mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
"Wictoria Wild" lol
Jeg må tillade mig at være uenig med JJ. men dét kun fordi billedet er så manipuleret at man ikke aner hvad man kigger på.
Jeg må tillade mig at være uenig med JJ. men dét kun fordi billedet er så manipuleret at man ikke aner hvad man kigger på.
Vi har sendt 3 ønsker til dem og så vil de finde den der passer bedst ind i resten af planlægningen :)Jakob Jakobsen (37849) skrev:Var alle de pæne piger allerede taget, eller har i en eller anden fælles fetish for Xena-look-alikes?
Med 14 mand der skulle blive enige var det ret svært, så det blev afstemning hele vejen igennem. Synes dog ikke hun er grim ^^
Camille havde vi ude for 4 ugers tid siden og hun var en helt del pænere end på billederne, men vi ville prøve en ny denne her gang :D
Nu skimmede jeg kun lige, fordi jeg sidder i et tog med folk til alle sider - men jeg er også ret sikker på, at jeg kunne finde et par stykker, hvor pengene var bedre brugt.
Helt sikkert, men så skulle vi have besluttet os for det noget før.. Det er ikke nemt at booke en stripper en uge før en julefrokost i december måned :PLinguaIgnota (37853) skrev:Nu skimmede jeg kun lige, fordi jeg sidder i et tog med folk til alle sider - men jeg er også ret sikker på, at jeg kunne finde et par stykker, hvor pengene var bedre brugt.
...Der ikke er specielt vild med MS ligenu....
En bruger kom til at slå High Contrast til.. fint nok, jeg gad ikke over til ham for at lede efter en løsning - så jeg slog det til på min pc også - for så at finde ud af at man ikke kan slå det fra når man har en GPO der forbyder brugere at rette i Windows Temaer :S
Nu er jeg stuck med High Contrast Theme, der gør at alt jeg fx skriver, er med hvidt - i tekstfeltet på newz er det derfor umuligt at se hvad man skriver. >_<
En bruger kom til at slå High Contrast til.. fint nok, jeg gad ikke over til ham for at lede efter en løsning - så jeg slog det til på min pc også - for så at finde ud af at man ikke kan slå det fra når man har en GPO der forbyder brugere at rette i Windows Temaer :S
Nu er jeg stuck med High Contrast Theme, der gør at alt jeg fx skriver, er med hvidt - i tekstfeltet på newz er det derfor umuligt at se hvad man skriver. >_<
...der synes det er fedt nok, at man kan skifte launcher i Android. Men gør man det f.eks. på en Samsung, så starter den stadig touchwiz launcheren op i baggrunden og dermed også alt hvad den har af tilknyttede widgets, widget syncs, animerede baggrunde etc. Og de står og sluger CPU tid og batteri.
... som synes der er tydeligt at det er til indvandrere: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-sn...
dunno... har ikke fået tjekket endnu hvad den er værd, men jeg kan da lige kigge på det når jeg kommer hjem i aften =) til info er den 6 måneder gammel, og ha kun få lommeridser på skærmen.
Edit:
Efter kort tjek, ser det ud til at de ligger på 1800-2400 alt efter stand, og vil mene at min er i ret god stand, men uden headset, så vil sige 2200 som startpris (jeg betaler porto), og så kan der altid handles derfra
Edit:
Efter kort tjek, ser det ud til at de ligger på 1800-2400 alt efter stand, og vil mene at min er i ret god stand, men uden headset, så vil sige 2200 som startpris (jeg betaler porto), og så kan der altid handles derfra
...Der sukker
Endeligt gør PostDK noget rigtigt, og så opdager jeg det ikke.
How it should work:
Postmanden ser jeg ikke er hjemme, og efterlader en seddel om at jeg kan hente en pakke den efterfølgene dag.
How it have worked:
Postmanden ser jeg ikke er hjemme, og efterlader DAGEN EFTER en seddel om at jeg kan hente en pakke samme dag
Jeg havde vænnet mig til det sidste, for sådann har det stået på i det år jeg har boet i Esbjerg. Så da jeg fik en seddel idag (som ikke lå i postkassen, men i min entré) så fór jeg doubletime ned til posthuset inden lukketid, for at få at vide jeg skulle komme igen i morgen.
