mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hånter (39097) skrev:Ceak - Hvorfor helvede vågner du kl. 6, når du først skal i skole kl. 9:30?!
Jeg ved sgu da ikke hvorfor jeg vågnede der?! Jeg havde ikke just sat min alarm til kl. 6. I has no decide in when bodeh wakes up no. Men jeg gik godt nok også tidligt i seng i går.
Colapusheren (39099) skrev:Sprite til morgenmad? Ej fy for helvede!
Du havde vel vand i hanen?
Som sagt havde jeg ikke andet. Jeg kan ikke drikke vand uden at få kvalme .___.
Caek of Doom (39103) skrev:Jeg kan ikke drikke vand uden at få kvalme .___.
http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/0...
Magten (39106) skrev:Hvor mange penge skal man bruge til 3300 km i bil
Lige dette kommer jo nok an på hvad du kører i. Og hvordan du kører.
20 på literen @ 13 kr. literen giver ~2150 kroner.
15 på literen @ 13 kr. literen giver ~2900 kroner.
10 på literen @ 13 kr. literen giver ~4300 kroner.
Hov, mente ikke benzin men diverse til turen.. Det var mere mad, drikke, prostituerede og hvad man ellers får brug for.Mnc (39107) skrev:Lige dette kommer jo nok an på hvad du kører i. Og hvordan du kører.
20 på literen @ 13 kr. literen giver ~2150 kroner.
15 på literen @ 13 kr. literen giver ~2900 kroner.
10 på literen @ 13 kr. literen giver ~4300 kroner.
Ah, pitstops.
Well, gas station food er generelt pisse hamrende dyrt, i hvert fald på danske motorveje. Jeg ville nok regne med ~100 kroner per person, per stop. Hvis du vil være på den sikre side.
Hvis du regner med at tage turen på 1 dag, morgen til aften, så ville jeg nok regne med 3-4 stop hvor du skal bruge penge på mad og drikke.
Resten er nok bare benstræk, smide affald ud, etc.
Selve skiferien ved jeg sgu ikke - det er ikke min kop te, så jeg ved ikke hvor meget der ryger på mad & drikke, druk, hytte, souvenirs.
Frem med Excel/Calc/whatever regneark app.
edit: #motorvejsmad
Ellers kan du jo smøre madpakker, og spare en helvedes masse penge dér. Om ikke andet, så morgen/middagsmad og små snacks.
Well, gas station food er generelt pisse hamrende dyrt, i hvert fald på danske motorveje. Jeg ville nok regne med ~100 kroner per person, per stop. Hvis du vil være på den sikre side.
Hvis du regner med at tage turen på 1 dag, morgen til aften, så ville jeg nok regne med 3-4 stop hvor du skal bruge penge på mad og drikke.
Resten er nok bare benstræk, smide affald ud, etc.
Selve skiferien ved jeg sgu ikke - det er ikke min kop te, så jeg ved ikke hvor meget der ryger på mad & drikke, druk, hytte, souvenirs.
Frem med Excel/Calc/whatever regneark app.
edit: #motorvejsmad
Ellers kan du jo smøre madpakker, og spare en helvedes masse penge dér. Om ikke andet, så morgen/middagsmad og små snacks.
Tror bare jeg sætter et par hundrede kroner af til hver køretur.. Det er nok ikke det der ødelægger budgettet hvis det endelig bliver overskredet :D
Skal udelukkende købe mad, drikke og souvenirs dernede.. Alt andet er betalt.. Tror jeg veksler 5000 kr og tager visakortet med hvis nu det går helt galt.. Sidste år brugte vi 3500 på mad og drikke per person, men det skulle vist være noget dyrere i Alpe d'Huez end Avoriaz hvor vi var sidste år.
Skal udelukkende købe mad, drikke og souvenirs dernede.. Alt andet er betalt.. Tror jeg veksler 5000 kr og tager visakortet med hvis nu det går helt galt.. Sidste år brugte vi 3500 på mad og drikke per person, men det skulle vist være noget dyrere i Alpe d'Huez end Avoriaz hvor vi var sidste år.
Nu fik jeg den tvivlsomme fornøjelse at møde en HTC Sensation XL. Gal, hvor den laggede i menuerne.
Kan en telefon have epilepsi?
Kan en telefon have epilepsi?
SlettetBruger (39098) skrev:
Tiden flyver når man stener, og når man skal gøre et 0,068tons korpus rent
Tak :*
Caek of Doom (39117) skrev:SlettetBruger (39098) skrev:
Tiden flyver når man stener, og når man skal gøre et 0,068tons korpus rent
Tak :*
http://alltheragefaces.com/img/faces/jpg/fuck-that...
