mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Magten (22402) skrev:...der burde stå op, men ikke rigtig gider?
...Der ikke var iklædt andet end underbukser og sokker hele dagen igår. så hav det ikke skidt med dig selv :D
...der virkelig ikke håber den case hun llige har lavet bevidner noget som helst som hvordan danskernes it-kundskaber er.
Fik et kald fra en bruger om at hun ikke havde modtaget en opdateringsmail fra os på hendes mail. Jeg brugte en halv time på troubleshoot før det gik op for mig at hun i stedet for at bruge outlook, valgte at indtaste sin email adresse i adresselinjen i IE og så trykkede hun ente. Derefter gik hun ud fra at når der stod "siden kan ikke vises" så betød det at hun ikke havde nogen emails.
Fik et kald fra en bruger om at hun ikke havde modtaget en opdateringsmail fra os på hendes mail. Jeg brugte en halv time på troubleshoot før det gik op for mig at hun i stedet for at bruge outlook, valgte at indtaste sin email adresse i adresselinjen i IE og så trykkede hun ente. Derefter gik hun ud fra at når der stod "siden kan ikke vises" så betød det at hun ikke havde nogen emails.
Jeg prøvede selv lige med min gmail (i FF). Jeg HAR faktisk ikke nogen nye emails! ):
Det virker faktisk slet ikke i IE:
Det virker faktisk slet ikke i IE:
[Window Title]Eller jo (dvs man får "siden ikke fundet"), hvis man skriver kodeordret med. Problemet er bare, at den bliver fortolket som ftp, da det er syntaksen ("[ftp://]user:password@host").
Værktøjslinjen Adresse
[Content]
'[email protected]' blev ikke fundet. Kontroller stavemåden, og prøv igen.
[OK]
Men du var også syg? :PSlettetBruger (22403) skrev:...Der ikke var iklædt andet end underbukser og sokker hele dagen igår. så hav det ikke skidt med dig selv :D
...der, indtil videre, synes det er en dejlig oplevelse at bestille net hos Fullrate.. Masser af information om status på både sms og mail.. Sweet!
Magten (22413) skrev:Lak, latex, gummi, plastik.. Whatever turns you on :p
chokoladebelagt lagen gætter jeg på.
Badumdumtsccch
terracide (22419) skrev:Magten (22411) skrev:#22409
Hele tiden, han er lidt af en frækkert! Han har dog ikke svaret på mit spørgsmål om han har gummilagen på sengen :(
Det er ikke på lige nu...damen har fået russer på besøg...såå...
Blod er et naturligt glidemiddel..
og hvorfor jomfruer er så pisse nervøse for at det gør ondt og det bløder, for så blir vi jo bare mere liderlige og går hårdt til den xD
tazimn (22421) skrev:Blod er et naturligt glidemiddel..
Ikke uden for kroppen, der koagulere det.
SlettetBruger (22423) skrev:og hvorfor jomfruer er så pisse nervøse for at det gør ondt og det bløder, for så blir vi jo bare mere liderlige og går hårdt til den xD
Har heldigvis aldrig prøvet en jomfru..."ingen erfaring" er ikke noget jeg gider lege med...
terracide (22425) skrev:Ikke uden for kroppen, der koagulere det.
Jeg er nu også mest til et konstant flow af frisk blod.. Det kan selvfølgelig være et problem når der er tale om menses..
Men et par tryk med sømpistolen, udvalgte steder i fjabben, giver et udemærket resultat..
terracide (22425) skrev:Ikke uden for kroppen, der koagulere det.
Handler det ikke bare om varme? Eller er det noget andet?
pewbe (22427) skrev:Handler det ikke bare om varme? Eller er det noget andet?
gider ikke lige forklare
terracide (22425) skrev:ingen erfaring" er ikke noget jeg gider lege med...
en fleshlight behøver heller ikke ha nogen erfaring. men med en jomfru får man bryster og en hæs stønnen med i prisen!
Blot fordi vi er dem overlegne, giver det os ikke ret til at hovere.csstener (22436) skrev:[...] aldrig tømmermænd dagen efter
Velkommen til kluben ^^ Folk har det med at hade os der aldrig får tømmermænd... ikke fordi vi hovere. Er du blandt os DD?
...Der gnaver på en gren.
dvs Lakridsrod ^^ smager godt ikk?
...Der gnaver på en gren.
dvs Lakridsrod ^^ smager godt ikk?
Så negativ altid, daniel-dreng.
...Der vil i bilka og købe mandler som skal ristes. og Ben & Jerrys som skal guffes. Kan ikke huske hvor mange af deres produkter der er Fairtrade. >_< Håber chocolate fudge brownie er..
...Der vil i bilka og købe mandler som skal ristes. og Ben & Jerrys som skal guffes. Kan ikke huske hvor mange af deres produkter der er Fairtrade. >_< Håber chocolate fudge brownie er..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.