mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... som har set TDC-reklamen med bloggeren Louise Thornfeldt for mange gange. Jeg var nødt til at finde ud af hvor gammel hun er - hun ser virkelig ung ud (for mig, i hvert fald).
Første clue: Hendes blog. Hun er flyttet til København, men før hun flyttede boede hun i Nyborg.
Andet clue: Søgte på louise thornfeldt. Fandt en profil på Twitter (tilhørende Louise T. Mortensen), hvor profilbilledet havde samme artistiske idé som billederne på hendes blog. Det der wannabe hipster. (Hendes Facebook er i øvrigt også at finde
Tredje clue: Søgte på louise thornfeldt mortensen, og fik et link til et eller andet fra Fyens Stifttidende. Så vidt jeg kan se, så blev hun konfirmeret i 2008.
(Bonus-info: To andre Thornfeldt Mortensen'er blev konfirmeret samme år...)
Fjedre clue: Nyborg Kirke oplyser at man konfirmeres i 7. klasse i Nyborg sogn.
Louise Thornfeldt var altså 13-14 år i 2008, og er således 17-18 år nu. Så gammel synes jeg ikke hun ser ud til at være.
Første clue: Hendes blog. Hun er flyttet til København, men før hun flyttede boede hun i Nyborg.
Andet clue: Søgte på louise thornfeldt. Fandt en profil på Twitter (tilhørende Louise T. Mortensen), hvor profilbilledet havde samme artistiske idé som billederne på hendes blog. Det der wannabe hipster. (Hendes Facebook er i øvrigt også at finde
Tredje clue: Søgte på louise thornfeldt mortensen, og fik et link til et eller andet fra Fyens Stifttidende. Så vidt jeg kan se, så blev hun konfirmeret i 2008.
(Bonus-info: To andre Thornfeldt Mortensen'er blev konfirmeret samme år...)
Fjedre clue: Nyborg Kirke oplyser at man konfirmeres i 7. klasse i Nyborg sogn.
Louise Thornfeldt var altså 13-14 år i 2008, og er således 17-18 år nu. Så gammel synes jeg ikke hun ser ud til at være.
..der har fået nogle fine mails..
1 2
Linket peger på http://www.filehostingplus.com/14.php som redirecter til en side på http://photosframes.info
1 2
Linket peger på http://www.filehostingplus.com/14.php som redirecter til en side på http://photosframes.info
Brugere...
-"Jeg kan ikke logge på!"
-"Hvad er det du ikke kan logge på? Er det computeren, jeres dashboard eller noget helt tredje?"
-"Jeg kan ikke logge på systemet"
-"Hvilket system mener du?"
-"Der hvor jeg skal skrive brugernavn og password"
-"Det skal man jo som regel når man logger på et sted, men lad os lige se på det. Er du logget på computeren da den startede op?"
-"Nej, det er jo det jeg siger, jeg kan ikke logge på"
-"Okay, har du caps lock slået til?"
-"Hmm...." *stilhed i et par sekunder*
-"Det er den over til venstre, to knapper over ctrl"
-"Ja den er slået til?"
-"Okay, så tryk lige på den engang, og prøv at logge på"
-"Nu virker det! Hvad har du gjort?"
Det værste er at de ikke lærer noget fra gang til gang, så næste gang de ringer så er det præcis det samme man skal igennem...
-"Jeg kan ikke logge på!"
-"Hvad er det du ikke kan logge på? Er det computeren, jeres dashboard eller noget helt tredje?"
-"Jeg kan ikke logge på systemet"
-"Hvilket system mener du?"
-"Der hvor jeg skal skrive brugernavn og password"
-"Det skal man jo som regel når man logger på et sted, men lad os lige se på det. Er du logget på computeren da den startede op?"
-"Nej, det er jo det jeg siger, jeg kan ikke logge på"
-"Okay, har du caps lock slået til?"
-"Hmm...." *stilhed i et par sekunder*
-"Det er den over til venstre, to knapper over ctrl"
-"Ja den er slået til?"
-"Okay, så tryk lige på den engang, og prøv at logge på"
-"Nu virker det! Hvad har du gjort?"
Det værste er at de ikke lærer noget fra gang til gang, så næste gang de ringer så er det præcis det samme man skal igennem...
Jeg har ferie, så da økonomichefen kom ind i morges og spurgte efter toner til hans printer kunne mine kollegaer fortælle at de nok skulle kigge på det, men de vidste ikke hvordan det lige fungerede da det normalt er Rene, der gør det, og han har jo ferie..
20 minutter efter ankommer jeg på arbejde fordi jeg lige vil være med til rundstyk morgen - så gik jeg hen til økonomimanden og siger at "Jeg kunne forstå du havde toner problemer. "Nej for søren, har Kim ringet efter dig? det var godt nok service da" - JEg holder pokerface og gør mig arbejde :P
20 minutter efter ankommer jeg på arbejde fordi jeg lige vil være med til rundstyk morgen - så gik jeg hen til økonomimanden og siger at "Jeg kunne forstå du havde toner problemer. "Nej for søren, har Kim ringet efter dig? det var godt nok service da" - JEg holder pokerface og gør mig arbejde :P
.. Som ved hvad han skal lave i weekenden: Diablo 3 enters open beta this weekend
...Der har printet et billede af sit nye tv.
