mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mort (49141) skrev:SlettetBruger (49137) skrev:Når jeg engang når til et punkt hvor der kan laves ironiske jokes; tror jeg at jeg vil stjæle et eller andet og Give konen det i Julegave ;D
Er det ikke nok at fortælle hende at du ikke bryder dig om når nogen stjæler eller bedrager sig til rigdom på andres bekostning?
Så kan hun selv beslutte sig for om hun vil være en af de personer, velvidende at det er noget du ser ned på.
At begynde at give igen vil bare blive til en evig kamp om hvem der kan være mest led ved den anden - Det tror jeg ikke er så smart at bygge et forhold på.
Det ville jo ikke være sjovt for os andre.
Crisis averted.
Jeg gik ud fra hun ikke havde tænkt over konsekvenserne. så dem kørte jeg meget på.
Gntog mange gange om det med risikoen i mende, var det hele værd.
Det viser sig at der var mere end blot en jakke. Der var for 480kr *hvad Pund nu står i.
Alt er nogenlunde godt. :-) der er selvfølgelig en led stemning,og tøsen er da ked af at gå glip af alle de smarte ting.
For satan hvor er jeg lettet. Det var da helt vildt.
Jeg gik ud fra hun ikke havde tænkt over konsekvenserne. så dem kørte jeg meget på.
Gntog mange gange om det med risikoen i mende, var det hele værd.
Det viser sig at der var mere end blot en jakke. Der var for 480kr *hvad Pund nu står i.
Alt er nogenlunde godt. :-) der er selvfølgelig en led stemning,og tøsen er da ked af at gå glip af alle de smarte ting.
For satan hvor er jeg lettet. Det var da helt vildt.
har enlig aldrig tænkt på at lave dem på grillenMagten (49153) skrev:...der laver pizza.. De bliver sgu lidt bedre på grillen end i ovnen..
Ronson (49156) skrev:Men en pizzasten bliver slet ikke varm nok, ellers var det da en god ide.
Altså den er jo lige så varm som ovnen, så i værste tilfælde gør den at bunden bliver bagt lidt hurtigere. Og en god pizzasten HOLDER på varmen når den først er varm, det er vigtigere end at max varmen er høj.
Når det kommer til mad tror jeg Ronson og JJ ved ALT. Det lægger lidt i deres personligheder..
( ;-) )
( ;-) )
SlettetBruger (49159) skrev:Når det kommer til mad tror jeg Ronson og JJ ved ALT. Det lægger lidt i deres personligheder..
( ;-) )
Er det så et paradoks, når jeg mener at pizzasten kan blive fint varme? :)
...der havde lyst til en anderledes sovs i dag.
...der fandt ud af at en opbagt sovs med mælk, tilsat cheddarost, æblecidereddike, tomatketchup, muskatnød, paprika, salt og peber smager rigtigt godt til pasta.
...der dog ikke tror man skal indtage ½ liter om dagen.
...der fandt ud af at en opbagt sovs med mælk, tilsat cheddarost, æblecidereddike, tomatketchup, muskatnød, paprika, salt og peber smager rigtigt godt til pasta.
...der dog ikke tror man skal indtage ½ liter om dagen.
... der har skiftet for- og bagside på en iPhone 4S
... der hader pentalobe-skruer
... der måtte skille den ad og samle den fire gange >_<
1: Homeknap virker ikke
2: Efter hjemmeløsning, fucker den igen
3: Sætter den originale sorte home i, igen
4: Glemmer at sætte GSM-antennen fast igen >_<
(Telefoen BLEV testet inden bagsiden blev sat på. 2. gang virkede den i ca 30 minutter 4. gang testede jeg dog uden simkort, da jeg glemte at sætte det i)
... der hader pentalobe-skruer!
