mboost-dp1

Jeg er ham...

Gå til bund
Gravatar #16201 - Qw_freak
1. sep. 2010 11:31
Jonas, jeg har hørt at hvis man propper en Iphone4 op i røven på sig selv kommer Steve Jobs til dig i et drømmesyn og giver dig et blowjob.... Prøv det, det virker garanteret!
Gravatar #16202 - Magten
1. sep. 2010 11:41
gnarfsan (16200) skrev:
Fordi softwaren ikke stinker, ligeom på en Nokia, eventuelt?
Undskyldte Apple sig ikke med at det var en softwarefejl?
Gravatar #16203 - Slettet Bruger [1831327921]
1. sep. 2010 11:54
gnarfsan (16200) skrev:
Fordi softwaren ikke stinker, ligeom på en Nokia, eventuelt?

Det passede ikke rigtig til hvad jeg sagde ^^

"hvorfor gør iphone det samme som nokiaen?"
"fordi software ikke stinker"

? :P
Gravatar #16204 - gnаrfsan
1. sep. 2010 11:58
Magten (16202) skrev:
Undskyldte Apple sig ikke med at det var en softwarefejl?

I starten, jo. Men de opdagede jo så at sofwaren ikke kunne løse fejlen.
SlettetBruger (16203) skrev:
Det passede ikke rigtig til hvad jeg sagde ^^

Jo, det gør. Nokiaen har antenne-problem og skodsoftware. iPhonen har antenneproblem og super lækkert software.
iPhonen er über i forhold til Nokiaen.
Gravatar #16205 - Elskov
1. sep. 2010 12:11
NioBe (16184) skrev:
...der mener at Elskov burde tage sig sammen og ikke sidde på Newz.dk, så hun kan følge med :P

jeg er kun på newz i pauserne :(
Gravatar #16206 - Jonasdonbaek
1. sep. 2010 12:45
qw_freak (16196) skrev:
Jonasdonbaek (16195) skrev:

Omg, jeg begyndte at grine helt vildt, midt i timen. Ikke så godt :D

Wow du er sej!

? :)

XorpiZ (16197) skrev:
Prøv nu at læs de talrige andre tråde, hvor du har whinet over at folk brokkede sig over antennen. Dernæst kan du læse de indlæg, folk skrev til dig og forklarede hvorfor det er problem.

Når du så har gjort det, så kan du vende tilbage og svare på de ting, der blev skrevet.

Har de personer prøvet den?
Har de haft den nogle steder med henne, og testet det?
Har de den selv?

Eller udtaler de sig blot om noget de måske har læst en artikel eller fire om?

JEG har telefonen, folk burde da høre på dem, for det er jo trods alt dem der kan fortælle om fejlen findes eller ej, frem for dem som sidder på fora, og bræer om at det er et ååååååh så kæmpe problem, når de IKKE har prøvet ELLER testet get.

Jeg siger ikke at jeg er bedre end nogen andre, overhovedet. Men for mig betyder at mere at man har brugt og testet produktet, end at man udtaler som om det fordi man har skabt en mening gennem læste og debaterede ting, når man ikke har prøvet produktet.

God damn it.
Gravatar #16207 - Magten
1. sep. 2010 12:53
Jonasdonbaek (16206) skrev:
JEG har telefonen, folk burde da høre på dem, for det er jo trods alt dem der kan fortælle om fejlen findes eller ej, frem for dem som sidder på fora, og bræer om at det er et ååååååh så kæmpe problem, når de IKKE har prøvet ELLER testet get.
Nu er det jo totalt random om den har fejlen.

Jeg har siddet med en hvor den konstant mistede 3g forbindelsen og ikke kunne oprette forbindelse igen. Uanset om man rørte den eller den bare lå på bordet.
Og det var ikke på grund af manglende 3g dækning, for min Hero havde fuld knald på hele tiden.

Men lad os bare sige at din erfaring er fakta.
Gravatar #16208 - slemmebirk
1. sep. 2010 12:54

En af mine gode venner har lige købt en iPhone 4, han bor i en kælder og hans signal ryger helt når han holder den forkert. Hvorimod min nokia bare har lidt lavere signal dernede. Ergo er der problemer med signalet, i nogle tilfælde nok til at telefonen kan droppe et opkald.

