mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Woller (37494) skrev:...Der er ved at få styr på fjernsynet og alt tilbehøret
Hvordan i alverden kontrolere du bassen med de der giga CV'ere presset helt op i hjørnene stående direkte på et parket gulv? Det ser sku farligt ud imho =)
OxxY (37501) skrev:Hvordan i alverden kontrolere du bassen med de der giga CV'ere presset helt op i hjørnene stående direkte på et parket gulv? Det ser sku farligt ud imho =)
der står en mixer under tv-møblet som klarer det nogenlunde
og det er ik cv men selvbyg (hvilket dog ikke gør det bedre :D)
Woller (37494) skrev:...Der er ved at få styr på fjernsynet og alt tilbehøret
Hvis du nu fjerned de hylder så kan der sagtens hinge en 50 tommer fladskærm
...der morer sig lidt over Apples fantastiske tilbud... (kun idag)
Nogle af varerne er slet ikke nedsat. F.eks. Apple TV, som endda er der to gange.
(Jeg havde i min naivitet forventet noget interessant...)
Nogle af varerne er slet ikke nedsat. F.eks. Apple TV, som endda er der to gange.
Elskov (37506) skrev:... der har verdens koldeste lejlighed. Der er sikkert varmere udenfor :D
Mit soveværelse er som det varmeste sted i hytten ligenu: 18,8 grader.
Try me!
...Hvis ekskæreste pludselig har skrevet på facebook... Det må betyde hun vil have mine væsker.. ikke sandt?
SlettetBruger (37509) skrev:Mit soveværelse er som det varmeste sted i hytten ligenu: 18,8 grader.
Try me!
...Hvis ekskæreste pludselig har skrevet på facebook... Det må betyde hun vil have mine væsker.. ikke sandt?
These are not the
Gnarfsan (37505) skrev:...der morer sig lidt over Apples fantastiske tilbud... (kun idag)
Det er de samme bittesmå besparelser, de byder på hvert år. Som jeg også konstaterede sidste eller forrige år, så er det da fint, hvis man alligvel står og skal købe, men ikke noget, der på nogen måde indbyder til impulskøb.
Apropos Impulskøb, så var jeg tæt på at bestille en Motorola Aura. Men 5k for en snart 4 år gammel telefon er måske i overkanten.
LinguaIgnota (37511) skrev:men ikke noget, der på nogen måde indbyder til impulskøb.
Slet ikke :-(
Streg momsen, så kan vi snakke (Jeg er jo jyde)
Gnarfsan (37516) skrev:En saks kan løse alle din SIM problemer ;-)
Ikke når det er den anden vej ;-)
Jakob Jakobsen (37523) skrev:...der, igen, har brugt alt for mange penge på Steams tilbud.
...der overvejer at købe Dead Island.
...der var i et par butikker for at få en micro-sim->sim adapter.. Først en TDC butik hvor de ikke havde flere før på tirsdag.. Så en 3 butik hvor de simpelthen ikke måtte hverken give eller sælge sådan nogen til andre end deres kunder.. Til sidst Elgiganten som var så flinke at ofre et helt nyt simkort uden at det skulle koste noget..
Tror 3 selv på at de skaffer kunder på den måde?
Anyways, det er fanme en fed telefon.. Er stødt på nogle småting som har irriteret mig lidt, men kan ikke huske dem nu.. Så det kan jo ikke have været vigtigt :D
Tror 3 selv på at de skaffer kunder på den måde?
Anyways, det er fanme en fed telefon.. Er stødt på nogle småting som har irriteret mig lidt, men kan ikke huske dem nu.. Så det kan jo ikke have været vigtigt :D
...der er fucking vild med TV 2's animationer.
Manglende stol eller sidden skævt på kontorstol - hvad er bedst lavet? Eller er din favorit hende der skræver men hvor trøjen er så stiv den går lige igennem hende? Stem straks!
Manglende stol eller sidden skævt på kontorstol - hvad er bedst lavet? Eller er din favorit hende der skræver men hvor trøjen er så stiv den går lige igennem hende? Stem straks!
... som simpelthen bliver nødt til at reklamere skamløst for SNES (NES 2.0), som er ude nu i en browser nær dig.
Jeg ser det der Voice på den der Tv2, og jeg undrer mig helt enormt over, at man vælger at arbejde sammen med Aqua-damen, LOC eller hende med det grimme hår fremfor Steen "Sort Motherfucking Sol" Jørgensen.
[url=]Srsly[/url].
[url=]Srsly[/url].
...Der fik set sig igennem sidste afsnit af 'Cheers'. Må sige at jeg vældig godt forstår at de gik videre og fortsatte på Frasier som selvstændig karakter. De sidste par Sæsoner handlede stort set kun om ham.
Fantastisk måde at spendere en Lørdag aften når ens drikkehånd alligevel er disabled ;)
Fantastisk måde at spendere en Lørdag aften når ens drikkehånd alligevel er disabled ;)
...der nu runder en uge med Influenza. Det er nærmest som et minijubilæum. Jeg tror jeg vil fejre det med en kop varm mælk med honning og et glas rom. Cheers!
...der har gamet Condemned 2, Alan Wake og Duke Nukem Forever med tøserne :D Og ædt pizza og muffins og After Eight, og drukket cider og en liter mælk xD yay
Rasmus064 (37546) skrev:Fortæller du lige at en pige aften gik ud på at æde pizza og nørde spil?
Hell yeah. :D
Feminint.. Sked i om kap også? ;-)
Nogen der mangler sådan en senge ramme her?
http://www.karup-partners.dk/upload_dir/pics/20080...
Nogen der mangler sådan en senge ramme her?
http://www.karup-partners.dk/upload_dir/pics/20080...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.