mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der fjernstyre og fikser en SCCM klient på vores IT kontor i Glostrup.
...Der har Kamera og "Mødetelefon" sluttet til maskinen.
...Der nu håber at en eller anden komme ind på kontoret for at låne noget, så jeg kan råbe af dem.
...Der har Kamera og "Mødetelefon" sluttet til maskinen.
...Der nu håber at en eller anden komme ind på kontoret for at låne noget, så jeg kan råbe af dem.
SlettetBruger (62805) skrev:...Der er imponeret.
16 timer senere: 8% strøm brugt på iPhonen (idle)
How do?
... hvis Mac Mini er blevet taget i brug til basis websurfing .. efter der er blevet installeret Ubuntu 14.04 på den.
Ronson ⅍ (62812) skrev:...der fik lige besøg af en hjemmehjælper. Hun påstod hun var gået forkert, men jeg tror bare hun lige skulle minde mig om jeg har rundet de 30 :(
30? Det var da også ulækkert gammel.
Claus Jørgensen (62814) skrev:... der nyder en Rob Roy, og glæder sig til endnu en tur til Tallinn på Søndag.
Lige 3 uger før mig...
... der kom til at købe et Fuji X100S kamera for cirka. 7500 DKK.
...Der sætter sig ud i skoven og ser om han kan skyde en buk i morgen tidligt...
...Der ikke kan finde sin thermo kop, så det bliver uden en kop kaffe :(
...Der ikke kan finde sin thermo kop, så det bliver uden en kop kaffe :(
... der lige har sat en Intel NUC DCCP847DYE op som firewall hos Shell Korskro.
Magten (62825) skrev:...der skal have lavet et par slides om Azure Pack.. Jeg hader at lave præsentationer...
Hvornår mødes vi?
Magten (62835) skrev:Jeg kender først mine dage når jeg er kommet derover.. Kunne godt forestille mig jeg har bedst tid en af dagene i næste uge :)
Godt godt, du siger til, så kan vi måske også fiske Porre ud af hans hippi grotte.
... hvis chef har fået en Galaxy S5.
... der synes side-by-side med min Nexus 5, så virker den lidt sløv og hakkende.
... der ikke kan finde Kims Tjips - Balsamico og Havsalt nogle steder >_<
... der synes det er slemt nok at Subway har fjernet Lays eddike/salt fra markedet
... der vil have eddike/salt chips - NU!
... der synes det er slemt nok at Subway har fjernet Lays eddike/salt fra markedet
PHP-Ekspert Thoroughbreed (62837) skrev:... der vil have eddike/salt chips - NU!
http://www.lorenz-snackworld.com/Brands-Products/C...
PHP-Ekspert Thoroughbreed (62837) skrev:... der ikke kan finde Kims Tjips - Balsamico og Havsalt nogle steder >_<
Mener Superbest pleger at have eddike-salt som standard på hylderne. Og kvickly har tit Kims, balsamico+salt.
*Men... det kan jeg ikke bruge til noget fordi vi har SCCM, og grundet de implicerede sikkerheds-problemer forbundet med at hente software fra en 'ukendt' 3. part.
Jeg har haft travlt med at være på druk i Tallinn!SlettetBruger (62847) skrev:I dette tilfælde tror jeg ikke du skal regne med at 'den der tier samtykker'.
Det har du kunne i over et år. Men kun fra "server-side" gruppechats.SlettetBruger (62804) skrev:Kan man så nu få notifikationer fra gruppechats?
Vi er så småt startet med at auto-migrerer alle chats. Men nye chats i nye Skype klienter burde være "server-side" gruppechat på nuværende tidspunkt.
("server-side" gruppechat er ikke relateret til klient-versionen, siden at alle vores klienter tilføjede support sidste forår)
Hvis der er noget der pisser mig af ved WP8.1, så er det at de har lavet om på måden man 'sigter' med markøren hvis man nu skal ind og rette ét bogstav et sted.
Hvor markøren tidligere var over fingeren, er den nu gem under ens fede finger så man ikke aner hvor man rammer.
Useless.
...Hvis kæreste har købt 6Kg oksekød for 180kr i fakta (8-12%).
Hvor markøren tidligere var over fingeren, er den nu gem under ens fede finger så man ikke aner hvor man rammer.
Useless.
...Hvis kæreste har købt 6Kg oksekød for 180kr i fakta (8-12%).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.