mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Så spørger jeg ganske uvidende, hvad hjælper det?SlettetBruger (46650) skrev:Eneste selling-point for mig er Texas Instruments SOC'en som gerne har en ANT+ enhed. Hvis den kan enables ville man kunne synce sit Garmin GPS-ur igennem den.
For mig tæller det mere at den ikke koster så meget da jeg ikke helt kan retfærdiggøre at bruge 2000 kr eller mere på en enhed af den slags. Det er begrænset hvad jeg ville bruge den til, men den ville være rar at have i nogle situationer.
Den kunne nok være et meget godt supplement til en 10-11" Windows 8 tablet :)
Magten (46651) skrev:Så spørger jeg ganske uvidende, hvad hjælper det?
Det hjælper at en tablet så kan overtage endnu én opgave fra pc'en, og så slipper man for den skide USB enhed.
Amazons deal er genial fori de sælger enheden med tab, fordi de ved at de tjener penge på indhold.
Køb Amazon Kindle Fire HD - Installer Windows RT ? :P
http://peecee.dk/uploads/092012/Ralph_Wiggum_-_I-m...
(har faktisk allerede lavet sådan en t-shirt, derfor billedet)
http://peecee.dk/uploads/092012/Ralph_Wiggum_-_I-m...
(har faktisk allerede lavet sådan en t-shirt, derfor billedet)
SlettetBruger (46658) skrev:Jeg kan ikke se Peecee billeder på arbejde, så jeg lever bare i uvished.
Det er et billede af Ricky Martin i bar overkrop.
-.-
...Der har bestilt 4x
http://www.chilihouse.dk/shop/chili-bolcher-stribe...
Fik lige noget lignende der var ved at tage livet af mig, håber de her er ligesågode :D
...Der har bestilt 4x
http://www.chilihouse.dk/shop/chili-bolcher-stribe...
Fik lige noget lignende der var ved at tage livet af mig, håber de her er ligesågode :D
Næste gang du er på bakken, så har de i de forskellige boder nogle bolcher der hedder "dødskys" som skulle være de stærkeste der er lovlige at lave i Danmark.
Er man vant til megen chili, så smager de faktisk ret godt.
De er desuden geniale at have med på arbejde og så bare stille midt på bordet.
Næste gang du er på bakken, så har de i de forskellige boder nogle bolcher der hedder "dødskys" som skulle være de stærkeste der er lovlige at lave i Danmark.
Er man vant til megen chili, så smager de faktisk ret godt.
De er desuden geniale at have med på arbejde og så bare stille midt på bordet.
SlettetBruger (46662) skrev:Jakob Jakobsen (46661) skrev:"dødskys"
Det er netop sådan en jeg fik idag.. mums det er guf.
Fandt lige et sted man kan bestille dem.
... der er glad for at Spotify har droppet Facebook konto kravet.
Manofsciencemanoffaith (46664) skrev:... der er glad for at Spotify har droppet Facebook konto kravet.
Fedt, så har jeg lukket kontoen og lavet en ny :-)
Ronson (46666) skrev:?
Har snakket lidt med ham der kom på opskriften.
Bolcherne er tilsat ren capsaicin, som er det der gør chili stærke. Der er så åbenbart en grænse for hvor meget man lovligt kan tilsætte fødevarer.
Spændende...
Ifølge denne side, må capsaicin "ikke som sådan" tilsættes fødevarer, hvad det så betyder.
Ifølge denne side, må capsaicin "ikke som sådan" tilsættes fødevarer, hvad det så betyder.
Ifølge den side du linker til, står der at quinin gerne må tilsættes - samt at aromastoffer ikke har et E-nummer?..
Det er ikke helt rigtigt, da quinin mig bekendt har et E-nummer?..
Så står der også at thujon ikke "som sådan" må tilsættes, men er det ikke "virkstoffet" i Absinth?
Ifølge den side du linker til, står der at quinin gerne må tilsættes - samt at aromastoffer ikke har et E-nummer?..
Det er ikke helt rigtigt, da quinin mig bekendt har et E-nummer?..
Så står der også at thujon ikke "som sådan" må tilsættes, men er det ikke "virkstoffet" i Absinth?
Manofsciencemanoffaith (46664) skrev:... der er glad for at Spotify har droppet Facebook konto kravet.
... der syntes ovenstående var fantastisk indtil jeg prøvede at lave en Spotify-konto og ikke kunne finde deres "Create an account using my e-mail address". Kan andre heller ikke se den eller er jeg en tard?
Magten (46673) skrev:https://www.spotify.com/dk/signup/plain/
Den er under Facebook login.
Det er bare det andet alternativ. Du opgiver ikke nok info til at oprette en facebook profil.
Magten (46675) skrev:Huh? Opretter den form en Facebook profil?Brugernavn (46674) skrev:
Det er bare det andet alternativ. Du opgiver ikke nok info til at oprette en facebook profil.
Nej, men jeg tror, jeg måske har misforstået dig. Spotify tilbyder bare nu begge muligheder, og den formular du har åben opretter kun et spotify login.
Thoroughbreed (46671) skrev:... der undrer sig over hvor Vossen bliver af?
