mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der nu er blevet G/On administrator :)
Mega fedt system.
Til dem der skulle være interesseret er det en usb nøgle ( eller lokalt liggende token ) som man kan smække i sin hjemmepc, og logge på med sit AD-login. og pling har man en menu med foruddefinerede funktioner som ligger på nøglen, som fx Terminalserver eller browsere. som så kører som om de var på det interne netværk - fordi nøglen kobler på en server der står i parken.
Smukt, og genialt
Mega fedt system.
Til dem der skulle være interesseret er det en usb nøgle ( eller lokalt liggende token ) som man kan smække i sin hjemmepc, og logge på med sit AD-login. og pling har man en menu med foruddefinerede funktioner som ligger på nøglen, som fx Terminalserver eller browsere. som så kører som om de var på det interne netværk - fordi nøglen kobler på en server der står i parken.
Smukt, og genialt
Der anbefaler niobe at købe legend.
Der er mere tøs over den. og den gennemsnitlige newz bruger har på ingen måde behov for den power Desire har.
og så er Legend mere gay.. hvilket gør den perfekt til en tøs
Der er mere tøs over den. og den gennemsnitlige newz bruger har på ingen måde behov for den power Desire har.
og så er Legend mere gay.. hvilket gør den perfekt til en tøs
På mit gamle arbejde havde vi guldkort til maccen, fordi ejeren af maccen i solrød er venner med min far og de deler et kontor på solrød strandvej. Det var et fint stykke papir i guldfarve med lidt glimmer, lamineret selvfølgelig og vigtigst af alt gav det en valgfri stor menu pr. kort. Damn jeg savner det kort :(
På mit gamle arbejde havde vi guldkort til maccen, fordi ejeren af maccen i solrød er venner med min far og de deler et kontor på solrød strandvej. Det var et fint stykke papir i guldfarve med lidt glimmer, lamineret selvfølgelig og vigtigst af alt gav det en valgfri stor menu pr. kort. Damn jeg savner det kort :(
SlettetBruger (11820) skrev:Rigtige mænd sender ikke til rep. de ser en mulighed for at få nyt når noget er defekt._
...Der spiser saltstænger :)
Næste gang du skal have en bil til reperation så gir du den bare til mig og køber en ny :P
Og i øvrigt var det en garantireperation så tjah :p Men havde skam også betalt hvis det ikke var, produkter til over 10k er oftest værd at vedligeholde ved reperation imho.
XorpiZ (11860) skrev:.. der har luret at Jonas er apple-fanboy.
..der tror at XorpiZ er stalker! :O..
køber aldrig en HTC heller.
Det er smartphonenes svar på nokia.
Spytter det ene ud efter det andet og lader dem der sidder med ældre maskiner gå i glemmebogen -.-
Spytter det ene ud efter det andet og lader dem der sidder med ældre maskiner gå i glemmebogen -.-
SlettetBruger (11865) skrev:køber aldrig en HTC heller.
Go' stil.
Hvilken smartphone foretrækker du så?
ZiN (11855) skrev:... der anbefaler NioBe at stoppe med dér smartphone pjat. Det giver flere problemer end slutresultatet er værd (holdning, ej faktum). :-P
...der fortæller ZiN grunden til at hun vil købe den er fordi hun gerne ville sidde og se lidt film/anime i toget når hun ikke har mulighed for at sidde og slappe ordenligt af (salve op ad vinduet og snorke red.).
Også høre hun tit og ofte meget musik på vejen. Derfor. Og nej Jeg GIDER ikke at slæbe rundt på både mobil og afspiller. Derfor vil jeg have det i én.
Kris (11857) skrev:...der anbefaler NioBe at købe HTC desire til mig ! Så må du godt få min gamle sony ericcson over i skuffen.
Er selv igang med at skifte min SonyEricsson ud med enten den eller X10. Så det bliver nok til mig selv uanset hvad. :P
NioBe (11869) skrev:...der fortæller ZiN grunden til at hun vil købe den er fordi hun gerne ville sidde og se lidt film/anime i toget når hun ikke har mulighed for at sidde og slappe ordenligt af (salve op ad vinduet og snorke red.).
Også høre hun tit og ofte meget musik på vejen. Derfor. Og nej Jeg GIDER ikke at slæbe rundt på både mobil og afspiller. Derfor vil jeg have det i én.
Hvis det er musik og film som er det primære du går efter, så villle jeg gå efter den nye SE. De har altid været lidt foran på det område efter min egen mening og så vidt jeg husker så har den nye SE også det der nymodens HD pjat og en bedre skærm til film. :)
Kris (11870) skrev:
Hvis det er musik og film som er det primære du går efter, så villle jeg gå efter den nye SE. De har altid været lidt foran på det område efter min egen mening og så vidt jeg husker så har den nye SE også det der nymodens HD pjat og en bedre skærm til film. :)
Det er jo det, men den har bare ikke fået så gode helt så gode anmeldelser, lidt langsom ect. Det var derfor jeg så kigger på Desiren, men den skulle ikke have ligeså god lyd. :/ Gah, Det er svært det her.
