mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Des hurtigere opvask tages, jo kortere tid tager opvasken. Vask op, imedens maden koger eller damper af. Så meget er der altså heller ikke, når man kun er én person.
Desuden er pander det nemmeste at vaske.
Desuden er pander det nemmeste at vaske.
Daniel-Dane (49853) skrev:pander det nemmeste at vaske.
Komfuret skal også gerne ha en rensetur, medmindre det er min kæreste der laver mad, så skal klinker og gulv også ha en tur.
den lille gris.
...Der leder efter en mail/facebook på bob's kæreste så vi kan advare hende.
Der ligger en 5fingers joke gemt i dit indlæg et sted, det er jeg sikker på.
Brugernavn (49858) skrev:De ligner mere luffer end handsker...?!
SlettetBruger (49860) skrev:...Der leder efter en mail/facebook på bob's kæreste så vi kan advare hende.
...Der notere sig dette til næste gang Porre vil overaske nogen ;)
Ronson (49861) skrev:Fedt, skal du på stripbar?
hmm nok mere hjemme strip ;)
Det er dem der betaler din løn. Hvis de vidste hvad de lavede så ville du ikke have noget job.. :P Jeg plejer også at få perioder hvor jeg tænker sådan.. Ret generelt så tror jeg at vi alle sammen får den slags perioder, især os der arbejder med IT.. :)
Tja, jeg synes bare det er slemt for tiden.. Har haft 31 opkald idag hvor langt størstedelen har været brugere der ikke kunne finde ud af at læse. Sådan har det været i et godt stykke tid og min frustration bunder nok mest i at så længe det står på så kommer jeg ikke videre selv.. Det er meningen at jeg stille og roligt skal væk fra den stilling (og udelukkende lave drift/konsulent arbejde), men så længe der ikke er tid til det sker der ikke noget :(
Måske relevant:
Som jeg sagde til min kæreste i weekenden: "Landet er fyldt med hippier der gerne vil lave noget kreativt"
Endnu mindre relevant; i US er manuelt arbejde som smede/svejsere blevet et relavtivt højtlønnet fag, med stor efterspørgsel, fordi så mange af de unge vælger at tage en eller anden hippie/kunst/kreativ/litteratur uddannelse de færreste kan bruge til en skid.
Relativt relevant:
Don't set yourself up for disappointment.
Find en udd. der er fremtid i, og lad det kreative blive en hobby.
Som jeg sagde til min kæreste i weekenden: "Landet er fyldt med hippier der gerne vil lave noget kreativt"
Endnu mindre relevant; i US er manuelt arbejde som smede/svejsere blevet et relavtivt højtlønnet fag, med stor efterspørgsel, fordi så mange af de unge vælger at tage en eller anden hippie/kunst/kreativ/litteratur uddannelse de færreste kan bruge til en skid.
Relativt relevant:
SlettetBruger (49868) skrev:Som jeg sagde til min kæreste i weekenden: "Landet er fyldt med hippier der gerne vil lave noget kreativt"
http://dj-lounge.com/wp-content/uploads/2012/04/38...
SlettetBruger (49868) skrev:Måske relevant:
Relativt relevant:
Hvis jeg kommer ind på den rigtige uddannelse, er der rigelig fremtid i det. Jeg ville bare høre, om nogen her havde hørt om, at det kunne lade sig gøre med deltid/særlige vilkår på sådan nogle uddannelser. Måske kunne jeg bruge det til noget.
Udover det er jeg kommet frem til sammen med behandlere og undervisere, at det er pænt vigtigt, at jeg laver noget kreativt, for ellers har jeg hundrede gange sværere ved at komme igennem det. Og som det er nu, er det ikke engang sikkert, jeg ville kunne gennemføre en kreativ uddannelse. Derfor spørger jeg specifikt efter deltid/særlige vilkår.
Elskov (49870) skrev:pænt vigtigt, at jeg laver noget kreativt
Det skal du så.
Det er bare en kedelig sag at spilde en masse tid hvis man så bare kan sidde på offentlig støtte bagefter fordi jobbet ikke findes.
Det er noget skidt sådan noget uddannelse :P min kæreste har skiftet mål en 4 gange i det snart halve år jeg har kendt hende 2 af gangene pga manglende jobmuligheder.
prøv at tjekke hvor meget brug for en der er inden for det fag du nu en gang vælger...bare for at være sikker på at finde nogetElskov (49872) skrev:SlettetBruger (49871) skrev:Det skal du så.
Det er bare en kedelig sag at spilde en masse tid hvis man så bare kan sidde på offentlig støtte bagefter fordi jobbet ikke findes.
