mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der synes at der for en gangs skyld er kommet en god dom fra USA.
Manofsciencemanoffaith (54806) skrev:NightZtorm (54801) skrev:...der begynder at kunne plukke sine chilier =)
Hvad er det for nogle?
har 12 forskellige slags.
Bhut Jolokia
Trinidad scorpion
Hot hungarian wax
super chili
Habanero
Negro
Jamaican Bell
Pepper Hotscotch
Fire Chili
Jalapeno
Sante fe grande
Cayenne
...som ikke kan forstå hvordan det kan tage 14 dage at sende en strømfotørsyning til en fiberbox
..som ikke kan forstå at det kan tage 14+ at oprette mig som fiber kunde...
...som syndes energi midt er langsome
..som ikke kan forstå at det kan tage 14+ at oprette mig som fiber kunde...
...som syndes energi midt er langsome
...der ikke vil være den eneste der er sulten:
http://multimedia.ekstrabladet.dk/archive/00936/cl...
http://multimedia.ekstrabladet.dk/archive/00936/cl...
Yvossen (54813) skrev:#54811
Da min strømforsyning til fiberboksen døde, da gik der 2 timer fra jeg opdagede problemet til at jeg havde en ny strømforsyning sat til min boks. Tak SE!
det er lidt træls man ikke kan vælge imellem udbydere men man er bundet til den udbyder som lige har gravet fiber ned i den by du bor i -__-
det er i en lejlighed hvor der engang har været fiber, så der sad en fiber box og lige nu er der tilbud på det så jeg tænkte at det kunne da være man skulle se hvor godt det er....indtil vidre er jeg ikke begejstret
Jeg tror tossen i telefonen har lavet en fejl og regnet kasko med. På deres (GF) hjemmeside kan jeg kun få den op i den prisklasse ved at tage kasko på. Må prøve at ringe til dem igen..478907111414718754684 (54817) skrev:...der har en Peugeot 206 1.4 HDI fra 2003. Pris om året: 3200 for ansvar alene. Men jeg er også elitebilist.
Har desværre ikke haft bil i 1½ år så min anciennitet er ikke så høj ^^
Magten (54818) skrev:Har desværre ikke haft bil i 1½ år så min anciennitet er ikke så høj ^^
Det hjælper heller ikke at du er under 30. Jeg havde min første forsikring til 11.000 om året for en dyrere bil end den, du har, og jeg var i starten af 20'erne, så det er vist på tide at du ser dig lidt omkring.
De må slet ikke tage så meget for en lovpligtig forsikring ( så vidt jeg husker ).
Jeg er tidligere blevet afkrævet 50.000 for ca. samme bil som dig, det var dog med kasko :/
Da jeg blev udlært valgte jeg at få bil igen. Hvorefter jeg opdagede at al min anciennitet blev slettet eftersom jeg jo ikke havde haft bil i 3½ år og skulle starte på 7000 i ansvar ( har kørt bil hver dag i 11 år )...... hvorefter jeg opsagde alle mine forsikringer og fik bilen forsikret gennem banken i stedet., 3200 dask :)
De må slet ikke tage så meget for en lovpligtig forsikring ( så vidt jeg husker ).
Jeg er tidligere blevet afkrævet 50.000 for ca. samme bil som dig, det var dog med kasko :/
Da jeg blev udlært valgte jeg at få bil igen. Hvorefter jeg opdagede at al min anciennitet blev slettet eftersom jeg jo ikke havde haft bil i 3½ år og skulle starte på 7000 i ansvar ( har kørt bil hver dag i 11 år )...... hvorefter jeg opsagde alle mine forsikringer og fik bilen forsikret gennem banken i stedet., 3200 dask :)
Det er jeg ikke, var ellers faldet over Runa :)KopNudler (54819) skrev:#54818
Hvis du er medlem af Prosa kan du blive forsikret gennem Runa. De er rimelig billige.
