mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Elskov (46751) skrev:Caek of Doom (46750) skrev:Eva! Hvem har du knaldet? :D
Peter :P
[url= Peter[/url]
snesman (46758) skrev:Tjek det før oprettelsen? Men du har vel fortrydelsesret ?
Problemet er jo, at ifølge TDC's dækningskort, så er der vildt god dækning her.
Det er sgu lidt belastende, at man midt i en forholdsvis stor by (~30.000 indbyggere) kun har Edge-dækning :E
DLG lader dig vælge dit netværk selv. http://www.dlgtele.dk/privat/kundeservice/kundeser...
Det er sgu meget cool. Men deres pakker udelukker at jeg kan bruge dem.
Det er sgu meget cool. Men deres pakker udelukker at jeg kan bruge dem.
Det er ligesom når man serverer morgenmad til kvinder i sengen, i stedet for et "tak" får man bare den der "hvordan er du kommet ind i mit hus?"SlettetBruger (46732) skrev:...Der
Tøs deler link på facebook til en rema1000/ipad konkurrence
Jeg påpejer det er fusk og potentiel skadeligt
Tøs går PMS
Taknemmelighed...
få dig et nyt sim kort ...det er en fejlen jeg også oplevede med tdc(grunden til at jeg skiftede tele selskab)ignuz (46762) skrev:Store dele af århus oplever jeg også kun edge dækning :( (har haft 2 forskellige telefoner med tdc så går ikke ud fra at fejlen ligger på min side)
...der midlertidigt ikke kan drille folk med mangel på viden; Kæresten kan ikke matematik, så det skal jeg lige ha lært hende så jeg ikke ryger ud i forskels-behandling ^^
Hun var godt nok træt, men når man svarer "6" til "14 - 5", og ikke kan trække 175 fra 210 så ser det skidt ud.
Hun var godt nok træt, men når man svarer "6" til "14 - 5", og ikke kan trække 175 fra 210 så ser det skidt ud.
SlettetBruger (46765) skrev:...der midlertidigt ikke kan drille folk med mangel på viden; Kæresten kan ikke matematik, så det skal jeg lige ha lært hende så jeg ikke ryger ud i forskels-behandling ^^
hun mente nok noget andet når hun svarede "6" badumtsh
Thoroughbreed (46770) skrev:... der overvejer at købe en iPhone 4s
+
fjols (46771) skrev:Så vent et par dage til 5'eren er annonceret, så bliver den nok billigere.
... Ellers kan det være du kan få lov til at "overtage" min 4S'er. Alt efter hvor awesome 5'eren bliver.
Hånter (46773) skrev:... Ellers kan det være du kan få lov til at "overtage" min 4S'er. Alt efter hvor awesome 5'eren bliver.
Den bliver super awesome. Bare spørg Apple.
#71 & 73
Well, er ganske tilfreds med min 4'er, dog er vibratoren gået i stykker >_< og det pisser mig af!..
Er så heller ikke typen der føler en trang til at smide 5k efter en ny telefon, når sidste års model virker ganske fremragende :)
- men ser frem til at høre fra dig Hånter!
Well, er ganske tilfreds med min 4'er, dog er vibratoren gået i stykker >_< og det pisser mig af!..
Er så heller ikke typen der føler en trang til at smide 5k efter en ny telefon, når sidste års model virker ganske fremragende :)
Thoroughbreed (46776) skrev:#71 & 73
Man kan da snildt skifte den vibrator. Det tager en time eller to, alt efter om du har prøvet at skru en Iphone fra hinanden før.
også kommer der en ny android version ud også er der et år mere i den :-PVossen (46775) skrev:... der nu har installeret Android 4.0.4 på min Desire S, så er der forhåbentligt et år mere i den.
Tjo, men hvorfor bøvle hvis Hånter vil sælge sin 4s'er for 800 kr til mig? :P
Kidding aside, så har jeg tænkt på at "modde" på min 4'er, går den i stykker, så pyt ..
