mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jakob Jakobsen (11744) skrev:...der foreslår NioBe at købe kjolerne 10cm kortere og så til gengæld have et par fødder der holder resten af livet.
Nej for kjolen er alligevel i knæhøjde, men det gør gummisko jo stadigvæk ikke pænere.
Tror iøvrigt også at hendes kæreste er træt af blandningen; Nederdel og Kawasaki sko.
SlettetBruger (11745) skrev:giver 0 mening. "jamen de er pæne"
alligevel klager og vrøvler i til os om hvor ondt i har i fødderne sent på aftenen.
Bare tær er frækkest :)
Har altid Kawasaki skoene parat da jeg ikke er vant til at gå i pæne sko. :P
xXgmzorXx (11753) skrev:...der SKAL købe den her mus
Er jeg den eneste der synes at den ligner en fisse?!?!!
...der netop har taget et par af de gode piller.
...der kan takke en veninde der troede det ville være sjovt at hun satte sig på hans brækkede hånd.
...der kan takke en veninde der troede det ville være sjovt at hun satte sig på hans brækkede hånd.
...der har sovet rigtigt godt.
...der siger morfin til #11766.
...der siger morfin til #11766.
...der er overraskende fresh
...Der har en masse ting han vil købe hos YankoDesign shop, men fragten er afsindig dyr -.-
...Der har en masse ting han vil købe hos YankoDesign shop, men fragten er afsindig dyr -.-
Jonasdonbaek (11772) skrev:..der er overraskende FRESH i dag!!! :-)
...Der er mest [url=
...Der skal ha købt sig et par Five-Fingers til... Får spat af ikke at kunne gå på tæer i de her normale sko
SlettetBruger (11773) skrev:...Der er mest [url=
...Der skal ha købt sig et par Five-Fingers til... Får spat af ikke at kunne gå på tæer i de her normale sko
Cool sang! :-)
..skrev jer det? O.o
Jeg kan ikke huske det xD Jeg fik en facebook notifikation i det sekund jeg skulle skrive, så det var ikke ment! :D
Jeg kan ikke huske det xD Jeg fik en facebook notifikation i det sekund jeg skulle skrive, så det var ikke ment! :D
no Wank week er ovre... nu skal det indhentes.
Hvordan bedre at gøre det med smukke Naturligt byggede kvinder? ^^
Altså jeg spør bar!
...Der er øm efter en omgang med kettlebell'en igår
...Der har gang i den igen :D
Hvordan bedre at gøre det med smukke Naturligt byggede kvinder? ^^
Altså jeg spør bar!
...Der er øm efter en omgang med kettlebell'en igår
...Der har gang i den igen :D
... der nu sætter to personer på min ignorér, selvom den sidste PM jeg fik fra den ene faktisk var meget interessant. Er så træt af at blive slået i hovedet af folk, der mener, at jeg bare vil være syg for at være syg og faktisk ikke er det. Jeg slår mig selv rigeligt i hovedet i forvejen, så luk røven, så længe I ikke ved, hvordan jeg har det. Går egentlig ikke ind for at ignorere folk i stedet for at tage diskussionen, men jeres åndssvage kommentarer giver mig bare lyst til at grave mig ned.
... der har haft lang weekend med kæresten :D fuck han kan være drillesyg xD så kan min tålmodighed da blive udviklet lidt xD
... der har haft lang weekend med kæresten :D fuck han kan være drillesyg xD så kan min tålmodighed da blive udviklet lidt xD
...Der syntes at kunne huske en "nu siger jeg ikke det passer på dig" - "men min mor" del af føromtalte post ^^
...Der ser sidste film, i en Beverly hills cop maraton
...Der ser sidste film, i en Beverly hills cop maraton
NioBe (11785) skrev:...der absolut hader at vågne før vækkeuret!
...Der elsker det.
For når man vågner af sig selv, så er der en god chance for at man er dejlig frisk når man hopper ud af sengen. modsat hvis man bliver jaget ud af den.
...
SlettetBruger (11786) skrev:...Der elsker det.
For når man vågner af sig selv, så er der en god chance for at man er dejlig frisk når man hopper ud af sengen. modsat hvis man bliver jaget ud af den.
...
Nej for jeg falder i søvn igen, og er endnu mere træt når det begynder at ringe. Føler at jeg mister energi på det. :/
True dat, samme sker hvis man trykker snoooooze og lægger sig til at sove.
Hader det -.- og gør det HVER gang.
Elsker derimod at vågne, lige næsten. men lige nok til at indse at man sover, og så falde hen igen ^^
Lucid dreaming ftw
Hader det -.- og gør det HVER gang.
Elsker derimod at vågne, lige næsten. men lige nok til at indse at man sover, og så falde hen igen ^^
Lucid dreaming ftw
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.