mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
NightZtorm (39908) skrev:...der ikke har noget at lave på arbejdet
...der ikke kan komme i tanke om hvornår, jeg sidst oplevede det :-S Det må være henved 8 år siden.
Guess who's back, back again.
Onkel Ignota's back, tell a friend.
Så deeet.
Jeg ved ikke, hvem der fandt Bollekrogen eller Hyggehullet eller hvad fanden det nu hedder, men sjældent er jeg da blevet udsat for så meget dumbfuckery på én gang. Både brugere og administratorer er af typen, som har helt særlige socialpædagogiske behov.
Det mest positive jeg kan sige om det forum er, at brugerne gudskelov er samlet på ét sted, så de ikke fiser rundt på det der internet og interagerer med os andre. Jebus, mand.
Anywho, så har jeg nu tilladt mig selv at tilgå newz.dk, som det fucking passer mig. Det manglede da bare.
Onkel Ignota's back, tell a friend.
Så deeet.
Jeg ved ikke, hvem der fandt Bollekrogen eller Hyggehullet eller hvad fanden det nu hedder, men sjældent er jeg da blevet udsat for så meget dumbfuckery på én gang. Både brugere og administratorer er af typen, som har helt særlige socialpædagogiske behov.
Det mest positive jeg kan sige om det forum er, at brugerne gudskelov er samlet på ét sted, så de ikke fiser rundt på det der internet og interagerer med os andre. Jebus, mand.
Anywho, så har jeg nu tilladt mig selv at tilgå newz.dk, som det fucking passer mig. Det manglede da bare.
Jammen velkommen tilbage til forummet med de normale brugere... lulz!
Find en telefonforretning, og hør om du må låne deres SIM saks.
Windcape (39911) skrev:... der har opdaget at Lumia 800 bruger micro-sim :(
Find en telefonforretning, og hør om du må låne deres SIM saks.
Mnc (39913) skrev:NightZtorm (39908) skrev:...der har tabt NNM =(
...der er tilbage på newz =)
...der ikke har noget at lave på arbejdet
Dit fail er nedskrevet på kynz, og vil forevigt blive husket. Ellers kan det i hvert fald findes der.
nu du er i gang, kan du så ikke lige rette så siden om mig har rigtig navn? (Hed TherkelMJ før)
...der lige havde en kunde i røret.. Hun (Mie) har ringet om den "fejl" 4 gange nu.
Kunde: Jeg kan ikke logge på serveren
Mig: Får du nogen fejl?
Kunde: Den siger jeg skal skifte password
*venter et par sekunder på at hun kommer frem til fejlen*
Mig: Ja det skal gøres en gang imellem, har du prøvet at skifte det?
Kunde: Ja, så siger den bare det ikke opfylder kravene men det gør den altså
Mig: Koden skal være på minimum 6 tegn, have store og små bogstaver, minimum 1 tal, og dit navn må ikke være en del af den
Kunde: Så burde den altså virke den kode!
Mig: Hvad prøver du at lave som kode?
Kunde: mie78
Mig: Der indgår dit navn jo i, der mangler minimum et stort bogstav, og så er den for kort
Kunde: Må det ikke det?
Mig: Nej
Kunde: Nå, det vidste jeg altså ikke. Hvad skal jeg så lave som kode?
Mig: Det kan jeg jo ikke så godt hjælpe dig med, det skal være noget som du kan huske. Men du kunne tage en person du kenders navn?
Kunde: Ih hvor smart, det gør jeg. Hej hej.
*dut dut dut*
Enten har hun hukommelse som en guldfisk eller også er hun bare dum. Jeg hælder desværre mest til det sidste..
Kunde: Jeg kan ikke logge på serveren
Mig: Får du nogen fejl?
Kunde: Den siger jeg skal skifte password
*venter et par sekunder på at hun kommer frem til fejlen*
Mig: Ja det skal gøres en gang imellem, har du prøvet at skifte det?
Kunde: Ja, så siger den bare det ikke opfylder kravene men det gør den altså
Mig: Koden skal være på minimum 6 tegn, have store og små bogstaver, minimum 1 tal, og dit navn må ikke være en del af den
Kunde: Så burde den altså virke den kode!
Mig: Hvad prøver du at lave som kode?
Kunde: mie78
Mig: Der indgår dit navn jo i, der mangler minimum et stort bogstav, og så er den for kort
Kunde: Må det ikke det?
Mig: Nej
Kunde: Nå, det vidste jeg altså ikke. Hvad skal jeg så lave som kode?
Mig: Det kan jeg jo ikke så godt hjælpe dig med, det skal være noget som du kan huske. Men du kunne tage en person du kenders navn?
Kunde: Ih hvor smart, det gør jeg. Hej hej.
*dut dut dut*
Enten har hun hukommelse som en guldfisk eller også er hun bare dum. Jeg hælder desværre mest til det sidste..
NightZtorm (39914) skrev:nu du er i gang, kan du så ikke lige rette så siden om mig har rigtig navn? (Hed TherkelMJ før)
Jeg har gjort hvad jeg kunne (finde ud af) http://knowyournewz.dk/index.php?title=NightZtorm
har godt nok også mange brugere der ikke forstår at de ikke må bruge koder som 12345 og abcde... har endda haft en kunde der klagede over at hendes domæne bruger ikke måtte være uden kode
Jeg plejer at sige 'fuck it' til at have for mange koder...
En kode til alle arbejdssystemer, og så skifter jeg den bare når første system beder om det (dvs gerne hver måned) - ikke at jeg stopper hvad jeg har gang i, og skifter kode på alle systemerne, men skifter koder når jeg bruger dem næste gang. :)
Jeg bruger så også ordenlige koder. :P
Der var et link for nyligt, hvor man kunne teste sin kode og så sagde den hvor lang tid den ville tage at knække. Den sagde 50k+ år. :P
Hvilken regnekraft den regner med (...) ved jeg dog ikke.
En kode til alle arbejdssystemer, og så skifter jeg den bare når første system beder om det (dvs gerne hver måned) - ikke at jeg stopper hvad jeg har gang i, og skifter kode på alle systemerne, men skifter koder når jeg bruger dem næste gang. :)
Jeg bruger så også ordenlige koder. :P
Der var et link for nyligt, hvor man kunne teste sin kode og så sagde den hvor lang tid den ville tage at knække. Den sagde 50k+ år. :P
Hvilken regnekraft den regner med (...) ved jeg dog ikke.
It would take a desktop PC
About 288 duodecillion years
to hack your password
passwordet til min passworddatabase =)
http://howsecureismypassword.net/
About 288 duodecillion years
to hack your password
passwordet til min passworddatabase =)
http://howsecureismypassword.net/
min database kode består også af 2 andre koder + mit dankort nummer, så det er heller ikke besværligt at huske =)
...der endnu en gang udlover et blæs af lingu til ham/hende der kan gætte hvad jeg er begyndt på her
Ronson (39930) skrev:...der endnu en gang udlover et blæs af lingu til ham/hende der kan gætte hvad jeg er begyndt på her
Jaja .. Jeg har endnu ikke fået mit!
Jeg har tre konti hos Nordea. Det tager 12 picosekunder + overhead at overføre mellem dem.
(P.S. Der kan være en måleusikkerhed.)
(P.S. Der kan være en måleusikkerhed.)
Dette her var mellem min danske konto (Danske Bank), og min udlejers konto (Svenska Handelsbanken).terracide (39940) skrev:Jeg har en Danskebank DK konto og en Danskebank SE konto og der tager det ca. 1 time at overføre penge imellem de to konti.
Havde forventet det tog laengere tid.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.