mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
.. der poster et billede af løgposen (ikke i brug, dog)
http://imgur.com/GdYnuNm
Komplet med en lang snor, så man kan justere højden, alt efter hvor lange løg man har.
Komplet med en lang snor, så man kan justere højden, alt efter hvor lange løg man har.
XorpiZ (65651) skrev:.. der poster et billede af løgposen (ikke i brug, dog)
Hvis man har for varme testikler sænkes ens evner til at reproducere sig. Kan være dine unge kvindelige kolelgaer kommer med et skjult hint?
Nej, de vil gøre ham steril så de kan have helt vildt meget sex med ham uden at skulle bekymre sig om graviditeter.
Ronson ⅍ (65653) skrev:At de finder ham afskyelig og ønsker verden mindst mulig afkom af hans slags? Eller hvordan skulle den forstås?
markjensen (65654) skrev:Nej, de vil gøre ham steril så de kan have helt vildt meget sex med ham uden at skulle bekymre sig om graviditeter.
Altså jeg ved det jo ikke, men mon ikke XorpiZ kan belyse sagen.
...der har byttet bil med kollegaen mens han har min på sit værksted.
Mon han når op at tanke når han kommer og bytter tilbage senere i dag?
http://peecee.dk/uploads/122014/IMG_20141210_07290...
Mon han når op at tanke når han kommer og bytter tilbage senere i dag?
http://peecee.dk/uploads/122014/IMG_20141210_07290...
... der skulle have været i biograften og set Hobbitten. Men offenlig transport er gået ned i Stockholm (eller undergrundsbanen er, og der er ingen erstatningsbusser).
Overvejede at tage en taxa, men det ville koste mere end at købe en ny billet.
Fucking Stockholm. Og fuck de ubrugelige svenskere der ikke kan finde ud af noget som helst.
Overvejede at tage en taxa, men det ville koste mere end at købe en ny billet.
Fucking Stockholm. Og fuck de ubrugelige svenskere der ikke kan finde ud af noget som helst.
Claus Jørgensen (65659) skrev:Fucking Stockholm. Og fuck de ubrugelige svenskere der ikke kan finde ud af noget som helst.
Til gengæld har de Kex.
SlettetBruger (65657) skrev:...der er voldsomt skuffet over Xbox One.
Ingen konsol under tv'et i denne generation.
Medmindre der kommer Steam klient med streaming support.
> be me
Kigger på Shadow of Mordor i den knap så overskuelige Store på Xbox
Ville finde videoer for at vise spillet til gutterne.
Fedt, der er tilsyneladende videoer som noget af det først
"GameKlip"
Hm, ok den her gameplay video hopper da direkte ind i aktion.
Videoen er 7 sekunder, og er fra en eller anden tilfældig spiller
Hopper tilbage til store.. store appen skal loade igen
Næste video (af 2 på siden) vil ikke loade.
"Back"
Store appen skal loade igen
Kunne dog godt bruge en undskyldning for at investere i Work & Play bundle
http://www.dailytech.com/Microsoft+Offers+Office+X...
Mælkechokolade er for folk uden smagsløg.Manofsciencemanoffaith (65660) skrev:Til gengæld har de Kex.
Manofsciencemanoffaith (65660) skrev:Claus Jørgensen (65659) skrev:Fucking Stockholm. Og fuck de ubrugelige svenskere der ikke kan finde ud af noget som helst.
Til gengæld har de Kex.
De har haft vildt meget kex i fakta det sidste års tid.
Claus Jørgensen (65662) skrev:Mælkechokolade er for folk uden smagsløg.Manofsciencemanoffaith (65660) skrev:Til gengæld har de Kex.
Hvis de nogensinde laver en kex-dark bliver jeg tromletyk.
Er den ikke US only?SlettetBruger (65661) skrev:
Kunne dog godt bruge en undskyldning for at investere i Work & Play bundle
http://www.dailytech.com/Microsoft+Offers+Office+X...
... der regner med at ansøge om et estisk e-recidency i enden af december.
IT-ekspert Yvossen (65672) skrev:... der regner med at ansøge om et estisk e-recidency i enden af december.
I artiklen står der man skal møde op i Estonien for at få det, men det ændrer sig måske i 2015, så måske du skulle vente lidt, medmindre du meget tit er i landet.....
mvoigt27 (65673) skrev:I artiklen står der man skal møde op i Estonien for at få det, men det ændrer sig måske i 2015, så måske du skulle vente lidt, medmindre du meget tit er i landet.....
Jeg skal til Estland d. 25/12 2014 og kommer nok igen i løbet af foråret og til sommer og muligvis til efteråret og nok også næste jul/nytår. :-)
Gruppe notifikationer virker.. (Skype)
Men ærgeligt at man ikke får sådan noget at vide, synes at jeg har kigget changelog ved hver opdatering.
