mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det har ikke rigtigt noget med praktiske ting at gøre, solsking gør mig bare glad, det her vejr gør mig trist :/
Måske er det mine kamelriddende gener der gør det?
Måske er det mine kamelriddende gener der gør det?
Ronson (45101) skrev:Hader solskin, det er kun for negere og folk med gode øjne.
Den må du lige forklare lidt nærmere.
Jeg slutter mit til Fjols og RonRon!..
Solskin er fair nok - i begrænsede mængder bag et let skydække ^^)
Solskin er fair nok - i begrænsede mængder bag et let skydække ^^)
-35º er lidt for koldt, men ellers, hvis der ikke er megen vind så er fryse temperaturer dejlige. For mig er +25º maks, jeg vil gerne have 15-20º med lidt sol.
Når det bliver varmere, så kommer der et punkt hvor man ikke kan tage mere tøj af, til gengæld ved koldere vejr, så kan man næsten altid tage mere tøj på. Når det bliver koldt nok, så hjælper det også med lidt vodka i blodet.
Når det bliver varmere, så kommer der et punkt hvor man ikke kan tage mere tøj af, til gengæld ved koldere vejr, så kan man næsten altid tage mere tøj på. Når det bliver koldt nok, så hjælper det også med lidt vodka i blodet.
Vossen (45111) skrev:+25º maks
Min krop lukker ned ved 24,9. Så gider jeg ikke længe.
Vossen (45111) skrev:til gengæld ved koldere vejr, så kan man næsten altid tage mere tøj på. Når det bliver koldt nok, så hjælper det også med lidt vodka i blodet.
Lækkert jeg ikke er den eneste der bruger den argumentation :D
Dog, Alkohol udvider blodkarene og man fryser derfor hurtigere, tilgengæld er chancen at man ikke kan mærke det fordi man er fuld :P
.....der lige opdagede at jeg faktisk har købt et outfit der er 100% rødt.....
Jeg har også købt en "consealer", jeg bliver bare mere og mere gay efter jeg har fået den ipad.
Jeg har også købt en "consealer", jeg bliver bare mere og mere gay efter jeg har fået den ipad.
... der snart får nye briller med posten :D yay. Denne gang en neutral sort-grå i stedet for de hippiebriller jeg har nu :P
... der gerne vil reklamere for en [url= sanger[/url] :D
... Porre: Når man lige er startet med at løbe, hvor længe skal der så gå mellem løbeturene?
... der gerne vil reklamere for en [url= sanger[/url] :D
... Porre: Når man lige er startet med at løbe, hvor længe skal der så gå mellem løbeturene?
Mamad (moveax1ret) (45114) skrev:outfit
Mamad (moveax1ret) (45114) skrev:100% rødt.....
Mamad (moveax1ret) (45114) skrev:"consealer"
Mamad (moveax1ret) (45114) skrev:gay
Den er vist god nok. Håber du kan lide den i anus.
Elskov (45118) skrev:... Porre: Når man lige er startet med at løbe, hvor længe skal der så gå mellem løbeturene?
Jeg havde 2-3 dage mellem mine løbeture, jeg løb efter dette løbeprogram: http://www.motion-online.dk/konditionstraening/kon...
Vossen (45120) skrev:Jeg havde 2-3 dage mellem mine løbeture, jeg løb efter dette løbeprogram: http://www.motion-online.dk/konditionstraening/kon...
niiice. Spank you!
Elskov (45118) skrev:... Porre: Når man lige er startet med at løbe, hvor længe skal der så gå mellem løbeturene?
Hvis man skal vedligeholde kondi er det 2 gange om ugen, skal man forbedre kondi er det 3 gange om ugen, måske 4 hvis man er Pro.
Normalt ville jeg sige "føl efter på dig selv" Men ha mindst 1 dags pause imellem, også selvom det føltes som om du kan igen allerede dagen efter.
God fornøjelse btw
Elskov (45121) skrev:niiice. Spank you!
Jeg vil også sige at du bør holde dig fra vægten de næste mange måneder hvis du lige er begyndt at løbe. Jeg tabte mig ikke de første 4-6 måneder og det var ekstremt demotiverende, men jeg var stædig og jeg blev ved. Efter de første 6 måneder, da tabte jeg mig 15 kilo på 3 måneder, fra 84 til 69 kilo.
Tilgengæld, så er programmet dejligt at holde sig til og når programmet er færdigt, så har de flere, jeg valgte dog så at løbe på egen hånd.
Mamad (moveax1ret) (45114) skrev:.....der lige opdagede at jeg faktisk har købt et outfit der er 100% rødt.....
I know the feeling. Jeg er også begyndt at holde af alle de planter og blomster der er i vores lejlighed, og så er jeg begyndt at spille golf. What the hell? Har aldrig dyrket nogen form for sport i hele mit liv.
Hun ku godt bruge at erstatte noget af det muskel med et fint lille lag blødt fedt.
Hestehaler i løb <3
Hestehaler i løb <3
Thoroughbreed (45132) skrev:... der er blevet syg >_<
how ?
Efter at ha hostet i over en måned efter halsbetændelse tror jeg at jeg er ved at få det igen -.-
+1, har haft en skidt følelse i kroppen hele dagen.SlettetBruger (45133) skrev:how ?
Efter at ha hostet i over en måned efter halsbetændelse tror jeg at jeg er ved at få det igen -.-
...der har bestilt et stks shoppingbillet til Rødby-Puttgarden lørdag morgen.. Så skal der handles ind til Smukfest!
Ved ikke hvordan - noget jeg har spist måske?...
Ved ikke hvordan - noget jeg har spist måske?...
...Der er glad for at han endelig fik gang i StarGate Serien.
Fuck jeg har været øm af grin i 5 minutter nu.
Fuck jeg har været øm af grin i 5 minutter nu.
Ronson (45080) skrev:...der tror kollegaen skider i bukserne når han vender tilbage fra ferie
Og nu kan vi dokumentere at han skider i bukserne.
http://peecee.dk/uploads/072012/jep.JPG
Det er næsten ondskabsfuldt
Oh, who am I kidding? Fucking hillarious :D
(I burde dog rigge den sådan at "ned" ikke virker)
Oh, who am I kidding? Fucking hillarious :D
(I burde dog rigge den sådan at "ned" ikke virker)
Caek of Doom (45142) skrev:...der klipper navneskilte ud >.<
Thoroughbreed (45139) skrev:... der vasker gulv o_O
Skal vi bytte?
Vossen (45144) skrev:... der overvejer at tage morgenmad på Jensens.
Morgen stoppede kl 08:59:59:9999
... der lige har vundet 2 billetter til Grøn Koncert i Aalborg på søndag. Havde egenligt sagt til mine kammerater at jeg ikke skulle med, men hvis Carlsberg siger at jeg skal med, så skal jeg jo med. Udover det så vandt jeg halvårs bonus på arbejdet i sidste uge.
Tror jeg skal have mig en lodseddel når jeg har fri :)
Tror jeg skal have mig en lodseddel når jeg har fri :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.