mboost-dp1
Jeres ynglings ord
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvilke ord holder I særligt meget af? Både pga. dets betydning, men også bare ordet i sig selv.
Jeg holder meget af orderne "definition" og "relativt".
Jeg holder meget af orderne "definition" og "relativt".
Må jeg ikke godt komme med et hadeord ? Vederstyggelig ..!!
Et fedt ord må være implementering .. dont ask .. det ligger ved bare godt i munden ? Hør selv: Implementering
implementering, implementering ,, aaahhh
--
Eller hvad med ordene: "Yasw har røget for megetsjov tobak"
Det er ihvertfald de skumleste spørgsmål du får stillet heroppe ... ;)
Et fedt ord må være implementering .. dont ask .. det ligger ved bare godt i munden ? Hør selv: Implementering
implementering, implementering ,, aaahhh
--
Eller hvad med ordene: "Yasw har røget for megetsjov tobak"
Det er ihvertfald de skumleste spørgsmål du får stillet heroppe ... ;)
<STRONG>Bølgepap</STRONG>
<STRONG>Bombardement</STRONG>
Smag på de 2 ord, sig dem højt - fantastiske ord :)
<STRONG>Bombardement</STRONG>
Smag på de 2 ord, sig dem højt - fantastiske ord :)
Supercalifragilisticexpialidocious er fra Mary Poppins...
Og I skal IKKE spørge hvor jeg ved det fra ;)
Hvad med "husmandskreditforeningsrepræsentantskabsformand". Længste ord jeg kan huske i hovedet på dansk. Der er vist et der er længere, men det kan jeg ikke huske.
Kraftedme... det er et godt ord... det ligger godt og er ikke særligt brugt længere... stjærv er også ok :)
jaeh mand, ved nærmere eftertanke dukker ord såsom
"lystig", "festlig" og ikke mindst "hjerteligt" jo op. Og hvad blev der forresten af "uforholdsmæssigt", det er da et ord da ikke må sive ud i glemslen.
"lystig", "festlig" og ikke mindst "hjerteligt" jo op. Og hvad blev der forresten af "uforholdsmæssigt", det er da et ord da ikke må sive ud i glemslen.
"pneumonoultramicroscopicsilicovolcanokoniosis"
hmmmm dictionary[edit her]".com" kunne ikke finde det.........
der er sygt mange gode ord i det danske sprog at jeg ikke kan vælge ^^
men jeg har en god sætning man kan bruge..(når en anden bare sidder og siger et eller andet til dig)
her kommer det, altså det ser måske ikke fedt ud på skrift, men sqaban hvor er det fedt at bruge IRL (prøv det!)
"Hvorfor spørg du så?"
hmmmm dictionary[edit her]".com" kunne ikke finde det.........
der er sygt mange gode ord i det danske sprog at jeg ikke kan vælge ^^
men jeg har en god sætning man kan bruge..(når en anden bare sidder og siger et eller andet til dig)
her kommer det, altså det ser måske ikke fedt ud på skrift, men sqaban hvor er det fedt at bruge IRL (prøv det!)
"Hvorfor spørg du så?"
Supercalifragilisticexpialidocious betyder da superoptimægtigfantafenomenalistisk... Det ved alle da.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.