mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mnc (38054) skrev:Hvad har tirsdag nu gjort?
Det sner i Dublin, hvilket formentlig betyder at det kommer til at tage mig mindste en time ekstra at komme hjem. Min kræftsyge mormor på hospitalet er faldet og har brækket hoften. Jeg er lige kommet tilbage fra ferie og har tonnes af arbejde. Min chef har tilsyneladende mistet penge i poker igen og er hamrende gal i hovedet. Og tilsyneladende er alle andre piger synkroniseret i trussen.
Woller (38060) skrev:Woller (38043) skrev:...der står uden for posthuset og venter på de åbner kl 10 i morgen :(
...som nu sidder og leger med noget icecream sandwich
hmmm
http://3.bp.blogspot.com/-70gqlo0YteY/TnjWJVNagUI/...
Magten (38063) skrev:...der hader Dell printere.. Hvorfor må intet være nemt i deres verden?
Da ikke man først kender dem :)
Magten (38066) skrev:Men nogle er bare dummere end andre, og Dell ligger i den grimme ende..
Lexmark er værre - uanset hvad du siger. Jeg har en suite installeret på min computer. Hvis jeg er nødt til at geninstallere lortet er jeg nødt til at slette det manuelt (slette mappen, slette alle nøgler i registreringsdatabasen) fordi den medfølgende uninstall ikke virker :(
Det løser ikke problemer med deres elendige drivere :PSlettetBruger (38067) skrev:Da ikke man først kender dem :)
Men ja, sluk printeren, åben fronten, tryk på de to knapper (trekant og ring) og tænd printeren, luk fronten, herefter slip knapperne for at nulstille en 1710 printer er meget simpelt når man har gjort det 100 gange :)
Det stinker :( Kan ikke forstå de ikke bare kan gøre som HP og lave en universal driver.. Det gør det sgu noget nemmere..Alrekr (38068) skrev:Lexmark er værre - uanset hvad du siger. Jeg har en suite installeret på min computer. Hvis jeg er nødt til at geninstallere lortet er jeg nødt til at slette det manuelt (slette mappen, slette alle nøgler i registreringsdatabasen) fordi den medfølgende uninstall ikke virker :(
Magten (38069) skrev:Men ja, sluk printeren, åben fronten, tryk på de to knapper (trekant og ring) og tænd printeren, luk fronten, herefter slip knapperne for at nulstille en 1710 printer er meget simpelt når man har gjort det 100 gange :)
omg, det havde jeg skrevet i min post, men slettede det inden jeg indsendte det :D
... som igen ikke kom i banken. I går glemte jeg det, i dag huskede jeg det, men...
Jeg kommer ud af Netto og tænker: "Hey, jeg skal jo i banken, og så er det godt, at jeg står på Nørreport. Men hov, banken lukker altid kl. 16. Nuvel, nu kigger jeg på uret, alt imedens jeg spadserer imod banken. Med mit held er klokken 16 og døren låst foran snotten på mig."
Med mit held er klokken 16 og døren låst foran snotten på mig.
Jeg kommer ud af Netto og tænker: "Hey, jeg skal jo i banken, og så er det godt, at jeg står på Nørreport. Men hov, banken lukker altid kl. 16. Nuvel, nu kigger jeg på uret, alt imedens jeg spadserer imod banken. Med mit held er klokken 16 og døren låst foran snotten på mig."
Med mit held er klokken 16 og døren låst foran snotten på mig.
Elskov (38072) skrev:... der skal til eksamen i morgen. Jeg kan ikke bestå, så jeg skal vælge imellem at møde op og aflevere blankt eller slet ikke møde op. Jeg skifter jo alligevel snart studie, så den eksamen kan rende mig.
Skifter studie til hvad?
Okay jeg går mod strømmen: Fuck den eksamen, slap af i stedet.
snesman (38079) skrev:Skifter studie til hvad?
Okay jeg går mod strømmen: Fuck den eksamen, slap af i stedet.
Jeg skifter fra arkæologi på uni til pædagogstudiet.
