mboost-dp1

hvorfor lukker nordea netbank om natten.

Gå til bund
Gravatar #1 - DUdsen
4. jul. 2003 00:40
[url=http://koen.dk/help/lukket.png<a]http://koen.dk/help/lukket.png<a />
som det ses kan man kun betjæne sig af nordea's netbank i dagtimerne hvilket virker lidt underligt på mig det er også lidt iriterende når man som mig er nataktiv.
Gravatar #2 - Wolly
4. jul. 2003 00:44
Jeg mener at alle netbanker og dankort-terminalerne i bankerne, lukker mellem 2 - 6, for at lave backup af dagens tranaktioner, men er ikke sikker på at det er den helt rigtige grund :-)
Gravatar #3 - Wolly
4. jul. 2003 00:45
Der er vist noget galt med din html kode til linket :-)
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
4. jul. 2003 00:47
Ja det har jeg også undret mig over. Det der gør netbank specielt smart er jo at man kan bruge det 24-7, men altså ikke os der har Nordea.

Men det er vel fordi de skal have nogen på arbejde til at køre det, hvorfor de skal det ved jeg ikke?

Btw. så skal jeg op og køre til Prag i morgen kl. 06.00, så måske man snart skal gå i seng.
Gravatar #5 - Wolly
4. jul. 2003 00:49
Så må du da have en god tur :-)
Gravatar #6 - The-Lone-Gunman
4. jul. 2003 00:56

Takker, men jeg regner med at få en god tur, coca-cola koster vidst nok kun 5kr for 4 liter. Og øl 3kr per liter... på et værtshus. Èn ting til; billg McD mad :)

Nå, men NU skal jeg i seng, kan lige nå at sove 3 timer så :)
Gravatar #7 - Wolly
4. jul. 2003 00:58
En af mine venner har lige været der nede. De drak og spiste på en resturant en hel dag for 400 kroner hver, og her taler vi over 20 drinks til hver, samt flasker af sprut :-)
Gravatar #8 - Raenil
4. jul. 2003 06:47
For lige at holde emnet (hvis i ikke har noget imod det :-), så mener jeg, at bl.a. Danske Bansk system er bygget således, at alle systemerne bliver lukket om natten, så der kan køres batchkørsler, der er samlet op i løbet af natten fra bl.a. netbank.
Gravatar #9 - seahawk
4. jul. 2003 07:55
Man overfører transaktioner bankerne imellem og tager backup/vedligeholder systemerne mellem 2 og 6 om natten!
Gravatar #10 - The-Lone-Gunman
12. jul. 2003 09:49
Hey, hjemme igen.

Hvem sagde off topic?
Gravatar #11 - Cyrack
12. jul. 2003 10:22
@The-Lone-Gunman

Velkommen hjem :)
Var det en god tur? (som i: Var der masser af sprut til små penge og dejlige piger??? ;)
Gravatar #12 - The-Lone-Gunman
12. jul. 2003 10:33

Godt med øl i bilen, skal læsses ud :(

Har selvfølgelig ikke flere flasker vodka til 20 kr. med over grænsen end man må ;)

De der piger der står og danser lige inde for grænsen på E45 er et sjovt syn, de står i udstillingsvinduer, men det blev ikke til et stop.
Gravatar #13 - Cyrack
12. jul. 2003 12:30
TLG:
Øl er da altid godt?!! også selv om det skal flyttes lidt.. (man kan jo altid gøre det en dåse af gangen (plus dem i maven ;))

Selvfølgelig har man da ikke mere over grænsen end man må have.. medmindre en tolder finder det :-D

Hvor sagde du de piger var/er??? ;)
Gravatar #14 - The-Lone-Gunman
12. jul. 2003 13:54

Hvis man køre til Prag kan man ikke undgå at komme af den vej. Det er den eneste grænse til Tjekkiet fra Tyskland (er jeg ret sikker på).

Så er det bare i husene ud til vejen, indtil man kommer til motervejen...
Gravatar #15 - <3Thinkpads
12. jul. 2003 15:03
@TLG:
Kan det passe det er den motorvej hvor alle truckerne stopper..?
Gravatar #16 - The-Lone-Gunman
12. jul. 2003 15:05

Det lyder meget realistisk, men det er ikke motorvej :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login