mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hånter (40247) skrev:­­­­­­­­­­ (40246) skrev:det er der vel ikke nogen som forbyder dig?
Måske hendes arbejdsplads?
hjammen hun er vel ikke på newz når hun er på arbejde?...(har fri idag)
(40251) skrev:Måske hendes arbejdsplads?
hjammen hun er vel ikke på newz når hun er på arbejde?...(har fri idag) [/quote]Jeg har sgu altid newz åben på jobbet.. Så kan man lige bruge et par minutter på at cleare hovedet hvis man er kørt fast i en opgave :)
godt at jeres chef ikke sider her inde
Hvis jeg konstant sad på newz så ville jeg blive fyret(er elektrikker)
NightZtorm (40254) skrev:jep, newz er en vigtig del af arbejdagen (især når man sidder i support, og ik har noget at lave)
Jeg kan finde nummeret på min gamle support chef. Han sagde "Din besvarelsesstatistik er god, men du skal modtage flere opkald...". Måske har han nogle ideer. Jeg foreslog selv at ringe rundt til kunder og bede dem om at ringe til mig. Utroligt nok blev jeg ikke fyret :-P
Brugernavn (40256) skrev:NightZtorm (40254) skrev:jep, newz er en vigtig del af arbejdagen (især når man sidder i support, og ik har noget at lave)
Jeg kan finde nummeret på min gamle support chef. Han sagde "Din besvarelsesstatistik er god, men du skal modtage flere opkald...". Måske har han nogle ideer. Jeg foreslog selv at ringe rundt til kunder og bede dem om at ringe til mig. Utroligt nok blev jeg ikke fyret :-P
hvis man så bare kunne få lov at arbejde på de servere man ellers skulle lave mandag, men så er man åbenbart ikke 100% klar til at tage supportkald, som jo kræver så ekstremt meget mentalt =) (har modtaget 3 kald i dag, 2 af dem var vedr. at skifte deres password og den sidste var en printerkø der skulle nulstilles så har arbejdet 10 minutter ud af 4 timer i dag)
NightZtorm (40257) skrev:hvis man så bare kunne få lov at arbejde på de servere man ellers skulle lave mandag, men så er man åbenbart ikke 100% klar til at tage supportkald, som jo kræver så ekstremt meget mentalt =)
En dag får du nok ligesom mig et arbejde, hvor du blive målt på hvad du får fra hånden, mere end hvor meget du er til rådighed. Så nyd det så længe det varer ;-)
Brugernavn (40260) skrev:NightZtorm (40257) skrev:hvis man så bare kunne få lov at arbejde på de servere man ellers skulle lave mandag, men så er man åbenbart ikke 100% klar til at tage supportkald, som jo kræver så ekstremt meget mentalt =)
En dag får du nok ligesom mig et arbejde, hvor du blive målt på hvad du får fra hånden, mere end hvor meget du er til rådighed. Så nyd det så længe det varer ;-)
vil da hellere være stresset 8 timer dagligt end at ikke have noget at lave
NightZtorm (40261) skrev:En dag får du nok ligesom mig et arbejde, hvor du blive målt på hvad du får fra hånden, mere end hvor meget du er til rådighed. Så nyd det så længe det varer ;-)
vil da hellere være stresset 8 timer dagligt end at ikke have noget at lave [/quote]
Det tvivler jeg på. Til den tid har du sandsynligvis lån, hvis afbetaling afhænger af om du får nok gode idéer om dagen. Det kan være stressende.
Brugernavn (40262) skrev:NightZtorm (40261) skrev:En dag får du nok ligesom mig et arbejde, hvor du blive målt på hvad du får fra hånden, mere end hvor meget du er til rådighed. Så nyd det så længe det varer ;-)
vil da hellere være stresset 8 timer dagligt end at ikke have noget at lave
Det tvivler jeg på. Til den tid har du sandsynligvis lån, hvis afbetaling afhænger af om du får nok gode idéer om dagen. Det kan være stressende. [/quote]
har lige nu 2 dage om ugen, hvor jeg får lov at lave noget, og synes ikke der findes meget der er bedre =) men kan selvfølgelig være det gør en stor forskel at det kun er 2 dage om ugen man har en masse der skal nåes
­­­­­­­­­­ (40255) skrev:godt at jeres chef ikke sider her inde
Jeg er chefen her og jeg sidder på newz.dk - Jeg kan slet ikke se det dårlige i at man en gang i mellem fylder hovedet med fjollede ting og lige slapper af oven på stressende kald.
