mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der giver DuckDuckGo en uges prøvetid. "We don't track you!"
Fordi selskaberne altid har utroligt travlt og så derfor sker der altid fejl. Desuden er de mere end ofte også nødt til at efterleve ting og sager fra diverse regeringer.
... der dog stadig hader leveringservices og som skal ud og hente en pakke i dag ved GLS.
En kjole som IKKE blev snuppet i tolden :D
Fordi selskaberne altid har utroligt travlt og så derfor sker der altid fejl. Desuden er de mere end ofte også nødt til at efterleve ting og sager fra diverse regeringer.
... der dog stadig hader leveringservices og som skal ud og hente en pakke i dag ved GLS.
En kjole som IKKE blev snuppet i tolden :D
...der skal ud og hente sin router i dag hos AN post, da de tilsyneladende ikke mente at de burde aflevere hverken pakke eller pakkeseddel hos os da de modtog den og nu har haft den liggende i 2 uger uden at sige noget til mig eller internetprovideren om det. - Kun ved hjælp af trusler og store ord fik jeg dem til at checke deres system og så var der sørme så en pakke som jeg kunne afhente i dag hvis det var okay med mig.
Idioter.
Idioter.
Kris (21263) skrev:...der skal ud og hente sin router i dag hos AN post, da de tilsyneladende ikke mente at de burde aflevere hverken pakke eller pakkeseddel hos os da de modtog den og nu har haft den liggende i 2 uger uden at sige noget til mig eller internetprovideren om det. - Kun ved hjælp af trusler og store ord fik jeg dem til at checke deres system og så var der sørme så en pakke som jeg kunne afhente i dag hvis det var okay med mig.
Idioter.
[Line] Flyt tilbage til danmark! [End off line]
Win, hvis du stadig har eksplosivt diarré så er der gratis smørrelse + nemmere at få hånden ud efter endt brug.
gnarfsan (21247) skrev:#21243:
Jeg kan ikke finde den, jeg så på sidst, men der er flere i den lysklasse, f. Eks:
http://www.spymodex.com/hid.htm
...der synes Gnarfsan skulle holde sig langt væk fra den, medmindre han skal bruge den i lang tid af gangen, da HID-lygter normalt er mindst 30sek om at nå fuld lysstyrke, deres påstand om 6 sek til fuld styrke tvivler jeg meget på.
Jakob Jakobsen (21270) skrev:..der synes Gnarfsan skulle holde sig langt væk fra den, medmindre han skal bruge den i lang tid af gangen, da HID-lygter normalt er mindst 30sek om at nå fuld lysstyrke, deres påstand om 6 sek til fuld styrke tvivler jeg meget på.
...der også synes at det er langt mere cool at bygge den selv, alligevel. Teoretisk set kan de give den højere spænding i starten, men det vil nok gå ud over pærens levetid.
SlettetBruger (21269) skrev:Win, hvis du stadig har eksplosivt diarré så er der gratis smørrelse + nemmere at få hånden ud efter endt brug.
Uden diarré ville det jo ikke give mening.
Er der nogen der lige kan stille en formel op for at finde R1?
...Der har fået brev fra TDC om at jeg har kontaktet dem... korrekt
...fordi jeg "Ønsker at ændre mit abonnement"
Wtf?
jeg kontaktede dem netop fordi de ændrede mit abonnement.
...fordi jeg "Ønsker at ændre mit abonnement"
Wtf?
jeg kontaktede dem netop fordi de ændrede mit abonnement.
Argh. Det er jo sådan noget, man lavede i første/anden g. Jeg ville meget gerne give dig formlerne, men jeg skal lege husmor og lave mad til hele etagen nu. Farvel.Jakob Jakobsen (21277) skrev:Er der nogen der lige kan stille en formel op for at finde R1?
Jeg skulle have været på uddannelsesinstitutionen i dag, men jeg valgte at se Desperate Housewives og drikke portvin hele natten. Time well spent.
Du er ikke den første, som rater sig selv med en anden bruger, men du bliver den første, som får smæk for det!csstener (21283) skrev:..som lige prøvede at åbne newz.dk start side med google goggles.
Anywho, jeg lavede en pæn stickmantegning på forsiden, men man skal have flere nyheder for at nå den (den er under bunden for standard opsætning). Oh wait, og så skal man nok også have den rette opløsning (FullHD) i et maksimeret vindue.
Jeg smider lige et screenshot op! DAAAAAAW! Og nej, monsteret skider ikke; Det er en hale!
Jeg smider lige et screenshot op! DAAAAAAW! Og nej, monsteret skider ikke; Det er en hale!
Ronson (21290) skrev:...der faldt over en video med nogle mindreårige surferpiger i badetøj på youtube og straks tænkte "hm, burde man gemme linket til ignota"
Øh, ja. Det ville da klart være det mest næstekærlige at gøre.
Hej Lingua, du skal jo lade op til min afskedsfest i morgen, som dig og DD har stablet på benene. Der venter jeg stadig på invitationen.
Meneh, ellers kan I jo bare byde ind.
Vi luftede i går faktisk tankerne om en newz-sommer-grillfest. Info følger. Men hvad siger folk til det?
Meneh, ellers kan I jo bare byde ind.
Vi luftede i går faktisk tankerne om en newz-sommer-grillfest. Info følger. Men hvad siger folk til det?
Jeg er, og det mener jeg 100% seriøst, klar, hvis vi kan samle en mindre gruppe til en bibellejr. Det kunne blive en seriøs omgang IRL-trolling, som christfag'ene sent ville glemme. Og så får jeg en mulighed for at ligge i telt med Sysser. <3 Also, kristne jomfruer (what happens at bible camp stays at bible camp, amirite?).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.