Nå! Der kom han ... Utroligt at Fr. Vossen accepterer at sidde i en bil i ca 3 kvarter mens Hr. Vossen står og snakker
... der ikke gider på arbejde >_<
...Der lige blev ringet op af en bruger fra spanien "Kan du ikke lige fjernstyre mig og fikse mit 3G så jeg kan komme på nettet?"
"Tjo... men hvordan skulle jeg kunne det hvis du ikke har net?"
"øhhhhh"
Utroligt...
"Tjo... men hvordan skulle jeg kunne det hvis du ikke har net?"
"øhhhhh"
Utroligt...
Ah okay :)Brugernavn (46676) skrev:
Nej, men jeg tror, jeg måske har misforstået dig. Spotify tilbyder bare nu begge muligheder, og den formular du har åben opretter kun et spotify login.
Har minimum en af dem om ugen.. "Jeg står lige herude på lars tyndskids mark og kan ikke komme på nettet, kan du ikke lige logge på?"..SlettetBruger (46678) skrev:Utroligt...
Mange af dem forventer også at jeg kan logge på deres iPhones >_<
Brugernavn (46676) skrev:Magten (46675) skrev:Huh? Opretter den form en Facebook profil?Brugernavn (46674) skrev:
Nedenunder formen står der "Clicking Sign Up will also give Spotify access to your Facebook friends list and other public information. Nothing will be shared with Spotify until you click Sign Up"
Jeg tror altså det er en eller anden form for alternativ facebook signup...
chewie (46682) skrev:Brugernavn (46676) skrev:Magten (46675) skrev:Huh? Opretter den form en Facebook profil?Brugernavn (46674) skrev:
Nedenunder formen står der "Clicking Sign Up will also give Spotify access to your Facebook friends list and other public information. Nothing will be shared with Spotify until you click Sign Up"
Jeg tror altså det er en eller anden form for alternativ facebook signup...
Ignorér ovenstående... Det var en eller anden addon i min browser der på mystisk vis fjernede hele sektionen hvor linket til "Create an account using my e-mail address" stod.
Så det var faktisk bare mig der var en tard :'(
Magten (46644) skrev:KopNudler (46642) skrev:Den lyder til at være pengene værd. Hvis den er så stabil som det lyder til kan det godt ske jeg vil bytte min iPad 2 ud.
Ja den lyder lækker synes jeg. Problemet er så bare at få en i DK :( Amazon.co.uk har den til salg men sender den ikke til DK, endnu ihvertfald..
Hvis du slet ikke kan vente, så kan jeg godt købe den til dig for ca. 1700 kr. og sende den.
... der er ved at lave et fin fin interface til Thoroughbreed...
https://dl.dropbox.com/u/3243656/tb.png
https://dl.dropbox.com/u/3243656/tb.png
... der sov 4 timer over mig til min bedste vens polterabend.
Jeg var oven i købet selv med til at arrangere den :/
Jeg var oven i købet selv med til at arrangere den :/
...Der samler wallpapers
https://skydrive.live.com/redir?resid=582E08D8001B...
...Der nu kan sige at ha prøvet at ha haft neglelak på en negl... Det var dog noget uventet at kæresten viste billedet til hele svigerfamilien -.-
...Der nu kan sige at ha prøvet at ha haft neglelak på en negl... Det var dog noget uventet at kæresten viste billedet til hele svigerfamilien -.-
SlettetBruger (46689) skrev:...Der samler wallpapers
Sig til hvis du finder en god samling i 5120x1440
Se din indbakke :)Thoroughbreed (46681) skrev:Havde du sendt pakken? Hva blev portoen?
Det vil jeg lige have i tankerne, tak. Skal lige se lidt tests og sådan :Dfjols (46685) skrev:
Hvis du slet ikke kan vente, så kan jeg godt købe den til dig for ca. 1700 kr. og sende den.
...hvis Windows 8 installation i bootcamp er begydt at "fryse" på random tidspunkter.. Orker ikke at fejlfinde på det :(
Jakob Jakobsen (46690) skrev:SlettetBruger (46689) skrev:...Der samler wallpapers
Lækker opløsning ^^ må lige holde øje med den størrelse.
Jakob Jakobsen (46690) skrev:SlettetBruger (46689) skrev:...Der samler wallpapers
Newz + Skydrive links -.-
Filmen i sig selv er nok ikke meget værd hvis man ikke har kendskab til Tegneserierne. Men den kan ses alene fordi Zack Snyder har haft sine lækre effekt-fremmende fingre med i den.Magten (46694) skrev:...der har set Watchmen... Det var da godt nok spild af god tid..
Det hører måske med til historien at superheltefilm/serier/osv absolut ikke fanger mig :PElskov (46695) skrev:Den er da ret fed :o
Effekterne var fine ja, men det var også en af de få gode ting i den synes jeg :DSlettetBruger (46696) skrev:Filmen i sig selv er nok ikke meget værd hvis man ikke har kendskab til Tegneserierne. Men den kan ses alene fordi Zack Snyder har haft sine lækre effekt-fremmende fingre med i den.
Og nårh ja, så kan man jo fremhæve Malin Åkerman :)
... der har en kæreste der åbenbart ikke bliver muggen over at sidde alene i en bil i cirka en time, alene, med minimal underholdning og uden radio... Bare fordi jeg lige kom lidt i snak med Thoroughbreed. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.