mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... som for fem minutter siden besluttede sig for, i en forsøgsperiode, at bruge Chrome som standardbrowser (halvårligt tilbagevendende projekt). Delvist fordi Firefox er faldet meget i hastighed over de sidste par uger.
... som for to minutter siden fik en mail fra Mozilla: "Is your Firefox as fast as it could be? Find out."
Hvor meget ved Mozilla om mig?!
... som for to minutter siden fik en mail fra Mozilla: "Is your Firefox as fast as it could be? Find out."
Hvor meget ved Mozilla om mig?!
Alrekr (38201) skrev:... som for fem minutter siden besluttede sig for [...] at formatere (halvårligt tilbagevendende projekt). Delvist fordi Firefox er faldet meget i hastighed over de sidste par uger.
My procedure.
Kris (38197) skrev:Woller (38196) skrev:...der blev påkørt af en varevogn i morges.
...der burde tage sig sammen til at kontakte forsikringsselskabet.
Eller hospitalet?
Det lyder da en anelse voldsomt.
been there done that :-)
har ikke nogle brud men en ødelagt cykel og computer.
Magten (38210) skrev:Kan man da ændre det som man vil i Firefox?
Nope. Men jeg har bare hørt hvor fantastisk Chrome skulle være - på det punkt lige så ringe som Firefox. Og jeg kan ikke lide den måde - Når jeg åbner links i en bestemt rækkefølge skal de død-og-helvede også læses i den rækkefølge.
Hehe, jeg havde nu også svært ved at vænne mig til det.. Men nu synes jeg faktisk det er rart da jeg nemmere kan holde forskellige emner adskilt uden at skulle åbne flere vinduer til det :DAlrekr (38211) skrev:Magten (38210) skrev:Kan man da ændre det som man vil i Firefox?
Nope. Men jeg har bare hørt hvor fantastisk Chrome skulle være - på det punkt lige så ringe som Firefox. Og jeg kan ikke lide den måde - Når jeg åbner links i en bestemt rækkefølge skal de død-og-helvede også læses i den rækkefølge.
...der godt vil anbefale Armandos Pizza i Gentofte (har ikke prøvet Vanløse).. Det er sgu gode pizzaer og så er de bagt i stenovn!
Mnc (38213) skrev:Opera har masser af indstillinger for "tab behavior". :D
Ja, de har vel en indstilling pr. bruger. (Opera har nemlig næsten ingen brugere - så det er en slags joke, som jeg lige lavede).
Nu har jeg brugt et par timer på eksamensforberedelse, så jeg er klar til mit 12-tal. Lay it on me!
Jeg er en dumbfuck, der kom 10 min. for sent til eksamen, fordi jeg havde kigget forkert på eksamensplanen og troede, at jeg først skulle op 9:30. Nu har jeg et usselt 10-tal. Fy for helvede.
Så jeg har tænkt mig at være ordentligt negativ resten af dagen.
Hvad var du oppe i?LinguaIgnota (38222) skrev:Jeg er en dumbfuck, der kom 10 min. for sent til eksamen, fordi jeg havde kigget forkert på eksamensplanen og troede, at jeg først skulle op 9:30. Nu har jeg et usselt 10-tal. Fy for helvede.
inb4 syssers søster og failfarves mor.
Det var sådan noget mundtligt engelsk. Min gennemsnitsbooster. :'(
Det er eddermame sidste gang, jeg kigger forkert på en eksamensplan...
Jeg risikerer jo at ende ligesom Henrik, med job i Fullrate og røv fremstidsperspektiver. :'(
Det er eddermame sidste gang, jeg kigger forkert på en eksamensplan...
Jeg risikerer jo at ende ligesom Henrik, med job i Fullrate og røv fremstidsperspektiver. :'(
Mnc (38220) skrev:8440p
Ja det er da pudsigt. Intels WiFi adaptere har jeg ikke oplevet problemer med.
