mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (39447) skrev:https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/28938_393164159901_660139901_4161620_6839723_n.jpg
Jubas: sønderjysk for "dude" (kønsløst, men for det meste brugt på drenge)
Hvem er det? :s
...der lige har brugt halvanden time på at finde sin stive storebror i Alpe d'Huez. Det er en pænt stor by når man skal finde en fuld tosse.. Heldigvis er jeg blevet rigtig gode venner med ejeren af en engelsk pub, så jeg fik lige et par gratis fad-to-go imens jeg ledte efter ham :D
Magten (39458) skrev:Nej og nej, men jeg satser stærkt på nogle billeder imorgen hvor hun, hvis rygtet taler sandt, er klædt ud i fræk sygeplejeske uniform.
Er der nogen der ved om der er britiske eller franske tv kanaler der viser Danmarks håndboldkamp i aften?
Hvorfor fanden er du på Newz, når du har mulighed for at være ude og stå på ski?!
Magten (39456) skrev:Hun* :)
Så hun da.
Ham pølsemanden foran elgiganten i kolding laver samme trick, man får lige en (gratis) halv kålpølse og en (gratis) dåseøl med når man står og æder sin svin i svøb, som man i øvrigt bare kan komme og betale en anden dag.
Så er man lidt tvunget til at komme tilbage, og købe lidt mere, fordi han jo er sådan en flinker fyr.
Altså, lingu ville jo æde en masse og aldrig betale, men vi andre ville ikke kunne lade være med at vende tilbage.
Fordi jeg ventede på de andre som havde lede tømmermænd :PHånter (39460) skrev:Hvorfor fanden er du på Newz, når du har mulighed for at være ude og stå på ski?!
Det er kl 9 her mener jeg, det er ihvertfald det tidligste vi har været ude.Alrekr (39461) skrev:Liftene plejer da ikke at åbne før kl. 10?
Tak :DAlrekr (39459) skrev:Ja.
Yep, jeg lavede en DOA efter nogle eksperimenter og endnu en snak med Nokia Care. Nokia mente at jeg skulle forvente at jeg kunne få 340 timers stand by ud af den med den opsætning, jeg havde prøvet. Jeg kunne ikke engang få 100, så de mente at den var i stykker.XorpiZ (39466) skrev:Erstatning for den anden Lumia?
Det gik helt smertefrit i øvrigt.
Brugernavn (39470) skrev:Yep, jeg lavede en DOA efter nogle eksperimenter og endnu en snak med Nokia Care. Nokia mente at jeg skulle forvente at jeg kunne få 340 timers stand by ud af den med den opsætning, jeg havde prøvet. Jeg kunne ikke engang få 100, så de mente at den var i stykker.
Har det så hjulpet?
XorpiZ (39473) skrev:Brugernavn (39470) skrev:Yep, jeg lavede en DOA efter nogle eksperimenter og endnu en snak med Nokia Care. Nokia mente at jeg skulle forvente at jeg kunne få 340 timers stand by ud af den med den opsætning, jeg havde prøvet. Jeg kunne ikke engang få 100, så de mente at den var i stykker.
Har det så hjulpet?
Det er for tidligt at udtale sig om det nu. Jeg fik den først kl. 11 i dag. Men jeg skal nok komme med en opdatering.
Magten (39465) skrev:Fordi jeg ventede på de andre som havde lede tømmermænd :P
fuck det lort, bare kom afsted.... Var i Zillertal for nogle år siden, og de 3 første dage var vi først på pisterne ved 13 tiden fordi der var nogle der skulle sove deres rus ud...
Til sidst tog vi bare afsted alligevel fra morgenen af og lod de andre komme senere, ingen grund til at være "flink" overfor folk som bliver ved med at forvente man venter pænt på at de kommer op. Den slags egoister må bare acceptere at verden ikke revolvere omkring dem...
Det har vi også gjort de andre dage, men idag var jeg den eneste der var frisk :) De andre er også nogle gamle tosser på 29-30 år.. Svage mennesker!Qw_freak (39477) skrev:Magten (39465) skrev:Fordi jeg ventede på de andre som havde lede tømmermænd :P
fuck det lort, bare kom afsted.... Var i Zillertal for nogle år siden, og de 3 første dage var vi først på pisterne ved 13 tiden fordi der var nogle der skulle sove deres rus ud...
Til sidst tog vi bare afsted alligevel fra morgenen af og lod de andre komme senere, ingen grund til at være "flink" overfor folk som bliver ved med at forvente man venter pænt på at de kommer op. Den slags egoister må bare acceptere at verden ikke revolvere omkring dem...
Køb aldrig aldrig ALdrig dette kort: http://www.proshop.dk/notcategorized/Inno3D-InnoDV...
Driveren kan ikke engang starte(på win 7) og produrksentens hjemmeside eksistere ikke
Driveren kan ikke engang starte(på win 7) og produrksentens hjemmeside eksistere ikke
drbravo (39486) skrev:SlettetBruger (39484) skrev:Modelnummeret
9500 tommer? Hold da op en stue sådan et tv kræver.. 152x112 meter er også en slags vægplads..
Til sammenligning er Jerry-tron (Cowboys stadium) kun 2100 tommer. :)
... som er på MDMA. ~200 mg (øjemål). Jeg har tør hals, men de andre effekter er ikke særligt fremtrædende.
(39487) skrev:Køb aldrig aldrig ALdrig dette kort: http://www.proshop.dk/notcategorized/Inno3D-InnoDV...
Jeg håber det kan hjælpe lidt.
vil meget gerne se dig finde TV kortet på den side og brugsanvisningen henviser til innodv.com
og Driveren som du linker til er den samme som den der ligger på CD'en men kan ikke køre den på CD'en...får denne besked http://dl.dropbox.com/u/17458891/screenshot/dooohh...
vil meget gerne se dig finde TV kortet på den side og brugsanvisningen henviser til innodv.com
og Driveren som du linker til er den samme som den der ligger på CD'en men kan ikke køre den på CD'en...får denne besked http://dl.dropbox.com/u/17458891/screenshot/dooohh...
Qw_freak (39491) skrev:Daniel-Dane (39489) skrev:... som er på MDMA. ~200 mg (øjemål). Jeg har tør hals, men de andre effekter er ikke særligt fremtrædende.
Eksperimenterer du?
Vi drak det, men den toppede aldrig, så nu sniffer vi noget mere.
7 tilmeldte gæster
1 måske
Kapacitet: 9
Sorry ;D Hånter.
En veninde spurgte ellers interesseret efter hvem du var da jeg forleden fest lige skulle herind og sende en PM til M910q.
"Stod der Hanter? Rene hvad stod der?? HVEM er DEEHT??"
1 måske
Kapacitet: 9
Sorry ;D Hånter.
En veninde spurgte ellers interesseret efter hvem du var da jeg forleden fest lige skulle herind og sende en PM til M910q.
"Stod der Hanter? Rene hvad stod der?? HVEM er DEEHT??"
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.