mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
terracide (39199) skrev:...der piver over at der ikke er nyt lækkert hardware der ville være en opgradering i min PC...
Har hørt at der lige er kommet et ret godt grafikkort på markedet.
...der glæder sig over at han kun har smidt 1000 kr efter computerhardware til den stationære, de sidste 2 år :-)
Windcape (39155) skrev:... der har fået detaljerne for sin flytning til Sverige. Microsoft betalt flytning og rejse, oh yeah ;-)
Jeg har læst mig til at Microsoft har lovet en rigtig god Skype-app til WP. De skal åbenbart i gang med at lave den nu her :P
Mamad (moveax1ret) (39163) skrev:"Det er en sharon!!! Sig mig lærer i slet ingenting her?"
Kassefolkende aner intet om frugt/grønt. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg var nødt til at spørge kunden hvad det var for noget, eller ringe ned i afdelingen. Det er ikke en del af uddannelsen, det kommer med erfaringen. Hvis du så var ved en af de unge.. Tjah - lad os sige at der er en stor udskiftning.
Mamad (moveax1ret) (39168) skrev:beaeuvi
Den er også skide svær. Til næste gang: Beauvais.
#39168 er i øvrigt et fantastisk eksempel på hvor meget bedre Newz bliver med SNES!
Mamad (moveax1ret) (39181) skrev:Hver anden uge fandt hun en ny metode/slanke guru/motionsform/diæt/pulverpis, og det kostede alt sammen penge.
Hvis hun så bare holdte ved én af tingene i stedet for at forvente resultater fra første øjeblik. Det tager tid at tabe sig. Det er der bare mange som ikke forstår, så de skifter mellem 20 forskellige kure for at opgive og sige "Det virker ikke - nu har jeg ellers forsøgt at tabe mig i en måned!!"
Mamad (moveax1ret) (39181) skrev:En kontroversiel mening jeg også har angående vægttab hvor jeg er uenig med diverse diætister er "Spis 6 måltider om dagen".....
Det handler ikke om at spise normalt + 3 måltider, men at spise mindre, men oftere.
@sukkerfri sodavand: Jeg er skiftet over fra light til sukkerholdig sodavand et par måneder før jul. Umiddelbart ingen forskel, men JJ tabte 20 kilo på den måde.
Alrekr (39206) skrev:@sukkerfri sodavand: Jeg er skiftet over fra light til sukkerholdig sodavand et par måneder før jul. Umiddelbart ingen forskel, men JJ tabte 20 kilo på den måde.
Hvis Jakob stadig træner meget, har han jo også en måde at bruge de let forbrændelige kulhydrater på. Så i den sammenhæng vil det være en fordel at erstatte fedtstof med sukker (fra det, man ellers har appetit til). Men hvis du ikke laver noget fysisk, tvivler jeg på at det hjælper ret meget.
terracide (39201) skrev:LED...*brækkelyde*
Nej LCD.. jeg ville selv købe laser hvis man kunne få det i danmark :( Ligesågodt vælge det næstbedste: LCD.
... der glæder sig over at se reklamer for interessante Nokia telefoner.
... der stadig overvejer den på trods af at den kun har en lille pentile skærm. Måske bliver det min første telefon i 1 1/2 år der ikke spasser ud over input felter på hjemmesider.
... der stadig overvejer den på trods af at den kun har en lille pentile skærm. Måske bliver det min første telefon i 1 1/2 år der ikke spasser ud over input felter på hjemmesider.
terracide (39210) skrev:SlettetBruger (39208) skrev:Nej LCD.. jeg ville selv købe laser hvis man kunne få det i danmark :( Ligesågodt vælge det næstbedste: LCD.
Det er en LED LCD...kig på specs.
Så - du vil hellere have lysstofrør til at lyse hele skærmen op, i stedet for LED som lyser op hvor det er nødvendigt?
Alrekr (39211) skrev:Det er en LED LCD...kig på specs.
Så - du vil hellere have lysstofrør til at lyse hele skærmen op, i stedet for LED som lyser op hvor det er nødvendigt? [/quote]
Nej, jeg vil hellere have CRT...det er ikke "fremskridt" af ofre I.Q. for formfaktor.
terracide (39212) skrev:En eller anden skrev:Så - du vil hellere have lysstofrør til at lyse hele skærmen op, i stedet for LED som lyser op hvor det er nødvendigt?
Nej, jeg vil hellere have CRT...det er ikke "fremskridt" af ofre I.Q. for formfaktor.
WOW!...
Grunden til der gik forholdsvis lang tid før jeg skiftede mit TV ud, var netop at kvaliteten på mit 90 kg tunge CRT var bedre end de fleste flade TV...
32" SONY -something (Triton? Trinity? Whatever...) 60~ cm dyb, og med en flad skærm kontra buet ... Savner det sgu nogen gange!
Qw_freak (39215) skrev:terracide (39214) skrev:Jeg kører stadig med 2x21" CRT (faldt billederør) på min PC og krummer tæer hver gang jeg skal se nadre stolt fremvise deres rædderlige I.Q. på deres nye fancy LCD....
Hvad har du så i stuen?
Tv er fordummende, så det ser Terra da ikke!
Mnc (39217) skrev:... der undrer sig over, om man bør foretage en almindelig formatering af en ny disk. Altså "non-quick". :P
It takes forever. :(
Hvorfor?