Tjo, men hvorfor bøvle hvis Hånter vil sælge sin 4s'er for 800 kr til mig? :P
Kidding aside, så har jeg tænkt på at "modde" på min 4'er, går den i stykker, så pyt ..
Hvis modden (fikse vibratoren, ny bagglas med lys i æblet) er en succes, så ... Ja, pas?...
Har vist ikke gennemtænkt det helt :P
Hvis modden (fikse vibratoren, ny bagglas med lys i æblet) er en succes, så ... Ja, pas?...
Har vist ikke gennemtænkt det helt :P
Hvis det da bare kun var 167 spørgsmål :Pstarn (46783) skrev:Det sir du ikke, det er virkelig øv at lave sådan en når der er 167 spørgsmål -.- plus det løse, og det tog 2 timer. Gaaaab...
220 stks var der.. Håber sgu de kan sige noget klogt om det til næste samtale >_<
...der skulle hjælpe den ældste tøs med sin matematik.
...der fandeme havde glemt hvordan man dividerer på papir!
...der fandeme havde glemt hvordan man dividerer på papir!
Har skiftet skærm og glas på en 4'er :P
Kæresten smadrede sin ved at tabe den på asfalt. Men mener ikke du skal have så meget ud for at skifte vibratoreren, og bagcoveret er kun 2 skruer. :P
Har skiftet skærm og glas på en 4'er :P
Kæresten smadrede sin ved at tabe den på asfalt. Men mener ikke du skal have så meget ud for at skifte vibratoreren, og bagcoveret er kun 2 skruer. :P
Jeg har en kammerat som lige for nyligt har valgt at købe en MacBook, dette er på trods af at gennem hele den tid jeg har kendt ham kun snakket shittalk omkring Apple, hele det sidste ½ års tid har han ævlet løs om en samsung bærbar med nogle rigtig gode specs (kan ikke huske modellen) men nu, her en uge inde i semesterstart har han altså erhvervet sig en MacBook, er det virkelig sandt at Apple har krydset den magiske grænse for hardware kontra pris ?
apkat (46792) skrev:sgt.borup (46791) skrev:er det virkelig sandt at Apple har krydset den magiske grænse for hardware kontra pris ?
wat
fordi der er sådan en præcis grænse der gælder for alle personer i hele verden?
(jeg tror din ven er idiot)
undskyld jeg fik formuleret mig dårligt, jeg hentydede blot til at Apple i min verden i mange år ikke har kunnet konkurrere med deres computere i forhold til andre producenter når man snakker hardware og pris
sgt.borup (46793) skrev:undskyld jeg fik formuleret mig dårligt, jeg hentydede blot til at Apple i min verden i mange år ikke har kunnet konkurrere med deres computere i forhold til andre producenter når man snakker hardware og pris
Og vi skal så nu gætte om du har ændret mening?
apkat (46794) skrev:sgt.borup (46793) skrev:undskyld jeg fik formuleret mig dårligt, jeg hentydede blot til at Apple i min verden i mange år ikke har kunnet konkurrere med deres computere i forhold til andre producenter når man snakker hardware og pris
Og vi skal så nu gætte om du har ændret mening?
jeg har ikke ændret mening på noget tidspunkt, jeg lagde ud med en dårlig formulering :-)
...der modtog en mail uden emne i dag:
De må prøve lidt hårdere. De kan starte med et emne, fortælle mig hvor mange procent det drejer sig om, og så kalde sig noget med "solutions" for at vise lidt overskud. Måske skippe ordet legit...
Financial credit solution skrev:Contact us for a legit loan at % interest rate
De må prøve lidt hårdere. De kan starte med et emne, fortælle mig hvor mange procent det drejer sig om, og så kalde sig noget med "solutions" for at vise lidt overskud. Måske skippe ordet legit...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.