mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... hvis kæreste synes det er lidt træls at jeg er så hurtig til at åbne hendes BH med en hånd gennem al tøj, i tide og utide. :)
... der synes det er sjovt at åbne den og så se de korte stykke tid der går før hun faktisk opdager det og så se hendes ansigt da det går op for hende hvad der skete. :)
... der synes det er sjovt at åbne den og så se de korte stykke tid der går før hun faktisk opdager det og så se hendes ansigt da det går op for hende hvad der skete. :)
Fjolle (50255) skrev:Yvossen (50253) skrev:... hvis kæreste synes det er lidt træls at jeg er så hurtig til at åbne hendes BH med en hånd gennem al tøj, i tide og utide. :)
Køb et par stykker med åbning foran til hende. Så har du lidt udfordring :=)
Eller nogle fra Victorias Secret - der er en eller anden lidt underlig lås på.
Hånter (50256) skrev:Fjolle (50255) skrev:Yvossen (50253) skrev:... hvis kæreste synes det er lidt træls at jeg er så hurtig til at åbne hendes BH med en hånd gennem al tøj, i tide og utide. :)
Køb et par stykker med åbning foran til hende. Så har du lidt udfordring :=)
Eller nogle fra Victorias Secret - der er en eller anden lidt underlig lås på.
Dem min dame har fra VS er sku ganske nemme at åbne.
Fjolle (50261) skrev:Som om hun skulle have noget at sige i forhold til hvilket undertøj hun har.
Det ville nok kun gøre det sværere for mig, så jeg er helt enig med hende.
...som er træt af folk son abselut skal lægge bagved en med langtlys slået til og så selfølgelig holde en afstand som gør at man bliver blindet.
...Der er træt af SCSM
Sortere efter Dato? det betyder bare at den sorterer efter alle opgaver der er oprettet på den 1. i alle måneder, så den 2.
AAAAARG
Åbner Viewet for at se om der kan sættes nogen indstillinger - uden at ændre noget så trykker jeg OK - så ændre den datoerne til Amerikanske - det løser selvfølgelig problemet fordi de har måned foran dag i datofelter >_<
Sortere efter Dato? det betyder bare at den sorterer efter alle opgaver der er oprettet på den 1. i alle måneder, så den 2.
AAAAARG
Åbner Viewet for at se om der kan sættes nogen indstillinger - uden at ændre noget så trykker jeg OK - så ændre den datoerne til Amerikanske - det løser selvfølgelig problemet fordi de har måned foran dag i datofelter >_<
Hvor er du hende og hvor skal du hen?? Kunne være det lå tæt på :-)
Hvor er du hende og hvor skal du hen?? Kunne være det lå tæt på :-)
csstener (50270) skrev:Hvor er du hende...
Jeg tror at hun er hende overalt... eller, jeg skal da ikke kunne sige om hun skifter køn fra gang til gang.
Der tæller lukkede sager.
Oktober - har jeg lukket 61 af afdelingens (5 mand) samlede opgaver (142)
November - har jeg lukket 129 af afdelingense samlede opgaver (198)
Må hellere lige tage de tal med til næste MUS. :P
Oktober - har jeg lukket 61 af afdelingens (5 mand) samlede opgaver (142)
November - har jeg lukket 129 af afdelingense samlede opgaver (198)
Må hellere lige tage de tal med til næste MUS. :P
NioBe (50269) skrev:...der lige har set S-togenes køreplan....
Fuck... Alle undtagen F er aflyst :-(
Jeg er så heldig at jeg har en cykel stående på Amager, så jeg kan hente en og cykle til Hvidovre... Dejligt...
Ingen tvivl om at jeg er den der laver mest Helpdesk arbejde, tallene bekræfter det ihvertfald :D
passer telefonen i 8 ud af 10 tilfælde (Vi har et skema delt op i formiddag, eftermiddag) hvor 5 af dem er med mig som den primære telefonpasser. Vi har nemlig en supporter på orlov - hendes vagter har jeg fået.
