mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hithlum (14300) skrev:... Der elsker at have fået internet i lejligheden Xboxen er meget mere værd nu : D
Gz
...Der ikke regner med at at ha en traditionel bærbar når han flytter. Jeg sælger min nuværene til min søster og køber en notion ink adam når det blir muligt. og forudsat den lever op til hypen.
SlettetBruger (14283) skrev:...Der også har. men det der udløste BSOD klicheen er ikke de enkelte BSOD'er folk har oplevet. BSOD var pre XP-SP1 næsten en selvfølge :P ME anyone?Jonasdonbaek (14281) skrev:..der er træt af at høre om Jakob Jakobsens mad, konstant.
...Der synes det er dejligt med nogen kulnariske nyheder. Jakob burde lave en Foodz
...Der har et meget sjovt problem jeg poster i "dumme spørgsmål tråden om lidt. tjek det...
Det gør da ikke problemet mindre negativt?
SlettetBruger (14291) skrev:Jeg dømmer ikke. det var bare en observation.
Jeg dømmer også nokia ind i helvede :P
Men jeg synes al negativitet omkring Dell er lidt overskruet. nuvel de har haft en del uheld. men det ved os der aldrig har haft problemer jo ikke noget om ^^
Men ok, Når det omhandler pc'er er der jo mange ting man kan fikse selv. ved telefoner er man jo afhængig af en fungerende support
JA, NETOP! Fungerende support?! Det er præcis det Dell ikke har, eller har haft.
Woller (14295) skrev:...der glæder sig helt afsindigt meget til han får sin fiberforbindelse om ~14 dage
...der satte en download på 500 MB igang i går omkring kl 23.
...der kun har fået hentet 250 MB.
P0RN?
Jonasdonbaek (14302) skrev:Det gør da ikke problemet mindre negativt?
Jeg kan ikke se det negative. Er det lettere sarkastisk fordi du er misundelig eller mener du det faktisk? ^^ Han kommer da med spændende ideer, og det er da mindre irriterende end mit eget spam med ligegyldige random shit folk er ligeglade med.
Jonasdonbaek (14302) skrev:A, NETOP! Fungerende support?! Det er præcis det Dell ikke har, eller har haft.
Well, jeg har aldrig haft bøvl med Dell. de typer der har svært ved at få hjælp af Dell er tøffelhelte der ikke tør sige deres meninger til deres kærester heller :P Man skal være lidt aggressiv hos dell så gir det pote.
Woller (14304) skrev:#14296
http://www.speedtest.net/result/889210024.png
:/
wtf.
Min telefon score 2/1Mbps. xD
http://www.speedtest.net/result/889241335.png
Det er så med min kæreste der hører musik på youtube og TV over bredbåndet. Not bad af en 20/2 forbindelse.
Det er så med min kæreste der hører musik på youtube og TV over bredbåndet. Not bad af en 20/2 forbindelse.
SlettetBruger (14303) skrev:Jeg kan ikke se det negative. Er det lettere sarkastisk fordi du er misundelig eller mener du det faktisk? ^^ Han kommer da med spændende ideer, og det er da mindre irriterende end mit eget spam med ligegyldige random shit folk er ligeglade med.Jonasdonbaek (14302) skrev:A, NETOP! Fungerende support?! Det er præcis det Dell ikke har, eller har haft.
Well, jeg har aldrig haft bøvl med Dell. de typer der har svært ved at få hjælp af Dell er tøffelhelte der ikke tør sige deres meninger til deres kærester heller :P Man skal være lidt aggressiv hos dell så gir det pote.
Misundelig? på BSOD? næppe..
Svært ved at få hjælp af Dell? Ja, det tror jeg da pokker! En af min fars, ansatte, er designer. Han havde købt en hamrende dyr computer af Dell, den fuckede op, gang på gang. Det tog ham over et år, at få en ny, på trods af at garantien stadig var aktiv.
Nu synes jeg lige du skal lade være med at tro du er über alles.. sådanne folk må virkelig have et kedeligt liv..
Og ja, du må gerne rate mit indlæg flamebait, det røre mig ikke en meter, Peter.
..der undrer sig over at Jonasdonbaek giver folk lov til at rate ham flamebait. Hvis det virkelig ikke rørte dig så ville du da heller ikke gide skrive at de godt måtte.
...der har været ved tandlægen og fået slebet tand (gratis endda) efter en ondartet lakrids valgte at snuppe et stykke af emaljen igår.
...der glæder sig voldsomt til Bad Religion koncerten imorgen.
...der inden længe vil farve hår.
...der har været ved tandlægen og fået slebet tand (gratis endda) efter en ondartet lakrids valgte at snuppe et stykke af emaljen igår.