(Telefoen BLEV testet inden bagsiden blev sat på. 2. gang virkede den i ca 30 minutter 4. gang testede jeg dog uden simkort, da jeg glemte at sætte det i)
Thoroughbreed (49165) skrev:... der har skiftet for- og bagside på en iPhone 4S
Hvor bestilte du skærm ? - har selv en 3GS som jeg skal reparere for min lillesøster, men bestilte bare fra ebay, så håber ikke det bare er noget billig plexiglas.
too young...sgt.borup (49170) skrev:csstener (49169) skrev:hvor gammel er hun? also pics
11 - din gris :D
3Gs er samlet på en anden måde end 4/4S - men jeg tog den billigste på eBay.co.uk, og det var glas :)
Total engangsskruer >_<
Ved du hvad forskellen er? Det lyder ikke umiddelbart sådan - uanset hvad, har du en T3 skruetrækker? Endvidere, har du en PH0000?
Anyway, torx og pentalobe er lige så forskellige som Phillips og en almindelig flad skruetrækker :)
http://a57.foxnews.com/global.fncstatic.com/static...
Læste "de" som "du" - og tja, Apple vil være anderledes ;)
3Gs er samlet på en anden måde end 4/4S - men jeg tog den billigste på eBay.co.uk, og det var glas :)
Total engangsskruer >_<
Anyway, torx og pentalobe er lige så forskellige som Phillips og en almindelig flad skruetrækker :)
Thoroughbreed (49172) skrev:
#49168Ved du hvad forskellen er? Det lyder ikke umiddelbart sådan - uanset hvad, har du en T3 skruetrækker? Endvidere, har du en PH0000?
edit: var forhurtig til at skrive
En pizzasten må ikke lægges ind i en varm ovn, så ja. Eller det må den godt, men der er en risiko for at den flækker/springer :)Magten (49158) skrev:Du har ikke hørt om at forvarme stenen kan jeg forstå på det hele?
Men det er altså ikke uden grund at en professionel pizzaovn går op til 400-450°C, modsat en normal ovns (påståede) ~275°C.
..der gang på gang mister troen på menneskeheden når jeg læser !nationens kommentarer..
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1864676.ece
Er det ikke præcis dét de fleste nationen medlemmer gør med muslimer?
Og ja, det er meget kliché at brokke sig over nationen, men fy for helvede hvor er de trælse!
Random kommentar skrev:folk der virkelig mener at man kan tage alle vælgere over en kam, er til at brække sig over.
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1864676.ece
Er det ikke præcis dét de fleste nationen medlemmer gør med muslimer?
Og ja, det er meget kliché at brokke sig over nationen, men fy for helvede hvor er de trælse!
SlettetBruger (49152) skrev:Crisis averted.
lidt Surprise-sex i morges og alt er igen i skønneste orden..
Tak til Niobe (For snak altså) :P
SlettetBruger (49179) skrev:Tak til Niobe (For snak altså) :P
Det var så lidt. :P
Make-up sex er altid godt!
....der har fået et underligt reklame-brev fra et kursus sted jeg slet ikke kender til. Med kurser der slet ikke er inden for mit område: Økonomi og Regnskab, Samfund og Alle Tiders Kvinder har de af kurser.
Øh was? Hvem fanden har smidt mit navn på deres Reklame liste!?
SlettetBruger (49179) skrev:lidt Surprise-sex [...]
Tak til Niobe :P
NioBe (49181) skrev:Det var så lidt. :P
sex er altid godt!
Hmm ... o_O
NioBe (49181) skrev:
Det har staten velsagtens? Nu om dage er det umuligt at slippe for reklamer -.- end ikke Robinson-listen gør at du er helt fri for f.eks. Gallup
Thoroughbreed (49182) skrev:SlettetBruger (49179) skrev:lidt Surprise-sex [...]
Tak til Niobe :PNioBe (49181) skrev:Det var så lidt. :P
sex er altid godt!
