mboost-dp1

iMac eller Macbook


Gå til bund
Gravatar #1 - Aone
23. jul. 2009 21:40
Hej allesammen. Jeg ved ikke om jeg skal have en iMac eller en Macbook pro 15 tommer. Mine forældre er skilt og inde ved min mor har jeg en Zepto med intel pentium dual CPU 1,73, 4 GB ram og har intel 965 express chipset, så derinde spiller jeg ikke selvom jeg gerne ville.

Inde ved min far hvor jeg bor dagligt har jeg en medion med 2,00 quad core, 3 GB ram og har Geforce 9800 1,5GB. Så jeg ved ikke for hvis jeg skal have en iMac ville den altid være inde ved min far, men den har jo også en dejlig stor skærm. Men jeg kan også godt lig´ multi touchpad, det lysende tastatur og at jeg kan spille beggesteder via boot camp.
Gravatar #2 - izym
23. jul. 2009 22:23
Hvor lang tid ad gangen plejer du, at være hos hver forælder?
Gravatar #3 - Aone
23. jul. 2009 22:26
Min far bor tæt ved skolen og derfor er jeg der i hverdagen og måske også fredag når jeg spiller PC med mine venner. Ellers er jeg i weekenden inde hos min mor
Gravatar #4 - coday
23. jul. 2009 23:04
#1 Lyder som om at dine forældre bor i samme hus.. ;)
Gravatar #5 - nielsbuus
24. jul. 2009 00:59
Du skal ikke købe en Mac eller en bærbar hvis du vil spille.
For de penge en iMac koster kan du få en rigtig god stationær PC.
Gravatar #6 - Norrah
24. jul. 2009 01:17
#5 hvad hjælper det hvis man vil ha' en Mac? Desuden har han jo en ganske glimrende pc til spil i forvejen?

Jeg ville gå med MacBook'en, den vil være fin nok til at spille på i weekenderne, samt de fordele der kommer af at havde en bærbar når du flytter rundt mellem forældre!

Kan ikke se nogen god grund til at vælge en iMac frem for en Macbook i din situation.
Gravatar #7 - Aone
24. jul. 2009 19:27
Tusind tak til #6.. Har snart råd til den macbook
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login