Jeg kan ikke rigtigt se nogen grund til at lave andet end hurtige formateringer, medmindre der tidligere har været følsomme data på disken.
Jakob Jakobsen (39219) skrev:Mnc (39217) skrev:... der undrer sig over, om man bør foretage en almindelig formatering af en ny disk. Altså "non-quick". :P
It takes forever. :(
Hvorfor?
Jeg kan ikke rigtigt se nogen grund til at lave andet end hurtige formateringer, medmindre der tidligere har været følsomme data på disken.
Fordi en /q ikke kontroller disken for dårlige sektors...
terracide (39210) skrev:Det er en LED LCD...kig på specs.
Jeg er ligeglad med baggrundsbelysningen. og jeg er ligeglad med svartid på mit tv i stuen da jeg sjældent gamer.
Det ser dog skidt ud, vejledene pris for Sharps kommende 8-series 70" er 29K >_< De plejer godt at blive solgt for en del mindre end vejl. pris. men det ser skidt ud for min plan om at købe en 9 series 60" til sommer.
...der står for kundesupporten på arbejdet i dag
...der ikke har modtaget et eneste opkald eler opgave endnu
...der tror det bliver en kedelig dag på arbejdet
...der ikke har modtaget et eneste opkald eler opgave endnu
...der tror det bliver en kedelig dag på arbejdet
Caek of Doom (39224) skrev:...der sveder O.o
Det gør alle levende mennesker døgnet rundt.
Bonus: lugten af sved er ikke sveden der lugter, men "prutterne" fra de bakterier der lever på huden imens de fordøjer sveden.
SHOWER PEOPLE
SlettetBruger (39225) skrev:Det gør alle levende mennesker døgnet rundt.
And there we have it, jeg er faktisk et levende menneske.
Caek of Doom (39227) skrev:And there we have it, jeg er faktisk et levende menneske.
At levende mennesker sveder betyder da ikke automatisk at du også er et levende menneske.
Alle ænder trækker vejret døgnet rundt.
Caek of Doom (39227) skrev:And there we have it, jeg er faktisk en and.
:op
...der også overvejer Lumia 710 men venter og ser om Lumia 900 kommer til landet. Men jeg kan ikke se at 710 sælges i landet.
2300 på Expansys.dk ikke mange penge :3 Ville oprindeligt ha ventet på 900'eren men der er ikke meget værd at vente efter med den.
SlettetBruger (39232) skrev:2300 på Expansys.dk ikke mange penge :3 Ville oprindeligt ha ventet på 900'eren men der er ikke meget værd at vente efter med den.
Ikke med mindre man gerne vil have en større skærm og hurtigere forbindelse. Men du ville ikke have noget ud af LTE.
Nopes. og større skærm er også et minus i min bog ^^
og jeg gider ikke gi 4k for en telefon der ikke virker 100%. Så jeg nøjes med 2300.
og jeg gider ikke gi 4k for en telefon der ikke virker 100%. Så jeg nøjes med 2300.
SlettetBruger (39234) skrev:Nopes. og større skærm er også et minus i min bog ^^
Ja, så ville det jo være direkte dumt :-P Det eneste du får er minusser i forhold til 800.
SlettetBruger (39234) skrev:og jeg gider ikke gi 4k for en telefon der ikke virker 100%. Så jeg nøjes med 2300.
Meget fornuftigt.
...Der kunne mærke telefonen vibrere fordi jeg fik en mail. (imens jeg gik og skiftede bånd)
Jeg går så senere op til min pc og ser at jeg HAR fået en mail.. Men min telefon lå i opladeren.. ikke i min lomme O.O
Jeg går så senere op til min pc og ser at jeg HAR fået en mail.. Men min telefon lå i opladeren.. ikke i min lomme O.O
Så er du afhængig af din smartphone.
Edit: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/smartphone-junkie...
... der ikke helt kan komme i tanke om vi mangler nogen http://ekstrabladet.dk/112/article1694033.ece :P
OxxY (39238) skrev:... der ikke helt kan komme i tanke om vi mangler nogen http://ekstrabladet.dk/112/article1694033.ece :P
Hmm, er ZiN ikke omkring 27? (hvis ikke, hvor er han så blevet af?)
SlettetBruger (39234) skrev:og jeg gider ikke gi 4k for en telefon der ikke virker 100%. Så jeg nøjes med 2300.
Jeg kom lige til at tænke på at jeg meget appropos har givet mere end 4k for Android telefoner xD
Alrekr (39237) skrev:#39236
Det er altså ikke kun smart phone-ejere. Det "fænomen" har været kendt længe, og er meget godt beskrevet på UD som ringxiety (2).
...Der igen reklamere for druk på Nørregade 105 1.th; i morgen fra kl 20 :)
...selvom jeg havde forudset det, så glemte jeg at jeg vidste det ville ske i slutningen af sidste afsnit af dexter S4.
...selvom jeg havde forudset det, så glemte jeg at jeg vidste det ville ske i slutningen af sidste afsnit af dexter S4.
... som glædede sig til at læse nyheden på TV2 startende med: "En hjemløs, nøgen dværg gik i weekenden bersærk i Stockholms gader. Flere personer i området forsøgte at fange den berusede dværg i et net, men det mislykkedes, skriver Nyheterna24"
Men ak! Det giver en 404. Nå, men så kan man kigge forbi kilden! Tro om igen.
Men ak! Det giver en 404. Nå, men så kan man kigge forbi kilden! Tro om igen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.