mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ja, netop pga. #41001. Havde den ikke været der, havde newz.dk leveret side 821, selvom der kun ville have været 820 sider. SNES sender brugeren til den korrekte sidste side, mens andre bare får en tome side.
Nå, det er også en sjælden bug, som nogle oplever i de store tråde, når siden runder sit sidste indlæg. Dette oplever man.
Magten (41007) skrev:...der finder spændene ting på jobbet..
Det er godt man ikke har gammelt lort liggende...
Vi har lige ryddet op i en masse gamle bøger og CD-ROM.
Deriblandt en HOWTO Visual Basic in Office Word 95 hvis jeg husker korrekt. Og andre gode bøger for dengang. De er nu desværre blevet smidt ud. :( Udover det har jeg fundet uåbnet Win 95 CD-ROM'er. 4 --- hold nu fast ---MB RAM. Ect. Jeg kunne have åbnet et hel museum med den samling, men nej nej. Det skal ud! :(
terracide (41013) skrev:CDROM'er...hvor nyt...så prøv at skulle installere Win 3.11 + Office...fra floppies....damn Win3.11/NT 3.5 tiden var...anderledes.
Ja, jeg er også skuffet over at jeg ikke fandt en fuld samling af floppys med 3.11 eller lign. Jeg fandt alt andet dog. Der var også en ægte Win 98. Men min kollega nåede at klippe den i stykker inden jeg fik fingrende i den. :( Gamle idiot.
Hva da? Jeg har da planer om at hjernevaske mine børn med gamle styresystemer, hvis de ikke opføre sig pænt :PMagten (41015) skrev:Jeg har nu også kylet det hele ud, der er sgu ingen grund til det skal stå og fylde.. Det kommer alligevel aldrig i brug igen :P
Alrekr (41017) skrev:Også de gamle. Hold da kæft, han gav os en sviner.
Hvad? Hvor? Det opdagede jeg aldrig!
Danish Dude (41019) skrev:Alrekr (41017) skrev:Også de gamle. Hold da kæft, han gav os en sviner.
Hvad? Hvor? Det opdagede jeg aldrig!
http://newz.dk/forum/support/hjaelp-en-pige-i-noed...
Alrekr (41020) skrev:Hvad? Hvor? Det opdagede jeg aldrig!
Har der nogensinde været mod-rettigheder på newz.dk?
Kan sq godt forstå ham. Jeg ville heller ikke anbefale nogle dette site for hjælp. Folk herinde har virkelig svært ved at hjælpe folk der rent faktisk har brug for hjælp. Og det er skide ærgeligt egentlig, når man tænker på hvor "professionel" siten engang har været i forhold til nu.
Arhh.. det var så en af de tråde, som jeg ikke fik læst!
MZ var absolut en af mine favorit debattører... jeg glemmer ALDRIG den med Jehovas Vidner og hans oplysningspakke! B~)
MZ var absolut en af mine favorit debattører... jeg glemmer ALDRIG den med Jehovas Vidner og hans oplysningspakke! B~)
NioBe (41025) skrev:Og det er skide ærgeligt egentlig, når man tænker på hvor "professionel" siten engang har været i forhold til nu.
Helt enig.
Jeg synes dog sitet er blevet lidt bedre på det sidste. Især efter der var nogen der holdte No Newz Month. Tilfældigt måske.
fjols (41027) skrev:Helt enig.
Jeg synes dog sitet er blevet lidt bedre på det sidste. Især efter der var nogen der holdte No Newz Month. Tilfældigt måske.
DEN tager jeg så personligt! B~)
fjols (41027) skrev:Helt enig.
Tja, jeg har ikke været herinde så meget til at jeg har lagt mærke til det. Men ja, muligvis. ;)
Der kan I forresten se drenge! Der er en grund til at der ikke er nogle kvinder herinde. I skræmmer dem væk! Det er kun de hardcore (måske ikke rigtigt kloge?), tøser der tør at blive tilbage.
Jeg er slet ikke nået til planer om børn endnu, så jeg venter lige med at finde ud af hvad de skal hjernevaskes med :PNioBe (41016) skrev:Hva da? Jeg har da planer om at hjernevaske mine børn med gamle styresystemer, hvis de ikke opføre sig pænt :P
...der er træt af at rette op på kollegaers elendige "arbejde"..
Magten (41034) skrev:Jeg er slet ikke nået til planer om børn endnu, så jeg venter lige med at finde ud af hvad de skal hjernevaskes med :P
...der er træt af at rette op på kollegaers elendige "arbejde"..
Bare rolig.... det er den eneste opdragelses metode jeg selv kender til, som jeg vil bruge når jeg engang får børn.
Jeg har hverken tænkt på navne tøjstil og andre opdragelses metoder, eller hvordan "værelset" skal se ud. Som så mange andre trunter med fast forhold gør.
Er kun kommet til at jeg tuder den dag jeg skal pakke mit kontor sammen og flytte det ud i stuen.
NioBe (41035) skrev:Er kun kommet til at jeg tuder den dag jeg skal pakke mit kontor sammen og flytte det ud i stuen.
Hvis du har altan så fjern gelænderet og løft en campingsvogn op så man kan gå fra stue til ny børneværelse... Problem solved
Til en af forelæsningerne i dag var der en pige der faldt i søvn. Og snorkede. Det grinede vi alle sammen af.
Kære dagbog
I fredags spillede vi dart. Den der tabte skulle have et los i løgene. Min kollega tabte. I dag spillede vi så om hvem der skulle have en omgang saltvand sprøjtet i ansigt. Han tabte igen. Bagefter spillede vi om hvem der skulle gurgle en omgang voldsom (og her mener jeg voldsom!) chili. Han tabte igen...
Så spillede vi om hvem der skulle have hæfteklammet huden mellem pege- og tommelfinger. Jeg tabte :(
Jeg gjorde det sidst for et par år siden og der gjorde det ikke ondt. Føj det gjorde nas i dag, den nåede at bøje sig rundt og op i huden igen, i en sådan grad at den ikke lige var til at få ud igen.
Det var en god dag.
I fredags spillede vi dart. Den der tabte skulle have et los i løgene. Min kollega tabte. I dag spillede vi så om hvem der skulle have en omgang saltvand sprøjtet i ansigt. Han tabte igen. Bagefter spillede vi om hvem der skulle gurgle en omgang voldsom (og her mener jeg voldsom!) chili. Han tabte igen...
Så spillede vi om hvem der skulle have hæfteklammet huden mellem pege- og tommelfinger. Jeg tabte :(
Jeg gjorde det sidst for et par år siden og der gjorde det ikke ondt. Føj det gjorde nas i dag, den nåede at bøje sig rundt og op i huden igen, i en sådan grad at den ikke lige var til at få ud igen.
Det var en god dag.
...der har brugt morgenen på at flytte sin plads på jobbet ca 15m..
...der er igang med at sætte et Windows Server 8 test lab op..
...der er igang med at sætte et Windows Server 8 test lab op..
5 år i et dead end job. På den tid kunne man have taget en kandidat og være blevet til noget.
Tillykke.
Tillykke.
Ja. Når man afvikler det på underdimensionerede systemer så er det lige til at lukke op og skide i.Magten (41048) skrev:SCOM?
Noget som tog os 20 sekunder førhen (via VNC) tager os nu minimum 2 minutter hvis det kører godt. 5-6 minutter hvis det kører dårligt (via RDP).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.