mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mort (38650) skrev:Er det ikke rimeligt åbenlyst, med det brede smil hun har på ?
Yep, hun har været på lokum.
Elskov (38647) skrev:Hvorfor dog? :O
Well, jeg har holdt nytår? xD
Mort (38650) skrev:Er det ikke rimeligt åbenlyst, med det brede smil hun har på ?
Erwin Mac Fagdroid (38651) skrev:Yep, hun har været på lokum.
Det kan man vist godt sige. Hold kæft jeg havde det dårligt XD
johanmw (38653) skrev:Elskov (38607) skrev:fjols (38603) skrev:... der har influenza og feber.
Gode råd modtages gerne!
Hvis du er i stand til at få fat på en gigtpille, så prøv sådan en. De tager noget af ubehaget.
3 iprener indeholder ca det samme.
Jeg har nogle entero-tabletter som først virker efter 2-3 timer. Ifølge vagtlægen er det gigtpiller (fik jeg at vide da de skulle udskrives), men jeg får dem virkelig aldrig brugt, så jeg er frisk på at bruge
Spuce (38649) skrev:...der ringede ellers til fullrate kl 16.50 til fullrate for at opsige, fik autosvar der siger at jeg ringede til lukket supportlinje, som senere hørte med den selvsamme autosvar at support har åbent fra mandag til torsdag indtil kl 17.00.
...der har bestilt bredbånd hos TDC, fordi fullrate vil ikke genkende mit problem mht. hastighed (eller manglende hastighed).
Fullrate vil heller ikke betale tilbage de penge jeg har betalt for meget i den tid hvor jeg har betalt for meget for en forbindelse der ikke kan matches fra fullrate.
stop whining! Vi ved jo godt hvorfor du er flygtet til danmark..
...hvis telefons alarm ringede imens jeg var i bad. Stoppede den så ikke bare efter 30-60 sekunder lige som 99,999999999999% af verdens vækkeure, spørger du. Nej. Den kørte på fuld knald og med vibrator, hvert sekund indtil jeg 6 minutter senere kvalte den manuelt. Nogle gange tror jeg at Google har nogle ikke særligt veltrænede aber til at designe usability.
...der synes at det er utroligt at browseren stadig scroller markøren uden for feltet når jeg når kanten af skærmen, scroller feltet helt udenfor skærmen på focus-eventen og hopper til starten af teksten på helt tilfældige tidspunkter, når jeg skriver. Android teamet har haft 4 versioner til at gøre det ordentligt og alligevel fucker det stadig op. Kom nu ind i kampen.
Alrekr (38654) skrev:johanmw (38653) skrev:Elskov (38607) skrev:fjols (38603) skrev:... der har influenza og feber.
Gode råd modtages gerne!
Hvis du er i stand til at få fat på en gigtpille, så prøv sådan en. De tager noget af ubehaget.
3 iprener indeholder ca det samme.
Jeg har nogle entero-tabletter som først virker efter 2-3 timer. Ifølge vagtlægen er det gigtpiller (fik jeg at vide da de skulle udskrives), men jeg får dem virkelig aldrig brugt, så jeg er frisk på at bruge4,505,006,508,00 kr. på at sende med posten.
Kan du ikke se hvad det er for nogle tabletter? Entero er vidst bare betegnelsen for at de kan klare mavesyre og derfor først bliver frigivet i tarmen.
Det eneste jeg ved er at man får ibuprofen mod gigt - i store mængder og både creme- og pilleform. De piller jeg har fået indeholder den samme mængde som 3 iprener.
... der synes det er voldsomt irriterende, at man fx køber pluspakken på lejebolig.dk, men det gælder generelt abonnementer, og så fornyer lortet sig selv, så man skal betale endnu en gang. Jeg har ingen penge denne måned, fordi alting lige fornyede sig selv nu .__. stupid me, der glemte at afmelde, men gid det ikke var nødvendigt. Hvis man stadig bruger lortet, skal man sgu da nok opdage det og forny det. Men okay, de tjener sikkert mange penge på den måde. Idioter.
drbravo (38664) skrev:..der prøvede en dolce-gusto kakao inden jul. Den var tynd og tam.
Nesquick kakaoen stinker Chococcino er god. men det er alt for nemt at lave dem tynde, der skal kun 210ml vand til. og det er altså ikke meget i en kop. Kopper indeholder gerne 300ml (det gør alle mine på nær én, og 200ml er kun 2-3 mundfulde)
Elskov (38666) skrev:Idioter.
Dumme dem at de ikke tager højde for folk der ikke læser ToS/EULA'er.
Elskov (38666) skrev:Idioter.
Jeg fik mine penge tilbage derinde engang for længe siden, fordi de ikke skrev nogen åbenlyse steder at de fornyede abonnementet automatisk.
Prøv at skrive til deres kundeservice, det kan være de er villige til at give dig f.eks. halvdelen tilbage.
fjols (38668) skrev:Jeg fik mine penge tilbage derinde engang for længe siden, fordi de ikke skrev nogen åbenlyse steder at de fornyede abonnementet automatisk.
Prøv at skrive til deres kundeservice, det kan være de er villige til at give dig f.eks. halvdelen tilbage.
Jeg har lige set at det står rimeligt tydeligt ved betalingen, det er bare mig, der ikke har set det. Stupid me. Så jeg kan nok ikke brokke mig.
SlettetBruger (38667) skrev:Dumme dem at de ikke tager højde for folk der ikke læser ToS/EULA'er.
