mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der tror han skal have hævet hans skærme cirka 25 cm for at fremme en bedre sidde og stå position foran computeren.
Er der nogen der har nogle ideer til hvad jeg kan sætte under skærmene uden at de vælter ned?
Er der nogen der har nogle ideer til hvad jeg kan sætte under skærmene uden at de vælter ned?
pakker med printerpapir bliver hyppigt brugt til dét formål på jobbet.
Det skulle dog være sundere at kigge ned på en skærm.
Det skulle dog være sundere at kigge ned på en skærm.
1. april er min prank-fri dag. Jeg er bestemt ikke fan af de åbenlåse aprilsnarre som store firmaer forsøger sig med.
SlettetBruger (61256) skrev:1. april er min prank-fri dag.
Den eneste dag om året hvor du ikke tager pis på dine nærmeste o_O
Internet-Ekspert KopNudler (61261) skrev:#61260
Pics or it didnt ...
Hmm
[quote]
Billedet "http://a2.twimg.com/profile_images/1131173435/NudelKop_normal.jpg" kan ikke vises, da det indeholder fejl.
...der kedede sig lidt og tilpassede et nytårsscript til noget mere brugbart ^^
snesman (61264) skrev:Dog ikke. Hun er kok. Og 25-ish.
Internet-Ekspert KopNudler (61261) skrev:#61260
Pics or it didnt ...
Magten (61265) skrev:...der kedede sig lidt og tilpassede et nytårsscript til noget mere brugbart ^^
Det var fandme brugbart! Must-have! :D
I slutningen af 90'erne (mener det var 99, i newz spæde barndom) blev der afsagt dom der sagde at man godt måtte bryde forseglingen på en stationær computer uden at det bryder garantien på andet end den del der bliver udskiftet...
Der var nyhed med dertilhørende diskussion på newz, hvis der skulle være en der har lyst til at lege Indiana Jones...
Der var nyhed med dertilhørende diskussion på newz, hvis der skulle være en der har lyst til at lege Indiana Jones...
Smart! Jeg var lidt en klovn og havde været forbi http://www.buildwindows.com/ men ikke se agendaen..m910q (61277) skrev:#76
http://channel9.msdn.com/Events/Build/2014
Er vist ikke helt vågen endnu ^^
Ronson (61282) skrev:Hvordan kan det nogensinde være lovligt at frasige sig "reklamationspligten" ved udstyr som det er meningen man (forholdvist) nemt skal kunne skifte?
Forudsat RAM og HDD/SDD bare er skrue fast under en bundplade naturligvis.
Den er købt igennem erhverv, og så gælder der vel andre regler omkring reklamation.
Men jo, for at skifte RAM og HDD skal man blot fjerne bundpladen og løsne batteriet, så er der fri adgang.
mrtb (61284) skrev:#83 Er det så ikke bare at sætte en normal HDD i, og sende den ind? Med mindre du har ødelagt skruerne, så kan de vel ikke se at du har haft en anden disk i.
Jeg skrev jo til dem, i min naivitet, at jeg havde forsøgt med en SSD for at se om det afhjalp de håbløse boot-tider...
Rule 1
Support: "Hvad har du forsøgt for at udbedre problemet?"
Dig: "Hvad MÅ jeg uden det smadre garantien?"
Support: "X og Y, men ikke Z"
Dig: "Jeg har X og Y"
Support: "Hvad har du forsøgt for at udbedre problemet?"
Dig: "Hvad MÅ jeg uden det smadre garantien?"
Support: "X og Y, men ikke Z"
Dig: "Jeg har X og Y"
...Der har nogen store regninger i møde.
Det kommer til at koste lige knap mio at få opgraderet min Plex server så den kan følge med.
et par tusinde for serveren, 1½mio for et hus der kan udbygges med den nødvændige infrastruktur, og så er der nogen hundrede tusinde til UPS, rack og diverse.
Det er alligevel halv tung for min IB i3 at transcode 1080p MKV til en ipad/Chromecast.
Hvis jeg så samtidig skal køre Steam på maskinen er det helt håbløst.
Det kommer til at koste lige knap mio at få opgraderet min Plex server så den kan følge med.
et par tusinde for serveren, 1½mio for et hus der kan udbygges med den nødvændige infrastruktur, og så er der nogen hundrede tusinde til UPS, rack og diverse.
Det er alligevel halv tung for min IB i3 at transcode 1080p MKV til en ipad/Chromecast.
Hvis jeg så samtidig skal køre Steam på maskinen er det helt håbløst.
apapap (61288) skrev:"hehe, aprilsnar jeg har slet ikke sat ssd i. Jeg har sendt jer min bærbar med hdd, pls fix"
Jeg skrev til dem at jeg var skuffet over deres svar og for at få en pris.
Nu har en venlig mand ved navn Christian lige skrevet, at hvis jeg blot sætter den originale disk i, så er der ingen problemer. :D
Nej, den slags er for Product Managers.Magten (61281) skrev:Troede du skulle derover?
Jeg har også alt for travlt for tiden :P
..Der lige blev "truet" med at få mine nosser rykket af hvis vi ikke snart tog os sammen og fik gjort det mulig at komme på vores intranet fra produktions området (én pc).
...Der pænt sendte nosse rivningen videre til personen der havde sagen.
...Der pænt sendte nosse rivningen videre til personen der havde sagen.
Inde på kontoret har vi givet kontor assistenten lov til at smide røret på hvis stemmen bliver hævet til lige under råberi, eller der blive brugt grimt sprog/tone.
Ikke noget med at sige hvorfor eller hvordan.. Bare smid røret på, ringer vedkommende igen med samme tone bliver den viderestillet til chefen.
Vi har simpelthen bestemt os for, at vi ikke ser den dårlige tone som en del af jobbet med at tage telefoner.
Det er måske ikke det mest professionelle af os, men vi synes nu ikke vi skylder sådan nogle fjolser noget.
Ikke noget med at sige hvorfor eller hvordan.. Bare smid røret på, ringer vedkommende igen med samme tone bliver den viderestillet til chefen.
Vi har simpelthen bestemt os for, at vi ikke ser den dårlige tone som en del af jobbet med at tage telefoner.
Det er måske ikke det mest professionelle af os, men vi synes nu ikke vi skylder sådan nogle fjolser noget.
Jeg er godt nok glad for vi ikke har nogen der råber og skriger. Særlig tit.
Min kollega fik dog en sviner på sin telefonsvarer for længe siden. Jeg satte selvfølgelig hans telefon til min pc, optog beskeden fra telefonsvaren og lavede noget musik at lægge under. Nu har vi en dejlig sang.
Min kollega fik dog en sviner på sin telefonsvarer for længe siden. Jeg satte selvfølgelig hans telefon til min pc, optog beskeden fra telefonsvaren og lavede noget musik at lægge under. Nu har vi en dejlig sang.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.