Hehe, nu har jeg tænkt mig at gøre det så godt, jeg kan :P Hvis jeg så dumper alligevel, så er det ligegyldigt.
...hvis aftensmad består af en halv pose franske kartofler. Muligvis har jeg noget rugbrød og makrel i tomat, men jeg ved ikke hvor godt rugbrød har det efter at have ligget i en åben pose et par dage.
Så skal I bolle nu, det er regle(r)n(e). Og nogen skal kigge på.
SlettetBruger (38070) skrev:Magten (38069) skrev:Men ja, sluk printeren, åben fronten, tryk på de to knapper (trekant og ring) og tænd printeren, luk fronten, herefter slip knapperne for at nulstille en 1710 printer er meget simpelt når man har gjort det 100 gange :)
omg, det havde jeg skrevet i min post, men slettede det inden jeg indsendte det :D
Så skal I bolle nu, det er regle(r)n(e). Og nogen skal kigge på.
jeg er ham der lige har været igennem live på telefon i radio24syv, og som desuden har været i studiet til et radioprogram, der sendes af 3 dele, de to første i dag og i går, om den mystiske russiske radiosender uvb-76.
det fra i dag kan man desuden høre her, 30 minutter inde:
http://arkiv.radio24syv.dk/video/4132758/ak-24syv-...
http://arkiv.radio24syv.dk/video/4132758/ak-24syv-...
Nu prøvede jeg lige for 324. gang at starte det.. Og nu kører det faktisk.. Sådan lidt.. Før stod den bare og sugede ressourcer uden egentlig at lave noget, men nu kan jeg da i det mindste overføre musik/film.. Yay!Alrekr (38086) skrev:Magten (38085) skrev:Hold kæft noget crap der bare på ingen måde virker..
Jeg har ellers hørt sukken fra Windows-folk som har prøvet WPCfM, at Zune er langt ringere...
...Der spiller Lost Odyssey.
Edit - Se rettelse for WOT
Edit 2 - Nevermind, havde glemt Newz fjerner formateringen i "se rettelser"
Edit 3 - Link til én af de ting der gør spillet til min favorit
...ups
Edit - Se rettelse for WOT
Edit 2 - Nevermind, havde glemt Newz fjerner formateringen i "se rettelser"
Edit 3 - Link til én af de ting der gør spillet til min favorit
...ups
OxxY (38089) skrev:Porre: Lost oddesey var godt nok aaalt for langsomt til mig, jeg har ikke noget mod meget historie men daaaaamn det gik langsomt med at få det fortalt.
Me like. en tyk indholdsrig historie, som ikke bare kan sluges som en omgang overkogte pasta-suppehorn :D
Al den tid der er lagt i at skrive de små historier der skal låses op... <3
Det er tredje gang jeg spiller det siden udgivelse :-) Men min største motivation er nok at jeg savner at spille turnbased JRPG...
+ når et spil er sløvt = afslapning.
wc4 (38094) skrev:Lord Daniel-Dane (38093) skrev:... som mistede strømmen [...] og se horror-film.
But how?
Laptop.
The Hills Have Eyes. Klassisk B-horror-film uden så meget horror.
Nå, strømsvigt => druk og film => sent, jeg får ikke læst kvantemekanik => L4D med Caek => endnu senere. Nu har veninden så ringet. Hun skal åbenbart også drikke i dag og har tænkt sig at overnatte her.
JEG FÅR SGU ALDRIG SOVET!
inb4 Du kan kraftedme sove når du bliver gammel og/eller dør!... Nå!
Nå, strømsvigt => druk og film => sent, jeg får ikke læst kvantemekanik => L4D med Caek => endnu senere. Nu har veninden så ringet. Hun skal åbenbart også drikke i dag og har tænkt sig at overnatte her.
inb4 Du kan kraftedme sove når du bliver gammel og/eller dør!... Nå!
Lord Daniel-Dane (38098) skrev:The Hills Have Eyes. Klassisk B-horror-film uden så meget horror.
Du kan kraftedme sove når du bliver gammel og/eller dør!... Nå!
... Var det en god film? Og hvorfor spurgte I ikke om jeg ville spille L4D sammen med jer?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.