...Der lige har fået en PM fra en person jeg tror er Ronsons dobbeltprofil - der takker mig for Rum-nyhederne. Ronson har nok fortrudt at have brokket sig over mængden af dem :P
passer telefonen i 8 ud af 10 tilfælde (Vi har et skema delt op i formiddag, eftermiddag) hvor 5 af dem er med mig som den primære telefonpasser. Vi har nemlig en supporter på orlov - hendes vagter har jeg fået.
...Der lige har fået en PM fra en person jeg tror er Ronsons dobbeltprofil - der takker mig for Rum-nyhederne. Ronson har nok fortrudt at have brokket sig over mængden af dem :P
Brugernavn (50275) skrev:Fuck... Alle undtagen F er aflyst :-(
Jeg er så heldig at jeg har en cykel stående på Amager, så jeg kan hente en og cykle til Hvidovre... Dejligt...
Og jeg skulle have blevet hjemme da jeg kom for sent på arbejdet, efter en tur hvor det tog en time at tage de ca. 8 km til Køge st.
Magten (50281) skrev:...der måske skal til jobsamtale i næste uge.. Rekrutteringsfirmaet prøver at i hvert fald at få mig videre ^^
McDonalds eller Burger King?
Manofsciencemanoffaith (50282) skrev:McDonalds eller Burger King?
Ta' til f.eks. Finland og find en Hesburger. Så synes jeg ikke man har lyst til McD eller BK bagefter. :)
Yvossen (50284) skrev:Manofsciencemanoffaith (50282) skrev:McDonalds eller Burger King?
Ta' til f.eks. Finland og find en Hesburger. Så synes jeg ikke man har lyst til McD eller BK bagefter. :)
Man behøver ikke tage til finland, man kan bare prøve at spise maden på mcd, så har man ikke lyst igen....
Fjolle (50287) skrev:Smider BK dem ikke bare i microen?
Nej sgu da.
http://www.burgerking.dk/om-burger-king-forretningen/ofte-stillede-spoergsmaal/ skrev:Vi flammegriller alle vores hamburgere, hvilket giver saftigere kød, som bibeholder smagen og aromaen.
Ronson (50286) skrev:Du har med andre ord kun fået mad fra McDonalds én gang i dit liv?
[flabet] jeg har aldrig fået mad fra mcd[/flabet]
Når det er sagt, så bortset fra milkshakes og nogle enkelte chilicheese tops i fuldskab, så tror jeg at jeg har har spist på mcd 5-10 gange i mit voksne liv (aka hvor jeg har bestemt), og de fleste af dem sent om aftenen med tømmermænd hvor der ikke lige var kræfter til andet. Og det med en 7 års tid hvor jeg boede med en mcd 50m nede af vejen som det nærmeste sted man kunne købe noget som helst.
Er det mig, eller er dem der konstant basher McD, BK osv. ikke lettere uinformerede?
Det er absolut ikke dårligere kvalitet end på din standard grill, faktisk nok bedre, da de har meget strengere kontrol end Mustafa nede på hjørnet.
De bruger ikke maskinudbenet kød, de bruger ikke "pink slime" og 99% af de andre ammestuehistorier er også direkte løgn.
Det er som om der er gået mode i at påstå at det er dårligere kvalitet og mere usundt end enhver anden fastfood, på trods af at det er direkte løgn.
Nej, jeg synes ikke specielt om deres mad og spiser der kun hvis jeg har været på langtur og lige skal have noget på vejen. Men de er altså ikke så slemme som folk generelt påstår.
Det er absolut ikke dårligere kvalitet end på din standard grill, faktisk nok bedre, da de har meget strengere kontrol end Mustafa nede på hjørnet.
De bruger ikke maskinudbenet kød, de bruger ikke "pink slime" og 99% af de andre ammestuehistorier er også direkte løgn.
Det er som om der er gået mode i at påstå at det er dårligere kvalitet og mere usundt end enhver anden fastfood, på trods af at det er direkte løgn.