Jeg vil hellere forsøge at gøre det til en levevej end at give op på forhånd :P
... der ikke forstår at csstener ikke har lært det endnu
... der ikke kan forstå at man skal tage en udd/job som man ikke rigtig gider - bare fordi der er mangel på whatever ... Følg dog hjertet Eva, gør hvad du vil, og ikke hvad Porren siger ^_^
... der ikke kan forstå at man skal tage en udd/job som man ikke rigtig gider - bare fordi der er mangel på whatever ... Følg dog hjertet Eva, gør hvad du vil, og ikke hvad Porren siger ^_^
Det ville da være ualmindeligt dumt at uddanne sig til noget hvor der ingen jobs er. Ikke bare rent økonomisk men også for ens egen skyld, det er et nederlag rent psykisk når der ikke er brug for en.Thoroughbreed (49874) skrev:... der ikke kan forstå at man skal tage en udd/job som man ikke rigtig gider - bare fordi der er mangel på whatever ... Følg dog hjertet Eva, gør hvad du vil, og ikke hvad Porren siger ^_^
...der skulle have været til Muse koncert på fredag
...der er nederen over at forsangeren har brækket foden og koncerten er aflyst =(
...der er nederen over at forsangeren har brækket foden og koncerten er aflyst =(
... der i øvrigt gerne vil sige at fordi der er efterspørgsel pt. betyder det ikke der er i fremtiden. Da jeg startede på uni, var forudsigelserne at mange af high level programmeringsopgaverne i danmark ville blive outsourced og det bedre kunne betale sig at få noget mere teknisk specifikt uddanelse fordi det blev der ansat rigtig meget af på det tidspunkt, jeg valgte så noget algoritme/modellering. Lige pt. er der efterspørgsel på gode programører og medmindre man er god til hardware er der ingen efterspørgsmål på teknisk udvikling :D Såårh, ja :)
Mort (49877) skrev:Var du ikke blevet optaget på samme uddannelse om Caek?
Hun blev optaget på the Drawing Academy.
Hvilken reklame?!
Also, man skal selvfølgelig ikke satse på at blive astronaut, men det ville fandme også være dumt at blive SoSu'er, hvis man hellere vil have en tarmskylning med Ole Henriksen, end at skifte ble på gamle mennesker - bare for at få et job som Porre siger :)
Hvilken reklame?!
Also, man skal selvfølgelig ikke satse på at blive astronaut, men det ville fandme også være dumt at blive SoSu'er, hvis man hellere vil have en tarmskylning med Ole Henriksen, end at skifte ble på gamle mennesker - bare for at få et job som Porre siger :)
Nu du siger det - jeg har en stor fed sort bjælke oven over reklamebanneret o_O
Nu du siger det - jeg har en stor fed sort bjælke oven over reklamebanneret o_O
...som undre sig over hvad dette betyder: https://dl.dropbox.com/u/17458891/screenshot/valve...
det er i update loggen for den seneste update for Counter-strike:Global offensive
det er i update loggen for den seneste update for Counter-strike:Global offensive
...som undre sig over at man min skal give 18K for 1TB ssd når man bare kan købe to 500GB ssd'er for 5K
1TB: http://www.proshop.dk/Harddisk/OCZ-Octane-SSD-1TB-...
500GB: http://www.proshop.dk/Harddisk/Samsung-840-Basic-S...
1TB: http://www.proshop.dk/Harddisk/OCZ-Octane-SSD-1TB-...
500GB: http://www.proshop.dk/Harddisk/Samsung-840-Basic-S...
...som sagtens kan lukke den der grimme box fra microfuck(microsoft) man skal bare bruge chrome på mobilen
csstener (49891) skrev:man skal bare bruge chrome på mobilen
Chrome hakker så meget at jeg ikke gider at bruge det. Stock browseren er langt hurtigere.
...Der har fået lavet om på den fejl, at vi fra SCSM får 2x notifikation på at der er bleet tildelt os en ny opgave.
...Der nu får 3x notifikation. på trods af, at den notifikations-template kun findes i ét workflow >_<
...Der nu får 3x notifikation. på trods af, at den notifikations-template kun findes i ét workflow >_<
csstener (49891) skrev:...som sagtens kan lukke den der grimme box fra microfuck(microsoft) man skal bare bruge chrome på mobilen
Eller Opera - så kommer den slet ikke :P
NioBe (49896) skrev:...der formåede at ødelægge toilettet og lave blackout i hele huset på en halv time i morges...
Wat?! o_O
Thoroughbreed (49897) skrev:Wat?! o_O
Ja... jeg skulle bare ha blevet i sengen i morges tror jeg. Men fik da gang i toilettet igen....
...der synes at dette er pænt awesome...! http://videnskab.dk/teknologi/se-videoen-nyt-genne...
har omkring 17 faner åbent lige nu(3fra newz) og der er ingen problemer....vilken smart phone har du siden det lagger ved digBrugernavn (49892) skrev:Chrome hakker så meget at jeg ikke gider at bruge det. Stock browseren er langt hurtigere.
csstener (49899) skrev:har omkring 17 faner åbent lige nu(3fra newz) og der er ingen problemer....vilken smart phone har du siden det lagger ved dig
Chrome var lidt buggy for mig på min Sensation XL hvilket var grunden til at jeg fjernede den igen, med buggy mener jeg at app
en flimerede og den tit lavede overlay over andre ting bl.a. hvis man drejede telefonen så den lå på langs istedet for at stå på højkant.
Det er mine 5 cent omkring chrome på min tlf.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.