mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mnc (39352) skrev:drbravo (39350) skrev:Hvor dælen har du fundet den menu? Er det en extension?
Tools -> Preferences -> Advanced -> Shortcuts -> Edit (under keyboard setup)
wat
http://peecee.dk/uploads/012012/Capture1.JPG
Det passer ikke sammen :(
Alrekr (39353) skrev:wat
Eh, jeg læste vist #275 ret skævt. :D
Det er Opera settings jeg piller ved.
http://chzmemebase.files.wordpress.com/2011/05/mem...
Jeg kan se en dildo, en vibrator, en buttplug og en penisring - men den store sorte i baggrunden kan jeg ikke gennemskue hvad er.
LinguaIgnota (39358) skrev:Jeg kan se en dildo, en vibrator, en buttplug og en penisring - men den store sorte i baggrunden kan jeg ikke gennemskue hvad er.
Er det ikke det de kalder en Sybian?
...der ringede til Nokia support. De sagde at der er et batterifix på vej de nærmeste dage. Jeg regner med at det bliver firmware version 115xx.
Hele verden er lavet af lort. Og jeg hader mennesker, især de lykkelige i fungerende forhold. Fuck dem. Nu vil jeg æde noget cornflakes, fordi jeg ikke har andet og ikke har penge til at købe ind pga. sushi.
Ja, Porre (og andre), du må gerne sige "Hvad sagde jeg?".
Ja, Porre (og andre), du må gerne sige "Hvad sagde jeg?".
62# > Du lever livet kun engang, så engang imellem skal man give sig selv treats, også selvom man ikke får råd til andet end corn flakes.. :P
Systran (39363) skrev:LinguaIgnota (39360) skrev:Så er dét mysterie løst.
Mysterium. For helvede...
Det er meget heldigt, at du har købt en ny cykel, når du sådan skal cykle til Ikea, hva'?
Elskov (39362) skrev:"Hvad sagde jeg?".
Ser nu ingen grund til at vade i det. ^^ Men rart at vide man ikke er den eneste retard i det minefelt som ér forhold.
...Der pimper øl... planen var lige at nyde én men de smager efter mere, så nu ser jeg lige hvor mange jeg kan nå at få ned inden kl 22.
Elsker når der swooper en næsten ukendt newz personlighed ind med en epic kommentar.
...Der tilsyneladene får en bekendt (der er hot) til overnatning, sammen med hendes veninde som hun kalder "unfair hot" på fredag.
M910q -> Der er party på Nørregade fredag kl 20. og du er traditionen tro velkommen - ligesom de 2 førnævnte tøser. og da jeg ved du er lidt af en player får du forkøbsret på tøserne.. ;D
og ja jeg har drukket 1 af dine øl!
...Der tilsyneladene får en bekendt (der er hot) til overnatning, sammen med hendes veninde som hun kalder "unfair hot" på fredag.
M910q -> Der er party på Nørregade fredag kl 20. og du er traditionen tro velkommen - ligesom de 2 førnævnte tøser. og da jeg ved du er lidt af en player får du forkøbsret på tøserne.. ;D
og ja jeg har drukket 1 af dine øl!
Elskov (39374) skrev:Fakta har åbent. Nu går jeg ned og køber alt, hvad de har. Eller gør jeg... jeg burde ikke. Men jeg har intet. Jo, jeg har bacon oO Jeg laver fandeme bacon.
Bacon i muffinform med æg = epic breakfeast
http://farm4.static.flickr.com/3517/3824207513_681...
Alrekr (39375) skrev:You know the sayin'
Live cam fra festen? ^^
Ikke første gang jeg overvejer det ^^ problemet er at min pc skal bruges til musik. og det er jo ikke sjov hvis folk ved det.
og jeg mangler en *hug* rating til når folk laver det ansigt.
(39379) skrev:#39376
bacooooonnnnn
http://peecee.dk/uploads/012012/1278115666596.jpg
Link-/billedefix.
SlettetBruger (39378) skrev:Ikke første gang jeg overvejer det ^^ problemet er at min pc skal bruges til musik. og det er jo ikke sjov hvis folk ved det.
Skjul programmet. Jeg skrev et program, som skjulte vinduer (baseret på filnavn, HWND, pid eller en fjerde ting, som jeg har glemt).
bare download ollydbg, installer pluginnet windows juggler, start pluginnet, hold musen over recorderen, tryk hide window
Hånter (39370) skrev:... Der får et enkelt glas rødvin.
Do tell.
Jeg er ret frisk på vin markedet. hvad jeg dog har bemærket er hvor nemt en chilensk merlot ryger ned. Det er næsten livsfarligt. næst i linen af vin der kan slå ihjel må være en sag fra toscana jeg har. fy for den det er godt.
Mamad (moveax1ret) (39382) skrev:bare download ollydbg, installer pluginnet windows juggler, start pluginnet, hold musen over recorderen, tryk hide window
Jeg tester det lige engang jeg har fået bukser på, og mine tåløse tåsokker af - vil nødig starte en varm følelse i dig du ikke kan kontrollere.
...Der fandt en gammel regning.
Proliant 1500 incl. 16MB ECC RAM
64MB memory expansion kit
14" Compaq CRT
2x2.1GB SCSI disk
Compaq UPS
4/16GB turbo-dat drive
Netware connect
Samlet pris: 207.000kr
14" Compaq CRT
2x2.1GB SCSI disk
Compaq UPS
4/16GB turbo-dat drive
Netware connect
SlettetBruger (39389) skrev:...Der fandt en gammel regning.
14" Compaq CRT
2x2.1GB SCSI disk
Compaq UPS
4/16GB turbo-dat drive
Netware connect
Den kan køre Crysis!
Jeg trak logisk positivisme. Jeg havde helt glemt kritikken af den, så jeg sagde, at positivister anser oplevelser, som ikke kan reduceres og forklares fysikalistisk, som metafysik og altså vrøvl.
Det rigtige svar er: De halter på det her punkt.
Daniel-Dane (39396) skrev:Jeg trak logisk positivisme. Jeg havde helt glemt kritikken af den, så jeg sagde, at positivister anser oplevelser, som ikke kan reduceres og forklares fysikalistisk, som metafysik og altså vrøvl.
Det jeg læser:
SlettetBruger (39388) skrev:Det var dig der havde heinicken med ikke?
Jeg kunne ikke dy mig og nuppede een
http://3.bp.blogspot.com/-ZeCeh4HZdC8/TrxamLaL9vI/AAAAAAAAM2U/s9uCaBwKviY/s1600/30.jpg
http://fortnightlitpress.files.wordpress.com/2011/05/knapp01.png
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.