mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... som endelig fik rettet sin døgnrytme op, men ender med et enormt søvnoverskud. Derfor kommer jeg seks timer for sent i seng.
... der synes at Jakob Jakobsen skulle tage et kig på det her:
http://www.electronics-lab.com/downloads/schematic...
Jeg har ikke brugt det i 13 år, men dengang var det et godt program til at lave virtuelle analoge kredsløb.
http://www.electronics-lab.com/downloads/schematic...
Jeg har ikke brugt det i 13 år, men dengang var det et godt program til at lave virtuelle analoge kredsløb.
Det kan godt være svært med sådan nogle stumme d'er. Man kan jo ikke høre dem, for helvede! De er stumme!
...der engang var naiv og forsøgte at forklare noget computerhalløj til en kvindelig "journalist" fra ekstra bladet
Prøvede det samme for omkring 10 år siden, der blev jeg dog smidt ud af klassen da det var min lærer jeg modsagde.
Prøvede det samme for omkring 10 år siden, der blev jeg dog smidt ud af klassen da det var min lærer jeg modsagde.
Magten (21335) skrev:...der grinede...
Lululul, de har så skide god humor inde på landoverbaptist:
"Eve takes a bite out the apple and commits Original Sin. The Apple logo of course has a bite taken out of it, suggesting that they creators of Apple endorse sinning. So there is a satanic connection there as well.
And a 'fruit' is another term for a filthy sodomite of course. No accident there either I am afraid.
I do not believe it was an accident that a couple of Jewish geeks decided to name their computer company after the gayest and most satanic fruit on earth.
The rainbow coloration is of course the capper. I would certainly never use a gay, satanic computer created by Jews."
Den ryger lidt til jorden når man så finder ud af at den forbudne frugt ikke var et æble, men højst sandsynligt en figen.
Den ryger lidt til jorden når man så finder ud af at den forbudne frugt ikke var et æble, men højst sandsynligt en figen.
Jakob Jakobsen (21337) skrev:#36
Der er ikke noget der falder til jorden inde på land over baptist. Deres tråd om Angry Birds er endnu mere underholdende, specielt når en af dem findnogle angry birds lavet i lego.
Jeg tænkte først "bikubebetændelse".xXgmzorXx (21322) skrev:...der har fået bihulebetændelse >.<
Det er også mærkeligt, men det er ikke noget, jeg mærker alt for meget til. Jeg kan få en hel liste af servere (danske) med ping < 5 ms, men når man joiner, er den altid 100-150.NioBe (21334) skrev:Men af en eller anden grund kan jeg ikke spille det. Har seriøse høje ping problemer når jeg kommer ind i spillet. :(
Næsten rigtigt. I de originale, hebraiske tekster står der kun forbudt træ, så der har været flere frugter at vælge imellem. En sjov forklaring på, hvorfor det er æblet, som har fået skylden, er, at det latinske ord for "ond" (I think it was) også er "æble", og så gik den bare derfra.Jakob Jakobsen (21337) skrev:#36
...Der lige har bestilt mad på Just eat.. med min 64k forbindelse :D
Var godt nok nervøs for om det gik galt ^^
Var godt nok nervøs for om det gik galt ^^
Der lige har opfundet en seriøs god "burger" ud fra resterne i køleskabet.
En god bøf lagt i et godt lag bearnaisesauce på et hjemmelavet, overskåret hvedeflute, dækket med hvidløg- og smørstegte champignoner.
Havde desværre ikke nogen god ost hjemme, men det kommer der på næste gang.
OM NOM NOM.
En god bøf lagt i et godt lag bearnaisesauce på et hjemmelavet, overskåret hvedeflute, dækket med hvidløg- og smørstegte champignoner.
Havde desværre ikke nogen god ost hjemme, men det kommer der på næste gang.
OM NOM NOM.
...der er lettere irriteret.
...der efter at have testet en del programmer på sin Desire, valgte at nulstille telefonen og kun installere det nødvendige.
...der derefter fandt ud af at der kun var 2 kontaktpersoner tilbage på Gmail-kontoen.
...der mangler 150+ kontaktpersoner :(
...der efter at have testet en del programmer på sin Desire, valgte at nulstille telefonen og kun installere det nødvendige.
...der derefter fandt ud af at der kun var 2 kontaktpersoner tilbage på Gmail-kontoen.
...der mangler 150+ kontaktpersoner :(
...Der gik ind i soveværelset for at tænde min lampe derinde... Og ligesom jeg går derind slår det mig; "Jeg sparkede ikke ind i mit gamle bord som står midlertidigt i døren"
Kigger tilbage, og ser den står få cm længere væk fra sofaen end den plejer. For så at se i den anden ende af stuen at sofaen ikke står på linie med stolen.
Har i de jeg har i de 8 timer jeg har været hjemme ikke lagt mærke at jeg har haft besøg i stuen imens jeg var på arbejde.
Min sofa er svinet til.. men i den ende jeg aldrig sidder. >_<
Elektrikeren der sku installere internet skulle ellers ikke komme før Onsdag.
Kigger tilbage, og ser den står få cm længere væk fra sofaen end den plejer. For så at se i den anden ende af stuen at sofaen ikke står på linie med stolen.
Har i de jeg har i de 8 timer jeg har været hjemme ikke lagt mærke at jeg har haft besøg i stuen imens jeg var på arbejde.
Min sofa er svinet til.. men i den ende jeg aldrig sidder. >_<
Elektrikeren der sku installere internet skulle ellers ikke komme før Onsdag.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.