mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der nærmest føler sig sund:
- Morgenmad der indeholdt mælk, og frugt
- Madpakke der indeholder rugbrød og frugt
- Tidligt i seng igår
:O
- Morgenmad der indeholdt mælk, og frugt
- Madpakke der indeholder rugbrød og frugt
- Tidligt i seng igår
:O
Jeg plejer bare at sige nej tak, så svarer de som regel, at jeg må have en god dag, og så siger jeg i lige måde. Den virker hver gang.
EDIT: Doom on you, Aputech.
EDIT: Doom on you, Aputech.
fjols (15356) skrev:Jeg synes ellers ikke nej tak plejer at få dem væk.
Hentyder du til Jehovas vidner?
..der stener i dansk!
Bliver altid stoppet af Folkekirkens Nødhjælp. Siger til dem at jeg ikke vil støtte religiøse bevægelser. Så siger de at de ikke længere har noget med kirken at gøre. Så må de sgu skifte navn. Kan lige se dem stå i Afrika med en bibel i den ene hånd og en skål ris i den anden:(
... der bliver så glad når telefonen minder mig om at man ikke skal bruge alle de væmmelige fremmedord. Prøvede at skrive "Cool" hvilket min telefon fluks fangede som "Amok". Og amok er jo egentligt et meget sejere ord end cool.
Så i stedet for en vattet sætning som "det lyder cool!" fik min kammarat nu en ordenlig dansk sætning nemlig "Det lyder amok!"
... der af en ender anden underlig årsag fik lyst til at høre Red Warzava ved at skrive dette indlæg.
Så i stedet for en vattet sætning som "det lyder cool!" fik min kammarat nu en ordenlig dansk sætning nemlig "Det lyder amok!"
... der af en ender anden underlig årsag fik lyst til at høre Red Warzava ved at skrive dette indlæg.
Amok story, bro'.oxxy (15361) skrev:... der af en ender anden underlig årsag fik lyst til at høre Red Warzava ved at skrive dette indlæg.
oxxy (15361) skrev:... der af en ender anden underlig årsag fik lyst til at høre Red Warzava ved at skrive dette indlæg.
...der nu også har lyst til det :O
...der bedst kan lide Tysk Hudindustri. Hvilken kan i bedst lide?
LinguaIgnota (15364) skrev:Vi snakker albums? "Skal Vi Lege Doktor?".
Og det var så den eneste der var så ridset at den ikke kunne høres dengang jeg havde mulighed for det XD
SlettetBruger (15367) skrev:...Der åbenbart ikke er atypisk :P
http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1389563....
Det er fordi i er kloge nok til ikke at give jeres defekte gener videre til os andre.
..der har lige hentet havregryn.
..der nyder at tænke på at have fri kl 12 imorgen!
..der skal være sammen med en ven imorgen, som jeg ikke har set i nogle måneder, bliver AMOK!
..der skriver med SlettetBruger, den frækkert..
..der nyder at tænke på at have fri kl 12 imorgen!
..der skal være sammen med en ven imorgen, som jeg ikke har set i nogle måneder, bliver AMOK!
..der skriver med SlettetBruger, den frækkert..
Jonasdonbaek (15369) skrev:..der skriver med SlettetBruger, den frækkert..
kinky...
Når jeg siger nej tak til de der folk på gaden (hvad hedder de? jeg hører musik. Jeg kan aldrig huske ord på mere end 5 bogstaver, når jeg hører musik), så virker det sgu ikke. Det er som om deres onde øjne sender en sort sky i nakken af mig, som følger mig de næste 50 meter, når jeg endelig er løbet fra dem og deres prædikener (stav.dk?).. og så spørger de aaaaltid mig. Selvom jeg går i en kæmpe bue udenom og kigger den anden vej. Ser jeg usædvanligt velhavende ud? oO
...Der blev forrådt idag.
Løb udenfor lige kort for at kigge og så når jeg vil ind igen er døren blevet svejst indefra O.O ALLE døre om hele laden var låst.
Ene mand mod alle de fucking zombies.
Killing floors er meget sjovt.
Fuck dig Doh09 xD i thought i could count on you
Løb udenfor lige kort for at kigge og så når jeg vil ind igen er døren blevet svejst indefra O.O ALLE døre om hele laden var låst.
SlettetBruger (15375) skrev:...Der blev forrådt idag.
hahhaha, pwnd bitch!
Hånter (15378) skrev:... Der venter på en kammerat der kommer og henter mig kl 04:00 i nat, for at tage til Billund og så afsted til Grækenland!! :D
Lyder sgu nice :)
Magten (15381) skrev:... der synes det regner lige lovlig meget i kbh nu.. Det er jo slet ikke vejr til torsdagsøl :(
..der siger, det profil billede du har her på newz, er et udklip af et Wallpaper jeg har fundet på nettet, jeg kom til at tænke på dig da jeg så det :D
Magten (15383) skrev:..der siger, har du stadig det wallpaper? :D
For så vil jeg gerne låne det af dig.
LinguaIgnota (15384) skrev:1440x900. Det var så lidt.
Bare stjæl det Lingu har smidt :P
..der vil gå i seng nu, godnat folkens!
#15388: fjols
Det var da fedt at hun kunne undskylde :)
Min storebror har haft en lærer igennem hele folkeskole, der umuligt kunne have læst nogen af hans stile, da hun altid bare gav ham den samme (lave) karakter, baseret ud på hans person istedet for hans kunnen.
Hans mor (skilsmisse) prøvede engang at skrive en 100% korrekt stil, uden stavefejl eller grammatiske fejl, og han fik samme karakter som altid.
Derfor kunne det være fedt at være uddannelsesminister for en dag og sørge for at alle de røvhuller blev fyret :P
Det var da fedt at hun kunne undskylde :)
Min storebror har haft en lærer igennem hele folkeskole, der umuligt kunne have læst nogen af hans stile, da hun altid bare gav ham den samme (lave) karakter, baseret ud på hans person istedet for hans kunnen.
Hans mor (skilsmisse) prøvede engang at skrive en 100% korrekt stil, uden stavefejl eller grammatiske fejl, og han fik samme karakter som altid.
Derfor kunne det være fedt at være uddannelsesminister for en dag og sørge for at alle de røvhuller blev fyret :P
fjols (15388) skrev:...der havde en lærer i International Økonomi der under ingen omstændigheder mente jeg kunne få mere end 7 i årskarakter, så det fik jeg. Så fik jeg 11 til eksamen og hun undskyldte, at hun havde taget fejl af mig. IN YOUR FACE!
Ej hvor nederen..
Vores lærer er mega nice, og ved nærmest alt.
Og samtidig har han en evne til at få humor ind i det, så man nyder hans timer :)
..der er helt vildt glad idag! :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.