...der glæder sig voldsomt til Bad Religion koncerten imorgen.
...der inden længe vil farve hår.
Fra min pc
http://www.speedtest.net/result/889246305.png
fra vores terminal server
http://www.speedtest.net/result/889251389.png
hmm
misundelig på hans mad :S ^^ troede stadig vi snakkede jakob og mad
Jonas, gå ind og sov den ud, det er pinligt det der.
Det er almen kendt at hvis man er fast i sin tale så har man lettere ved at få hjælp ved DELL.
hmm
Jonasdonbaek (14309) skrev:Misundelig? på BSOD? næppe..
misundelig på hans mad :S ^^ troede stadig vi snakkede jakob og mad
Jonasdonbaek (14309) skrev:Nu synes jeg lige du skal lade være med at tro du er über alles.. sådanne folk må virkelig have et kedeligt liv..
Det er almen kendt at hvis man er fast i sin tale så har man lettere ved at få hjælp ved DELL.
SlettetBruger (14311) skrev:Fra min pc
hmm
misundelig på hans mad :S ^^ troede stadig vi snakkede jakob og madJonasdonbaek (14309) skrev:Nu synes jeg lige du skal lade være med at tro du er über alles.. sådanne folk må virkelig have et kedeligt liv..
Jeg blev lige kort forvirret.
Jeg er overhovedet ikke misundelig på noget af hans mad :D
Det er for mig, ligegyldigt shit.
Caek of Doom (14315) skrev:...der, efter at have læst i denne tråd, skal pisse.
Fordi vi snakker mad tænker du golden shower?
...Der fra idag er alene på work indtil fredag næste uge..
"ferie"
...Der lige fik et opkald fra sin bror der er i Filipinerne.
med hans kæreste dog, måske har han planlagt at smide hende ud over en kløft hvis jeg er heldig. Ihvertfald var de ved det da deres motorcykel mistede forhjulet på vej ned af en bjergside ^^
Anyhow, han siger der bliver lagt an på ham dernede ALTID. og at det meget sjældent er piger. Hans dames far bor dernede og den lokale skolelære er en gut der kører rundt med 2 trettenårige på hans scooter konstant. Politiet ved det. men de gør intet ved det for den lokalepolitichef bor sammen med en 14 årig tøs ( den seksuelle lavalder for piger er 18, hvor den for drenge er 12 dernede. hvilket kunne forklare det høje antal homo's :P )
^^ hyggeligt
med hans kæreste dog, måske har han planlagt at smide hende ud over en kløft hvis jeg er heldig. Ihvertfald var de ved det da deres motorcykel mistede forhjulet på vej ned af en bjergside ^^
Anyhow, han siger der bliver lagt an på ham dernede ALTID. og at det meget sjældent er piger. Hans dames far bor dernede og den lokale skolelære er en gut der kører rundt med 2 trettenårige på hans scooter konstant. Politiet ved det. men de gør intet ved det for den lokalepolitichef bor sammen med en 14 årig tøs ( den seksuelle lavalder for piger er 18, hvor den for drenge er 12 dernede. hvilket kunne forklare det høje antal homo's :P )
^^ hyggeligt
LinguaIgnota (14321) skrev:Jeg tror altså ikke, at man er pædofil bare fordi man er homo.
Er det pædofili hvis det er over den tilladte grænse? :P
Det var bare en skæv ide. altså kvinderne er forbudt indtil de er 18. så stikker vi da dilleren i noget drenge pø.
...Der lige var ude på en skuffende 2km løbetur.
Mine ben er stadig ikke kommet sig over anstrengelserne fra i mandags. lidt ligesom du sikkert kender lingu, hvis man ligger og knalder alt for længe blir man gerne øm bagi i flere dage
Jeg gider sgu ikke at slå definitionen op, men jeg synes det er fair nok, vi går ud fra, at man er pædofil, hvis man knalder smådrenge, der ikke er kønsmodne.
Definer kønsmodne ^^ jeg læste forleden en historie om en gravid 9 årig.
ikke at jeg støtter det :S bare for diskussionens skyld.
Jeg kunne i hvert fald ikke producere sæd som 12-årig. Men det kan da godt være, at det bare er mig. - Det er ikke et emne, jeg normalt har den store interesse for.
Der er noget over små drenges tissemænd, der giver mig kvalme. De ligner maddiker.
Der er noget over små drenges tissemænd, der giver mig kvalme. De ligner maddiker.
¨LinguaIgnota (14325) skrev:Jeg kunne i hvert fald ikke producere sæd som 12-årig. Men det kan da godt være, at det bare er mig. - Det er ikke et emne, jeg normalt har den store interesse for.
xD haha. well, jeg har så heller ikke lige styr på hvornår de taber nosserne.
oh well pyt.
