mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Magten (16039) skrev:Hvad er det der ikke holder?
Jeg mindes heller ikke at have haft så voldsom hovedpine at det ikke var til at holde ud.
At jeg så har spist hovedpinepiller (meget få gange) alligevel, er kun fordi jeg satser på at det går hurtigere væk så..
Lad vær med at glæde dig:
pewbe (12620) skrev:...der lige (i morges/formiddags) har set ufordøjede nudler komme ud af min kæreste samme vej som de kom ind :S
...der endelig har fået hende til at sove.
...der åbenbart dobbelt poster :O
...der hermed skriver hvad der skulle have stået i ovenstående indlæg:
...der hermed skriver hvad der skulle have stået i ovenstående indlæg:
SlettetBruger (16045) skrev:Og det er skam genuin nok at jeg godt gad prøve det andre oplever. for at se om det er det jeg også har oplevet.
pewbe (12620) skrev:...der lige (i morges/formiddags) har set ufordøjede nudler komme ud af min kæreste samme vej som de kom ind :S
...der endelig har fået hende til at sove.
... der ikke kan forstå hvorfor manden her ikke bare kørte sin vej
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article/32960330/
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article/32960330/
gnarfsan (16056) skrev:Der har rooted sin Samsung og er igang med at installere et stærkt tiltrængt lag fix
Jeg troede ellers at Samsung Galxy S var helt fejlfri...
... som har prøvet en Samsung Galaxy S i TDC-butikken. Dens touch er på højde med iPhonens, og der er heller ingen performance lag, når man bladrer mellem hjemmeskærmene.
Men jeg startede på et tidspunkt et program, og selvom jeg trykkede på hjem- og tilbage-knappen, skete der ingenting. Selv Silverback lukker ret prompte programmer. Men den virkede møgnaise all in all.
Så prøvede jeg også en iPhone 4 i Elgiganten og dens Deathgrip. Jeg kunne ikke lave det ved at røre de rette steder. Men skal presse med hånden om hele mobilen, førend man ser et signalfald. Og selv ved 1 bar (3G var røget) kunne man ringe op (vi tog dog ikke imod opkaldet og tjekkede kvaliteten). Så jeg er ikke bange for den designfejl.
P.S.
Hvis nogen ønsker telefonnummeret på iPhonen i Elgiganten i Næstved, så spørg endelig.
Men jeg startede på et tidspunkt et program, og selvom jeg trykkede på hjem- og tilbage-knappen, skete der ingenting. Selv Silverback lukker ret prompte programmer. Men den virkede møgnaise all in all.
Så prøvede jeg også en iPhone 4 i Elgiganten og dens Deathgrip. Jeg kunne ikke lave det ved at røre de rette steder. Men skal presse med hånden om hele mobilen, førend man ser et signalfald. Og selv ved 1 bar (3G var røget) kunne man ringe op (vi tog dog ikke imod opkaldet og tjekkede kvaliteten). Så jeg er ikke bange for den designfejl.
P.S.
Hvis nogen ønsker telefonnummeret på iPhonen i Elgiganten i Næstved, så spørg endelig.
.. der har cyklet 152 km siden i tirsdags..
.. der inden i tirsdags stort set ikke havde løbet/cyklet siden DHL sidste år, og inden det, siden DHL forrige år..
.. der er en smule øm i benene lige nu..
.. der inden i tirsdags stort set ikke havde løbet/cyklet siden DHL sidste år, og inden det, siden DHL forrige år..
.. der er en smule øm i benene lige nu..
Jeg har det nu på samme måde.. Jeg har fx en kollega der meget tit må gå hjem pga hovedpine.. Jeg gad virkelig godt prøve at have den hovedpine bare en enkelt gang, for at se hvor slemt det egentlig er..Elskov (16042) skrev:det der ikke holder er "hvis det er den smule folk æder piller for bla bla bla SlettetBrugers sædvanlige smørre" og så den der "jeg kunne godt tænke mig at prøve det" - wtf?
/rage
Magten (16059) skrev:Jeg har det nu på samme måde.. Jeg har fx en kollega der meget tit må gå hjem pga hovedpine.. Jeg gad virkelig godt prøve at have den hovedpine bare en enkelt gang, for at se hvor slemt det egentlig er..
