mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
doh09 (16450) skrev:Pics or it didnt happen :P
Pics of...? Christian Älvestam? xD
Her, her, her og her?
... hihi <3
qw_freak (16451) skrev:Hvor meget har du tænkt dig at gøre ved det så?
Absolut intet! Udover at savle højlydt! (JA!!!)
ZiN (16452) skrev:Ävlestam? Jeg læste "Æblestram" :( - Det var dog et ... spidsfindigt navn. :o
Du har hørt det før, René ._. Og sidste gang mente du også han hed Æblestram :P
Hithlum (16466) skrev:Han har en fed tshirt på på førstebillede. ellers. Nah.
Ellers nah hvad? Jeg beder ikke om nogen vurdering af ham xD
JEG synes han er pisselækker, og så synger han i øvrigt bedst i verden. :D
...der synes det er "sjovt" som kvinder falder for mænd med fremtrædende neandertaler-gener. Længe leve devulotionen.
Jakob Jakobsen (16468) skrev:...der synes det er "sjovt" som kvinder falder for mænd med fremtrædende neandertaler-gener. Længe leve devulotionen.
Uddyb? :D
Jakob Jakobsen (16468) skrev:...der synes det er "sjovt" som kvinder falder for mænd med fremtrædende neandertaler-gener. Længe leve devulotionen.
det hedder instinkt og biologi :P ligesom mænd tit synes slanke kvinder med fremtrædende attributter og timeglasform er attraktive :P
Caek of Doom (16469) skrev:Uddyb? :D
Kvinder har en generel tendens for at falde for de hårde "smarte" fyre, jo mere primale, jo bedre. Hvorimod intelligens, civiliseret opførsel osv. ikke betaler sig.
Ergo vil jordens befolkning blive dummere og dummere.
Som sagt tidligere, prøv at se Idiocracy.
LinguaIgnota (16470) skrev:Han ligner et behåret græskar.
Jeg elsker dig <3
Hithlum (16471) skrev:Hvilket band er han fra? (:
Hvis han elsker entombed synger han vel ikke så meget? (; No bad word imod growl, scream and pigsqueals, jeg er selv stor til hønger af der er er core :p
Scar Symmetry :) Han kan både growle og synge standard, eller wtf det hedder. Han er fucking awesome. Og det er Scar Symmetry iøvrigt også :)
#Jakob
Hvordan kan man vide om han er hård eller "smart" ud fra billeder?.... Eller musik?
Jeg synes ganske enkelt han er lækker og har en genial stemme. Det var også lidt en joke at jeg har et crush på ham, da jeg jo ikke kender ham :P
Btw :) der er forskel på "han er lækker" og "han er partnerpotentiale"... min kæreste er på ingen måde hård, spiller smart eller hardcore.. han er en splejset computernørd :P jeg ville aldrig være sammen med en badboy, men derfor kan sådan en sagtens være über lækker :D
Hithlum (16475) skrev:Scar symmetry er fede nok : D
Forresten, så er han ikke i Scar Symmetry mere. :(
Systran (16485) skrev:Hånter (16479) skrev:... der lige har fået en billet til FCK's 3 kampe, heriblandt FCK - Barcelona.
... der ikke går en skid op i fodbold?
Sælger du den så?
Tja, hvis den rigtige pris kommer. Så vidt jeg har forstået, er der blevet givet 1500,- for den.
Så bud derover?
...der endelig blev færdig med at vaske, tørre, folde og lægge alt sit tøj på plads.
...der fik samlet næsten en hel skraldesæk med gammelt tøj.
...der fik samlet næsten en hel skraldesæk med gammelt tøj.
Det meste ryger på lossen eller bliver til klude, da det har aftjent sin værnepligt :)
Det meste ryger på lossen eller bliver til klude, da det har aftjent sin værnepligt :)
Hånter (16487) skrev:Systran (16485) skrev:Hånter (16479) skrev:... der lige har fået en billet til FCK's 3 kampe, heriblandt FCK - Barcelona.
... der ikke går en skid op i fodbold?
Sælger du den så?
Tja, hvis den rigtige pris kommer. Så vidt jeg har forstået, er der blevet givet 1500,- for den.
Så bud derover?
Jeg har hørt 1150 laks, men det kan jo være, at der kommer noget gebyr oveni.
..der nu har opklaret antenne problemet
Folk taber ikke deres opkald, men kommer til at trykke på "Pause" under opkaldet, med øret.. Yay!
..der lige har arbejdet.
..der glæder sig til senere idag.
..der lige har fået lavet lektier.
..der skrider i seng nu, håber i sover godt! :)
Folk taber ikke deres opkald, men kommer til at trykke på "Pause" under opkaldet, med øret.. Yay!
..der lige har arbejdet.
..der glæder sig til senere idag.
..der lige har fået lavet lektier.
..der skrider i seng nu, håber i sover godt! :)
Magten (16494) skrev:Det mener du forhåbentlig ikke seriøst?Jonasdonbaek (16493) skrev:..der nu har opklaret antenne problemet
Jo.. helt seriøst.
Det skete for mig i sidste uge.. jeg var ved at gå amok da jeg troede det var noget med signalet, fordi personen i den anden ende sgade "Hallo? Hallooo?" Så, så jeg den var på Pause :D
..der lige har fået taget klassebilleder.
Der helt definitivt mener at børn der ikke har noget bedre at tage sig til, bør skydes.
Sikker på at det er børn? Det er ikke så tit de render rundt med en torx-skruetrækker. En normal person kan ikke lige trykke en skrue ind i et dæk med hånden.
Sikker på at det er børn? Det er ikke så tit de render rundt med en torx-skruetrækker. En normal person kan ikke lige trykke en skrue ind i et dæk med hånden.
Norrah (16498) skrev:Der helt definitivt mener at børn der ikke har noget bedre at tage sig til, bør skydes.
Det kan sagtens være en skrue der har lagt på vejen et sted hvor du har drejet! der skal ret meget til at trykke en skrue ind i et dæk!
Eller også er det underboen der er træt af at du tisser i sengen om nattten, thi hi....
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.