mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Har jeg ikke råd til selvom jeg sælger begge. Elever er ikke så godt betalt som man kunne ønske.
Har jeg ikke råd til selvom jeg sælger begge. Elever er ikke så godt betalt som man kunne ønske.
4k er halvdelen af min udbetalte løn. Og efter faste udgifter og madbudget er jeg heldig at have 3-400 til spas :P
Det er skam okay, der er bare ikke lige altid råd til nyt og spændende hardware :P
.. Der holder hardware udsalg i weekenden her på Newz.
.. Der synes Nationen på EB endelig kommer med noget sjovt i kommentarerne
.. Der synes Nationen på EB endelig kommer med noget sjovt i kommentarerne
KopNudler (51953) skrev:Og efter faste udgifter og madbudget er jeg heldig at have 3-400 til spas :P
apkat (51962) skrev:Løn under uddannelse, ja det må være hårdt.
Når man har lige så mange timer, og kan lave 80% af det som folk der får mere end det dobbelte.
KopNudler (51957) skrev:
Weeeeeeeeeeeeeeeee[...]eeeeeeeeeee xD
KopNudler (51957) skrev:.. Der holder hardware udsalg i weekenden her på Newz.
Hvor hende i landet ?
Thoroughbreed (51965) skrev:Weeeeeeeeeeeeeeeee[...]eeeeeeeeeee xD
Lol :P
csstener (51966) skrev:Hvor hende i landet ?
Nordvestjylland.
Men så længe køber betaler porto vil jeg sørge for det kommer frem!
apkat (51967) skrev:Der mangler vist en smiley i mit indlæg. Men 80% som en erfaren?!
Kommer selvfølgelig an på hvem man sammenligner med. Vi har IT-supportere ansat som var i lære ligeså længe som jeg har været nu. Og jeg mangler stadig 2,5 år.
Jakob Jakobsen (51971) skrev:#70
hornblasters.com ?
Hornblasters på youtube, giver også et par videoer.
De kits koster lidt mere end hvad jeg havde regnet med o_O
... der skulle prøve den chili con carne-mix som blev nedgjort i forgårs
... som fik en ny bedste ven under middagen
http://peecee.dk/uploads/022013/IMG_7394_big_thumb...
Thoroughbreed (51973) skrev:... der skulle prøve den chili con carne-mix som blev nedgjort i forgårs
Kylling :)
hvad her du da på lager?(kunne godt bruge en ny 24" pc skærm som kan tage component(rød,grøn,blå))
hvad her du da på lager?(kunne godt bruge en ny 24" pc skærm som kan tage component(rød,grøn,blå))
Thoroughbreed (51973) skrev:... der skulle prøve den chili con carne-mix som blev nedgjort i forgårs
Hvad fanden puttede du i den?
Krydderblandingen, kød, bønner og lidt vand ^_^
Der var endda 350g kød - blandingen var lavet til 200g
Men der stod også "sehr Scharf"
- edit -
Glæder mig til de krydrede pommes ... Edekas produkter der har en "advarsel" plejer at være godt stærke/krydrede
Krydderblandingen, kød, bønner og lidt vand ^_^
Der var endda 350g kød - blandingen var lavet til 200g
Men der stod også "sehr Scharf"
- edit -
Glæder mig til de krydrede pommes ... Edekas produkter der har en "advarsel" plejer at være godt stærke/krydrede
...der kom til at tage sriracha-sauce, som han plejer at tage salsa, på en gang tacos.
...der kan sige at der alligevel er smag i sriracha-sauce.
...der kan sige at der alligevel er smag i sriracha-sauce.
... der har tilbragt 1 time i privat sauna/boblebad med kæresten.
... der efter fik 1 times professionel massage parallelt med kæresten.
... der til sidst fik en 3 retters menu og blev vi blev nød til at levne af desserten fordi vi var absolut stoppede.
... der kom af med 106€ for det hele.
... der var helt omtåget efter den times massage.
... der efter fik 1 times professionel massage parallelt med kæresten.
... der til sidst fik en 3 retters menu og blev vi blev nød til at levne af desserten fordi vi var absolut stoppede.
... der kom af med 106€ for det hele.
... der var helt omtåget efter den times massage.
... der åbenbart har haft en velkendt (i Estland) Estisk berømthed i hans lejlighed da han boede i Tallinn.
Caek of Doom (51985) skrev:...der har en kæreste :3
Nu får vi ikke mere snak om, hvorvidt du har været heldig eller uheldig.
Daniel-Dane (51991) skrev:Nu får vi ikke mere snak om, hvorvidt du har været heldig eller uheldig.
Joh. Jeg har været ganske heldig. Ret meget.
Det er ikke held mere, når man er i et forhold. Du skal være velkommen til at fortælle os, hver gang du har været "heldig", men du skylder os efterhånden en større fotomontage. Eller et album. Et album ville gøre godt.
Her må jeg give DD ret, nu er det ikke held mere. Det kan også umuligt være held når man er af hunkøn. I kan gå til hver en grim nørd og spørge om de vil snaske jer til og de vil sige ja.
HAHA!
Jeg har faktisk ikke været "heldig" mens jeg har haft en kæreste (vi blev kærester i dag). Men i løbet af de andre tre dage vi var sammen har jeg været ganske heldig. Nå.
Og jo, det er held når det er mig. :p
Jeg har faktisk ikke været "heldig" mens jeg har haft en kæreste (vi blev kærester i dag). Men i løbet af de andre tre dage vi var sammen har jeg været ganske heldig. Nå.
Og jo, det er held når det er mig. :p
Ronson (51984) skrev:...der ikke forstår hvorfor folk vil have så stærk mad at de skal bruge hjælpemidler for at spise den
Der er så meget, kvinder ikke forstår.
Caek of Doom (51992) skrev:Joh. Jeg har været ganske heldig. Ret meget.
Er han langhåret?
Manofsciencemanoffaith (51996) skrev:Der er så meget, kvinder ikke forstår.
...
Yvossen (51994) skrev:Her må jeg give DD ret, nu er det ikke held mere. Det kan også umuligt være held når man er af hunkøn. I kan gå til hver en grim nørd og spørge om de vil snaske jer til og de vil sige ja.
NioBe (51998) skrev:...der fik blomster, kort og chokolade af kæresten igår.
Den selv samme mand der igennem 6 år har sagt at det var en underlig tradition og spild af penge og tid. Wtf?
Det viser da bare at han respekterer din mening højt nok til at gøre noget for dig, selvom han selv synes det er åndsvagt.
Mort (51999) skrev:NioBe (51998) skrev:...der fik blomster, kort og chokolade af kæresten igår.
Den selv samme mand der igennem 6 år har sagt at det var en underlig tradition og spild af penge og tid. Wtf?
Det viser da bare at han respekterer din mening højt nok til at gøre noget for dig, selvom han selv synes det er åndsvagt.
Jeg har faktisk været med til at give ham ret. Hvorfor skal man kun vælge at bruge én dag om året på at vise at man elsker hinanden, når man burde gøre det hele året. Uden at man behøver at "bestikke" én med blomster og chokolade?
Men selvfølgelig er det stadigvæk en dejlig overraskelse. :) Og jeg tror at han synes at det var pengene værd :)
EDIT: 52000! I R so Lucky!
EDIT, EDIT: ....hvis hund lige har lært at automatiske døre rent faktisk lige pludselig lukker.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.