@Magten:
Forvent danske priser på barerne i frankrig, så blir du ikke overrasket alt for meget, man kan dog være heldig og finde nogle steder med gode happy hour tilbud, så gå lidt på jagt inden i hopper på afterski :D Skal i drikke på værelserne pleger 20+ pack kronenburg at være det eneste man kan betale sig fra hvis man ikke er smart og bare køber noget lokal vin :P HVis i er smarte stopper i på de tyske restepladser med burgerking, store menuer til 7€ jatak. Og husk nogle lunkne sort guld hvis du ikke selv skal side bag rattet! :p
Mad ude på pistern i frankrig er noget crap og pissedyrt. Så mit råd er køb nogle grovbaguettes i bagerem, noget emmentaler og landskinke og en dijonaisse (mayo med dijon i tube) og tag en lommekniv og lidt sølvpapir i kufferten og så giv den gas på et skærebræt inden i tager på pisten :) Så er du sikret bedre og billigere frokost end det du kan købe.
Forvent danske priser på barerne i frankrig, så blir du ikke overrasket alt for meget, man kan dog være heldig og finde nogle steder med gode happy hour tilbud, så gå lidt på jagt inden i hopper på afterski :D Skal i drikke på værelserne pleger 20+ pack kronenburg at være det eneste man kan betale sig fra hvis man ikke er smart og bare køber noget lokal vin :P HVis i er smarte stopper i på de tyske restepladser med burgerking, store menuer til 7€ jatak. Og husk nogle lunkne sort guld hvis du ikke selv skal side bag rattet! :p
Mad ude på pistern i frankrig er noget crap og pissedyrt. Så mit råd er køb nogle grovbaguettes i bagerem, noget emmentaler og landskinke og en dijonaisse (mayo med dijon i tube) og tag en lommekniv og lidt sølvpapir i kufferten og så giv den gas på et skærebræt inden i tager på pisten :) Så er du sikret bedre og billigere frokost end det du kan købe.
..der netop har afleveret sin pt. eneste velfungerende pc til reperation..
..der har lånt http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF10a/3219... af en ven..
..der tror min ven prøver at straffe mig.. Jebuz, værre maskine skal man lede længe efter!
..der har lånt http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF10a/3219... af en ven..
..der tror min ven prøver at straffe mig.. Jebuz, værre maskine skal man lede længe efter!
...der giver en tur på lingu til den første der gætter hvilken sang jeg laver rytme til/på/over
Ah, blog.. Ikke bog.
wat?!Elskov (39121) skrev:... der vil skrive endnu en blog.
Ah, blog.. Ikke bog.
Ronson (39125) skrev:..der giver en tur på lingu til den første der gætter hvilken sang jeg laver rytme til/på/over
Den minder mig lidt om "Reseppten - Vi er røde vi er hvide"?
snesman (39123) skrev:Hvordan gik det sidst?
Hvis det var til mig, så har jeg bestået 1, og har endnu ikke fået svar fra den anden.
Jeg husker det også sådan fra sidste år, men der kørte vi alt på et kort og delte regningen da vi kom hjem, så har faktisk ingen ide om hvad vi har givet for de forskellige ting :D Men tror nok vi skal komme rundt på barerne :)OxxY (39120) skrev:Forvent danske priser på barerne i frankrig, så blir du ikke overrasket alt for meget, man kan dog være heldig og finde nogle steder med gode happy hour tilbud, så gå lidt på jagt inden i hopper på afterski :D
Jeg regner med at vi køber et par rammer øl og Cocio på vej derned, så vi har til både opbyggelse og bekæmpning af tømmermænd :POxxY (39120) skrev:Skal i drikke på værelserne pleger 20+ pack kronenburg at være det eneste man kan betale sig fra hvis man ikke er smart og bare køber noget lokal vin :P
Men de holder jo nok ikke hele ugen, så jeg skriver lige Kronenburg bag øret.
Det er noteret! Dog har vi aftalt at der først må drikkes øl et par timer før vi lander dernede, så chaufføren ikke skal sidde og høre på berusede tosser alt for længe :DOxxY (39120) skrev:HVis i er smarte stopper i på de tyske restepladser med burgerking, store menuer til 7€ jatak. Og husk nogle lunkne sort guld hvis du ikke selv skal side bag rattet! :p
Sidste år spiste vi heller ikke så meget på pisterne. Det var enten i byen, i en dal (hvor vi fandt en rigtig nice restaurant der lavede den vilde æggekage! :D) eller et par baguettes med lidt af hvert.. Tror jeg hiver redskaber med til at lave madpakker, hvis nu det er ren lort ude i områderne :)OxxY (39120) skrev:Mad ude på pistern i frankrig er noget crap og pissedyrt. Så mit råd er køb nogle grovbaguettes i bagerem, noget emmentaler og landskinke og en dijonaisse (mayo med dijon i tube) og tag en lommekniv og lidt sølvpapir i kufferten og så giv den gas på et skærebræt inden i tager på pisten :) Så er du sikret bedre og billigere frokost end det du kan købe.
Har du været i Alpe d'Huez?
...der er ved at forklare sin mor hvorfor SØLV ikke kurerer kræft, AIDS, tuberkolose og ALLE andre sygdomme.
Jesus
og midt i en forklaring af Lithiums egenskaber får jeg lige "Jeg flytter nok snart fra din far" smidt i nakken som bonus sms.