At du ikke mister signalet totalt fordi du har udmærket signal i forvejen er ikke ens betydning med at man ikke kan befinde sig i en situation hvor 3 bars er nok til at telefonen står uden signal.
Gravatar #16209 - Jonasdonbaek
1. sep. 2010 12:57
Magten (16207) skrev:
Nu er det jo totalt random om den har fejlen.

Jeg har siddet med en hvor den konstant mistede 3g forbindelsen og ikke kunne oprette forbindelse igen. Uanset om man rørte den eller den bare lå på bordet.
Og det var ikke på grund af manglende 3g dækning, for min Hero havde fuld knald på hele tiden.

Men lad os bare sige at din erfaring er fakta.

Det er fakta i mit tilfælde, hvor jeg ikke oplever at min telefon har problemer med forbindelsen.
Gravatar #16210 - Slettet Bruger [1831327921]
1. sep. 2010 13:00
Fakta er at du ikke oplever problemet.

Fakta er ikke at problemet ikke eksistere.

fx.. Nu har jeg skidt i bukserne

Fakta er at jeg stinker aflort
Fakta er ikke at alle mennesker stinker af lort ^^

Anyhow. Medmindre du har haft den i et laboratorie for at checke om den er coated med noget nano værk. Kan du vel heller ikke sige det er fakta?
Gravatar #16211 - Jakob Jakobsen
1. sep. 2010 13:07
...der undrer sig over at der stadig er idio... folk der stadig sammenligner et specifikt problem med en kortsluttet antenne, med det generelle problem at organisk materiale har tendens til at optage radiobølger.
Gravatar #16212 - Qw_freak
1. sep. 2010 13:14
Jakob Jakobsen (16211) skrev:
...der undrer sig over at der stadig er idio... folk der stadig sammenligner et specifikt problem med en kortsluttet antenne, med det generelle problem at organisk materiale har tendens til at optage radiobølger.

Og så bliver det til varme--- wow, microbølgeovnen er opfundet!
Gravatar #16213 - Slettet Bruger [1831327921]
1. sep. 2010 13:15
...Der tror kortslutnings delen bliver druknet i det andet.

Apple har sikkert pustet "holding it wrong" ud i medierne, for at få fokus væk fra kortslutnings fejlen.
Gravatar #16214 - XorpiZ
1. sep. 2010 13:26
Har de den selv?

Det ser sådan ud ja. Og ja, og ja.

Med fare for at træde nogen over tæerne, så er du næppe den mest pålidelige mand, når det kommer til iPhonen. Chancen for at høre dig sige "Hmm ja. Apple har sgu lavet en bommert her" er formentlig mindre end Megan Fox træder ind på mit kontor om lidt og kaster sig i armene på mig.

Jeg siger ikke at jeg er bedre end nogen andre, overhovedet. Men for mig betyder at mere at man har brugt og testet produktet, end at man udtaler som om det fordi man har skabt en mening gennem læste og debaterede ting, når man ikke har prøvet produkte

Men er vi ikke enige om, at der er talrige videoer, reviews, forumindlæg osv. verden over, hvor folk har påvist problemet, skrevet om deres oplevelser og har haft problemer med antennen?

Og i så fald, er det så ikke ret arrogant at fare sådan op og angribe alt og alle, der drister sig til at antyde, at iPhonen's antennedesign ikke er perfekt?
Gravatar #16215 - Magten
1. sep. 2010 13:28
.. der godt gad at Megan Fox kom ind på mit kontor og kastede sig i armene på mig.. Men ikke om lidt, lige nu!
Gravatar #16216 - LinguaIgnota
1. sep. 2010 14:52
Jeg har lige opdaget, hvorfor Filmz sutter så utroligt meget røv - lortet er jo overrendt af jøder (#52 og #53).
Gravatar #16217 - Caek of Doom
1. sep. 2010 15:02
... der kun er på newz i middagspausen! :o For der er jeg hjemme :D
Gravatar #16218 - Jonasdonbaek
1. sep. 2010 15:25
SlettetBruger (16210) skrev:

Fakta er ikke at problemet ikke eksistere.

fx.. Nu har jeg skidt i bukserne

Fakta er at jeg stinker aflort
Fakta er ikke at alle mennesker stinker af lort ^^

Anyhow. Medmindre du har haft den i et laboratorie for at checke om den er coated med noget nano værk. Kan du vel heller ikke sige det er fakta?