Suk... gid der var nogen konsistens i denne verden.
tilgengæld lykkedes det mig for 3. dag i træk at bruge 400kr i føtex selvom jeg ikke manglede noget.
Endeligt gør PostDK noget rigtigt, og så opdager jeg det ikke.
How it should work:
Postmanden ser jeg ikke er hjemme, og efterlader en seddel om at jeg kan hente en pakke den efterfølgene dag.
How it have worked:
Postmanden ser jeg ikke er hjemme, og efterlader DAGEN EFTER en seddel om at jeg kan hente en pakke samme dag
Jeg havde vænnet mig til det sidste, for sådann har det stået på i det år jeg har boet i Esbjerg. Så da jeg fik en seddel idag (som ikke lå i postkassen, men i min entré) så fór jeg doubletime ned til posthuset inden lukketid, for at få at vide jeg skulle komme igen i morgen.
Suk... gid der var nogen konsistens i denne verden.
tilgengæld lykkedes det mig for 3. dag i træk at bruge 400kr i føtex selvom jeg ikke manglede noget.
.. der synes dette er en god liste! Se gerne Nr. 18 og 6 :D
...Der efter at ha brugt en kombination af Old Spice Body-scrubber + Havsalt + aloe vera, i 3 dage. har fået løst et lille hudproblem.
Skønt.
Skønt.
Kald det hvad du vil- det gør det ikke mindre gay!
Ligesåvel som at det er stadigtvæk gay at gå så meget op i sko- selvom du kalder dem fivefingers!
Ligesåvel som at det er stadigtvæk gay at gå så meget op i sko- selvom du kalder dem fivefingers!
Mamad (moveax1ret) (37877) skrev:Kald det hvad du vil- det gør det ikke mindre gay!
Med den retorik er American Psyko, Gay.
" In the morning if my face is a little puffy I'll put on an ice pack while doing stomach crunches. I can do 1000 now. After I remove the ice pack I use a deep pore cleanser lotion. In the shower I use a water activated gel cleanser, then a honey almond body scrub, and on the face an exfoliating gel scrub. Then I apply an herb-mint facial mask which I leave on for 10 minutes while I prepare the rest of my routine. I always use an after shave lotion with little or no alcohol, because alcohol dries your face out and makes you look older. Then moisturizer, then an anti-aging eye balm followed by a final moisturizing protective lotion. "
GAY.....................
GAY.....................
Mamad (moveax1ret) (37879) skrev:I always use an after shave lotion with little or no alcohol, because alcohol dries your face out and makes you look older.
Hmm.. Added bonus, I guess. Jeg bruger helst alkoholfrie aftershave, da jeg plejer at få de vildeste knopper af alkoholdige aftershave.
Jeg har fundet et forum med masser af ligesindede til dig snuske http://www.realjock.com/gayforums/671928
SlettetBruger (37884) skrev:Apropos snuske; bedste måde at sænke sit saltforbrug, er at købe dyrt salt.
Ja for vi ved jo alle at dyrt NaCl er meget bedre end billigt NaCl.
Jakob Jakobsen (37885) skrev:Ja for vi ved jo alle at dyrt NaCl er meget bedre end billigt NaCl.
Nej, fordi nærrige mennesker som mig selvså bruger mindre af det.
Also; der er andet i salt end salt.
Mort (37886) skrev:Nej, den bedste måde at sænke dit saltforbrug på er at lade være med at putte lortet på din mad
But it tasts so good!
SlettetBruger (37887) skrev:der er andet i salt end salt.
Ja, men jeg har endnu ikke set en seriøs test, hvor folk har kunne smage forskel.
Eneste grund til at jeg selv bruger "kosher" salt, er at det er meget nemmere at dosere med fingrene.
Der er næppe noget der er mere kosher- end at man undlader at tage salt på pga. prisen.