SlettetBruger (14319) skrev:...Der lige fik et opkald fra sin bror der er i Filipinerne.
^^ hyggeligt
..der godt lige vil påpege at Filipinerne er en øgruppe.
Har du ikke haft geografi i skolen?
SlettetBruger (14324) skrev:Definer kønsmodne ^^ jeg læste forleden en historie om en gravid 9 årig.
Ved dreng: Når nosserne falder ned!
Jonasdonbaek (14328) skrev:Har du ikke haft geografi i skolen?
Geografi, Religion og natur/teknik blev inddraget og konverteret til regulære dansktimer. Så nej. Du begynder iøvrigt så småt at lyde som en lille Terra, jeg er ret sikker på det kan gi kræft med tiden. ringmuskel kræft
Og det er da fuldstændig ligemeget. Det er essensen af det sønderjyske sprog at man ikke er for smålig og nok alligevel forstår hvad der bliver sagt. ^^
Jonasdonbaek (14328) skrev:Ved dreng: Når nosserne falder ned!
Ligesom jeg skriver i indlægget inden dit? ^^
...Der lige har slettet ~100gb Pr0n.
^^ gode minder fra skolehjems tiden.
Nej Ph1L Det her skal du heller ikke læse.
^^ gode minder fra skolehjems tiden.
Nej Ph1L Det her skal du heller ikke læse.
Caek of Doom (14315) skrev:...der, efter at have læst i denne tråd, skal pisse.
...der har det på samme måde
Caek of Doom (14317) skrev:... der åbenbart også skulle skide.
...der har det på samme måde
...der vil gå ud og gøre noget ved det nu ^^
.... der er godt på vej til at ha en kæreste ^^! :D
.... der er glad :D!! :D!
.... der hører musik
.... der overvejer at lave en bane til Alien Swarm
.... der er 1 level fra 2 promotion i Alien swarm :D
.... der lavede speedrun på de 2 første baner, første bane (landing bay) fik jeg på 1:22 minutter :DDD
.... der sidder på facebook men nok snart går i seng :P
.... der hører musik
.... der overvejer at lave en bane til Alien Swarm
.... der er 1 level fra 2 promotion i Alien swarm :D
.... der lavede speedrun på de 2 første baner, første bane (landing bay) fik jeg på 1:22 minutter :DDD
.... der sidder på facebook men nok snart går i seng :P
doh09 (14336) skrev:.... der er godt på vej til at ha en kæreste ^^! :D
.... der hører musik
Gz
Men at ha kærester er ret passe.
SlettetBruger (14338) skrev:doh09 (14336) skrev:.... der er godt på vej til at ha en kæreste ^^! :D
.... der hører musik
Gz
Men at ha kærester er ret passe.
:p find en robot der kan elske dig, udvikle sig og ikke kun gør hvad den er programmeret til men alligevel tiltrækker dig :)?
doh09 (14339) skrev::p find en robot der kan elske dig, udvikle sig og ikke kun gør hvad den er programmeret til men alligevel tiltrækker dig :)?
*indsæt "don't ghey it up" joke her. oh well, du er på det der stadie. bare pas på, Det er netop som vi begynder at åbne op kvinder bliver bidske. Især i sydjylland ^^
^^ jeg sagde sydjylland, som i ribe :P
Nå sengetid - men tillykke m8 ^^
...Der har leget med boxee mediacenter idag. meget godt produkt.
wat? et nyt realityprogram?
Nå sengetid - men tillykke m8 ^^
...Der har leget med boxee mediacenter idag. meget godt produkt.
Elskov (14342) skrev:Survivor of the Fittest
wat? et nyt realityprogram?
Måske mente du survival of the fittest? ^^
Næ, jeg har kun en bærbar ^^
Eller faktisk hev jeg en stationær frem som jeg ikke har brugt siden skoletiden. med et 4850 gfx i . lidt nice men jeg aner ikke hvad jeg skulle bruge det til ^^
Næ, jeg har kun en bærbar ^^
Eller faktisk hev jeg en stationær frem som jeg ikke har brugt siden skoletiden. med et 4850 gfx i . lidt nice men jeg aner ikke hvad jeg skulle bruge det til ^^
Elskov (14346) skrev:og en bærbar kan jo slet ikke slæbes helt med til LAN, det er jo aaalt for besværligt xD
Man gamer ikke på en laptop. ^^ det er kun casual.
1: den er genial, især når uskyldige tilskuer bare løber af helvede til :D
2: den er reversed ^^ normalt viser den hvordan han er blevet efter han droppede wow. fake alligevel xD
3: god humor de har
^^
4: MEGA KILL
5: shit der er nogen heldige menensker derude :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.