mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det er heldigvis stadigvæk køligt om natten her oppe nordpå
... men jeg er slemt utilfreds med migself for ikke at have købt vodka/whisky ind til weekenden, når der nu er så varmt.
... men jeg er slemt utilfreds med migself for ikke at have købt vodka/whisky ind til weekenden, når der nu er så varmt.
...der ud af øjenkrogen spottede et genkendeligt firmanavn på kærestens telefon.
"Energetix" For helvede skal jeg til at bøvle med det i mit eget hjem også?
"Energetix" For helvede skal jeg til at bøvle med det i mit eget hjem også?
Pulled turkey?! Nu er det fandme ved at tage overhånd >_<
Also, bliver det ikke hurtigt dårligt i denne varme?
Pulled turkey?! Nu er det fandme ved at tage overhånd >_<
Also, bliver det ikke hurtigt dårligt i denne varme?
...der lige er kommet hjem efter en tur på Twin Peaks...
...der er fan.. Hvorfor har vi ikke sådan noget i DK? Altså andre grunde end, at feministerne ville gå helt i selvsving over det...
...der er fan.. Hvorfor har vi ikke sådan noget i DK? Altså andre grunde end, at feministerne ville gå helt i selvsving over det...
Borup -> hvad siger salgsdatoen så på det?
Er ikke helt sikker på det der med kylling der har lagt i en skraldespand...
...der har fået Windows Phone 8.1
...der er utilfreds
"me" tilen er ubrugelig, da der ikke længere er facebook integration, den kan kun bruges til at vise et billede af én selv. Hvem fanden gider kigge på det?
Facebook Appen er et krav hvis man vil noget som helst der relatere sig til facebook, appen er kendt for at være et strømslugende, for ikke at tale om at den er lort...
"Nå, ved at uploade et billede? skal du lige ind i en anden app for at dobbeltjekke noget du skal skrive? JOINK! du skal starte forfra SUCKER!"
Flere tiles på home screen er et bonus, individuel volumen er nice,
...der er utilfreds
"me" tilen er ubrugelig, da der ikke længere er facebook integration, den kan kun bruges til at vise et billede af én selv. Hvem fanden gider kigge på det?
Facebook Appen er et krav hvis man vil noget som helst der relatere sig til facebook, appen er kendt for at være et strømslugende, for ikke at tale om at den er lort...
"Nå, ved at uploade et billede? skal du lige ind i en anden app for at dobbeltjekke noget du skal skrive? JOINK! du skal starte forfra SUCKER!"
Flere tiles på home screen er et bonus, individuel volumen er nice,
SlettetBruger (62158) skrev:Borup -> hvad siger salgsdatoen så på det?
For det foerste er det kalkun.
Det var blevet smidt ud samme dag, det var stadigvaek kold da vi fandt det, saa jeg tror nu ikke i skal vaere bange for at der sker noget.. det var vidst fordi en koelemontre var gaaet i stykker at de var noedt til at smide det ud. Also sidste salgsdato er i oktober maaned !
Besides, koedet var pakket ind i en hermetisk lukket pose af kraftig plast sammen med lagen, det er den pose som du ogsaa koeber pulled pork i fra tulip.
Hmm, så må man spekulere på hvad de har været udsat for. Optøning under transport?
Er det egentligt ikke ulovligt? - at rode i skraldespande
Er det egentligt ikke ulovligt? - at rode i skraldespande
Fedt. Hvad gør i ved det? donere det til hjemløse? eller æder det selv
Apropos, tænkte også, så sent som igår at nu går det for vidt med "Pulled Turkey" "Pulled Beef" og "Pulled Chicken"
Nogen der har prøvet dem?
Apropos, tænkte også, så sent som igår at nu går det for vidt med "Pulled Turkey" "Pulled Beef" og "Pulled Chicken"
Har så sent som i aftes prøvet pulled turkey fra Tulip - og synes at den er så krydret/marieneret at det minder MEGET om pulled pork. Så blev faktisk noget skuffet. Har Pulled Chicken i køleskabet også som skal bruges i en hj.lavet toast snart.
vi har delt det mellem 6 venner, saa vi er nok lidt nogle douches for ikke at give det til de mindre godt stillede :/ - men vi er selv studerende, vi skal ogsaa leve !SlettetBruger (62166) skrev:Fedt. Hvad gør i ved det? donere det til hjemløse? eller æder det selv
IT-ekspert Kejser (62168) skrev:Har så sent som i aftes prøvet pulled turkey fra Tulip - og synes at den er så krydret/marieneret at det minder MEGET om pulled pork. Så blev faktisk noget skuffet. Har Pulled Chicken i køleskabet også som skal bruges i en hj.lavet toast snart.