Sjovt eksempel du har.
Kan du ikke bare fatte og forstå at jeg ikke oplever problemer med min telefon? Så kan du sgu komme med alle de eksempler, og fakta fra den ene eller anden undersøgelse. I don't give a fucking shit :)

XorpiZ (16214) skrev:
Har de den selv?

Det ser sådan ud ja. Og ja, og ja.

Med fare for at træde nogen over tæerne, så er du næppe den mest pålidelige mand, når det kommer til iPhonen. Chancen for at høre dig sige "Hmm ja. Apple har sgu lavet en bommert her" er formentlig mindre end Megan Fox træder ind på mit kontor om lidt og kaster sig i armene på mig.

Jeg siger ikke at jeg er bedre end nogen andre, overhovedet. Men for mig betyder at mere at man har brugt og testet produktet, end at man udtaler som om det fordi man har skabt en mening gennem læste og debaterede ting, når man ikke har prøvet produkte

Men er vi ikke enige om, at der er talrige videoer, reviews, forumindlæg osv. verden over, hvor folk har påvist problemet, skrevet om deres oplevelser og har haft problemer med antennen?

Og i så fald, er det så ikke ret arrogant at fare sådan op og angribe alt og alle, der drister sig til at antyde, at iPhonen's antennedesign ikke er perfekt?

Du er lidt forkert på den. Jeg har skrevet tidligere i en anden debat her på Newz, om håndteringen af antenneproblemet, at det var en dårlig måde :-)

Jo, vi kan sagtens blive enige om de videoer, reveiws, forumindlæg der er verden over omkrign problemet. Men der er jo også mange der ikke her det? Jeg kender op til flere fra andre fora og bekendte som ikke har problemet.
- Nogle har andre har ikke.

Selvfølgelig kunne det være lavet på en bedre måde, man det kan alt :)
Gravatar #16219 - XorpiZ
1. sep. 2010 15:41
Jonasdonbaek (16218) skrev:
Du er lidt forkert på den. Jeg har skrevet tidligere i en anden debat her på Newz, om håndteringen af antenneproblemet, at det var en dårlig måde :-)

Det er nu ikke håndteringen jeg kritiserer i mit indlæg, mere designet af antennen.

Pointen er bare, at der _er_ folk derude der har problemer. Disse folk blev nærmest brændt på bålet af Apple-tilhængere, fordi det kunne da ikke passe.
Gravatar #16220 - Ronson ⅍
1. sep. 2010 16:25
SlettetBruger (16193) skrev:
#..191, ..192

Hvor var den klaphat der sagde at Mennesker>alle andre dyr ? ^^
Du kaldte? Der fødes også dybt retarderede dyr, til forskel fra mennesker så smider man dem ikke i skole med våben.
Gravatar #16221 - Jonasdonbaek
1. sep. 2010 16:36
XorpiZ (16219) skrev:
Det er nu ikke håndteringen jeg kritiserer i mit indlæg, mere designet af antennen.

Pointen er bare, at der _er_ folk derude der har problemer. Disse folk blev nærmest brændt på bålet af Apple-tilhængere, fordi det kunne da ikke passe.

Ja, nogle har det. Det har du ret i :)
Men der er også nogle der ikke har det :)
Fedte - fedte.
Gravatar #16222 - slemmebirk
1. sep. 2010 16:44

Sagde du ikke i en tidligere post at din faldte fra 5 til 3 bars når du holdte den "forkert"?

Så har din iPhone vel også det problem?

Hvad tror du der sker hvis du er et sted med 2 bars under normale forhold?
Gravatar #16223 - Qw_freak
1. sep. 2010 17:05
[url=
Gravatar #16224 - Magten
1. sep. 2010 17:22
Sjovt eksempel du har.
Kan du ikke bare fatte og forstå at jeg ikke oplever problemer med min telefon? Så kan du sgu komme med alle de eksempler, og fakta fra den ene eller anden undersøgelse. I don't give a fucking shit :)
Det var nok fordi du skrev:
Jonasdonbaek (16176) skrev:
og ja.. antenne problemer? N E J :-)

Som om du benægtede at iPhone 4 har det.