Hvis EULA'er var skrevet for at blive læst, så var de ikke skrevet af advokater.
Det burde være forbudt at tvinge folk til at acceptere krav, som de ikke har nogen chance for at forstå, for at kunne købe et almindeligt forbrugerprodukt... Specielt når kravene først bliver oplyst efter man har købt produktet.
Mort (38671) skrev:Hvis EULA'er var skrevet for at blive læst, så var de ikke skrevet af advokater.
Det burde være forbudt at tvinge folk til at acceptere krav, som de ikke har nogen chance for at forstå, for at kunne købe et almindeligt forbrugerprodukt... Specielt når kravene først bliver oplyst efter man har købt produktet.
Jeg har endnu ikke mødt en EULA som jeg ikke har kunne forstå, og jeg er sønderjyde.
Google Produkt+eula er ganske nyttigt
Elskov (38670) skrev:Jeg har lige set at det står rimeligt tydeligt ved betalingen, det er bare mig, der ikke har set det. Stupid me. Så jeg kan nok ikke brokke mig.
Nej, men nogengange så kan dem i kundeservice godt være søde og rare mennesker der kan forstå din frustration.
Jeg har selv mødt dem et par gange ;)
Grand prix-floppet Anders Frandsen har stillet træskoene. Jeg anbefaler, at vi ikke siger noget til RonRon - han er inderst inde et skrøbeligt menneske og jeg er bange for, at nyheden kan gøre uoprettelig skade på hans sindstilstand.
Det her er srs business, folkens, vi må alle lade som om, Anders Frandsen stadig lever. For RonRons skyld.
Det her er srs business, folkens, vi må alle lade som om, Anders Frandsen stadig lever. For RonRons skyld.
XorpiZ (38677) skrev:Jeg har ondt "Lige der hvor hjertet slår", men det skyldes nok at jeg er fed.
Been there. Min Fysio-terapeut veninde siger at brystsmerte oftere end man skulle tro skyldes ribben der ikke sidder helt hvor de skal.
Jeg er på gåfod, næste mulighed jeg har for at sende sko er næste weekend :S måske hvis jeg er heldig allerede nu på lørdag.
Send lige adressen på PM.
Send lige adressen på PM.
johanmw (38665) skrev:Kan du ikke se hvad det er for nogle tabletter?
Der står på pakken: Diklofenak Orifarm. 50 mg.
Det aktive stof er Diclofenacnatrium. Der er 18 tabletter tilbage - og de er udskrevet på recept. Er det tilladt bare sådan at sende den slags?
johannw (38665) skrev:Entero er vidst bare betegnelsen for at de kan klare mavesyre og derfor først bliver frigivet i tarmen.
Jep - jeg orkede bare ikke at skulle rejse mig for at finde pakken frem ;)
... som ville lave følgende og sætte det ind i det store billede i Facebook Timeline, hvis jeg stadig brugte Facebook.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/64...
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/64...
.. der dumpede "Analytisk matematik og numeriske metoder" i dag. Ganske enkelt på grund af for dårlig forberedelse. Nå, på den igen til februar.
... der kender et mega grineren spil www.sexspil.org og klarede at få 2300 point - yiir
Venner i HD ? wut. i don't belive it. Der er ufattelig dårlig billedkvalitet i Venner. ihvertfald hvad jeg har set på dvd og tv - langt under dvd kvalitet.
SlettetBruger (38690) skrev:Venner i HD ? wut. i don't belive it. Der er ufattelig dårlig billedkvalitet i Venner. ihvertfald hvad jeg har set på dvd og tv - langt under dvd kvalitet.
Men det er meget sjovt alligevel!... Lidt ligesom DOOM - dårlig billedkvalitet, men underholdende når man keder sig!
Har nok set venner igennem +10 gange. sjovt at man kan blive ved. Sådan kommer det også til at være med Fraiser ^^ Begynder snart på min 4. gennemgang.
Alrekr (38682) skrev:johanmw (38665) skrev:Kan du ikke se hvad det er for nogle tabletter?
Der står på pakken: Diklofenak Orifarm. 50 mg.
Det aktive stof er Diclofenacnatrium. Der er 18 tabletter tilbage - og de er udskrevet på recept. Er det tilladt bare sådan at sende den slags?
Har jeg ikke hørt om. Men hvad fanden, 3 iprener hjælper også på tømmermænd, men allerbedst hvis de bliver skyllet ned med to kølige.
Thoroughbreed (38695) skrev:#93
Porre, hvaaaeeee ... De der femfingre der?
Jeg skal lige ha fat i søsterlein. Hendes neger skal bestemme hvilken af de 2 par han vil ha før jeg ved hvilken der er til overs.
...Der nævner at Julie Benz's plastic-enhancements lidt har ødelagt min største grund til at se Dexter. Hun var perfekt i Season 1. fucking silikonepatter ødelægger total imaget som een der har haft en hård fortid + hun var lækker.
...Der er blevet færdig med Season 3. men tror ikke jeg går igang med Season 4 lige forløbig.
Fjolle (38696) skrev:
Fortæl fortæl...
Kort fortalt, så er det pga. hende her pigen jeg var vild med, som jeg stort set kom sammen med i efteråret, men grundet en depression og meget andet lort, havde hun brug for en pause fra det hele (inkl. undertegnede) i december. Naiv som jeg er, tænker jeg, at hvis det er det som skal til, så må det jo bare være sådan. Hun havde "bare" brug for at finde sig selv.
Gæt hvem der så i mellemtiden har fundet en anden..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.