De smager alle af nærmest det samme, både svin okse, lille fugl og stor fugl, eneste forskel er farven på kødet.
sgt.borup (62165) skrev:ikke hvis det er ulaast, det stod frit tilgaengeligt paa en aaben parkeringsplads ved siden fakta
I princippet er det ulovlig omgang med hittegods ;)
Ligesåvel at en ulåst cykel heller ikke må tages med hjem 'bare fordi den ikke var låst og har stået der i ugevis'.
Clauzii (62173) skrev:I princippet er det ulovlig omgang med hittegods ;)
Ligesåvel at en ulåst cykel heller ikke må tages med hjem 'bare fordi den ikke var låst og har stået der i ugevis'.
Nej.
'Justitsministeriet kan mere generelt oplyse, at det er almindelig antaget, at straffelovens §§ 276 og 277 om tyveri og ulovlig omgang med hittegods ikke finder anvendelse på tilegnelse af affald, hvortil ejendomsretten er opgivet, jf. Vagn Greve m.fl., Kommenteret straffelov, Speciel del, 10. udgave, 2012, siderne 514 og 523.'
SlettetBruger (62160) skrev:"me" tilen er ubrugelig, da der ikke længere er facebook integration, den kan kun bruges til at vise et billede af én selv. Hvem fanden gider kigge på det?
XorpiZ (62161) skrev:Det har ihvf. gjort, at jeg kun bruger FB-appen.. før i tiden brugte jeg Personer til det hele
Men Facebook kan jo stadigvæk vise content under "people". Og hvis i åbner en kontant, så er der jo stadigvæk "what's new".
Det er kun billedegalleriet der ikke er integeret længere.
Og "me" kan også stadigvæk bruges til Facebook/4square etc. checkins.
... eneste krav er at i installere Facebook app'en, da integrationen nu går igennem 3. parts apps, og ikke kommer direkte fra OS'et.
Claus Jørgensen (62177) skrev:SlettetBruger (62160) skrev:"me" tilen er ubrugelig, da der ikke længere er facebook integration, den kan kun bruges til at vise et billede af én selv. Hvem fanden gider kigge på det?XorpiZ (62161) skrev:Det har ihvf. gjort, at jeg kun bruger FB-appen.. før i tiden brugte jeg Personer til det hele
... men Facebook kan jo stadigvæk vise content under "people". Og hvis i åbner en kontant, så er der jo stadigvæk "what's new".
Har du også løsning til forbindelse til Google Contact?
"pulled" kylling i hvid aspargssovs... ergo tarteletter, nom nom nomDStruct (62167) skrev:Pulled chicken, er det ikke bare alt kylling? det er vel ligesom en af kyllingekøds egenskaber?
Jeg ved ikke hvad Google Contact er.Barkane (62178) skrev:Har du også løsning til forbindelse til Google Contact?
Det er et problem Facebook kan løse, og modsat før, har de nu muligheden for at opdatere app'en dag for dag. Hvorimod før, kunne de kun opdatere 'people' med OS opdateringerne, cirka. hver 6 månede.SlettetBruger (62160) skrev:"Nå, ved at uploade et billede? skal du lige ind i en anden app for at dobbeltjekke noget du skal skrive? JOINK! du skal starte forfra SUCKER!"
Internet Explorer er mere strømsugende i længden. Facebook app'en er ok, specialt nu hvor de har flyttet chat ud i en seperat app (som fungere ret godt)SlettetBruger (62160) skrev:appen er kendt for at være et strømslugende, for ikke at tale om at den er lort...
Claus Jørgensen (62180) skrev:Jeg ved ikke hvad Google Contact er.Barkane (62178) skrev:Har du også løsning til forbindelse til Google Contact?
Google Contacts
Alle mine kontakter ligger derinde. Men man kan ikke længere synkroniserer google contacts med WP8.1.