AP? [/quote]
D-Link DIR-635 v. B3
Firmware versionen er 2.34EU
Magten (38214) skrev:Men nu synes jeg faktisk det er rart da jeg nemmere kan holde forskellige emner adskilt uden at skulle åbne flere vinduer til det :D
meh... Hvis jeg går igennem en masse sider og åbner links (f.eks. når jeg researcher), så er jeg så autistisk at jeg kan huske i hvilken rækkefølge tabsene blev åbnet - og jeg går (næsten) bersærk hvis de ikke er åbnet sådan alligevel.
... som er forundret over en fejlanalyse hos Beep:
Salget kan jo slet, slet ikke hænge sammen med at 4S'eren blev frigivet for nyligt og at mange ejere af 3GS og 4 gerne vil have den nye, nejnej..
Der er så en analytiker som siger: "Udfordringen er, at nu er iPhone blevet så mainstream, at den snart ikke er cool og hip mere, som den jo var i starten."
Undskyld mig, men iPhones er da slet ikke cool eller hip længere - alene det at man sammenligner salgstallene for én telefon med salgstallene for samtlige Android-telefoner, og at iPhones salgstal længe var foran Android, viser, at iPhonen længe har været ekstremt mainstream.
Beep skrev:Vi sælger vores iPhones som aldrig før
Faktisk vælger dobbelt så mange at sætte deres iPhones til salg på nettet. Træt af brandet og telefonen lyder dommen. Noget tyder på, at folk er ved at være trætte af deres iPhone. I hvert fald er der nu dobbelt så mange folk, der vælger at sætte deres iPhone 3GS eller 4 til salg nettet.
Således har Den Blå Avis modtaget 11.000 annoncer på mobilen i de sidste 8 uger. Det er en stigning på 89 procent i forhold til samme periode sidste år, og tegner en noget anderledes tilgang til mobilen end tidligere.
Salget kan jo slet, slet ikke hænge sammen med at 4S'eren blev frigivet for nyligt og at mange ejere af 3GS og 4 gerne vil have den nye, nejnej..
Der er så en analytiker som siger: "Udfordringen er, at nu er iPhone blevet så mainstream, at den snart ikke er cool og hip mere, som den jo var i starten."
Undskyld mig, men iPhones er da slet ikke cool eller hip længere - alene det at man sammenligner salgstallene for én telefon med salgstallene for samtlige Android-telefoner, og at iPhones salgstal længe var foran Android, viser, at iPhonen længe har været ekstremt mainstream.
Alrekr (38230) skrev:Undskyld mig, men iPhones er da slet ikke cool eller hip længere - alene det at man sammenligner salgstallene for én telefon med salgstallene for samtlige Android-telefoner, og at iPhones salgstal længe var foran Android, viser, at iPhonen længe har været ekstremt mainstream.
Både og. Smartphone-markedet er stadig småt herhjemme ifht. hele mobil-markedet.
Men jo, indenfor smartphone-nichen er iPhonen mainstream og har været det et stykke tid.
Der har fået god support af TDC. (Når det en gang imellem lykkedes for dem, skal de også have det at vide, sgu).
De ville sende en ny router, da jeg snakkede med dem i går. Fik routeren i dag, fik support igen og nu:
http://www.speedtest.net/result/1651939208.png
Det er 10% under hvad jeg ville få med kabel.
...der er glad
Der har fået god support af TDC. (Når det en gang imellem lykkedes for dem, skal de også have det at vide, sgu).
De ville sende en ny router, da jeg snakkede med dem i går. Fik routeren i dag, fik support igen og nu:
http://www.speedtest.net/result/1651939208.png
Det er 10% under hvad jeg ville få med kabel.
...der er glad
Automatisk spamrapport.
Brugernavn: idiotiskelogin
URL: http://newz.dk/rebecca-black-blev-googles-nye-stjerne-i-2011/page1#19
Eksempel på spam:
Edit: Det virker.
Brugernavn: idiotiskelogin
URL: http://newz.dk/rebecca-black-blev-googles-nye-stjerne-i-2011/page1#19
Eksempel på spam:
RMJ (16) skrev:I seem to be out of date here.