NioBe (11854) skrev:...der stadigvæk er pisse meget i tvivl om hun skal købe SonyEricsson X10, eller en HTC Desire.
Der ellers prøvede SE X10 i butikken og fandt den ganskende overraskende, men anmelderene har delte meninger.. :/
Hvis du vælger desiren, så kan jeg oplyse at de pt. har den utroligt billigt hos mobil2kr.dk hvor jeg også selv har bestilt min fra.
Abbonnementet er lort, så få et nyt nr. til det, opsig det med det samme og smid simkortet væk.
Så har du fået den til under 2400, hvilket vist er det billigste den kan anskaffes til.
Edit: Den er så udsolgt igen nu, men ring til dem og spørg hvornår de får nye. Det gjorde jeg og den kom den dag de sagde :)
Edit2: De har også X10 til en fin pris. Har ikke undersøgt prislejet på den andre steder, skal dog lige siges.
fjols (11872) skrev:
Hvis du vælger desiren, så kan jeg oplyse at de pt. har den utroligt billigt hos mobil2kr.dk hvor jeg også selv har bestilt min fra.
Abbonnementet er lort, så få et nyt nr. til det, opsig det med det samme og smid simkortet væk.
Så har du fået den til under 2400, hvilket vist er det billigste den kan anskaffes til.
Edit: Den er så udsolgt igen nu, men ring til dem og spørg hvornår de får nye. Det gjorde jeg og den kom den dag de sagde :)
Edit2: De har også X10 til en fin pris. Har ikke undersøgt prislejet på den andre steder, skal dog lige siges.
Det er ikke prisen der er problemet, det er mere. Hvilken der vil gøre mig tilfreds. :)
Ellers, tak for tippet. ;)
... der vil rive op i en gammel diskussion og udbryde:
I told ya fuckin' so!
Det var, sjovt nok, over stregen at slå demonstranten så mange gange.
Uhhh, elsker I ikke også bare at få ret?
I told ya fuckin' so!
Det var, sjovt nok, over stregen at slå demonstranten så mange gange.
Uhhh, elsker I ikke også bare at få ret?
slemmebirk (11876) skrev:#11875
Jeg stemmer for at hippien skulle have haft flere tæsk :(
Fair nok, men det var vist ikke det, der blev diskuteret.
Jeg har heller ikke det store til overs for de demonstrationer, som jeg gentog til ukendelighed, men spørgsmål var, om det var korrekt brug af staven. Det var det næppe, Ebbe...
Rasmus064 (11881) skrev:Ja.
Eller mener at de skal have lidt mere firhed. De kan jo knap nok trække deres stav uden at blive tiltalt for vold
Det er jo ikke sandt, og det ved du godt selv. Hvis du ikke har andre (stråmands-)argumenter, så er det rimelig klart, at du har intet at have din holdning i.
Det er blevet kritiseret, at han brugte staven for meget (som de sidste 2-3 gange), da det var i strid med politiloven.
Derfor, skal de eller skal de ikke overholde loven? Det er et meget nemt spørgsmål, som kan og skal besvares med et enstavelsesord.
Hvis du ikke gør som politiet siger, skal der være konsekvenser og her er peberspray, tazer eller knipler en udmærket løsning siden de, brugt korrekt, ikke laver permanente skader.
I dette tilfælde synes jeg at han laver et slag for meget, men samtidig kan jeg sagtens forstå at man i disse stressede situationer kan have svært med at vurdere om man skal slå eller ej.
Men da det er en politiknippel der bliver brugt, er skaden jo minimal. Jeg får hårdere slag af min 9. årige tøs når vi slås for sjov.
I dette tilfælde synes jeg at han laver et slag for meget, men samtidig kan jeg sagtens forstå at man i disse stressede situationer kan have svært med at vurdere om man skal slå eller ej.
Men da det er en politiknippel der bliver brugt, er skaden jo minimal. Jeg får hårdere slag af min 9. årige tøs når vi slås for sjov.
selvfølgelig skal politiet overholde loven, men det er jo ikke fordi han hopper på hendes hoved mens hun ligger bevidstløs. Han slår en gang eller to for meget. Vælger man at bryde loven og ikke gøre som politiet siger, så har jeg ikke noget imod man får et slag for meget. Hun har jo heller ikke taget skade af det.
selvfølgelig skal politiet overholde loven, men det er jo ikke fordi han hopper på hendes hoved mens hun ligger bevidstløs. Han slår en gang eller to for meget. Vælger man at bryde loven og ikke gøre som politiet siger, så har jeg ikke noget imod man får et slag for meget. Hun har jo heller ikke taget skade af det.