Claus Jørgensen (62177) skrev:XorpiZ (62161) skrev:Det har ihvf. gjort, at jeg kun bruger FB-appen.. før i tiden brugte jeg Personer til det hele
Men Facebook kan jo stadigvæk vise content under "people". Og hvis i åbner en kontant, så er der jo stadigvæk "what's new".
... eneste krav er at i installere Facebook app'en, da integrationen nu går igennem 3. parts apps, og ikke kommer direkte fra OS'et.
Ingen livetile :-(
...der chatter med postDK om en pakke de har returneret til afsender før de 14 dage, som de siger de lader pakker ligge:
chat med PostDK skrev:Casper B: Hvad er nummeret på forsendelsen?
Casper B: på din seddel...så skal jeg kigge på det
Dig: AN00812857680
Casper B: øjeblik..
Casper B: ja, den burde være der nu..jeg spørger lige derude
Dig: Ellers skal de lægge den til side, så skal jeg nok få den hentet i dag.
Casper B: den er der desværre ikke
Dig: Hvordan får jeg så pakken? Det kan da ikke være rigtigt at den sendes tilbage før de 14 dage?
Casper B: der er desværre sket en fejl i postbutikken og pakken er ikke længere i DK
Dig: hvad gør vi så¨? Hvordan får jeg pakken?
Casper B: du er desværre nødt til at kontakte afsender som snart har pakken retur
Dig: Jeg ved ikke hvem afsender er
...der er strandet i Amsterdam til engang i eftermiddag pga et aflyst fly...
...der skulle have været til møde hos en kunde kl 14.. Både godt og skidt det ikke bliver til noget, har kun småblundet en halv times tid siden jeg stod op for 18 timer siden, så havde nok ikke været så skarp til et møde ^^
...der skulle have været til møde hos en kunde kl 14.. Både godt og skidt det ikke bliver til noget, har kun småblundet en halv times tid siden jeg stod op for 18 timer siden, så havde nok ikke været så skarp til et møde ^^
sgt.borup (62175) skrev:Clauzii (62173) skrev:I princippet er det ulovlig omgang med hittegods ;)
Nej.'Justitsministeriet kan mere generelt oplyse, at det er almindelig antaget, at straffelovens §§ 276 og 277 om tyveri og ulovlig omgang med hittegods ikke finder anvendelse på tilegnelse af affald, hvortil ejendomsretten er opgivet, jf. Vagn Greve m.fl., Kommenteret straffelov, Speciel del, 10. udgave, 2012, siderne 514 og 523.'
Lå det bare midt på P-pladsen? For hvis det ligger i en container (butikkens), mener jeg at huske, at ejendomsretten stadig er deres.
Clauzii (62187) skrev:sgt.borup (62175) skrev:Clauzii (62173) skrev:I princippet er det ulovlig omgang med hittegods ;)
Nej.
Lå det bare midt på P-pladsen? For hvis det ligger i en container (butikkens), mener jeg at huske, at ejendomsretten stadig er deres.
Hvis det ligger I en affald container er det vel per definition affald.. Det der man være afgørende er on containeren står afskærmet med henblik pa 'indtrængen'.. Her er det altså ikke nok at lågen stod åbent.
...Der var ude og lave mad i det gode vejr.
https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t...
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t...
https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t...
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t...
Magten (62193) skrev:...der synes det er ærgerligt Surface Pro 3 er 12"... Tilgengæld fedt den er blevet så tynd og let..
For stort eller for småt?
Jeg overvejer selv at købe en tablet og overvejer en 10", men har ikke rigtigt haft andet end ipads i hånden -.-
... der ikke kom i seng
... der sad og chattede med Hamderbob hele natten
... der udgav sig for at være en tøs
... der sad og chattede med Hamderbob hele natten
... der udgav sig for at være en tøs
Så vidt jeg ved ser det ud til AT Surface Pro 3's dock også kun har én skærmudgang...
Er målgruppen husmødre eller hva fanden?
Er målgruppen husmødre eller hva fanden?
Hamderbob (62195) skrev:...Der stadig er oppe...
..Der har siddet hele natten og chattet med en tøs
..Der stadig chatter med hende..
..Der dog burde gå i seng og få bare lidt søvn ...
I stedet for at give hende dine kreditkort oplysninger så hun kan købe fly-billetter til Danmark, så bare giv dem til mig i stedet... :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.