than the others depending on the particular requirements of the application.
Gravatar #7 - cloudsuffix
10. okt. 2023 04:47
The following table displays other functionality features available in the supported IDEs that weren't covered in the other tables tunnel rush.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login