mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
doh09 (14051) skrev:siden hvornår har en mac-bruger fået retten til at kalde andre for homoseksuelle :P?
har'har'har....... Du bruger måske windåse?
fjols (14055) skrev:Som?
Lujah!
#14056 :D at jeg bruger "windåse" har åbenbart gjort at jeg hverken er blevet homo eller har mistet min evne til at stave bare nogenlunde korrekt og bruge næsten normal grammatik :)
desuden griner en rigtig mand sådan her
HAHAHAHA!
OT:
....der nok burde skære ned på hostesaft
HAHAHAHA!
OT:
Der egentlig var meget stolt af det her billede
http://www.gamereactor.dk/media/02/test_140200.jpg
som han tog i forbindelse med en anmeldelse af en Nokia 5610 xpressmusic.
sådan set i forhold til at det er et mobilkamera og jeg ikke har brugt noget "lag" som sepia osv
http://www.gamereactor.dk/media/02/test_140200.jpg
som han tog i forbindelse med en anmeldelse af en Nokia 5610 xpressmusic.
sådan set i forhold til at det er et mobilkamera og jeg ikke har brugt noget "lag" som sepia osv
doh09 (14057) skrev:#14056 :D at jeg bruger "windåse" har åbenbart gjort at jeg hverken er blevet homo eller har mistet min evne til at stave bare nogenlunde korrekt og bruge næsten normal grammatik :)
HAHAHAHA!
OT:
Dvs. man er homo fordi man har en Mac? :) hmmm.... det forstår jeg sgu ikke helt ;) Mener du jeg er dårlig til at stave eller hvad? :) Det må du gerne lige komme med et bevis for.
Har du bare ingen humor eller hvad? Forstår du ikke den ironiske måde det er skrevet på? :-)
doh09 (14060) skrev:#14059 jeg forstod godt din ironi men min var åbenbart ikk så tydelig :b, har lidt til intet imod mac-brugere.
andet end at de er Ghey?
"oh se mig hvor går jeg meget op i design"
Næ en mandepc skal jævnligt fikses med strips og gaffa. og skal ikke være rund og dejlig men skarp og dødbringende!
btw, læs hele anmeldelsen her. synes jeg kan huske at give den masser af huk
http://www.gamereactor.dk/gadgets/67573/Test:+Noki...
SlettetBruger (14062) skrev:andet end at de er Ghey?
"oh se mig hvor går jeg meget op i design"
Næ en mandepc skal jævnligt fikses med strips og gaffa. og skal ikke være rund og dejlig men skarp og dødbringende!
btw, læs hele anmeldelsen her. synes jeg kan huske at give den masser af huk
http://www.gamereactor.dk/gadgets/67573/Test:+Noki...
præcis, følgende graf stammer fra en meget pålidelig kilde :P
og beviser påstanden om mac brugere
http://graphjam.files.wordpress.com/2010/01/129071...
...der glemte at gå i seng :O
...der lige fandt ud af at min medicin er tom, og derfor tog en dosis af "anfald"-medicinen :S
...der ser =3, og synes det er fantastisk :D
...der lige fandt ud af at min medicin er tom, og derfor tog en dosis af "anfald"-medicinen :S
...der ser =3, og synes det er fantastisk :D
Jonasdonbaek (14059) skrev:
Dvs. man er homo fordi man har en Mac? :) hmmm.... det forstår jeg sgu ikke helt ;) Mener du jeg er dårlig til at stave eller hvad? :) Det må du gerne lige komme med et bevis for.
Har du bare ingen humor eller hvad? Forstår du ikke den ironiske måde det er skrevet på? :-)
Som en kollega sagde:
The worst part of buying a mac is telling your parents that your gay...
doh09 (14060) skrev:#14059 jeg forstod godt din ironi men min var åbenbart ikk så tydelig :b, har lidt til intet imod mac-brugere.
Godt nok :)
terracide (14066) skrev:Jonasdonbaek (14059) skrev:
Som en kollega sagde:
The worst part of buying a mac is telling your parents that your gay...
Hvor er du nederen terrafuck...
Lad os da endelig generalisere ALLE mac users i verden! :---------)
Systran (14073) skrev:...der flytter til København inden længe!!
Så skal vi på café og tale om gamle dage over en kop lunken mælk med kaffe.
Kan du f.eks. huske dengang, at Ronson sagde noget sjovt - eller hvad med da Conar ævlede helt vildt om 9/11? Det var godtnok tider.