Hmm ... o_ONioBe (49181) skrev:
Det har staten velsagtens? Nu om dage er det umuligt at slippe for reklamer -.- end ikke Robinson-listen gør at du er helt fri for f.eks. Gallup
Der er blevet sat
x. kontor, IT-drift Sektion
ATT: Zenia [Insæt efternavn her]
Jeg undre mig over hvor de har det kontor navn fra? Jeg sidder ikke rigtigt under et bestemt kontor i huset udover IT-driften
Gud hvor har min ene kollega det Åh-så-hårdt!
Suk suk suk, vi er allerede ud mattede af ALT det ingenting vi pt har lavet. Også er vi mødt så tideligt ind som hele 30 min forsent.
Endelig ikke overanstrenge dig, min ven....
....der er alene de næste 2 dage med 95% af alt arbejde.... Eller er ikke alene, men det er nok mig der skal lave det hele.....
Suk suk suk, vi er allerede ud mattede af ALT det ingenting vi pt har lavet. Også er vi mødt så tideligt ind som hele 30 min forsent.
Endelig ikke overanstrenge dig, min ven....
....der er alene de næste 2 dage med 95% af alt arbejde.... Eller er ikke alene, men det er nok mig der skal lave det hele.....
Mnc (49176) skrev:hvor gammel er hun? also pics
11 - din gris :D [/quote]
Hvis csstener ikke vil, så vil vi andre gerne.
edit: altså have billeder (i første omgang) [/quote]
Hmmm, meh. Too old. [/quote]hvordan kan en på 11 værenfor gammel for dig?......
chrome på min mobil fucker tags up nogle gange....Thoroughbreed (49186) skrev:#49185
Hvordan kan du fucke quotes så gevaldigt?! o_O
csstener (49185) skrev:hvordan kan en på 11 værenfor gammel for dig?......Mnc (49176) skrev:Ronson (49175) skrev:sgt.borup (49170) skrev:csstener (49169) skrev:hvor gammel er hun? also pics
edit: altså have billeder (i første omgang)
Hmmm, meh. Too old.
You must be new here.
Mnc (49190) skrev:csstener (49185) skrev:hvordan kan en på 11 værenfor gammel for dig?......Mnc (49176) skrev:Ronson (49175) skrev:sgt.borup (49170) skrev:csstener (49169) skrev:hvor gammel er hun? also pics
Hmmm, meh. Too old.
You must be new here.
Too many nested quotes. Oh noes.
Daniel-Dane (49191) skrev:Mnc (49190) skrev:csstener (49185) skrev:hvordan kan en på 11 værenfor gammel for dig?......Mnc (49176) skrev:Ronson (49175) skrev:sgt.borup (49170) skrev:csstener (49169) skrev:hvor gammel er hun? also pics
Hmmm, meh. Too old.
You must be new here.
Too many nested quotes. Oh noes.
ja
...Der fortsætter.
"Hvis min far nu tilbyder at bestille det hele i hans navn, så det ikke kan gå ud over mig/OS, er det så OK?"
Det er et ok kompromis. Synes jeg selv. Modsat min kæreste til tider, er SvigerFarmand et voksent menneske, han er ikke i tvivl om konsekvenserne.
"Hvis min far nu tilbyder at bestille det hele i hans navn, så det ikke kan gå ud over mig/OS, er det så OK?"
Det er et ok kompromis. Synes jeg selv. Modsat min kæreste til tider, er SvigerFarmand et voksent menneske, han er ikke i tvivl om konsekvenserne.
Meh, princippet er stadig helt afsporet. Det bliver ikke bedre af at andre gør det for én, og den der bestiller straffes lige så hårdt, som den, der udfører. Hvis det kan bevises. Men det er slet ikke sagens kerne her.
Mnc (49195) skrev:Så du siger at overly bright lightbulbs ikke er et stort problem?
Den må du sgu længere ud på landet med!
Kender I de tegnefilm hvor der kommer en elevator fra "himmelen" og skal hente én. Og når dørene åbner så kommer der et voldsomt lysskær ud fra den?
It was like that. O.0
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.