mboost-dp1

Hvor køber du dine film?


Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
7. aug. 2009 18:50
Heja!

Hvor er det bedst, billigst og nemmest at købe sine DVD film?

Behøver ikke være med DK tekst, ej heller DK region.

Kom glad med jeres bedste bud!
Gravatar #2 - I.F.F.
7. aug. 2009 19:17
bruger altid mcdvd.dk
Gravatar #3 - cyandk
7. aug. 2009 19:18
Købe film? Kan man det endnu?!
Gravatar #4 - Magten
7. aug. 2009 19:19
Fona typisk..

Ikke at det er billigst, men de har oftere et større bluray udvalg end andre.. :)

Edit: Køber aldrig film online.. Når jeg endelig vil købe en film er det fordi jeg vil se den med det samme.. Så gider jeg ikke vente x antal dage :D
Gravatar #5 - zorcerer
7. aug. 2009 19:23
CDon.dk .. der er tit nogle gode tilbud inde.
Ellers QXL.. kræver lidt tid og tålmodighed, men man kan som regel finde nogle gode priser derinde :-)
Gravatar #6 - shantri
7. aug. 2009 19:26
dvdoo.dk
Gravatar #7 - Rasmus064
7. aug. 2009 19:59
Jeg plejer at gå ned i TP musik.
De har masser af film, både nye og gamle.
Det er normalt også remligt billigt.
Gravatar #8 - markjensen
7. aug. 2009 22:35
axelmusic.com til anime

cdwow, Fona (ikke online), Stereo Studio (ikke online) ellers
Gravatar #9 - vandfarve
8. aug. 2009 14:49
softxchange.dk

Deres udbud er ikke så stort længere, men jeg er en fast, loyal kunde. Jeg køber dog sjældent film længere, men ellers vil jeg anbefale Netto, da de ofte har nogle gode film til meget lave priser.

Sidste bud er TP-musikmarked. De har en kæmpe butik ved Zoologisk Have ved Roskildevej på Frederiksberg (vestsiden af Valby Bakke). Hvis du er skudt i film, så er det "the place to be". Du bor jo trods alt også kun 4-5 km fra det, så det er en rask, lille cykeltur i det gode vejr! :P
Gravatar #10 - buch
8. aug. 2009 16:08
tja en omgang newzbin.com og usenet server, så er det nok den hurtigste måde at få fat i sine film ;)
Gravatar #11 - I.F.F.
8. aug. 2009 17:27

#8 som alternativ til axel burde du kigge lidt paa amazon.co.uk


men denne her er altsaa fantastisk.
Gravatar #12 - ajust
8. aug. 2009 20:05
Gravatar #13 - mindzero
9. aug. 2009 07:12
http://www.play.com/

Gratis forsendelse, alting bliver sendt og betalt separat, så er fuldstændig ligegyldigt om du bestiller 1 eller 100 film...

De har altid en eller anden "kampagne" kørende, så man kan altid finde billige film/musik/spil/etc.

Før brugte jeg også cdon.com, men det er for dyrt og besværligt i forhold til play.

Med cdon købte jeg altid flere ting ad gangen da jeg skulle betale porto. Det betød så også at jeg oftest måtte hente det på posthuset. Med play, sender de som sagt hver dvd for sig og det vil sige at postman per sagtens kan smide dem ind af brevsprækken.
Gravatar #14 - Anda
9. aug. 2009 08:16
TP Musik og Stereo Studio til "almindelige" udgivelser.
Play.com og Amazon.co.uk til ting, der ikke kan skaffes herhjemme.

Enkelte gange Laserdisken.dk men så har det også været noget helt specielt og ikke billigt :)
Gravatar #15 - I.F.F.
9. aug. 2009 13:30
play er da helt haabloest da man skal betale told og gebyr.
Gravatar #16 - Anda
9. aug. 2009 13:45
#15

Det har jeg endnu ikke gjort, men bestiller som regel gode tilbud.
Hvor meget skal det koste før man skal betale told?
Gravatar #17 - vandfarve
9. aug. 2009 13:50
#16 Andet hit på Google.dk (det første er egentlig også relevant nok, men bare ikke SKAT's hjemmeside):

http://www.skat.dk/data.aspx?oId=92039&vId=0
Gravatar #18 - Anda
9. aug. 2009 13:55
"Du kan umiddelbart indføre pakker toldfrit, når værdien ikke overstiger 22 EUR (ca. 165 kr.). Og du kan indføre pakker momsfrit, hvis værdien ikke overstiger 80 kr."

Så er jeg indtil videre dækket ind.
Gravatar #19 - vandfarve
9. aug. 2009 13:57
#Anda

Men men men... Play.com ligger i UK, og du kan endda vælge en EU-version af siden. Du skal slet ikke tænke på sådan noget, da de er med i Det Indre Marked.
Gravatar #20 - XorpiZ
9. aug. 2009 14:25
vandfarve (19) skrev:
#Anda

Men men men... Play.com ligger i UK, og du kan endda vælge en EU-version af siden. Du skal slet ikke tænke på sådan noget, da de er med i Det Indre Marked.


Njarh, ikke helt korrekt.

Play.com er baseret på Jersey-øerne, der nok tilhører UK - men de er ikke med i EU.
Gravatar #21 - I.F.F.
9. aug. 2009 15:13
og man skal betale told.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login