Nej, jeg synes ikke specielt om deres mad og spiser der kun hvis jeg har været på langtur og lige skal have noget på vejen. Men de er altså ikke så slemme som folk generelt påstår.
Jakob Jakobsen (50290) skrev:Er det mig, eller er dem der konstant basher McD, BK osv. ikke lettere uinformerede?
Jeg er meget farvet af at den jeg boede ved siden af STANK. Selv hvis man kom forbi om morgenen hvor de havde haft lukket i mange timer i træk stank den bare af dårlig olie og fedt og andre klamme ting. Og så syntes jeg man bliver oppustet af maden på mcd. Jeg har intet imod at spise på BK på en biltur, eller hvis det skal gå stærkt en dag, men jeg tager chancen hos mustafa eller en hotdog på en tank over mcd any day :)
Jakob Jakobsen (50290) skrev:Det er absolut ikke dårligere kvalitet end på din standard grill, faktisk nok bedre, da de har meget strengere kontrol end Mustafa nede på hjørnet.
Nu arbejder jeg i den ene halvdel (butikken) af den lokale grillbar som er en del af den Shell station jeg arbejder på. Jeg ved hvordan mad laves der og hvordan vores fødevarer håndteres. Jeg ved hvor vores ting bliver opbevaret og hvilke temperaturer vores kølere og frysere kører ved. Jeg må sige at jeg STÆRK tvivler på at det kan være meget bedre.
Mht. til kvaliteten af kød osv. så er kvaliteten sikkert det samme mere eller mindre.
Jeg har gået i skole med flere McD ansatte og deres historier er ikke altid dejlige. Når man har en flok 18-årige cocksters ansat, så sker der mange "sjove" ting.
Jakob Jakobsen (50290) skrev:Det er som om der er gået mode i at påstå at det er dårligere kvalitet og mere usundt end enhver anden fastfood, på trods af at det er direkte løgn.
Jeg vil ikke påstå at McD eller BK er lavere kvalitet en den gennemsnitlige grillbar, men f.eks. hos McD, når man har smagt en burger, så har man mere eller mindre smagt dem alle. De smager sku' alle ens og det er smagen af ingenting i fedt. Jeg har flere gange oplevet at følge mig skidt tilpas efter en tur på McD grundet konsistensen og den fede smag af deres mad. (Det samme gælder mere eller mindre BK).
På den anden side, så savner jeg virkeligt Hesburger (finsk kæde og prøvet i Estland) her i Danmark, maden der smager langt mere frisk og har ikke samme fedtede følelse som ved McD eller BK. Maden hos Hesburger smager faktisk og brød, kød og salat. Fritterne er ikke så fedtede og hængende som ved de to konkurrenter. Der er nok også en grund til at Hesburger har udkonkurreret McD i Finland og at de har en cirka lige markedsandel med McD i Estland.
... der synes at Skribbro Grillen i Tønder slår McD any day!
... der aldrig spiser burgere med oksekød på McD, de smager jo ikke af en skid, og er så pot ringe at man får det hel skidt
... der holder sig til en Chicken Salsa (eller Chicken Bacon når de har dem)
... der aldrig spiser burgere med oksekød på McD, de smager jo ikke af en skid, og er så pot ringe at man får det hel skidt
... der holder sig til en Chicken Salsa (eller Chicken Bacon når de har dem)
Du fik lige stjernestatus i min lille sorte bog om Newz ^_^
Du fik lige stjernestatus i min lille sorte bog om Newz ^_^
Fjolle (50298) skrev:Manofsciencemanoffaith (50288) skrev:Nej sgu da.
Hmm. Synes ellers at de er fulde af microovne... Men jeg plejer også at være ret stiv og/eller have tømmermænd når jeg er der..
De er glade for at varme onion rings i microen, men mener bestemt man bare kan bed dem om at lave nogle friske. Er trodsalt have it your way.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.