mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der fandt ud af at Asiater tøsen er taget hjem til US. for altid.
Nå, min tidligere chef fik altså ret med hans ordsprog:
he who hesitates, masturbates
Nå, min tidligere chef fik altså ret med hans ordsprog:
he who hesitates, masturbates
Nah ^^ hun var ikke single, og de amerikaner lægger åbenbart meget i det utroskabsværk xD
... Der synes Asiater er beviset på der ikke findes nogen absolut gud. No way kan den samme person der var skæv nok til at designe en Platypus, være i stand til at skabe de små dejlige sataner ^^
... Der synes Asiater er beviset på der ikke findes nogen absolut gud. No way kan den samme person der var skæv nok til at designe en Platypus, være i stand til at skabe de små dejlige sataner ^^
Kris (15240) skrev:det her er stadig det klammeste jeg har set - NSFW
Fy for satan i helvede, hvor er det møg fucking utrolig virkelig ulækkert og klamt.
..der snart bestiller sin iPhone 4.
Jonasdonbaek (15257) skrev:Fy for satan i helvede, hvor er det møg fucking utrolig virkelig ulækkert og klamt.
Meh, hun er da fugtet for, så ^^
Jeg er vokset op på 4chan det der og goatse er intet
Iiih, det er irriterende, at Flashlortet ikke virker på min maskine!Jonasdonbaek (15257) skrev:Fy for satan i helvede, hvor er det møg fucking utrolig virkelig ulækkert og klamt.
... som er blevet lukket ude:
Min server! skrev:Brute Force Protection
This account is currently locked out because a brute force attempt was detected. Please wait a few minutes and try again. Attempting to login again will only increase this delay.
Jamen, du kan da sikkert også løse det med et leet hax, der kun koster dig lidt ressourcer og stabilitet. Ellers har du jo muligheden for at købe en helt ny telefon, når den næste softwareopdatering kommer engang i løbet af 2020.
Men srsly, jeg glæder mig til at høre om dine erfaringer, når du har brugt den i noget tid. Jeg ville spørge på forummet, men den gennemsnitlige fAndroid kan ikke stykke fire sammenhængende ord sammen uden at få en hjerneblødning. I kid, I kid!*
*I'm not kidding.
Men srsly, jeg glæder mig til at høre om dine erfaringer, når du har brugt den i noget tid. Jeg ville spørge på forummet, men den gennemsnitlige fAndroid kan ikke stykke fire sammenhængende ord sammen uden at få en hjerneblødning. I kid, I kid!*
*I'm not kidding.
Som I at de er for dumme? Nu synes jeg du går for vidt...*
*I'm kidding.
...der synes denne mand ser glad ud
*I'm kidding.
...der synes denne mand ser glad ud
...der siger det bare er en tegning af en random person jeg ikke kender. Men okay: http://doomcaek.com/images/portfolio/other/SuperTo...
Hvem sætter da også 2525 som smtp port? :S
...Der lige linker til denne skøndhed.
http://wallpaper.skins.be/rachel-mcadams/31724/102...
Som nok er den dejligste tøs på årets filmliste.
hun er med i sherlock holmes ^^
...Der lige linker til denne skøndhed.
http://wallpaper.skins.be/rachel-mcadams/31724/102...
Som nok er den dejligste tøs på årets filmliste.
hun er med i sherlock holmes ^^
oh buhu hun har noget der gør hun skiller sig ud og lever med det. Det er da smukt i sig selv.
Nej, se hende smile i Holmes, og i smelter ^^ Typisk i mennesker at gå efter den åbenlyse skønhed, det bliver man træt af i længden. believe me.
Gnarf. Nej rigtigt. Det er da lidt spøjst at den kun tillader 3 cifre :S
Nej, se hende smile i Holmes, og i smelter ^^ Typisk i mennesker at gå efter den åbenlyse skønhed, det bliver man træt af i længden. believe me.
Gnarf. Nej rigtigt. Det er da lidt spøjst at den kun tillader 3 cifre :S
PorreKvaj - Slap af, dude... Det er ikke (kun) fordi hun har en vorte, vel. Hun er mega unaturlig at kigge på og skiller sig ikke ud fra "den åbenlyse skønhed". Ad.
SlettetBruger (15277) skrev:Typisk i mennesker at gå efter den åbenlyse skønhed, det bliver man træt af i længden. believe me.
Jarh, jeg bliver nok snart så træt af lækre kællinger, at jeg begynder at lede efter dem med vorter. Ku' jeg få en med lidt spedalskhed, så ville min lykke være gjort. Eller en, der mangler en arm. Fuck it, jeg vil bare have en vortebefængt, spedalsk torso med gule strækmærker på patterne. Mums, lissom.
Caek of Doom (15279) skrev:PorreKvaj - Slap af, dude...
Så så, indlægget var skrevet med et smil ^^
Anyhow, vi prøver et bedre billede ^^
http://wallpaper.skins.be/rachel-mcadams/31723/102...
http://wallpaper.skins.be/rachel-mcadams/36694/102...
...der mener at folk der synes folk med vorter, modermærker og andre synlige "defekter" er ulækre eller lign. burde søge psykologhjælp, da de har et seriøst psykisk problem.
...der er ekstremt skuffet over Apples "vidunderglas" på hans iPhone 4 som allerede har flere lommeridser end hans 9 måneder gamle 3GS :(
Systran (15294) skrev:Jeg tror, at det er mig, der ikke forstår dit indlæg.
Ahh...
Jeg mener at dem der har problemer med andres synlige "defekter", har et psykisk problem, ikke dem der selv har "defekten".
Nej, en psykolog vil nok ikke hjælpe dem, der har defekten. Men en plasticpose over hovedet kan udrette mirakler. Jeg synes i det hele taget, at det skal forbydes grimme mennesker at gå ud, før mørkets frembrud. Man må sgu godt vise lidt hensyn.
LinguaIgnota (15297) skrev:Nej, en psykolog vil nok ikke hjælpe dem, der har defekten. Men en plasticpose over hovedet kan udrette mirakler. Jeg synes i det hele taget, at det skal forbydes grimme mennesker at gå ud, før mørkets frembrud. Man må sgu godt vise lidt hensyn.
Undskyld :(
Jakob Jakobsen (15296) skrev:Ahh...
Jeg mener at dem der har problemer med andres synlige "defekter", har et psykisk problem, ikke dem der selv har "defekten".
Jamen, så er det jo mig, der overhovedet ikke kan læse. Bare ban min bruger, already.
Hej, jeg hedder Systran, og jeg skal have fjernet 2 eller 3 modermærker i morgen.
Og Linguagnostiker, der er en grund til, at de også hedder skønhedspletter, ikke? *hint-hint*
Ronson (15258) skrev:...der byder Jonasdonbaek velkommen på internettet! Jeg har et par andre siger du også skal se, som Allans hjemmeside og nogle overdrevne jokes om Chuck Norris. Sig til når du er klar!
...der er vendt tilbage fra tyskland med alt for meget
JEG ER KLAR?! :D
Ronson (15265) skrev:Den gennemsnitligebøsseapplebruger kan ikke ringe fra sin mobiltelefon.
Sad but true :(
Kilde?
TherkelMJ (15295) skrev:...der er ekstremt skuffet over Apples "vidunderglas" på hans iPhone 4 som allerede har flere lommeridser end hans 9 måneder gamle 3GS :(
Hvorfor bruger du ikke dette?
..der har grinet meget over Lingu's indlæg idag, ha ha ha!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.