Men ærgeligt at man ikke får sådan noget at vide, synes at jeg har kigget changelog ved hver opdatering.
Clauzii (65668) skrev:#65667
Fedt :D
(så er der jo en grund til vi ikke 'ser' dig så meget herinde ;)
Yeah, det har været ret intenst. Og det er ikke vildt spændende at være herinde mere :P
SlettetBruger (65677) skrev:Gruppe notifikationer virker.. (Skype)
Jeg tager det tilbage... det virker stadig ikke.
Hvis Skype er åben i baggrunden (fx hvis jeg hopper til Start) så modtager jeg ikke notifikationer.
Kun hvis skype er lukket, får jeg notifikationer.
Forhelvede Claus, nu troede jeg lige at du havde løst det.
(Virker fint på iPhone)
Det er windows klienten :pSlettetBruger (65680) skrev:Hvis Skype er åben i baggrunden (fx hvis jeg hopper til Start) så modtager jeg ikke notifikationer.
Det virker fint på Mac!
Caek of Doom (65678) skrev:Clauzii (65668) skrev:#65667
Fedt :D
(så er der jo en grund til vi ikke 'ser' dig så meget herinde ;)
Yeah, det har været ret intenst. Og det er ikke vildt spændende at være herinde mere :P
Det bliver jo ikke mere spændende af at alle folk vælger at være pigesure og smutte :)
På WP eller?SlettetBruger (65680) skrev:Jeg tager det tilbage... det virker stadig ikke.
Hvis Skype er åben i baggrunden (fx hvis jeg hopper til Start) så modtager jeg ikke notifikationer.
Kun hvis skype er lukket, får jeg notifikationer.
Forhelvede Claus, nu troede jeg lige at du havde løst det.
(Virker fint på iPhone)
Det virker fint her og har gjort det meget længe. Jeg får dog ikke notifikationer når jeg er aktiv på Skype på en anden enhed samtidig. Det er ret nice.
Ah. Der er ikke in-app notifikationer/toasts på WP. Og det kommer der heller ikke, da vi jo arbejder på SfB iOS og/eller SfB Mac, og ikke WP mere :PMagten (65686) skrev:På WP eller?
Active Endpoint. Vi rullede det ud for et par måneder siden.Magten (65686) skrev:Jeg får dog ikke notifikationer når jeg er aktiv på Skype på en anden enhed samtidig.
... der skulle opdatere en server til Xcode 6. Serveren kørte 10.8 (gammel OSX version). Ingen ved om de eksisterende systemer virker på 10.9 / 10.10 (Yosemite).
... der hader "servere" der er hostet under en-eller-anden testers skrivebord.
OxxY (65683) skrev:#65667
Det bliver jo ikke mere spændende af at alle folk vælger at være pigesure og smutte :)
Hvis alle bare ville være drengesure i stedet for! :D
mvoigt27 (65676) skrev:Heheh fail on my side.... har lige set youtubeklip af estonia (altså skibet).
Men god ide når du nu kommer til landet....
Landet er værd at besøge, du skulle prøve det! Hvis du er under 26 år, så er det endda okay billigt at rejse fra København til Tallinn! Jeg vil dog anbefale at tage rejsen i sommer perioden.
IT-ekspert Yvossen (65685) skrev:#65684
Hvorfor?
Er bare træt af 3rd party apps. Og de 1st party apps (?) der kommer, er stort set altid dårligere end dem på andre platforme.
Desværre synes jeg at iOS er tudegrimt og Android er proppet med funktionaliteter jeg ikke kunne være mere ligeglad med.
WPs udseende kombineret med økosystemet fra iOS og jeg ville være en glad mand..
6Snap er da bedre end Snapchats egen klient.
6Snap kræver at du slår notifikationer til..
Settings-> background agent:
Activate Background agent
Activate notifications every 30 min.
Jeg er mere irriteret over at skype ikke, og tilsyneladende aldrig kommer til at virke med notifikationer, medmindre man husker at lukke appen hver gang an sender en besked.
Jeg er mere irriteret over at skype ikke, og tilsyneladende aldrig kommer til at virke med notifikationer, medmindre man husker at lukke appen hver gang an sender en besked.
SlettetBruger (65694) skrev:6Snap er da bedre end Snapchats egen klient.
Det er slået til - men det virker ikke. Det har virket tidligere, men ikke længere. Og så er Snapchat begyndt at blokke folk, der bruger 3rd party :<
6Snap bruger Snapchats nye 3. parts API, så det er ikk eet problem.
Har du haft 6Snap åben siden sidste update? :D for der skal man logge ind på ny.
Har du haft 6Snap åben siden sidste update? :D for der skal man logge ind på ny.
SlettetBruger (65696) skrev:6Snap bruger Snapchats nye 3. parts API, så det er ikk eet problem.
Jaja, det er åbent dagligt. Men det er under en uge siden jeg sidst fik min konto låst :<
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.