mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
.. der har en kammerat der betalte lidt for meget for to øl igår aftes eftermiddags..
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...
Clauzii (66703) skrev:#66702
Den blev vel afvist?
For ellers er der da en go' fest på vej i Hjørring :D
Den gik fint igennem, men han bliver nok ringet op af banken på mandag :D
Han skulle ned og snakke med dem idag, men ved ikk lige hva de har fundet ud af. Kan man ikk bare lave en mere på -183k?
Hvis jeg havde et hæve/kredit/debet-kort med 183.000 på, tog jeg det squ' ikke med i byen :P
Så ville jeg lave et som man så kunne smide penge over på ;)
Men jo, hvis der vitterligt er hævet 183.000 for to øl, så vil krofatter skulle tilbageføre 183.000.
Om han så kan påstå at din kammerat var yderst gavmild med drikkepenge eller noget, tvivler jeg på holder.
OG, hvordan er det beløb egentlig beslægtet med prisen for to øl? :O
Hvis jeg havde et hæve/kredit/debet-kort med 183.000 på, tog jeg det squ' ikke med i byen :P
Så ville jeg lave et som man så kunne smide penge over på ;)
Men jo, hvis der vitterligt er hævet 183.000 for to øl, så vil krofatter skulle tilbageføre 183.000.
Om han så kan påstå at din kammerat var yderst gavmild med drikkepenge eller noget, tvivler jeg på holder.
OG, hvordan er det beløb egentlig beslægtet med prisen for to øl? :O
sgt.borup (66710) skrev:...der har brugt hele weekenden på at fixe batteriet til min mors elcykel
...der sparede min mor for 2000 ved at lave et nyt selv
...der fik loddet en satans masse.
Hvad var der så der var gået i stykker? Det lyder nærmest som om du har skiftet alle komponenter ud? :)
mrtb (66711) skrev:Hvad var der så der var gået i stykker? Det lyder nærmest som om du har skiftet alle komponenter ud? :)
Han har bare loddet 600 AAA batterier sammen ;)
... der lige har smidt Windows 10 på tabletten.
... der til nu synes tablet-delen er blevet værre end i Windows 8.1.
... der så må sige at desktop delen er blevet bedre.
... der til nu synes tablet-delen er blevet værre end i Windows 8.1.
... der så må sige at desktop delen er blevet bedre.
mrtb (66711) skrev:sgt.borup (66710) skrev:...der har brugt hele weekenden på at fixe batteriet til min mors elcykel
...der sparede min mor for 2000 ved at lave et nyt selv
...der fik loddet en satans masse.
Hvad var der så der var gået i stykker? Det lyder nærmest som om du har skiftet alle komponenter ud? :)
Cellerne var færdige, så fik et nyt batteri hjem til en anden cykel og rykkede cellerne ud af det. Det tog noget tid at lodde lortet sammen :) det var billigere end at købe cellerne enkeltvist.
sgt.borup (66715) skrev:Cellerne var færdige, så fik et nyt batteri hjem til en anden cykel og rykkede cellerne ud af det. Det tog noget tid at lodde lortet sammen :) det var billigere end at købe cellerne enkeltvist.
Jeg var da egentligt utrolig tæt på med mit gæt o_O
Hængerøven (66717) skrev:...Der har en ubeskrivelig trang til at vride nakken om på ham der opfandt CAPTCHA
Kom med et alternativ som løser samme problemstillinger. Derefter må du gerne klage.
Hvorfor skal man kunne komme med et alternativ? En anmelder må vel også godt give kritik til noget, selvom han ikke kunne gøre det bedre.
Hængerøven (66717) skrev:...Der har en ubeskrivelig trang til at vride nakken om på ham der opfandt CAPTCHA
Jeg synes nu det er fint nok, men ham som fant på at lave bogstaverne ulæselige selv for stærkt seende mennesker, skulle ha ti slag med en hammer over fingrene for hver gang en person bliver spurgt om at læse sådan en.... >:(
.. der er træt af Steams support.
