mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
terracide (42699) skrev:XorpiZ (42696) skrev:Uha ja, det grænser jo nærmest til stalking, når du skriver idiotiske ting på et offentligt forum.
Mind mig om det, næste gang du anklager folk for at voldtage sproget :D
Henny - nu med ekstra meget dobbeltmoral
Kig på hvor mange psoter du har skreve...direkte efter jeg har psotet...som en lille skabet køter der tigger efter opmærksom ved bordet...skal du have en delle?
Ville jeg have din opmærksomhed, så ville jeg skrive noget alá "lol, intel stinker. amd ftw" eller "fuck filmselskaberne. jeg vil kopiere alt hvad jeg vil".
Men hvis du byder på hjemmelavede deller, så takker jeg da gerne ja, forudset det ikke er retarden derhjemme, der har lavet dem.
http://heltnormalt.dk/victorfaber/2012/04/04
http://heltnormalt.dk/victorfaber/2012/04/04
Hvis alle bare altid smilede til hinanden, så ville det være endnu mere uhyggeligt at blive myrdet.
...der skulle finde vej på cykel til morgen. Der åbnede Google Navigation (gratis), og indtastede destinationen, slukkede skærmen og smed telefonen i lommen. Der hørte deejlig musik, mens Google fortalte mig når jeg skulle dreje. Android's the shit.
...der skulle finde vej på cykel til morgen. Der åbnede Navigon (gratis), og indtastede destinationen, slukkede skærmen og smed telefonen i lommen. Der hørte deejlig musik, mens Susanne fortalte mig når jeg skulle dreje. Phone's the shit.
...der skulle finde vej på cykel til morgen. der heldigvis godt kunne vejen og behøvede derfor ikke bruge navigation. Nightztorm's the shit
...der har sidste arbejdsdag i dag
...der har sidste arbejdsdag i dag
Thoroughbreed (42711) skrev:Navigon (gratis),
Det er da også på tide at der kommer gratis navigation til iPhones. Men kan du også downloade kort?
Der skulle finde vej på fods i morges. Åbnede nokia drive. Indtastede adressen og blev teleporteret. Lumia is da shit.
Brugernavn (42713) skrev:Thoroughbreed (42711) skrev:Navigon (gratis),
Det er da også på tide at der kommer gratis navigation til iPhones. Men kan du også downloade kort?
Ja, det kan man - dog er der en ulempe - skal du have hele europa koster det ~150 kr - skandinavien er dog gratis
Thoroughbreed (42717) skrev:Det er da også på tide at der kommer gratis navigation til iPhones. Men kan du også downloade kort?
Ja, det kan man - dog er der en ulempe - skal du have hele europa koster det ~150 kr - skandinavien er dog gratis [/quote]
Ok. Noget måtte de jo også gøre. Nu mangler HTC bare at følge med. Turn by turn koster stadig abonnement på deres WP7 app.
Kraks kort ftw.
De turn by turn navigationer jeg har prøvet mangler en funktion hvor man kan slå "fortælleren" (hvad hedder det?) fra. Når jeg skal besøge familien i jylland vil jeg gerne have navi på, men jeg gider altså ikke høre på "drej til højre" før jeg kommer til et vist punkt hvor jeg ikke længere er sikker på vejen.
De turn by turn navigationer jeg har prøvet mangler en funktion hvor man kan slå "fortælleren" (hvad hedder det?) fra. Når jeg skal besøge familien i jylland vil jeg gerne have navi på, men jeg gider altså ikke høre på "drej til højre" før jeg kommer til et vist punkt hvor jeg ikke længere er sikker på vejen.
I Navigon (iOS) kan jeg slå fortælleren fra (og appen kan endda styre iPod funktionen på telefonen = win)
Jeg var ikke helt præcis i mit ønske. Det skal være nemt og hurtigt. Ikke igennem alle mulige menuer, bare en simpel mute knap på skærmen. Det har jeg ikke oplevet på nogen endnu :(johanmw (42721) skrev:#20
Du kan da bare slukke for lyden? Det kan tomtom i hvert fald. Min telefon (android) kan også.