Iøvrigt: What #16222 said
Gravatar #16225 - Slettet Bruger [1831327921]
1. sep. 2010 17:23
Kan du ikke bare fatte og forstå at jeg ikke oplever problemer med min telefon

SlettetBruger (16210) skrev:

Que?
Gravatar #16226 - LinguaIgnota
1. sep. 2010 17:36
Den nye iPod Nano ser fandeme lækker ud...
Gravatar #16227 - zin
1. sep. 2010 17:37
Ronson (16220) skrev:
SlettetBruger (16193) skrev:
#..191, ..192

Hvor var den klaphat der sagde at Mennesker>alle andre dyr ? ^^
Du kaldte? Der fødes også dybt retarderede dyr, til forskel fra mennesker så smider man dem ikke i skole med våben.

... der påpeger at hvis Mennesker>Alle andre dyr, så skulle mennesker være ... Bedre end dyr? Hvordan hang dét dér sammen? :O
Gravatar #16228 - Slettet Bruger [1831327921]
1. sep. 2010 17:42
^^ Der var en eller anden der hårdnakket påstod mennesker er hævet over alle andre levende væsner ( hvilket at sige, i sig selv er et godt bevis på at vi ligger syd for plankton, på dyrerigets rangliste )

:P Og jo det kan da godt være vi i ny og næ ser en abe voldtage en Frø.

Men fx kaste en hund ud fra en bro fordi det er "sjovt" eller hvalpe ud i en flod fordi man ikke gad putte kondom på naboens hanhund...

...Hvis værelse ligner et helvede.. flyttekasser og crap :)

...Der lige vil vise min nye lejlighed
Gravatar #16229 - Slettet Bruger [1831327921]
1. sep. 2010 17:56
...Der lige vil vise en 22mio HK "motor"

Aka Den nye DM 2.
Gravatar #16230 - Elskov
1. sep. 2010 18:12
... der ordner vasketøj :D og det er en god ting, når man har vasketøj nok til 5 vaske...
Gravatar #16231 - Slettet Bruger [1831327921]
1. sep. 2010 18:20
...Hvis tøj kan være i en halv jem og fix flyttekasse
Gravatar #16232 - Elskov
1. sep. 2010 18:38
... der er blevet overmæt af frugtsalat...
Gravatar #16233 - Caek of Doom
1. sep. 2010 18:52
...der lige er stået op....
Gravatar #16234 - Jonasdonbaek
1. sep. 2010 19:08
slemmebirk (16222) skrev:

Sagde du ikke i en tidligere post at din faldte fra 5 til 3 bars når du holdte den "forkert"?

Så har din iPhone vel også det problem?

Hvad tror du der sker hvis du er et sted med 2 bars under normale forhold?

Det sker det samme med min gamle Nokia jeg linkede til tidligere? De telefoner jeg har haft, tabte også signal når du holder om dem, dog ikke meget, men lidt, som i mit tilfælde med iPhone 4. Den taber lidt, men ikke meget. ra 5 til max 3. streger. :-)

Magten (16224) skrev:
Sjovt eksempel du har.
Det var nok fordi du skrev:

Som om du benægtede at iPhone 4 har det.

Iøvrigt: What #16222 said

Ja okay, måske var det formuleret lidt forkert. Jeg beklager.
Gravatar #16235 - XorpiZ
1. sep. 2010 19:11
Jonasdonbaek (16234) skrev:
Det sker det samme med min gamle Nokia jeg linkede til tidligere? De telefoner jeg har haft, tabte også signal når du holder om dem, dog ikke meget, men lidt, som i mit tilfælde med iPhone 4. Den taber lidt, men ikke meget. ra 5 til max 3. streger. :-)

Nu er jeg ikke nogen ekspert på området, men er du sikker på stregerne bliver beregnet på samme måde?
Gravatar #16236 - Magten
1. sep. 2010 19:12
.. der skal op om 5 timer, for at køre sin storebror i lufthavnen.. Og så hjem og sove 2-3 timer mere inden den står på arbejde -.-
Gravatar #16237 - stargate
1. sep. 2010 19:20
.... der ikke må få ny firma bil før næste år, men det skal han nok
Gravatar #16238 - Jakob Jakobsen
1. sep. 2010 19:23
Alle telefoner, uanset mærke og model, vil miste en del af signalet hvis man holder om den. Det er en fysisk umulighed andet.
Det er ikke det der er problemet med iPhone4, hvilket mange fejlagtigt tror. Problemet er at antennerne sidder eksternt på telefonen, således det er muligt at kortslutte dem, hvilket i visse tilfælde har fået telefonen til at miste meget af, hvis ikke hele signalet.

