mboost-dp1
Hvor hurtigt skriver du?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Som overskriften siger; hvor hurtigt skriver du?
Tag testen her. og del dine resultater!
Jeg skriver 155 ord pr. minut. Altså det vil sige 2,583 ord i sekundet....
Tag testen her. og del dine resultater!
Jeg skriver 155 ord pr. minut. Altså det vil sige 2,583 ord i sekundet....
Det er en underlig test. Jeg syntes ikke rigtigt at man kan udregne hvor hurtigt man skriver ved bare at skrive tilfældige ord der ikke giver nogen mening
Det går under alle omstændigheder hurtigere at skrive sætninger end tilfældige ord
I løbet af 1 min fik jeg 79 ord rigtige og 1 forkert
Det går under alle omstændigheder hurtigere at skrive sætninger end tilfældige ord
I løbet af 1 min fik jeg 79 ord rigtige og 1 forkert
Ha, den test har jeg taget før. Nu glemte jeg at tage ord/min med.
Du skriver 457 tegn i minuttet
Du har 90 korrekte ord og
du har 0 forkerte ord
Du skriver 457 tegn i minuttet
Du har 90 korrekte ord og
du har 0 forkerte ord
Mere interessant. Hvor mange af jer anvender så reelt 10 finger systemet?
EDIT:
Du skriver 1055 tegn i minuttet
Du har 0 korrekte ord og
du har 295 forkerte ord
Skal siges at med den skrivehastighed, når man ret hurtigt muren af forud definerede ord... Siden låser blot, og der står blot undefined undefined undefined...
EDIT:
Du skriver 1055 tegn i minuttet
Du har 0 korrekte ord og
du har 295 forkerte ord
Skal siges at med den skrivehastighed, når man ret hurtigt muren af forud definerede ord... Siden låser blot, og der står blot undefined undefined undefined...
omkring 45 ord pr. min i første forsøg
Bruger primært pege- og langefingre.
Desuden er det træls at jeg skal kigge på skærmen samtidig, for jeg er vant til at se på tasterne, hvilket giver en mindre fejlrate og hurtigere tasten.
Oven i det kommer at jeg registrere det næste ord jeg skal skrive før jeg er færdig med det foregående, og det fucker min rytme op hvergang den skifter til en nye stak ord.
Bruger primært pege- og langefingre.
Desuden er det træls at jeg skal kigge på skærmen samtidig, for jeg er vant til at se på tasterne, hvilket giver en mindre fejlrate og hurtigere tasten.
Oven i det kommer at jeg registrere det næste ord jeg skal skrive før jeg er færdig med det foregående, og det fucker min rytme op hvergang den skifter til en nye stak ord.
Du fik 1070 points, så du har opnået position 7 af 3556 på rangordenen.
Du har 294 korrekte ord og
du har 1 forkerte ord
Andet forsøg.
http://i46.tinypic.com/21l5p9v.jpg
Du har 294 korrekte ord og
du har 1 forkerte ord
Andet forsøg.
http://i46.tinypic.com/21l5p9v.jpg
Wee... Ved denne hastighed rammes muren omkring 30 sek. inde, og tidstælleren låser sig fast, og tæller ikke længere ned... Det burde dog snildt være muligt at komme pænt over de 2k i min., da jeg lavede en del fejl undervejs, såsom at åbne et nyt browser vindue, hvilket kostede dyrebare sekunder :-D
xXgmzorXx (21) skrev:Det sku hurtigt, det tæt på 5 ord i sekundet..
Altså hele den her linje.
På et sekund ...
undskyld, jeg er en
myplacedk (28) skrev:Omkring 97 ord/minut i gennemsnit.
Det forstyrrer mig i øvrigt vildt meget at det sidste ord gentages når ordene skiftes ud. Og at når man har trykket mellemrum kan man ikke rette.
(Ikke at det er en undskyldninig, de gange det generede mig startede jeg forfra.)
Præcis, er pisse irriterende, for så skrev jeg de næste par ord forkert..
DiZaster (15) skrev:Siden låser blot, og der står blot undefined undefined undefined...
copypasta!!!
Mit første resultat:
Du skriver 366 tegn i minuttet
Du har 73 korrekte ord og
du har 2 forkerte ord
Som andre er inde på, er der kæmpe forskel på om det er en tekst man selv finde på, eller om det er noget man skal læse og så skrive efter. Den tekst man skal skrive, giver ingen mening overhovedet...
Jeg hader altid de tests (men er dum nok til at tage dem alligevel), så jeg gider ikke tage et forsøg mere :P
Har fundet en anden test, dog på engelsk og langt sværere, altså længere ord, komma & punktom samt stort bogstav skal skrives. Men hele teksten giver mening, og du kan vælge mellem 10 forskellige slags tekster.
http://www.typingtest.com/
http://www.typingtest.com/
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.