mboost-dp1

Hvor slipper man af med Jehovas vidner...

Gå til bund
Gravatar #51 - demiurgos
7. okt. 2005 15:14
#50 (Kisbye)
Mon ikke den kan anvendes på religiøse mennesker også...

A: "Må jeg ikke give dig en kopi af Vagttårnet?"
B: "Jeg bruger ikke religion."
A: "Hvad mener du?"
B: "Jeg tog et skridt op af evolutionens stige, og indså at det var unødvendigt."
A: "Hvordan kan du vide det? Guds veje er jo uransagelige!"
B: "Det var en af grundene til at jeg holdt op med at bruge ham. Alt for upålidelig."
A: "Jamen bekymrer du dig ikke om hvad der sker med dig efter døden?"
B: "Jeg bruger heller ikke død længere."
A: "???"
B: "Jeg indså at der ikke findes fremtid eller fortid, men kun nu'et. Derfor holdt jeg op med at bekymre mig om døden, og koncentrerede mig om nutiden i stedet."
A: "BZZZ, BZZZ" [Gnister springer fra hovedbund] "BEEEOOOOW, BUMP" [Falder sammen på gulvet i fosterstilling] "TSSSSSSSSSSSS" [Damp siver ud af ørerne]

Ovenstående er vist nok baseret på virkelige hændelser...
Gravatar #52 - amokk
8. okt. 2005 15:06
er der egentlig nogen der ved, hvorvidt JV har lovhjemmel for at rende rundt og irritere folk, iht. dørsalgsloven?`
Gravatar #53 - ZOPTIKEREN
8. okt. 2005 15:14
Som jeg skrev i #8. Det er lovligt. Dårlig dokumentation her.
Gravatar #54 - BurningShadow
8. okt. 2005 15:19

Der da eller den bedste dokumentation der findes, for hvis der var bare den mindste sansynlighed for at det var ulovligt, så havde EB da nok fået det gravet frem ;-)

Det er godt nok svinsk, at møde op hos folk, bare fordi man tror de vil være lettere at knække, i en krisesituation.
Det viser med alt mulig tydelighed, at de ikke missionerer for at "hjælpe" folk, men kun for at hverve nye medlemmer.
Det er ligesom når de møder op på flygtningecentre, fordi de ved at der er mange mennesker der, der har det vanskeligt, efter de ting (mange af dem) har oplevet.
Gravatar #55 - ZOPTIKEREN
8. okt. 2005 15:29
På den måde kan man vel også se det. Det var mere lidt personlig vendetta mod EB som god dokumentation. :)
Gravatar #56 - Ronson ⅍
8. okt. 2005 19:21
Tænk hvis de var katte.
Man må tilsyneladende aflive (man ikke nødvendigvis skyde) katte, hvis de absolut vil trænge ind på ens private grund og ejerne er advaret.
Man må også indfange dem og kræve en "løsesum" som erstatning for pleje/pasning, mad osv i de dage de måtte være fanget.

Men hvor skaffer man sådan et stort bur?
Det skulle da nok kunne blive en rentabel forretning.
Gravatar #57 - BurningShadow
8. okt. 2005 19:32

Hvem pokker vil betale løsepenge for en JV'er?
Det tvivler jeg på at der er nogen der vil, måske lige med undtagelse af deres lidelsesfælder, men de undlader vel at gøre det, i håb om at "JV-fangeren" bliver omvendt/hjernevasket, og derfor selv slipper JV'en fri.
Man risikerer derfor at skulle passe en JV i lang tid. Og hvad spiser sådan nogle? Kan man købe foder hos en dyrehandel, og hvad koster det?

-----

*bank bank*
/me åbner døren
/JV: Vi kommer fra...
/me afbryder: Nå det er jer fra Hamas, jamen kom indenfor.
/JV vender om og går...
Gravatar #58 - Dreadnought
9. okt. 2005 10:02
Jeg har haft besøg af dem et par gange. Næste gang vil jeg prøve denne metode:

Først snakker man lige lidt hvor man pludselig udbryder:
"Hov, jeg har en kage i ovnen. Har tid til at vente et par minutter?"
Også bare lade være med at komme tilbage. Hvis de ringer på igen så start kageuret på et par minutter og gå ned og fortsæt samtalen indtil den ringer og find på en ny undskyldning og spørg om de vil vente et par minutter. Og se hvor længe de gider det. :D
Gravatar #59 - Cyrack
9. okt. 2005 10:11
Dreadnought:

Virker også godt med telefon-sælgere :-) bare bed dem om at vente lidt, for man skal lige noget. Jeg havde en til at vente en halv time før han gav op :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login