Jeg fik min konto 'hacket' (nogen gættede mit 12 år gamle password). Der var dog to-faktor login på, så de kom ikke ind. Steam spærrede dog stadig min konto, og vil nu have mig til at bekræfte, at jeg er den retmæssige ejer af kontoen.
Det er som sådan fint nok. Jeg har sendt de sidste fire cifre i mit Visa-kort osv.
Nu skriver de så:
"Skriv nr. 5160-WTYA-3861 ved siden af Half-Life Platinum Pack CD-nøglen og send et digitalt eller skannet foto (.JPG eller .GIF) af cd-nøglen."
Jeg ejer ikke Platinum Pack, men jeg købte Half-Life 2 for... 11 år siden, godt og vel. Jeg har det ikke liggende fysisk længere.
Det skrev jeg til dem. I dag, 14 dage senere(!), skriver de så:
"Skriv nr. 5160-WTYA-3861 ved siden af Half-Life 2 eller Half-Life Platinum Pack CD-nøglen og send et digitalt eller skannet foto (.JPG eller .GIF) af cd-nøglen."
Er de retarderede eller læser de bare ikke hvad folk skriver?
Jeg fik min konto 'hacket' (nogen gættede mit 12 år gamle password). Der var dog to-faktor login på, så de kom ikke ind. Steam spærrede dog stadig min konto, og vil nu have mig til at bekræfte, at jeg er den retmæssige ejer af kontoen.
Det er som sådan fint nok. Jeg har sendt de sidste fire cifre i mit Visa-kort osv.
Nu skriver de så:
"Skriv nr. 5160-WTYA-3861 ved siden af Half-Life Platinum Pack CD-nøglen og send et digitalt eller skannet foto (.JPG eller .GIF) af cd-nøglen."
Jeg ejer ikke Platinum Pack, men jeg købte Half-Life 2 for... 11 år siden, godt og vel. Jeg har det ikke liggende fysisk længere.
Det skrev jeg til dem. I dag, 14 dage senere(!), skriver de så:
"Skriv nr. 5160-WTYA-3861 ved siden af Half-Life 2 eller Half-Life Platinum Pack CD-nøglen og send et digitalt eller skannet foto (.JPG eller .GIF) af cd-nøglen."
Er de retarderede eller læser de bare ikke hvad folk skriver?
IT-ekspert Yvossen (66718) skrev:Kom med et alternativ som løser samme problemstillinger. Dereftermådugerne klage.
Yep..
Problemet er, som QW freak skriver, at selv normalt seende kan have svært ved at tyde det lort, og så sidder jeg så her, med nedsat syn..
Det er mildest talt pisse frustrerende at rende i sådan et CAPTCHA system.
Hængerøven (66722) skrev:Problemet er, som QW freak skriver, at selv normalt seende kan have svært ved at tyde det lort, og så sidder jeg så her, med nedsat syn..
Plejer der ikke at være en "afspil som lyd" knap på de fleste af dem?
... der, nu hvor vi er inde på bruger-venlighed:
Er jeg den eneste der i mange år har brugt <RETURN> for at få en ny linie i et givent stykke tekst?
Her på newz er man så fornuftige, at have en 'indsend' knap, så <RETURN> kan anvendes normalt.
Men hvad fa.... går der lige galt 'derude' (Facebook, DRs Liveblogs osv)?
Kunne man ikke have lavet så <SHIFT><RETURN> havde været 'indsend', altså 2nd function, så <RETURN> havde bevaret sin normale funktion som 'ny linie'??
/ Det irriterer mig heeelt vildt at jeg stadig klasker <RETURN> for ny linie de steder hvor det ('nu til dags') betyder 'indsend'.
Er jeg den eneste der i mange år har brugt <RETURN> for at få en ny linie i et givent stykke tekst?
