mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Yes ofc.. Gik ud fra at det sagde sig selv ^^Norrah (22249) skrev:Ahhh for din skyld håber jeg du har fjernet alle bevægelige dele, samt et touch baseret input system.
Det er helt klart en del af planen, men ligger mere i nice-to-have, så til at starte med bliver der ingen voice control.Ronson (22250) skrev:vupti
Aputech (22261) skrev:Hader når de sender mig i seng. Hold hovedet højt, csstener.
nu er det her ikke rettet kun mod dig, men mod folk generelt
hold nu for helvede op med at "fordreje" cssteners indlæg, bare fordi han staver dårligt. Han er ordblind, for helvede, og det kan ikke være lige sjovt at læse jeres dumme kommentarer. Hvorfor er newz blevet sådan et stavenazistisk sted?
anyways, jeg er ham, der glemte at tage sine aftenpiller og derfor vågnede badende i sved :S eew.. så nu spiser jeg is og venter på pillerne kicks in, så jeg kan sove igen..
Elskov (22262) skrev:Hvorfor er newz blevet sådan et stavenazistisk sted?
Som alle andre "samfund" så vil newz.dk også har en dille fra tid til anden, lige nu er det stavning og fucke med "newfags".
Så derfor hvis man ikke er interesseret i en specifik dille, så rider man den bare af. Ligesom en normal dille(r) ;)
Elskov (22262) skrev:nu er det her ikke rettet kun mod dig, men mod folk generelt
hold nu for helvede op med at "fordreje" cssteners indlæg, bare fordi han staver dårligt. Han er ordblind, for helvede, og det kan ikke være lige sjovt at læse jeres dumme kommentarer. Hvorfor er newz blevet sådan et stavenazistisk sted?
anyways, jeg er ham, der glemte at tage sine aftenpiller og derfor vågnede badende i sved :S eew.. så nu spiser jeg is og venter på pillerne kicks in, så jeg kan sove igen..
PMS much?
Tak :)
Jeg kom hjem derfra i November allerede og så har jeg kæmpet med min A-kasse lige siden. Heldigvis blev jeg flyttet over til ASE med lidt hjælp fra en venlig newz bruger. Men det bliver rart at få et rigtigt job igen, det har jeg sku savnet.
Tak :)
Jeg kom hjem derfra i November allerede og så har jeg kæmpet med min A-kasse lige siden. Heldigvis blev jeg flyttet over til ASE med lidt hjælp fra en venlig newz bruger. Men det bliver rart at få et rigtigt job igen, det har jeg sku savnet.
....der er sulten.
...der siger til Ihvarh at hun skal komme (uhh) på msn..eller steam. NU! ...eller snart.
...der siger til Ihvarh at hun skal komme (uhh) på msn..eller steam. NU! ...eller snart.
Jeg skal ikke forsvare mit arbejde. /BertelSlettetBruger (22277) skrev:...Der godt kan li Bertel ^^
http://www.denfri.dk/2011/02/bertel_gaar_amok_igen...
derp a derp
Bestemt ikke overfor en træls "jounalist" hvis han ikke har lyst :D Han prøver ikke at snige sig udenom på tøsemåden :P
Jeg er også af den mening at hvis en journalist er blevet bedt om at smutte og ikke gør det, så skal det være lovligt at aflive personen på stedet.
Jeg kan udmærket forstå Bertel, også selv om jeg ikke er enig i hans politik.
Jeg kan udmærket forstå Bertel, også selv om jeg ikke er enig i hans politik.
Jeg er også af den mening, at hvis en journalist OMFG TANGO APPLE SMAGER KRAFTHELVEDE HELLER IKKE RINGE!!1!1
That is all.
That is all.
...Der sender brev efter luftgeværet hvis den idiot der drøner frem og tilbage på gaden dagligt ikke snart får sat en lydpotte på hans knallert.
SlettetBruger (22286) skrev:...Der sender brev efter luftgeværet hvis den idiot der drøner frem og tilbage på gaden dagligt ikke snart får sat en lydpotte på hans knallert.
*host* Tab nogle søm der hvor han køre *host*
Der er da vist blevet klippet en hel del i den film?
csstener (22288) skrev:*host* Tab nogle søm der hvor han køre *host*
især smart fordi jeg løber barfodet rundt der..
SlettetBruger (22289) skrev:især smart fordi jeg løber barfodet rundt der..
Akupunktur skulle efter sigende være meget sundt.
SlettetBruger (22289) skrev:især smart fordi jeg løber barfodet rundt der..
Så ku' du jo købe dig et par sko ligesom rigtige mennesker, i stedet for at rende rundt som en anden neger.
Jakob Jakobsen (22290) skrev:Akupunktur skulle efter sigende være meget sundt.
Sikkert. har en kammerat der får aku. og derefter strøm i nålene :P
Men efter mit eget møde med resterne af en smadret ølflaske er jeg ikke specielt glad for folk der smider lort på gaden :P
csstener (22293) skrev:Der fås vist nok sko som er formet efter ens fod.
http://www.facebook.com/album.php?aid=9452&id=...
SlettetBruger (22295) skrev:Sikkert. har en kammerat der får aku. og derefter strøm i nålene :P
Men efter mit eget møde med resterne af en smadret ølflaske er jeg ikke specielt glad for folk der smider lort på gaden :Pcsstener (22293) skrev:Der fås vist nok sko som er formet efter ens fod.
http://www.facebook.com/album.php?aid=9452&id=...
er de enlig bedre at gå i end almen sko??? og hvor kan man købe dem??
Hvorfor var min indlæg:#22251 gentagelse...prøvede kun på at hjælpe??
...Der lige har fortærret en større portion Pasta.. men som altid er det jo sovsen der er vigtig
Princip! Pastasauce Calabrese
ingred; Tomater, olivenolie, fåreost og stærk chili
Tilsat en lille smule vand fordi den var ret fast.
Den er ikke anbefalelses værdig. >_< Fåreosten er alt for markant.
Elsker at gå i dem, især ned af en trappe er der meget forskel :D
Der er ellers ikke det store at hente, hvis man ikke også ændre gangart.
ligesom hvis man går barfodet, lander jeg på puden bag lilletåen.
Like her:
Princip! Pastasauce Calabrese
ingred; Tomater, olivenolie, fåreost og stærk chili
Tilsat en lille smule vand fordi den var ret fast.
Den er ikke anbefalelses værdig. >_< Fåreosten er alt for markant.
csstener (22297) skrev:
er de enlig bedre at gå i end almen sko??? og hvor kan man købe dem??
Elsker at gå i dem, især ned af en trappe er der meget forskel :D
Der er ellers ikke det store at hente, hvis man ikke også ændre gangart.
ligesom hvis man går barfodet, lander jeg på puden bag lilletåen.
Like her:
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.