mboost-dp1
hvorfor lukker nordea netbank om natten.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
[url=http://koen.dk/help/lukket.png<a]http://koen.dk/help/lukket.png<a />
som det ses kan man kun betjæne sig af nordea's netbank i dagtimerne hvilket virker lidt underligt på mig det er også lidt iriterende når man som mig er nataktiv.
som det ses kan man kun betjæne sig af nordea's netbank i dagtimerne hvilket virker lidt underligt på mig det er også lidt iriterende når man som mig er nataktiv.
Ja det har jeg også undret mig over. Det der gør netbank specielt smart er jo at man kan bruge det 24-7, men altså ikke os der har Nordea.
Men det er vel fordi de skal have nogen på arbejde til at køre det, hvorfor de skal det ved jeg ikke?
Btw. så skal jeg op og køre til Prag i morgen kl. 06.00, så måske man snart skal gå i seng.
Men det er vel fordi de skal have nogen på arbejde til at køre det, hvorfor de skal det ved jeg ikke?
Btw. så skal jeg op og køre til Prag i morgen kl. 06.00, så måske man snart skal gå i seng.
Takker, men jeg regner med at få en god tur, coca-cola koster vidst nok kun 5kr for 4 liter. Og øl 3kr per liter... på et værtshus. Èn ting til; billg McD mad :)
Nå, men NU skal jeg i seng, kan lige nå at sove 3 timer så :)
Takker, men jeg regner med at få en god tur, coca-cola koster vidst nok kun 5kr for 4 liter. Og øl 3kr per liter... på et værtshus. Èn ting til; billg McD mad :)
Nå, men NU skal jeg i seng, kan lige nå at sove 3 timer så :)
For lige at holde emnet (hvis i ikke har noget imod det :-), så mener jeg, at bl.a. Danske Bansk system er bygget således, at alle systemerne bliver lukket om natten, så der kan køres batchkørsler, der er samlet op i løbet af natten fra bl.a. netbank.
Man overfører transaktioner bankerne imellem og tager backup/vedligeholder systemerne mellem 2 og 6 om natten!
Godt med øl i bilen, skal læsses ud :(
Har selvfølgelig ikke flere flasker vodka til 20 kr. med over grænsen end man må ;)
De der piger der står og danser lige inde for grænsen på E45 er et sjovt syn, de står i udstillingsvinduer, men det blev ikke til et stop.
Godt med øl i bilen, skal læsses ud :(
Har selvfølgelig ikke flere flasker vodka til 20 kr. med over grænsen end man må ;)
De der piger der står og danser lige inde for grænsen på E45 er et sjovt syn, de står i udstillingsvinduer, men det blev ikke til et stop.
Hvis man køre til Prag kan man ikke undgå at komme af den vej. Det er den eneste grænse til Tjekkiet fra Tyskland (er jeg ret sikker på).
Så er det bare i husene ud til vejen, indtil man kommer til motervejen...
Hvis man køre til Prag kan man ikke undgå at komme af den vej. Det er den eneste grænse til Tjekkiet fra Tyskland (er jeg ret sikker på).
Så er det bare i husene ud til vejen, indtil man kommer til motervejen...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.