Senere smutter jeg ned i byen og køber en billedramme, sætter billedet i, pakker den ind og giver den til min kammerat som har fødselsdag i dag... (i morgen til grill-fest)
"Billedkvalitet på så mange måder"
Senere smutter jeg ned i byen og køber en billedramme, sætter billedet i, pakker den ind og giver den til min kammerat som har fødselsdag i dag... (i morgen til grill-fest)
... som ønsker glædelig 4/20.
Pga. arbejde i venneflokken bliver den først fejret i morgen med en god kage:
http://www.marijuanacooking.com/cannabis_carrot_ca...
Pga. arbejde i venneflokken bliver den først fejret i morgen med en god kage:
http://www.marijuanacooking.com/cannabis_carrot_ca...
... der lige har købt et 1800 mAh batteri til min Legend på ebay. Gad vide om det lækker alt indholdet eller eksploderer først.
Daniel-Dane (41962) skrev:... som ønsker glædelig 4/20.
Også mig, og lad os ikke glemme at det også er Hitlers fødselsdag idag .o/
... der har installeret D3 og er klar til Open Beta i aften.
... der fandt denne indstilling sat til "The Americas" som default.
http://peecee.dk/uploads/042012/d3serverregionsele...
... der tænkte at det måske kunne hjælpe andre, i tilfælde af at de løb ind i problemer i aften, pga denne indstilling. Never know.
... der fandt denne indstilling sat til "The Americas" som default.
http://peecee.dk/uploads/042012/d3serverregionsele...
... der tænkte at det måske kunne hjælpe andre, i tilfælde af at de løb ind i problemer i aften, pga denne indstilling. Never know.
Mnc (41971) skrev:... der fandt denne indstilling sat til "The Americas" som default.
Mon ikke det automatisk bliver ændret når man logger ind første gang?
SlettetBruger (41961) skrev:...Der har printet et billede af sit nye tv.
+ Den der Justin Bieber film :P
Mort (41981) skrev:...der er blevet godt chokeret over regningen for at udføre 120.000km (stor) service på min bil.
Det kostede mig 6.700 kroner (inkl. moms), hvoraf 4300kr af det var arbejdstid.
Kan det virkelig være rigtigt at en stor service på bilen koster så meget ?
Stor service, incl brændstof, freon, olie, div. filtre, og andre væsker - 160€ ...
Der er fordele at bo ved grænsen :P
True dat - men har erfaret at tyskerne gør mere ud af det - der er ikke noget stort/lille service, du får skiftet olie, oliefilter, freon, pollenfilter etc. hver gang ... De fylder sågar tanken, og betaler ikke for de første 25l brændstof!...
Undersøgte priser ved 4 danske aut/uaut Mazda værksteder, og de var alle dyrere end der hvor jeg får lavet bil nu - Mazda i Tyskland - og det er endda kun 4 km fra hvor jeg bor :)
True dat - men har erfaret at tyskerne gør mere ud af det - der er ikke noget stort/lille service, du får skiftet olie, oliefilter, freon, pollenfilter etc. hver gang ... De fylder sågar tanken, og betaler ikke for de første 25l brændstof!...
Undersøgte priser ved 4 danske aut/uaut Mazda værksteder, og de var alle dyrere end der hvor jeg får lavet bil nu - Mazda i Tyskland - og det er endda kun 4 km fra hvor jeg bor :)
Magten (41982) skrev:Hvilken bil har du? Det komer meget an på mærke/model og hvor man kører hen.
Det er en 8 år gammel Toyota Yaris.
XorpiZ (41983) skrev:#41981 Står der ikke hvad de har lavet?
Arbejdsprisen er faktureret som 120.000km sikkerhedscheck.
Der er skiftet tung som olie, bremsevæske, luftfilter, skiver, bolte, møtrikker, sprinklervæske og en bundproppakning.
Det lyder jo ikke umiddelbart som en kæmpe opgave, men da jeg ikke er mekaniker har jeg ingen anelse om hvor lang tid den slags tager.
Mort (41990) skrev:Det er en 8 år gammel Toyota Yaris.
Min storebror er Toyota mekaniker og han siger minumum 6.000 alt efter hvor meget der er på den. Arbejdslønnen passer fint, det tager lang tid..
Der er iøvrigt mange af dem der også skal have lavet bremser hele vejen rundt omkring det service, så hvis du er sluppet for det skal du være glad siger han :P
Mort (41990) skrev:
Arbejdsprisen er faktureret som 120.000km sikkerhedscheck.
Der er skiftet tung som olie, bremsevæske, luftfilter, skiver, bolte, møtrikker, sprinklervæske og en bundproppakning.
Det lyder jo ikke umiddelbart som en kæmpe opgave, men da jeg ikke er mekaniker har jeg ingen anelse om hvor lang tid den slags tager.
Min bror er Tante-yota mand, og han siger MAX 3,5k i Danmark ... Han vil skyde på en pris på ca 250€ (1.900) i tyskland
Det vil tage ham 2-3 timer at skifte det :)
Oh well - det er dyrt at have bil i Danmark :D
Magten (41992) skrev:Mort (41990) skrev:Det er en 8 år gammel Toyota Yaris.
Min storebror er Toyota mekaniker og han siger minumum 6.000 alt efter hvor meget der er på den. Arbejdslønnen passer fint, det tager lang tid..
Thoroughbreed (41995) skrev:
Min bror er Tante-yota mand, og han siger MAX 3,5k i Danmark ... Det vil tage ham 2-3 timer at skifte det
Sjælland vs. Jylland :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.