mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Thoroughbreed (38466) skrev:Magten >
Hvis brandalarmen går til Bjerremark får du vand!!!!!111one
(er brandmand i Tønder - og den kommer af og til med en falsk alarm derude pga. damp fra bruserne)
Hehe, min onkel fortalte mig godt om det da han gav mig nøglen til det værelse hvor de fleste alarmer er kommet fra :P
Magten (38511) skrev:Thoroughbreed (38466) skrev:Magten >
Hvis brandalarmen går til Bjerremark får du vand!!!!!111one
(er brandmand i Tønder - og den kommer af og til med en falsk alarm derude pga. damp fra bruserne)
Hehe, min onkel fortalte mig godt om det da han gav mig nøglen til det værelse hvor de fleste alarmer er kommet fra :P
Keder mig på arbejde ... Ka' du ikk' godt li'?
- advar mig lige først, så jeg kan være først på stationen :P
Rasmus064 (38510) skrev: (38509) skrev:
Det jo så heller ikke bevist at hun er en mand.
en Hermafrodit ??
Hedder det så enlig en han eller en hun vis man har begge køn ??
Rasmus064 (38508) skrev:Må jeg så godt smage på dig? Bare lige for at være helt sikker på det nu også er mentos du smager af.
Kris: Sig nej! Hvis du rækker ham en lillefinger æder han hele din arm!
...der bonkede sin lilletå ind i et bord i går. :(
... der kom til med det samme på skadestuen og fik 2 sygeplejekser og en læge til at kigge på det o_O
...der formodentlig har brækket en knogle for første gang i sit liv. :o
Colapusheren (38515) skrev:Porre, Stalden kl. 22.00 ... Er du frisk? :D
Er i sønderjylland... Dog.. Her en stald!
Kris (38521) skrev:HEY ! - Mr. Noname. Du smadrer min karma ved at rate mig så fandens sjov. :(
Han vil gerne bolle, mens Ronson ser på. Der er nogle, som ikke forstår reglen.
Kris (38521) skrev:HEY ! - Mr. Noname. Du smadrer min karma ved at rate mig så fandens sjov. :(
smadre den ??? how
SlettetBruger (38523) skrev:Colapusheren (38515) skrev:Porre, Stalden kl. 22.00 ... Er du frisk? :D
Er i sønderjylland... Dog.. Her en stald!
Meeh, too late now.
Scrath that. Så fejlede facebooks notifikationer for messages. Er det for meget at forlange at man skal kunne stole på noget så tilsyneladene simpelt?
Qw_freak (38531) skrev:Der RAGE'er for vildt over at steam insisterer på at DL CoD:MW3 selvom jeg har den på HC.....
AAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Der fandt en løsning...
https://support.steampowered.com/kb_article.php?re...
Men hvorfor fuck er det ikke standard at installere fra fast medie kontra internet...? det er vel de færeste der har en internet forb. der er hurtigere end en computer kan læse fra en cd...
...der undrer sig over at folk kan foreslå en udvidelse af en disk, uden at tjekke hvad det er der har fyldt disken op..
30 GB logs på 10 dage hvor den normalt ikke genererer mere end 2-300MB om dagen, det er sikkert helt normalt. Lad os hellere tilføje noget mere diskplads istedet for at finde en løsning på problemet.
*suk*
30 GB logs på 10 dage hvor den normalt ikke genererer mere end 2-300MB om dagen, det er sikkert helt normalt. Lad os hellere tilføje noget mere diskplads istedet for at finde en løsning på problemet.
*suk*
Ronson (38536) skrev:..der bare ikke kan få nok af Sidney Lee og Holger Bechs computerspil- og big bang-diskussioner
HVA? Hvor ser du dem henne?
Ronson (38538) skrev:http://arkiv.radio24syv.dk/channel/4184863/genialos
Genialt!
1-percentilen vs. 99,98-percentilen.
Så er der dem, som har Holger Bech som regnelærer.
Also, jeg får det fysisk dårligt af at lytte til Sidney Lee. Jeg var nødt til at stoppe efter 7 minutter.
Also, jeg får det fysisk dårligt af at lytte til Sidney Lee. Jeg var nødt til at stoppe efter 7 minutter.
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2011/12/27/064553.htm skrev:I en ny undersøgelse er 2000 danskere blevet præsenteret for valget mellem to gavekort. Det ene har en værdi på 100 kroner og er gratis. Det andet har en værdi på 200 kroner, men koster til gengæld 70 kroner.
Resultatet er, at 78 procent af danskerne vælger det første 'gratis' gavekort, selv om de dermed snyder sig selv for 30 kroner, skriver Politiken.
Afhængigt af hvor gavekortet er til, kan 70 kr. i penge da sagtens være mere værd end 100 kr. i gavekort.
Emil Melgaard (38543) skrev:http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2011/12/27/064553.htm skrev:I en ny undersøgelse er 2000 danskere blevet præsenteret for valget mellem to gavekort. Det ene har en værdi på 100 kroner og er gratis. Det andet har en værdi på 200 kroner, men koster til gengæld 70 kroner.
Resultatet er, at 78 procent af danskerne vælger det første 'gratis' gavekort, selv om de dermed snyder sig selv for 30 kroner, skriver Politiken.
Afhængigt af hvor gavekortet er til, kan 70 kr. i penge da sagtens være mere værd end 100 kr. i gavekort.
man kunne også give 2 (gratis)gavekort til det samme sted...så har man istedet snyt butikken...
Magten (38545) skrev:...der håber Spotify snart udgiver en ordentlig app til WP7 (og iOS så jeg slipper for at høre på min storebror) så man ikke skal bruge flere timer på at gøre sange tilgængelige offline et par gange om måneden når appen har lyst til at fucke hele pisset op..
Synes da at netop wp7 appen har fået meget ros
http://getsatisfaction.com/spotify/topics/critical_bug_in_windows_phone_7_client_unable_to_play_or_download_playlistsSlettetBruger (38547) skrev:Synes da at netop wp7 appen har fået meget ros
Jeg har ikke lige lagt mærke til hvad jeg har gjort for at få samme fejl, men det er 4. gang på 3 uger jeg må reinstallere Spotify og bruge et par timer på at hente musikken igen :(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.