Men i det mindste har jeg da fået hende overtalt til ikke at ligge en sølvske i blød i en sølvkoppe for så at drikke det.
Jesus
og midt i en forklaring af Lithiums egenskaber får jeg lige "Jeg flytter nok snart fra din far" smidt i nakken som bonus sms.
Men i det mindste har jeg da fået hende overtalt til ikke at ligge en sølvske i blød i en sølvkoppe for så at drikke det.
Det har jeg ikke lyst til.
Var der ikke også noget med, at din far var lidt af en tarvelig type eller er det bare mig, der husker forkert?
SlettetBruger (39129) skrev:"Jeg flytter nok snart fra din far"
Var der ikke også noget med, at din far var lidt af en tarvelig type eller er det bare mig, der husker forkert?
@Magten:
Tror rent faktisk ikke jeg har været lige der, men alle de franske steder ligner sku hinanden til forveksling. Specielt når det gælder udbudet af dårlig øl og ringe mad på pisterne :P Jeg har de sidste mange år holdt mig til italien og østrig og har ikke behov for at komme til frankrig igen medmindre jeg skal så sent afsted på året at man er nødt til at finde de rigtig høje steder.
Tror rent faktisk ikke jeg har været lige der, men alle de franske steder ligner sku hinanden til forveksling. Specielt når det gælder udbudet af dårlig øl og ringe mad på pisterne :P Jeg har de sidste mange år holdt mig til italien og østrig og har ikke behov for at komme til frankrig igen medmindre jeg skal så sent afsted på året at man er nødt til at finde de rigtig høje steder.
Ronson (39130) skrev:Tillykke! Du har vundet 1½ times liggen-i-ske med lingu.Colapusheren (39126) skrev:Ronson (39125) skrev:..der giver en tur på lingu til den første der gætter hvilken sang jeg laver rytme til/på/over
Den minder mig lidt om "Reseppten - Vi er røde vi er hvide"?
YES!!!!
LinguaIgnota (39131) skrev:
Hmm, det tror jeg ikke jeg har sagt.
SlettetBruger (39115) skrev:Så dens android er kun et skin? hvad kører den så?
Mig lige nu:
http://imgs.xkcd.com/comics/duty_calls.png
Anyways, Android kører nedenunder. Det som HTC så har smækket på (Sense) trækker også systemressourcer. Dermed er der både OS og et skin som hele tiden lægger beslag på en hvis mængde RAM og formodentlig også CPU og GPU. Hvis du skal sammenligne en WP eller iPhone med Android, så sammenlign da med noget som kun kører Android. Eller ville det ødelægge dine argumenter?
At forvente at Android + skin kører præcis som Android alene er som hvis man forventede at en Ferrari på et løbebånd ville være i stand til at køre 200 km/t på samme tid som en Ferrari på ren, tør asfalt.
XorpiZ (39141) skrev:#39140
Jeg tror han jokede med din dårlige formulering:Alrekr (39114) skrev:Igen: Det er ikke Android. Det er et skin. I det her tilfælde Sense. Ren Android lagger ikke.
Af en som skal forklare sin mor at sølv ikke kurerer kræft etc. har han en dårlig forståelse så. Jeg har i øvrigt set ham få forklaringen mange gange; at et skin på Android gør Android sløv. Men Porre er vel også typen som mener at Windows er skidt fordi et slamkodet program får systemet til at hænge.
I sidste ende kommer det jo an på hvem man mener bør gøre noget når nu HTC og mange andre er pisseligeglade.. Jeg synes det er utroligt der stadig bliver lavet Android telefoner hvor noget så simpelt som et skin (launcher?) kan ødelægge hele oplevelsen, og jeg forstår ikke at Google/OHA ikke får gjort noget ved det. Istedet er hele Android markedet blevet drejet over på konstant vildere og dyrere HW, selvom der burde kunne optimeres en helt del andre steder..Alrekr (39142) skrev:Jeg har i øvrigt set ham få forklaringen mange gange; at et skin på Android gør Android sløv
Kunne også godt tænke mig at komme til Italien og stå på ski, har kun hørt godt om det :DOxxY (39132) skrev:@Magten:
...der er kommet lidt videre. Det første ½ minut er en kende kedeligt.
Den første der skriver det restende minut også er bliver smidt i ske med lingu.
Den første der skriver det restende minut også er bliver smidt i ske med lingu.
Elskov (39139) skrev:... der har rodfrugtslasagne i ovnen. Yay, jeg er jo sund, wtf.
Rodfrugtslasagne ?
Elskov (39139) skrev:... der har rodfrugtslasagne i ovnen.
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb201105181947...
Magten (39144) skrev:I sidste ende kommer det jo an på hvem man mener bør gøre noget når nu HTC og mange andre er pisseligeglade
De er ikke ligeglade. De tester bare ikke deres telefon med 40+ apps på. Det er dumt, men jeg synes at kunne huske at min HTC Magic kørte meget flydende lige da Sense UI kom på. Da jeg så installerede flere og flere apps begyndte det at gå galt..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.