mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der har skiftet Shell Korskros backend fra noget uvedligeholdbart custom kode til WordPress.
... der håber det kan give mulighed for at holde siden opdateret.
... der ikke har fået svar fra Clauzii.
... der antager at forkølelsen tog livet af ham.
... der håber det kan give mulighed for at holde siden opdateret.
... der ikke har fået svar fra Clauzii.
... der antager at forkølelsen tog livet af ham.
Magten (65410) skrev:Nah, der er nu meget hyggeligt i Reykjavik - bare lang tid at være afsted alene ^^
Når du nu insisterer, så skal jeg da nok tage med som ekstern konsulent og kvalitetskontrol hvis dit firma bare betaler ophold og rejse, så skal jeg nok sætte timelønnen til 0 kr.
Et sted at bo kunne sikkert gå - det bliver nok i en lejlighed med plads til 2-4 mand. Resten kan jeg ikke hjælpe med :pIT-ekspert Yvossen (65411) skrev:Når du nu insisterer, så skal jeg da nok tage med som ekstern konsulent og kvalitetskontrol hvis dit firma bare betaler ophold og rejse, så skal jeg nok sætte timelønnen til 0 kr.
...Der ville købe 2 keys på kinguin.
Visa kræver en ekstra kode sendt pr sms.
Mit nummer er ude af drift (1 uge endnu, skide nummer flytning der har taget en lille måned)
Skift nummer kræver NemID
NemID kræver Java.
Nå, ingen salg fra mig så, fucking lort.
Så må jeg spille videre på piratkopien jeg hentede ned for at teste om spillet understøttede controller.
Visa kræver en ekstra kode sendt pr sms.
Mit nummer er ude af drift (1 uge endnu, skide nummer flytning der har taget en lille måned)
Skift nummer kræver NemID
NemID kræver Java.
Nå, ingen salg fra mig så, fucking lort.
Så må jeg spille videre på piratkopien jeg hentede ned for at teste om spillet understøttede controller.
...der overvejer Tokina AT-X 12-28/4.0 Pro DX som amazon har gang i noget black friday pre-deal på.. 4279,- i danmark
Ronson ⅍ (65419) skrev:...der overvejer Tokina AT-X 12-28/4.0 Pro DX som amazon har gang i noget black friday pre-deal på.. 4279,- i danmark
Held og lykke.http://www.amazon.de/gp/product/B00DNDK5VU/ref=as_li_tl?ie=UTF8&camp=1638&creative=19454&creativeASIN=B00DNDK5VU&linkCode=as2&tag=cjakon-21&linkId=AYJWBKDT7GGODZRQ skrev:100% reserviert
...Der er træt af livet.
"Skal vi lave så vores software kan installeres silently?"
"Fuck Yeah!, Enterprise here we come!"
"Skal vi lave så installationen altid åbner vores hjemmeside.. uanset om det er en unattended installation?"
"OMG YES!"
"Skal vi lave så vores software kan installeres silently?"
"Fuck Yeah!, Enterprise here we come!"
"Skal vi lave så installationen altid åbner vores hjemmeside.. uanset om det er en unattended installation?"
"OMG YES!"
...der sidder og læser gamle mails. Nevah forget!
Peter Rechnagel - newz.dk 27/12/2007
to me
Hej,
Juleaftensdag fik vi en ubehagelig overraskelse, da det viste sig at en eller flere personer, via et sikkerhedshul, ulovligt har haft held til at skaffe sig adgang til en liste over vore brugere. Listen er fra den 31. juli, så har du oprettet dig som bruger efter denne dato, så er du ikke ramt.
Da listen indeholder brugernavn, ip-adresse, e-mail-adresse og adgangskode, og det er lykkedes for vedkommende der stjal listen, at knække de svageste adgangskoder, vil vi opfordre dig til at ændre din adgangskode på newz.dk, og andre steder du har anvendt den samme kode. For en sikkerhedsskyld bør du også gøre dette selvom du har haft en stærk adgangskode.
Vi har fundet ud af hvordan det er sket og taget forholdsregler for at det ikke kan ske igen. Jeg skal være den første til at beklage at det kunne lade sig gøre og for de gener det må medføre. Der kan læses mere om sagen her: http://newz.dk/newz-dk-har-haft-uoensket-besoeg#16...
Vi anbefaler at vælge en kode, der er på mindst 10 tegn, indeholder store og små bogstaver, tal og gerne specialtegn.
Jeg skal undskylde den sene udmeldelse fra vores/min side, der skete en kombination af en fejl med et mail-program og efterfølgende ingen adgang til computeren der skulle sende mailen, defor kommer den først nu. Har du spørgsmål til sagen så er du velkommen til at skrive til mig.