Problemet er at SlettetBruger mener at det er "ingenting" selvom han så selv siger at han ikke ved hvordan det er :)
Nej... Han siger:Caek of Doom (16060) skrev:Problemet er at SlettetBruger mener at det er "ingenting" selvom han så selv siger at han ikke ved hvordan det er :)
Efter jeg er begyndt at høre musik på arbejde ( med et headset på det ene øre kun ) er jeg begyndt at få nogen smerter, en gang imellem om dagen.
Men hvis det er det folk brokker sig over og æder piller for er jeg godt nok skuffet.
Onkel Ignota har haft utallige migrænelignende anfald, hvor smerterne har været så voldsomme, at han har ligget på knæ og brækket sig. Paracetamol og ibuprofen hjælper ikke i de tilfælde, så der bliver klynket ordentligt igennem. Worst. Pain. Ever.
LinguaIgnota (16062) skrev:Onkel Ignota har haft utallige migrænelignende anfald, hvor smerterne har været så voldsomme, at han har ligget på knæ og brækket sig. Paracetamol og ibuprofen hjælper ikke i de tilfælde, så der bliver klynket ordentligt igennem. Worst. Pain. Ever.
:(
...Der var total imba i spillet "druk-fisk"
Ralf, en kammerat, var ved at falde af stolen da jeg efter at have gættet rigtig 4 gange ved andre spillere spurgte "Ralf må jeg få dine 2 damer" ... og det viste sig han faktisk havde 2 xD
what are the odds.
...Der nok er blevet syg. Fordi der, traditionen tro, begyndte at regne ( tønder festival ) og jeg selvfølgelig aldrig har andet end en tshirt på -.- + Jeg begyndte at blive ædru ligesålangsomt, så jeg var ikke fuld nok til at ville betale 200kr til taxamanden for at komme hjem^^
Ralf, en kammerat, var ved at falde af stolen da jeg efter at have gættet rigtig 4 gange ved andre spillere spurgte "Ralf må jeg få dine 2 damer" ... og det viste sig han faktisk havde 2 xD
what are the odds.
...Der nok er blevet syg. Fordi der, traditionen tro, begyndte at regne ( tønder festival ) og jeg selvfølgelig aldrig har andet end en tshirt på -.- + Jeg begyndte at blive ædru ligesålangsomt, så jeg var ikke fuld nok til at ville betale 200kr til taxamanden for at komme hjem^^
...Der ikke ved om han vil afsted igen iaften.
...Der ikke forstår dem der ridder på heste på/langs vejene.
Hvis jeg skulle ride på en hest skulle der da fart på. det der tøffen afsted er jo nærmest et hån mod dyret ^^
...Der ikke forstår dem der ridder på heste på/langs vejene.
Hvis jeg skulle ride på en hest skulle der da fart på. det der tøffen afsted er jo nærmest et hån mod dyret ^^
har du en halv ko på grillen?!?!?!?!?!?
Jeg ville lyve hvis jeg påstod jeg ikke er fucking misundelig- men du kan da ikke spise en halv ko?
Du ligner en hvis krop kører på grøntsager ud fra dit billede.
Jeg ville lyve hvis jeg påstod jeg ikke er fucking misundelig- men du kan da ikke spise en halv ko?
Du ligner en hvis krop kører på grøntsager ud fra dit billede.
moveax1ret (16070) skrev:Du ligner en hvis krop kører på grøntsager ud fra dit billede.
Det var dagens indlæg :)
Min krop, på 150kg, får skam en del grønt, men aldrig uden lige dele protein.
Nej, jeg nøjes med 2Kg spidsbryst, der har ligget på grillen ved 120-130 grader siden klokken 1300.
Hmm.......jeg må virkeligt lære at tyde folks krop ud fra deres ansigt.
Ohhh well, i det mindste er det ikke på dating.dk denne gang det sker.
Hmm.......jeg må virkeligt lære at tyde folks krop ud fra deres ansigt.
Ohhh well, i det mindste er det ikke på dating.dk denne gang det sker.
Ronson (16072) skrev:Skal vi bare selv have drikkelse med, eller hvad er det du siger?
Familien kommer på besøg, så der bliver nok ikke noget til overs, men i er velkomne til at komme forbi med øllene :)
Jakob Jakobsen (16067) skrev:#16066
Prøv du at tage dig en rask 10km løbetur med 50+kg på ryggen.
Nu er en hest og et menneske jo ikke lige det samme?
Hvis jeg var en hest med de muskler gjorde jeg det sgu gerne :)
Jakob Jakobsen (16069) skrev:...der synes den halve ko ude på grillen, er begyndt at lugte lidt for godt.