Her på newz er man så fornuftige, at have en 'indsend' knap, så <RETURN> kan anvendes normalt.
Men hvad fa.... går der lige galt 'derude' (Facebook, DRs Liveblogs osv)?
Kunne man ikke have lavet så <SHIFT><RETURN> havde været 'indsend', altså 2nd function, så <RETURN> havde bevaret sin normale funktion som 'ny linie'??
/ Det irriterer mig heeelt vildt at jeg stadig klasker <RETURN> for ny linie de steder hvor det ('nu til dags') betyder 'indsend'.
Hånter (66732) skrev:+1.
... der dog kommer til at savne Clarksons farverige personlighed.
Jeg tror nok man skal forvente at se ham på TV fremover. Så vidt jeg har forstået, så er der ingen af Top Gear værterne der bliver på showet.
Nu kender jeg ikke alle detaljer i sagen, men enhver ved fandme da at han er lidt af en idiot - so be it. Hvorfor fik han ikke mad? Altså, de har vel en MacDi nærheden ...
Nu kender jeg ikke alle detaljer i sagen, men enhver ved fandme da at han er lidt af en idiot - so be it. Hvorfor fik han ikke mad? Altså, de har vel en MacDi nærheden ...
PHP-Ekspert Thoroughbreed (66737) skrev:Hvorfor fik han ikke mad?
Fordi han valgte at tage 2 timers kamp druk, og kom derfor alt forsent afsted. Køkkenet var blevet lukket da han ankom på hotellet og han kunne derfor kun tilbydes koldt mad.
Om det lå en Mc.D. nær ved jeg ikke lige, men Clarkson har vel ben lige som alle andre?
Det ser forresten ud til at politiet nu vil undersøge sagen.
...der undrer sig over, hvorfor harddisk priserne bliver ved med at stige?
Er det dollarkursen, mon?
http://www.edbpriser.dk/harddisk/wd-red-wd40efrx-4...
Er det dollarkursen, mon?
http://www.edbpriser.dk/harddisk/wd-red-wd40efrx-4...
... der ikke vil gøre grin af sagen, men når der uden for cockpittet er en økse som åbenbart er nem at få fat i http://www.b.dk/globalt/flykaptajn-brugte-oekse-fo...
hvorfor en i helvede må jeg så ikke have en neglesaks eller en halv liter vand med ombord?
Lufthavne og sikkerhedsregler er fanme noget nogle smarte buisnessfolk har fundet på, så man er spærret inde i et varmt lokale uden noget af drikke i lang tid hvor de har monopol på alting.
hvorfor en i helvede må jeg så ikke have en neglesaks eller en halv liter vand med ombord?
Lufthavne og sikkerhedsregler er fanme noget nogle smarte buisnessfolk har fundet på, så man er spærret inde i et varmt lokale uden noget af drikke i lang tid hvor de har monopol på alting.
AFAIK er den låst inde med en kode, som kun chief purser og kaptajnen har? Men er ikke sikker.
AFAIK er den låst inde med en kode, som kun chief purser og kaptajnen har? Men er ikke sikker.
#746, sikke længe siden, men:
Det er ikke rigtigt og lægger op til en flamewar
Hvis det ikke er flamebait at skrive at en mac er en pc med klistermærker på, så ved jeg ikke hvad flamebait er.
66677 skrev:Mac's benytter sig at et specielt SATA data stik der gør diskene inkompatibel med almindelige SATA controllere...
Det er ikke rigtigt og lægger op til en flamewar
66684 skrev:Enig, og hvorfor så ikke bygge en MAC ud af almindeligt PC hardware (med Apple klistermærker på) i stedet for?
Ligesom "next-gen Amiga" AROS maskiner også kan bygges ud fra standard PC hardware (med Amiga klistermærker på)!
Hvis det ikke er flamebait at skrive at en mac er en pc med klistermærker på, så ved jeg ikke hvad flamebait er.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.