Hvis det ikke er jødisk ved jeg ikke hvad der er jødisk..........
bordsalt vs havsalt :) Der er det lidt nemmere at kende forskel.Jakob Jakobsen (37888) skrev:hvor folk har kunne smage forskel.
Har også noget havsalt fra Hawai, der er røget af vulkanerne. smager fantastisk.
Men jeg tænker mere på diverse mineraler, der fx går til under blegning. (alt hvidt bordsalt er afbleget)
Well, dvs jeg hører en del sundhedsfreaks brokke sig over det, ligesom jeg har læst en del om det - ikke stødt på en videnskabelig artikel endnu dog
SlettetBruger (37890) skrev:Well, dvs jeg hører en del sundhedsfreaks brokke sig over det, ligesom jeg har læst en del om det - ikke stødt på en videnskabelig artikel endnu dog
Bordsalt er salt tilsat jod. Underligt nok bliver et gennemsigtigt mineral faktisk hvidt når det knuses, lidt ligesom glas.
Alrekr (37891) skrev:Underligt nok bliver et gennemsigtigt mineral faktisk hvidt når det knuses, lidt ligesom glas.
Hvorfor skulle man så afblege det? ;-)
Faldt lige over det her; om alt er sandt ved jeg ikke, men jeg skal følge op på det når jeg kommer hjem til en browser der funger.
Edit: lyder som en side der prøver at sælge det såkaldte "Himmalaya Salt"
•Table Salt has been heated to 1200 degrees, changing the molecular structure, which the body can't easily metabolize
•Natural Salt (Himalayan Salt or Celtic Sea Salt (not processed sea salt from your grocer)) is easily metabolized along with its 80 - 100 + minerals.
•Salt companies don't make their profits from selling salt, it's made from selling the extracted minerals (leached from the natural salt) to supplement manufacturers (Talk about creating a need, then filling it. Got to love that marketing model!)
• Table Salt has been completely Bleached and Leached of all its minerals
•Iodine is added back to prevent goiters from iodine deficiency (now we have a problem with too much Iodine causing Hyperthyroidism) Note: If you get off Table Salt, you need to find a healthy source of Iodine -Fish, Fish Oil etc.
•Table Salt also includes additives including aluminum silicate, dextrose, bleaching elements, and other chemicals
•Most Sea Salt at your grocer has been processed, bleaching and leaching it of minerals (It's a hair better than table salt)
•Table Salt causes strokes, high blood pressure, heart attack, kidney disease, and heart failure (The AMA recently concurred)
•Table Salt is the main cause of Double Chins
• There's a reason that you don't use Table Salt in Saltwater Aquariums! (By the way, you should see what they have to do to tap water to prepare it for "Life" in Saltwater Aquariums. Basically they have to remove the poisons we have put in there in order for it to sustain life - another story, another time.)
•Table Salt is overpowering and tastes like crap (once you've had natural salt)
•Natural Salt is Scientifically Shown to Enhance Overall Health
•Natural Salt replenishes electrolytes and helps to balance the body’s pH
•Since your body can't metabolize table salt, it gets stored
•Rid your body of toxic table salt by eating natural salt
•Drink Manufacturers and Bar Owners encourage the consumption of salty food, so you will drink more
•Salt is the world's oldest known food additive
•Salt brings out natural flavors
•Protects food safety by retarding the growth of spoilage microorganisms
•Gives proper texture to processed foods
•Serves as a control agent to regulate the rate of fermentation in food processing
•Strengthens gluten in bread
•Provides the color, aroma and appearance consumers expect
•Used to create the gel necessary to process meats and sausages
•Salt promotes the development of color in ham, bacon, hotdogs and sauerkraut. Used with sugar and nitrate or nitrite, salt produces a color in processed meats which consumers find appealing
•Himalayan Crystal Salt offers all 84 elements exactly identical to the elements in your body
•Using a Salt Grinder and Salt Crystals keeps fine granulated particles of natural salt from sticking together
•Vegetarians need natural salt, because animal meat / blood does contain some minerals, supplementing the meat eater's diet
•Salt food after you have cooked it to preserve the natural structure of Natural Salt ( Update 08.20.09 - The debate is still out on this one - some foods like slow smoked meat on the pit smoker need to have the salt ooze down through the meat as it slow cooks.)