Jeg har også glade minder om en bruger, det kaldte sig Akrylmaling eller sådan noget. Puha, hvor vi sørgede, da hans ballon styrtede ned i Sortehavet. :'(
Jeg ville gerne have et arbejde, problemet er bare, at jeg skal betale 100 % af min indkomst tilbage i boligstøtte.
... som ingen idé har om, hvornår han får et værelse i Københavnstrup.
... som ingen idé har om, hvornår han får et værelse i Københavnstrup.
Så vidt jeg kan forstå rundt omkring så lyder det som om Stephen King er overrated, på samme måde som Dan Brown.
Hvad er din vurdering hvis man kigger på Cujo?
Hvad er din vurdering hvis man kigger på Cujo?
SlettetBruger (14078) skrev:Hvad er din vurdering hvis man kigger på Cujo?
Aner ikke hvad andre har ment om den, men den havde 4/5 stjerner på Amazon, så vidt, jeg husker.
I forhold til andre horror forfattere, jeg har læst, er han den bedste. Dean Koontz pisser mig af ved at nævne gud i hver anden sætning, og hans historier og personer er meget mere flade.
Noget af det, jeg kan lide ved King, er at han dækker en hel masse om de personer, der er med i historien, og de er ikke gode eller onde. Alle typer af personer er med.
Men jeg tager gerne imod input til andre horror forfattere, der er værd at læse, før jeg løber snart tør for King materiale.
Med hensyn til King vs Dan Brown, så går King meget mere i dybten med tingene, og virker generelt som en mere habil og grundig forfatter. Dan Brown har lavet en spændende historie, med Davinci Mysteriet, men den er ikke specielt godt skrevet IMO.
Skal du læse en Stephen King bog, for at se, hvad det er, så vil jeg anbefale Needful Things.
SlettetBruger (14069) skrev:medicin mod hvad?
Astma. Og bare rolig, jeg kan sagtens klare mig uden, er bare ikke ligeså dejligt som når man kan trække vejret helt normalt :)
...der hermed giver jer:
Indkøbsvognsturen!: [url= 2[/url] :D
...der efter at have set 10 sekunder, igen gik ind for tvangsterilisation af visse individer, for at redde den fremtidige menneskerace.
Jakob Jakobsen (14083) skrev:...der efter at have set 10 sekunder, igen gik ind for tvangsterilisation af visse individer, for at redde den fremtidige menneskerace.
...Der mener at Se & Hør er et blad der viser de mennesker der burde stå i kø'en til sække-afrivnings fabrikken
gnarfsan (14085) skrev:
...der minder pewbe om at det ikke er en god ide at tage stoffer. Specielt ikke midt på dagen!
...der ikke tager stoffer :(
pewbe (14086) skrev:gnarfsan (14085) skrev:
...der minder pewbe om at det ikke er en god ide at tage stoffer. Specielt ikke midt på dagen!
...der ikke tager stoffer :(
arh ^^ "astmaMEDICIN" tøhø. der narrede du os
LinguaIgnota (14074) skrev:Så skal vi på café og tale om gamle dage over en kop lunken mælk med kaffe.
Kan du f.eks. huske dengang, at Ronson sagde noget sjovt - eller hvad med da Conar ævlede helt vildt om 9/11? Det var godtnok tider.
Jeg har også glade minder om en bruger, det kaldte sig Akrylmaling eller sådan noget. Puha, hvor vi sørgede, da hans ballon styrtede ned i Sortehavet. :'(
Det bliver en fest uden lige. Det kan være, jeg skulle købe en Mac eller en iPhone 4 (som jeg faktisk har planlagt), så vi kan sidde og savle sammen.
... som kom til at slette to boliger, som havde en ventetid på 0-6 måneder, fra ventelisten! DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!
"slet valgte" ligner altså "se valgte", når man er syg! >=(
"slet valgte" ligner altså "se valgte", når man er syg! >=(
Systran (14073) skrev:Postbud, SFO-medhjælper, studentermedhjælper på avisbureauer osv.
...der flytter til København inden længe!!
cool :)
terracide (14075) skrev:Jonasdonbaek (14072) skrev:Hvor er du nederen terrafuck...
Lad os da endelig generalisere ALLE mac users i verden! :---------)
Det klarer i nu fint selv...*shrugs*
Terra - Bare se på Antenna-gate *host*
Seriøst, godt jeg aldrig har/kommer til at møde dig, for dælen du må have en kedelig tilværelse, men den attitude du ligger for dagen.
... der er helt utroligt lækker på sit nye profilbillede.
... der siger til Eva at vi skal have fat i sådan et pimp outfit til LAN 8D
... der siger til Eva at vi skal have fat i sådan et pimp outfit til LAN 8D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.