På min tomtom klikker jeg på km-tallet på forsiden(navigationssiden), så kommer der en lyd-niveau-bar frem som jeg så kan trække helt i bund. Så bliver det vist ikke nemmere. IMHO ville det være dumt at have en mute knap fremme på forsiden - det er minimalt hvor meget man bruger den jo.
På min tomtom klikker jeg på km-tallet på forsiden(navigationssiden), så kommer der en lyd-niveau-bar frem som jeg så kan trække helt i bund. Så bliver det vist ikke nemmere. IMHO ville det være dumt at have en mute knap fremme på forsiden - det er minimalt hvor meget man bruger den jo.
Hmm, må prøve at finde tid til at teste nogle nyere så :D
...der gang på gang glemmer at connecte DVD drev i VMware.. Hvem fanden finder også på at man manuelt skal connecte et drev efter man har mountet en iso fil. Det er jo ikke for sjov man fortæller den hvad man gerne vil boote op på :D
...der gang på gang glemmer at connecte DVD drev i VMware.. Hvem fanden finder også på at man manuelt skal connecte et drev efter man har mountet en iso fil. Det er jo ikke for sjov man fortæller den hvad man gerne vil boote op på :D
LinguaIgnota (42730) skrev:Det er meget muligt, men skal du med til brunch i morgen?
Jeg har æg i køleskabet med bedre hukommelse end jer. Jeg er stadig på fyn hele weekenden, men som jeg lige har skrevet til MiniZøvs, så synes jeg, vi skal tage på Bronx burger café en gang i den her måned. Og så skal vi med Puttgarden-færgen, helst inden Distortion. Hvordan lyder det?
Jeg kunne jo lissom godt huske, at du var på Fyn på søndag, ikk'.
Vi er ved at have lidt småtravlt, hvis vi skal nå Rødby tur/retur, da jeg mister min ellers simpelthen så lækre Alfa Romeo i slutningen af måneden. Jeg har ikke en præcis dato pt., men den kører ud af mit liv og kommer ikke tilbage. Gawdfuckingdamnit.
Jeg ved heller ikke lige, hvad checkhæftet siger til sådan en tur - jeg er jo som bekendt ved at investere i kunst, og cola og Nutella koster ikke gratis. Heller ikke i Tyskland. Så i bedste fald bliver det nok enten eller, hvor jeg klart prioriterer SS BorderShop højest.
Men altså, hvordan ser det ud i f.eks. næste uge?
Vi er ved at have lidt småtravlt, hvis vi skal nå Rødby tur/retur, da jeg mister min ellers simpelthen så lækre Alfa Romeo i slutningen af måneden. Jeg har ikke en præcis dato pt., men den kører ud af mit liv og kommer ikke tilbage. Gawdfuckingdamnit.
Jeg ved heller ikke lige, hvad checkhæftet siger til sådan en tur - jeg er jo som bekendt ved at investere i kunst, og cola og Nutella koster ikke gratis. Heller ikke i Tyskland. Så i bedste fald bliver det nok enten eller, hvor jeg klart prioriterer SS BorderShop højest.
Men altså, hvordan ser det ud i f.eks. næste uge?
...der har billede og video af musen. ENDE-FUCKING-LIG!
http://peecee.dk/uploads/052012/20120511_221750_00...
http://peecee.dk/uploads/052012/20120511_221750_00...
Brugernavn (42737) skrev:...der morer sig over fanboys på XDA, der ikke mener at man kan se pixels på HD pentile displays.
Mener du mon sub-pixels?
SlettetBruger (42741) skrev:Mener du mon sub-pixels?
Kald dem hvad du vil. Jeg kan tydeligt se dem, selv på Nexus'en
... der lige har spildt halvanden time af mit liv ...
Worst movie ever
http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2010/250/6/9/com...
Worst movie ever
http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2010/250/6/9/com...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.