•Natural Salt contains many elements / chemicals to promote mental health (i.e.: Natural Lithium ) Watch out Big Pharma!
•08.20.09 Update from my friend Lora T. - (cook extraordinaire) - "Use about 50% less Himalayan salt than the recipe calls for" - That's awesome - same flavor with less salt - Thanks Lora!
SlettetBruger (37892) skrev:•Table Salt causes strokes, high blood pressure, heart attack, kidney disease, and heart failure (The AMA recently concurred)
Ja, det gør. Hvis du får for meget.
SlettetBruger (37892) skrev:• There's a reason that you don't use Table Salt in Saltwater Aquariums!
Ja. Der er jod i.
SlettetBruger (37892) skrev:(By the way, you should see what they have to do to tap water to prepare it for "Life" in Saltwater Aquariums. Basically they have to remove the poisons we have put in there in order for it to sustain life - another story, another time.)
Really? Det holder ikke en meter; da Atlantis i Legoland skulle fyldes med vand (begge gange, endda) var det helt rent (dvs. direkte fra hanen) postevand der blev hældt i.
Derefter kan man tage det mindre og mindre seriøst.
SlettetBruger (37892) skrev:•Serves as a control agent to regulate the rate of fermentation in food processing
Det hænger sammen med:
SlettetBruger (37892) skrev:•Salt is the world's oldest known food additive
Man har for længst fundet ud af, at salt er livsfarligt i for høje doser. Derfor har man saltet kød, så det kunne holde længere.
SlettetBruger (37892) skrev:•Since your body can't metabolize table salt, it gets stored
Arrrhh.. Ska' vi nu ik' liiii'. Hvis alt det salt jeg har spist gennem tiderne (5 gr. hver dag, 23 år) blev opbevaret i kroppen ville jeg have (5*365,256*23) over 42000 gram salt i kroppen. 42 kilo salt. Hvis vi siger halvdelen, så er der 21 kilo salt i min krop. Det hænger meget skidt sammen med:
http://wiki.answers.com/Q/How_much_salt_is_in_the_human_body skrev:The human body contains many salts, of which sodium chloride (AKA common table salt) is the major one, making up around 0.4 per cent of the body's weight at a concentration pretty well equivalent to that in seawater. So a 50kg person would contain around 200g of sodium chloride - around 40 teaspoons.
Jeg skulle altså veje omkring 500 kg for at 21 af de kilo var salt!
SlettetBruger (37892) skrev:Hvorfor skulle man så afblege det? ;-)
Faldt lige over det her; om alt er sandt ved jeg ikke, men jeg skal følge op på det når jeg kommer hjem til en browser der funger.
BLA BLA BLA BLA
De påstande minder utroligt meget om http://www.dhmo.org/ - Er det de samme folk der står bag?
Altså bortset fra at flere af deres påstande er direkte løgn. DHMO gruppen lyver i det mindste ikke.. :)
Lies:
Table Salt has been heated to 1200 degrees,
Table Salt also includes additives including aluminum silicate, dextrose, bleaching elements, and other chemicals
Since your body can't metabolize table salt, it gets stored
Table Salt is the main cause of Double Chins
drbravo (37894) skrev:De påstande minder utroligt meget om http://www.dhmo.org/ - Er det de samme folk der står bag?
Holy fuck. Hvordan kan DMHO stadig være tilladt?!
Mamad (moveax1ret) (37889) skrev:Der er næppe noget der er mere kosher- end at man undlader at tage salt på pga. prisen.
Grunden til at det kaldes for kosher salt, er ikke fordi de i sig selv er kosher.
Det er salt i en bestemt krystalform, som jøderne primært brugte til at lægge kød i lage med.
Af den grund, kalder man det i dag for kosher salt, på trods af at alt naturligt salt kan betegnes som kosher.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.