Hvem er Rebecca black ?
Det er ok, det er trods alt et teknik site. Syntes det er værre at folk ikke ved hvad cookies er end hvem hende trunten er.
Edit: Det virker.
Min vælger automatisk Gmail?Alrekr (38235) skrev:... som endnu en gang blev frustreret over Chrome. HVORFOR HELVEDE ER JEG NØDT TIL AT INSTALLERE ET TREDJEPARTSPROGRAM (ikke engang bare en udvidelse, næ et program) FOR AT FÅ GMAIL SOM STANDARD MAILTO:-KLIENT?!?!
Er du logget ind med din Google konto i Chrome?
Alrekr (38235) skrev:ikke engang bare en udvidelse
https://chrome.google.com/webstore/detail/dgkkmckn...
Magten (38236) skrev:Er du logget ind med din Google konto i Chrome?
Jep, det skulle jeg mene.
Lord Daniel-Dane (38237) skrev:Alrekr (38235) skrev:ikke engang bare en udvidelse
https://chrome.google.com/webstore/detail/dgkkmckn...
Den fandt jeg ikke :( Men den virker bedre end det program jeg fandt. Noget hurtigere.
Mærkeligt, mener ikke jeg har gjort noget for den skal gøre det :(Alrekr (38239) skrev:Jep, det skulle jeg mene.
...der har en presset ESX server som desværre er den sidste tilbage i det miljø, så kan intet gøre før imorgen >_<
Elskov (38241) skrev:... hvis tøj stinker langt væk af vaskemiddel -.-
Stinker? Bæ kan ikke bruges som vaskemiddel.
.. der kører fra København mod vestjylland på onsdag sidst på eftermiddagen.
Hvis der skulle være nogen, der vil undgå DSB's toghelvede her i juletrafikken (med evt. strejker m.v.), er de velkomne til at køre med i vestgående retning.
Der vil være mulighed for kortere afvigelser bort fra motorvejen indenfor rimelighedens grænser.
Da der er tale om kørsel i en firmabil med frit forbrug, vil der ikke blive nogen form for billetsalg eller lign.
Man kunne derimod aftale, at passagererne betaler for en halv liter Pepsi Max, hvis deres indkomst er under Özlems fattigdomskriterium (kr. 16.800 udbetalt/måned) - eller giver jeg! I stil med De Sorte Spejderes Tillidsbingo, vil der ikke blive krævet dokumentation for forholdene.
Jeg forestiller mig, at evt. interesserede kunne samles op i enten Ballerup eller Høje Tåstrup.
Send en PM, hvis du er interesseret.
Hvis der skulle være nogen, der vil undgå DSB's toghelvede her i juletrafikken (med evt. strejker m.v.), er de velkomne til at køre med i vestgående retning.
Der vil være mulighed for kortere afvigelser bort fra motorvejen indenfor rimelighedens grænser.
Da der er tale om kørsel i en firmabil med frit forbrug, vil der ikke blive nogen form for billetsalg eller lign.
Man kunne derimod aftale, at passagererne betaler for en halv liter Pepsi Max, hvis deres indkomst er under Özlems fattigdomskriterium (kr. 16.800 udbetalt/måned) - eller giver jeg! I stil med De Sorte Spejderes Tillidsbingo, vil der ikke blive krævet dokumentation for forholdene.
Jeg forestiller mig, at evt. interesserede kunne samles op i enten Ballerup eller Høje Tåstrup.
Send en PM, hvis du er interesseret.
Danish Dude (38246) skrev:Man kunne derimod aftale, at passagererne betaler for en halv liter Pepsi Max, hvis deres indkomst er under Özlems fattigdomskriterium (kr. 16.800 udbetalt/måned)
Såeh.. Hvis man ikke har råd til cola skal man betale, men hvis man så har råd så giver du?
Alrekr (38247) skrev:Såeh.. Hvis man ikke har råd til cola skal man betale, men hvis man så har råd så giver du?
Ups... eller omvendt! B~)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.