Alle der har fået knækket deres adgangskode, som vi er bekendte med, har fået mail om det.
Venlig hilsen
Peter Rechnagel
newz.dk
"Skal vi tilføje versions-nummer til exe filen?"
"Nej da, hvad skulle man bruge dét til? Var det ikke smartere at lave så det er pisse svært at vurdere hvilken version der er installeret?"
Freeware software er noget skidt på dét punkt.
"Nej da, hvad skulle man bruge dét til? Var det ikke smartere at lave så det er pisse svært at vurdere hvilken version der er installeret?"
Freeware software er noget skidt på dét punkt.
Det lyder som om du har en god morgen :D
...der venter på at få aflæst varme... Det er god nok ikke et særligt fleskibelt firma der gør det hos os. "Vi kommer den dag, hvis du ikke er hjemme så kommer vi den dag ugen efter og er du ikke hjemme der indberetter vi bare noget." - varslet 4 dage før.. Man kunne jo snildt have været på ferie fra varslingen blev sat op til de havde været der 2. gang (2 uger)...
...der venter på at få aflæst varme... Det er god nok ikke et særligt fleskibelt firma der gør det hos os. "Vi kommer den dag, hvis du ikke er hjemme så kommer vi den dag ugen efter og er du ikke hjemme der indberetter vi bare noget." - varslet 4 dage før.. Man kunne jo snildt have været på ferie fra varslingen blev sat op til de havde været der 2. gang (2 uger)...
Ronson ⅍ (65425) skrev:...der sidder og læser gamle mails.
http://peecee.dk/uploads/112014/danskespil.png
Freeware program nr 3 (Rename Master)
"Skal vi lave en Uninstall.exe? der understøtter VerySilent?"
"Fuck yeah"
"Skal vi lave så den kun sletter sig selv og den primære .exe fil, og lader resten ligge?"
"OMG YES!"
"Skal vi lave så den ikke sletter den primære .exe, hvis programmet kører, og derfor kun fjerne sig selv og dermed muligheden for at afinstallere programmet medmindre man geninstallerer det hele?"
"PROMOTION!!!!"
Så må man ty til Powershell
"Skal vi lave en Uninstall.exe? der understøtter VerySilent?"
"Fuck yeah"
"Skal vi lave så den kun sletter sig selv og den primære .exe fil, og lader resten ligge?"
"OMG YES!"
"Skal vi lave så den ikke sletter den primære .exe, hvis programmet kører, og derfor kun fjerne sig selv og dermed muligheden for at afinstallere programmet medmindre man geninstallerer det hele?"
"PROMOTION!!!!"
Så må man ty til Powershell
CBM (65433) skrev:...der undrer sig over hvor meget IT de lige kan have i Shell i korskro ?
Meget mere end de har brug for. Sådan er det at have en IT-nørd ansat.
Ting jeg varetager vedligeholde af:
- Overvågningsserver
- Overvågningsdisplay i butik
- Overvågningsdisplay på kontor
- PC i butik som bruges til trailerudlejning, overvågningsdisplay, mails til udskrivning for kunder og basal informationssøgning
- Mobil app system til indsende konkurrenters priser til Shell
- Stationens netværk, fibernet og gæste WiFi til kunder
- Kontor PC (den som ikke hører til Shell)
- Hjemmeside som nu kører WordPress
- PC til Danske Spil information for kunder i butik
- Overtager snart vedligeholde af et reklame display i butikken
- Firewall på fiber forbindelse
- Indkøb af IT-relaterede enheder
- Vedligeholdelse af chefernes private computerer
- 24/7 IT support som kan være på lokationen inden for 30 minutter
Jeg har sikkert glemt et eller andet, men resten varetages af hovedsageligt af Ronson & Co.
Betaling for ydelser består mest i at jeg får lov til at sniffe nyt hardware som jeg ikke selv betaler for.
...der havde store problemer med internettet og derfor kiksede nogle demoer.. Pænt irriterende :(Magten (65435) skrev:...der er ved at finpudse demoerne til min Windows 10 session senere i dag...
...der så småt begynder at kunne mærke sommerfuglene i maven ^^
...der dog synes det var fedt... Skal helt klart gøres igen!
Manofsciencemanoffaith (65446) skrev:... der savner lidt NFLming og hans rødvin.
kun lidt?
Den tekniske kommentar er bedre, klart, og i det mindste har de droppet ham den gamle og formel1 idioten i år.
Men der bliver stadig vrøvlet meget om ligegyldig ingenting.
Når NFLemning gjorde det, var det i det mindste spast.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.