Magten (40250) skrev:http://www.microsoft.com/learning/en/us/exam.aspx?id=70-640
Burde egentlig ikke være et problem for mig at bestå, men vi har ingen kunder der bruger AD LDS, RMS eller FS.. Og CS har jeg ikke haft mulighed for at arbejde med.. Så har kun brugt bøger til de emner..
Men undskyldninger er der nok af.. I sidste ende var jeg bare ikke forberedt godt nok. Nu ved jeg så hvad jeg skal læse op på (RMS og CS) til næste gang :)
Man skal bare vide hvad Microsoft vil have dig til at svare.. Hvis du har IRL experience med tingene så kan du være rimelig sikker på at du dumper.. Jeg dumpede til EA testen og resten bestod jeg.. Det var så tilgengæld for 2-3 år siden..
Helt enig, svarene ligger tit meget langt fra virkeligheden, og situationerne de stiller op er også noget man sjældent oplever hvis man kun sidder med SMB segmentet.didriksen86 (40265) skrev:Man skal bare vide hvad Microsoft vil have dig til at svare.. Hvis du har IRL experience med tingene så kan du være rimelig sikker på at du dumper.. Jeg dumpede til EA testen og resten bestod jeg.. Det var så tilgengæld for 2-3 år siden..
F.eks. var der et spørgsmål om site links og replikering imellem en et HQ og et branch med en 56kbps forbindelse. Ikke ligefrem noget man støder på tit :P
Min chef sidder lige bag ved mig. (40255) skrev:Hvis jeg konstant sad på newz så ville jeg blive fyret(er elektrikker)
Det er jo nærmest forventet at jeg sidder på newz, når jeg venter på forskellige ting (som lige nu, at min kode kompiler)
Jeg kan anbefale et elektronisk dartspil hvis man er et par kolleger der keder sig til tider.
Men lad være med at købe et i Aldi til 2-300 kr. For så er man nødt til at skille det ad og reparere det en del gange, indtil man kører tilbage med det, får pengene, og køber et dyrere og bedre et andet sted.
Men lad være med at købe et i Aldi til 2-300 kr. For så er man nødt til at skille det ad og reparere det en del gange, indtil man kører tilbage med det, får pengene, og køber et dyrere og bedre et andet sted.
Ronson (40277) skrev:At du er chauffør er ikke særlig interessant.
Det er det vel, når jeg nu ikke har kørekort.
Anyway, du' dum. <3
Elskov (40282) skrev:Også mig, jeg endte med at fjerne det, som han stod på for at nå tremmerne.
Stakkels hamster... hvordan skal den nu løbe rundt uden uden bagben :-S
... herover har de sidste par dage været baby-amok (Det er godt nok tronarvingen, men stadigvæk!)Magten (40285) skrev:alle de vigtige nyheder
2300 artikler bare i den Svenske presse.
Vi mangler tydeligvis en krig, eller noget andet interassant, for at få nogle ordenlige nyheder!
Nu var jeg ellers så stolt over at jeg kunne holde mig væk herfra...
Anywho, min mors computer er blevet stjålet. Jeg har så set den online på TeamViewer, og har også været inde på den. Jeg nåede ikke at få fat i IP-adressen (hvilket politiet var interesserede i), og jeg kan ikke lige finde et sted i TeamViewer hvor man kan se den. Kan det virkelig passe?
Jeg er måske ude at NNM, men jeg kommer ikke tilbage før til marts. Hvis du har et bud, så smid det til [email protected].
PS: Undskyld for post her og i den anden tråd, men det her er på grænsen til at være vigtigere end dobbeltpost.
Anywho, min mors computer er blevet stjålet. Jeg har så set den online på TeamViewer, og har også været inde på den. Jeg nåede ikke at få fat i IP-adressen (hvilket politiet var interesserede i), og jeg kan ikke lige finde et sted i TeamViewer hvor man kan se den. Kan det virkelig passe?
Jeg er måske ude at NNM, men jeg kommer ikke tilbage før til marts. Hvis du har et bud, så smid det til [email protected].
PS: Undskyld for post her og i den anden tråd, men det her er på grænsen til at være vigtigere end dobbeltpost.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.