...der er ved at være træt af det danske sprog... :(
...Der god ved hvad han skulle vælge hvis han stod mellem:
En ipad til 7200
http://www.expansys.dk/d.aspx?i=195111
eller
en MotoAura til 7200
http://www.expansys.dk/d.aspx?i=175391
Elsker simpelthen bare den telefon. Byggekval der vil noget. mekanik. design :/ det skulle bare være celestial ed. som er til ære for månelandingerne ( shut it conar )
En ipad til 7200
http://www.expansys.dk/d.aspx?i=195111
eller
en MotoAura til 7200
http://www.expansys.dk/d.aspx?i=175391
Elsker simpelthen bare den telefon. Byggekval der vil noget. mekanik. design :/ det skulle bare være celestial ed. som er til ære for månelandingerne ( shut it conar )
Jakob Jakobsen (11883) skrev:Hvis du ikke gør som politiet siger, skal der være konsekvenser og her er peberspray, tazer eller knipler en udmærket løsning siden de, brugt korrekt, ikke laver permanente skader.
Så er vi helt enige, men det er ikke det, som vi diskuterer, eller som folk (Terracide) svinede mig til for.
Vi snakkede om, hvorvidt det var "lovligt" eller ej. Det var det ikke.
EOD.
...Der lige måtte reklamere lidt mere for MotoAura
...Der også havde besøg af jehova idag igen.
Min far fik fat i dem først, og tog VERDENSSNAKKEN med dem og forklarede at religion var roden til alt ondt og bla bla pudse hunden på dem.
...Mere Aura celestial
...Der også havde besøg af jehova idag igen.
Min far fik fat i dem først, og tog VERDENSSNAKKEN med dem og forklarede at religion var roden til alt ondt og bla bla pudse hunden på dem.
...Mere Aura celestial
...Der nu forstår hvorfor Aldi på jagtvej blev røvet idag
( Jagtvej i Esbjerg that is )
Ronson (3259) skrev:Also, this!
( Jagtvej i Esbjerg that is )
Spurgte nogen om min mening? Hokay, here we go!
Problemet med Bendt Betjent og hans kollegaer nede på politigården er, at de ikke er konsekvente i deres magtudøvelse. Det er da fint og godt, at sådan en beskidt hippiekælling får et par afrettende stokkeslag på lændestykket, men når man i Station 2 kan se en uniformeret vejfærdselspolitimand stå i både halve og hele timer og diskutere med en gurker om, hvorvidt han skal vise sit motherfucking kørekort, så kan man godt blive lidt trist indeni og mene, at gendarmen sku' ha' flået auto-gurkerens flødebollefarvede hoved af på stedet og medbragt det til senere identifikation.
Det danske riges politistand har vel for sørenjensme da andet at se til end at lege pædagog for tungnemme muhammedanere.
Problemet med Bendt Betjent og hans kollegaer nede på politigården er, at de ikke er konsekvente i deres magtudøvelse. Det er da fint og godt, at sådan en beskidt hippiekælling får et par afrettende stokkeslag på lændestykket, men når man i Station 2 kan se en uniformeret vejfærdselspolitimand stå i både halve og hele timer og diskutere med en gurker om, hvorvidt han skal vise sit motherfucking kørekort, så kan man godt blive lidt trist indeni og mene, at gendarmen sku' ha' flået auto-gurkerens flødebollefarvede hoved af på stedet og medbragt det til senere identifikation.
Det danske riges politistand har vel for sørenjensme da andet at se til end at lege pædagog for tungnemme muhammedanere.
Jonasdonbaek (11886) skrev:..der er længe siden vi har set dig Pevbæææh.
...der nu nærmere synes det er længe siden vi har set dig Jonasdonbæ! :(
NioBe (11854) skrev:...der stadigvæk er pisse meget i tvivl om hun skal købe SonyEricsson X10, eller en HTC Desire.
Der ellers prøvede SE X10 i butikken og fandt den ganskende overraskende, men anmelderene har delte meninger.. :/
...Der er i samme situation
...Der siger at det eneste der holder ham fra x10 er at den kun kører 1,6
pewbe (11895) skrev:...der nu nærmere synes det er længe siden vi har set dig Jonasdonbæ! :(
..der griner ;)
...Der ikke er vil med måden chrome 4 opdateres til chrome 5 beta.
Silent install? are you kiddin me? O.O tror jeg startede exe'n 10 gange for jeg gav op og startede chrome for så at finde ud af at den var opdateret
Silent install? are you kiddin me? O.O tror jeg startede exe'n 10 gange for jeg gav op og startede chrome for så at finde ud af at den var opdateret
Woller (11896) skrev:NioBe (11854) skrev:...der stadigvæk er pisse meget i tvivl om hun skal købe SonyEricsson X10, eller en HTC Desire.
...Der er i samme situation
...Der siger at det eneste der holder ham fra x10 er at den kun kører 1,6
Og nogle af de negative omtaler... :/ Og multitouch. Men 2,1 skulle komme i september, men stadigvæk håbløst bagud.. :/
Men den er bare så hawt! Dilemma!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.