mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (16551) skrev:Nævn bare én realityserie som er til at stole på ^^
Jeg har ikke sagt noget om at de er til at stole på.
Men jeg kan absolut ikke se nogen grund til at tro at det er fake.
Well. de tjener jo penge på at der sker noget vildt i de rialityshows :P så sætter jeg pr definition "may be fake" flaget på ^^
Yay for oktober! xD
...du mener vel risikoen? :P
Jakob Jakobsen (16548) skrev:#16547
Chancen for kraniebrud eller indre blødninger er lidt voldsom.
...du mener vel risikoen? :P
...Der har fødelsdag i næste uge. Men hader konceptet med fødseldage. Hvorfor skal det være noget vildt at vi nu har levet lang tid nok til at ha passeret endnu en omgang rundt om solen? Hvad fortæller alder os egentlig? modenhed? noes? evne til at stave? noes? Den der årlige omgang fejren kan fint kombineres med nytår ^^
Caek of Doom (16557) skrev:...du mener vel risikoen? :P
Kommer an på hvilken side man ser det fra :)
#Jakob
I know :D
....der sidder på skolen... :( Og nok kommer til det et stykke tid endnu.
...der også skal ud at løbe (lunte), og se nye bachelorfilm og kortfilm halløj...
I know :D
....der sidder på skolen... :( Og nok kommer til det et stykke tid endnu.
...der også skal ud at løbe (lunte), og se nye bachelorfilm og kortfilm halløj...
Alder fortæller os lige nøjagtigt det: Hvor længe en person har levet. :-)
Alle generaliserende konklussioner draget derudfra er blot det: Generaliserede konklussioner (så som at med alder følger modenhed). De er ikke altid i overensstemmelse med virkeligheden. :-)
... der æder SUPPE.
Alle generaliserende konklussioner draget derudfra er blot det: Generaliserede konklussioner (så som at med alder følger modenhed). De er ikke altid i overensstemmelse med virkeligheden. :-)
... der æder SUPPE.
jesus christus der rider på en enhjøring der er ved at stange en T-REX
jesus christus der rider på en enhjøring der er ved at stange en T-REX
...der efter at have lånt og læst sin mors Stephen King-bøger, har fundet ud af at Stephen King er en ret pervers gammel mand.
...der dog kan anbefale en af hans sidste bøger "Under the dome"
...der dog kan anbefale en af hans sidste bøger "Under the dome"
Noget ligesom det her: http://rlv.zcache.com/the_great_escape_bear_shark_...Elskov (16566) skrev:... der keeeder sig. nævn en idé til en tegning?
Møgnice, pænere end Ca- æh, Milles.Elskov (16575) skrev:jesus på enhjørning angriber en t-rex i rigtig dårlig kvalitet
Jakob Jakobsen (16561) skrev:Kommer an på hvilken side man ser det fra :)
Hvorfor opgiver du ikke bare, og indser at der skulle have stået risiko og ikke chance? Da chance er positivt og risiko er negativt.
Jakob Jakobsen (16587) skrev:...der hader sprognazister og troede vi havde udryddet de værste herinde.
Du er vild nok...
En af mine venner står og skal købe en ny computer.. hvad vil i anbefale til 5kilo?
Strauss (16582) skrev:... Der er super glad for sine nye elever som han er svømmetræner for, de er bare søde :)
...der synes du er heldig...
Møgnice, pænere end Ca- æh, Milles.
Tak. Jeg har ikke mega ringe selvtillid i forvejen jo. Ja, Eva er mere awesome end mig. Men det ved alle jo.
Norrah (16563) skrev:¨Den fortæller dig du er et år tættere på at dø, så klap i og nyd det.
Det forudsætter man ved hvornår man dør...
Jakob Jakobsen (16587) skrev:...der hader sprognazister og troede vi havde udryddet de værste herinde.
De er værre end... Nazister
...Der ironisk nok skal til fødselsdag idag -.-
^^ Bare fordi man ikke selv synes om det behøver man vel ikke være så retarderet at blive væk fra søsters fødselsdag?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.