Så stop venligst med at sammenligne de 2 problemer, da de INTET har med hinanden at gøre.
Gravatar #16239 - Magten
1. sep. 2010 19:31
... der stadig kan blive overrasket over hvor mærkelige folk er:
Gravatar #16240 - LinguaIgnota
1. sep. 2010 19:33
Magten (16239) skrev:
http://www.youtube.com/..

[url=
Gravatar #16241 - Elskov
1. sep. 2010 19:48
der nu har den rytmiske "double rainbow, og my god, WHAT DOES THIS MEEAAAN?!" kørende på repeat i mit grimme hoved .__.
Gravatar #16242 - gnаrfsan
1. sep. 2010 19:49
Jeg skulle nu alligevel have valgt iPhonen. Det kan godt være at den mister opkald pga. antenne, men min telefon kører så elendigt at jeg mister hvert 3. opkald pga. lag. Det behøver jeg ikke engang at holde den for.
Gravatar #16243 - LinguaIgnota
1. sep. 2010 19:58
Du skulle da bare have spurgt onkel Ignota om det var en god idé at købe Android. "Nej", havde han sagt, og så havde du ikke haft det problem i dag.
Gravatar #16244 - Magten
1. sep. 2010 20:01
LinguaIgnota (16243) skrev:
Du skulle da bare have spurgt onkel Ignota om det var en god idé at købe Samsung. "Nej", havde han sagt, og så havde du ikke haft det problem i dag.
Fixed.
Gravatar #16245 - LinguaIgnota
1. sep. 2010 20:08
Meh, Windcape og Porrefjæset har vist ikke Samsung, men de er såvidt jeg kan forstå heller ikke ligefrem glade Android-kunder.

Men det skal vi slet ikke diskutere, altså. Nu gider vi snart ikke alt det Android-ævl mere.
Gravatar #16246 - gnаrfsan
1. sep. 2010 20:14
Nagående Android, så synes jeg at det er et lækkert OS med mange muligheder, men jeg skal ikke kunne udtale mig om hvordan det normalt kører. Men jeg er smartphone superbruger i den forstand at jeg bruger den rigtigt, rigtigt meget hele dagen, og dem kender jeg ikke mange af, jeg kan spørge. Jeg kan bedre lide designet af den grænseflade, jeg har fået, end den på iPhonen. Dermed mener jeg også det æstetiske. Potentialet er der altså, men der er ingen købe apps, og den telefon, jeg har fået, kører, sagt på en pæn måde, ad helvede til.
Gravatar #16247 - Slettet Bruger [1831327921]
1. sep. 2010 21:06
gnarfsan (16242) skrev:
Jeg skulle nu alligevel have valgt iPhonen. Det kan godt være at den mister opkald pga. antenne, men min telefon kører så elendigt at jeg mister hvert 3. opkald pga. lag. Det behøver jeg ikke engang at holde den for.

Oplever aldrig mistede opkald. eller store problemer som sådan. Men min telefon er ikke inficeret med et eller andet lorte gui ^^ Rå android.

Det er så en bunke andre ting jeg ikke er glad for -.-

Forleden uploadede jeg en video til youtube. ved hver 2. procent fejlede den og så skulle jeg trykke "retry"

... ca 50 gange for at uploade den film :S På trods af at jeg genstartede flere gange.

Det dur bare ikke -.-
Men normalt brug: no problemos.

Min næste telefon bliver ikke android dog.
Gravatar #16248 - Zhadu
1. sep. 2010 21:10
... der er meget glad for sin Desire, og ikke har fundet nogle problemer med den.
Gravatar #16249 - gnаrfsan
1. sep. 2010 21:10
SlettetBruger (16247) skrev:
Oplever aldrig mistede opkald. eller store problemer som sådan. Men min telefon er ikke inficeret med et eller andet lorte gui ^^ Rå android.

Jeg er ok tilfreds med gui'en, og det er Samsungs valg af filsystem, der er problemet her. Så jeg kan blot håbe på at de finder en løsning i næste opdatering. Det skulle iøvrigt være på trapperne nu.
Gravatar #16250 - Jonasdonbaek
1. sep. 2010 21:23
XorpiZ (16235) skrev:
Nu er jeg ikke nogen ekspert på området, men er du sikker på stregerne bliver beregnet på samme måde?

Nej, det er self. rigtigt :-).

Tak @ JJ.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login