Lav et mad program.
der er igang med at varme ovnen op til flødekartofler- der skal spises med entrecoté.
Jacob>>> Skal vi starte en klub for folk der hellere vil spise god mad end leve op til hele den sindsyge Chris MCDonald tilbedene bulimi tangerende motions liderlige bevægelse der på skamløs vis domierer medierne nu om dage?
Jacob>>> Skal vi starte en klub for folk der hellere vil spise god mad end leve op til hele den sindsyge Chris MCDonald tilbedene bulimi tangerende motions liderlige bevægelse der på skamløs vis domierer medierne nu om dage?
der er igang med en fraiser maraton- det er helt sikkert en af de sjoveste serier nogensinde- kun efterfulgt af family guy og arrested development......og futurama
Ja, sådan har jeg det også.moveax1ret (16078) skrev:der er igang med en fraiser maraton- det er helt sikkert en af de mest platte serier nogensinde-
Jakob Jakobsen (16076) skrev:...der lige kommer med en illustration
Der regnede med at billedet var af mad.
..der har søgt arbejde idag :)
Fuck. Spoiler alert, der er jo kommet et nyt afsnit i dag!Rasmus064 (16085) skrev:...der lige så det her i det nye afsnit af Eureka.
Skærmen til venstre.
moveax1ret (16078) skrev:der er igang med en fraiser maraton- det er helt sikkert en af de sjoveste serier nogensinde- kun efterfulgt af family guy og arrested development......og futurama
Daniel-Dane (16079) skrev:Ja, sådan har jeg det også.
Årh.. kan den unge mand ikke klare noget rigtig humor istedet for det generiske tøhø-fnis det bliver spyttet ud.
Sams bar, fraiser, rap fyr i LA :D
Det er serier der kræver man sætter sig lidt ind i tingene. lærer personerne at kende, før det bliver så meget sjovere.
...Der stadig venter på at de sidste sæsoner af Sams bar kan fås i danske eksemplare.
Jeg vil sige, at Rap Fyr i L.A. er rimelig nem at fange fra første fløjt - personerne er karikeret rimelig godt og fra starten meget udpenslet.
Jeg synes også ganske godt om Frasier; men hvis jeg skal vælge en serie, ville Scrubs være at foretrække - satirisk, uforudsigelig og med sjove personligheder. Jeg ser nu ikke så mange serier.
Jeg er gået ned til kun at have 6 kanaler - DR1, DR2, TV2, DR K, Ramasjang og DR HD. Ikke engang TV2 news eller 6'eren vil de give mig.
...der nok vil gå en del mere på pub, end jeg gør i forvejen - for at se noget fodbold, som jeg som fredløs her på newz.dk jo holder så meget af.
Jeg synes også ganske godt om Frasier; men hvis jeg skal vælge en serie, ville Scrubs være at foretrække - satirisk, uforudsigelig og med sjove personligheder. Jeg ser nu ikke så mange serier.
Jeg er gået ned til kun at have 6 kanaler - DR1, DR2, TV2, DR K, Ramasjang og DR HD. Ikke engang TV2 news eller 6'eren vil de give mig.
...der nok vil gå en del mere på pub, end jeg gør i forvejen - for at se noget fodbold, som jeg som fredløs her på newz.dk jo holder så meget af.
Og jeg fandt Beverlys genkomst freaky i sidste afsnit. DET HER er freaky!Daniel-Dane (16087) skrev:Fuck. Spoiler alert, der er jo kommet et nyt afsnit i dag!Rasmus064 (16085) skrev:...der lige så det her i det nye afsnit af Eureka.
Skærmen til venstre.
Oh wait, it just got more freaky.
moveax1ret (16077) skrev:der er igang med at varme ovnen op til flødekartofler- der skal spises med entrecoté.
Nogen folk vælger jo at leve sådan fordi de godt kan lide det, det er ikke nødvendigvis noget de lever op til.
XorpiZ (16094) skrev:Ge-ni-alt!
Ja, specielt når det netop er dig selv der har været så smart at angive din Hotmail konto, som "backup" adresse.
Jakob Jakobsen (16095) skrev:Ja, specielt når det netop er dig selv der har været så smart at angive din Hotmail konto, som "backup" adresse.
Det kan jeg nu ikke mindes at have gjort - og hvis i så fald, så er det nok 10 år siden.
Heldigvis er det eneste jeg modtager på den adresse spam, så det gør mig nu ikke det store.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.