Jeg har fra jeg var 20 (hvor jeg købte bilen) givet ca 12.000 årligt, så det lyder helt forkert det han har lavet.478907111414718754684 (54820) skrev:Det hjælper heller ikke at du er under 30. Jeg havde min første forsikring til 11.000 om året for en dyrere bil end den, du har, og jeg var i starten af 20'erne, så det er vist på tide at du ser dig lidt omkring.
478907111414718754684 (54822) skrev:spand-online (54821) skrev:Jeg er tidligere blevet afkrævet 50.000 for ca. samme bil som dig, det var dog med kasko :/
Det er da vist et gå-væk-tilbud...
Jeg spurgte også damen om jeg var ved at købe aktier i selskabet :)
Jeg skulle i øvrigt give 60.000 for bilen dengang
...Der nu har tøj fra Fjällräven...
Devold Uld tshirts kan iøvrigt anbefales. Mest behagelige tøj jeg længe har haft.
Devold Uld tshirts kan iøvrigt anbefales. Mest behagelige tøj jeg længe har haft.
@Magten
Har du prøvet ALKA? Der får du også rabat hvis du er medlem af LO .. De var de eneste der kunne forsikre min Carina E fra 1994 for under 10.000 med kasko
Har du prøvet ALKA? Der får du også rabat hvis du er medlem af LO .. De var de eneste der kunne forsikre min Carina E fra 1994 for under 10.000 med kasko
... der lige vil informere om, at Aldi har en USB 3.0 2,5" ekstern harddisk på 1 TB der får strøm via USB til 575 kr
Bare sår'n hvis der er nogle der lider af samme sygdom som mig ...
Bare sår'n hvis der er nogle der lider af samme sygdom som mig ...
Alka kan umiddelbart gøre det til omkring 11.000.Thoroughbreed (54828) skrev:@Magten
Nykredit er nede omkring 6-7000 kr, dem har jeg også overvejet som bank tidligere.
Hånter (54834) skrev:... der griner lidt af TB ^^
http://s7.postimg.org/vxip7c03v/foto.png
Nu er du fjollet! newz.dk understøtter ikke img-tagget.
Magten (54833) skrev:...der kørte forbi kort efter det var sket.. Utroligt der ikke skete mere, den var ikke meget værd den cykel >_<
What?
... der er ved at gendanne fra iCloud
Apple - det
SlettetBruger (54840) skrev:...Der altid er i tvivl om hvorvidt disse links virker.
Madpakke 4
Linket virker. Jeg bliver ledt ind på en anden side .. At det så er login-siden til facebook, og der nok ikke er meningen, ja det er jo en anden sag...
Thoroughbreed (54839) skrev:#38
Men Windows er nu heller ikke helt fejlfrit ;)
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/6606...
Thoroughbreed (54841) skrev:SlettetBruger (54840) skrev:...Der altid er i tvivl om hvorvidt disse links virker.
Madpakke 4
Linket virker. Jeg bliver ledt ind på en anden side .. At det så er login-siden til facebook, og der nok ikke er meningen, ja det er jo en anden sag...
Du ville spare os alle sammen en masse besvær og brok, hvis du bare oprettede en dummy-bruger.
Men nok om det.™
OSX er heller ikke perfekt, men til dagligdagsbrug er det nu tæt på!.. Men hvis jeg skal håndtere mange filer, eller lave meget på netværk foretrækker jeg stadig Windows' Explorer ..
Og ja, så er Linux også godt .. De er vel gode til hver deres ting, intet er som sådan "bedst"
OSX er heller ikke perfekt, men til dagligdagsbrug er det nu tæt på!.. Men hvis jeg skal håndtere mange filer, eller lave meget på netværk foretrækker jeg stadig Windows' Explorer ..
Og ja, så er Linux også godt .. De er vel gode til hver deres ting, intet er som sådan "bedst"
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.